Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2015 în toate secţiunile

  1. ..stiu ca nu este forum pentru sintaxa, morfologia si gramatica limbii romane, dar....
    3 points
  2. Mergem f repede si d'aia nu ne vezi :)) Ieri am fost la Bucuresti de exemplu, consum 7%. Sunt convins ca dupa ce se mai lasa motorul o sa ia in jur de 6 in exterior, eventual ajutata de niste jante mai usoare cu 225-uri de calitate.
    2 points
  3. @Ciprian02 - codul centralei e 3c8 937 049 E
    1 point
  4. " Calitativa ". Cu toate ca au aceleasi MSDS-uri cel nemtesc respecta alte stadarde de calitate la fabricare. Baza HC se face din petrol. Petrolul este incalzit si supus presiunii pana se face GAZ. In starea de GAZ se face prelucrarea lui, adica taierea a ceea ce nu este bun si pastrarea viitoarei baze. GAZ-ul curat este transformat iar in lichd sufera cateva tratamente si voila baza uleiului. Am explicat super pe scurt si super simplist cum se face baza hc ca toti sa inteleaga. Toate se fac prin intermediul aparaturii de specialitate. Nu tot ceea ce primim este ca ceea ce nemtii primesc. In afara de masinile cu softuri care mint la ITP. Cu toate ca si la noi si la ei se declara benzina de 95 98 sau 100 nu e aceeasi benzina cu cea de la noi. Nu mai zic de motorina... .
    1 point
  5. Salut,eu am pus Motul X-cess 8100 5w40 full sintetic
    1 point
  6. Pai daca papa 10w 40 daca nu 5w 40(eu am 5w 30 full sintetic nu mai spun marca ca nu are rost)sa nu apara ca reclama...Poti pune si 10w 40 chiar daca nu ti papa e alegerea ta dar vine iarna si urca greu...vascozitatea uleiului isi pune amprenta iarna in motor...parerea mea.
    1 point
  7. Cum o doza de realism nu face rau nimanui, sa purcedem: - Cat de fiabil o fi Audi-ul, e vechi si facut din fier, cauciuc si plastic - imbatraneste, rugineste, se strica! Una sunt 6-7 ani, alta sunt 10-12. - Traim cu totii-n Romania. B6-le e euro 3, naiba stie ce taxe vor baga astia in viitorul apropiat. La fel si cu impozitele, avand u motor de 1.9 in era downsizingului. - Ca sa prinzi una buna trebuie sa scoti cam 6000 din buzunar (sau mai mult..depinde de taxa de mediu). Si asta nu inseamna ca masina aia n-are tot peste 10 ani. Oricat de intretinuta ar fi, nu va avea totu schimbat incat sa nu te doara capul. Si sincer.. de ce sa risti ? Avand in vedere toate aspectele de mai sus. Cu 6500-7000 iti iei un focus 3 deja.. Stiu si eu ca e masina, asa cum se faceau candva. Dar realitatea e usor dura. Pt noi, romanii. Eu am si un A6 din 2002 in familie cu motor 2.5. Are 300.000km si merge uns. E mai comfortabila decat b6-le, silentioasa, etc.. dar tot o simti ca e veche. Si nu ma refer doar la varsta.. ci si la tehnologie, ergonomie. Pur si simplu ma oboseste. Nu mai mentionez ca impozitul e 900 lei pe an si ca taxa de mediu face mai mult decat masina.. Daca e s-o luam asa, daca vrei sa n-au dureri de cap, i-ati benzina si gata.. adio turbine, volant, injectoare, dpf si alte minuni "cotidiene". Pentru 2-3l/100 in minus chiar nu mai merita bataia de cap. Ti-o spun din postura de posesor de tdi care nu va mai fi niciodata posesor de vreun alt tdi/dci/cdi/tdci/hdi..
    1 point
  8. daca "unu' ,altu' " iti sugereaza sa faci/controlezi "ceva" iar tu nu postezi raspunsuri decat "astept pareri" o sa stai mult si bine cu masina asa sau o sa o duci la service. niciunul din noi nu are "glob de cristal" acasa (sunt sigur) sa poata face o diagnoza/loguri la masina ta pentru a reusi sa-ti dea o "reteta" pentru a o repara . ce ai mai facut intre timp ? ai incercat sa obturezi egr-ul ? cum se comporta ? ai facut niste log-uri (sugerat colegul SergiuD)? BS003 ,BS011 ,MB 003,010,011? un scan ?(daca da scuza-ma ,dar eu nu le-am vazut) scuza-ma pentru "tonul" folosit ,dar din cauza acestor comportamente (cerere ajutor fara cooperare) ,tot mai multi "se plictisesc" de acest forum .
    1 point
  9. Vezi ce e cu turbina si fa un log in mers cu cineva cu VCDS sa vezi valorile la MAF si presiune turbo, posteaza aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-399dar incearca sa mai si citesti in urma poate te lamuresti.
    1 point
  10. Imi poate spune cineva unde gasesc furtunasele de scurgere la trapa panoramica? Mie imi curge apa pe la colturile din spate
    1 point
  11. Salutare , Stie cineva daca Vw Polo1.4 16V 2001 6N are furtunase de scurgere la trapa panoramica?Din pacate am cumparat masina de 2 luni si la orice ploaie imi intra apa in masina .Toata tapiteria din dreapta si stanga spate se umezeste :) .Am dus-o la 2 mecanici si amandoi mi-au recomandat sa imi cumpar prelata :) ! nu stiu unde sa mai caut sau care ar putea fi cauza Pielea din care e facuta trapa arata foarte bine si se intinde super insa cu toate acestea tot imi intra apa.Stiti pe cineva care se pricepe la asa ceva prin zona Brasovului ?Please help :) !
    1 point
  12. Salutare. descriu si eu problema la t4 al meu. intr-o perioada de timp, imi da afara uleiul de la servodirectie. completez normal, in 1-2 luni sau la anumite dereglari de caldura...cand ma uit observ ca mi-o dat afara mult sub nivelul de nimimul lichidul... solutii? multumesc anticipat.
    1 point
  13. Cine a ajuns/ajunge prin tribunale este probabil mai atent la semantica, iar bunul simt cade pe locul 2. Cand e vorba de tribunale, parerile cu iz de subanteles nu prea isi au locul. Era la fel de simplu sa specifice ca masinile trebuie echipate cu aceste cauciucuri, pentru a nu se irosi atata "cerneala". Dar care lege e clara in tara asta?! Cred ca asta este scopul legilor emanate in RO, de a fi interpretabile, astfel incat cine este avizat=este gratiat. E interesant cum legiuitorul a gasit exprimarea corecta in cazul auto peste 3,5 t. O lege buna nu contine neaparat o mie de pagini, trebuie doar folosite cuvintele adecvate scopului. E iarasi interesant cum unii au legi valabile de 100 de ani, iar noi le face-liftam la 2-3 ani, sau 4, ca atat dureaza un mandat. Asta e principalul castig post-decembrist, am trecut de la cincinal la penal. Sper ca in primavara sa apara legea obligativitatii dotarii cu cauciucuri de vara in perioadele de canicula :bom:
    1 point
  14. Buna, pentru o eventuala achizitie a unui cc din 2008 -2009 TDI, aici in Fr am vazut ca toate TDI-urile sunt mai DSG, aici intreb daca ii cutia dsg unsa de prima generatie cum sunt si cele din 2005 de exemplu sau cele de generatie noua, fara intretinere? Motoarele de 140 PD sunt tot ca si cele de B6 cu problemele tipice? sau ar fi in plus sau in minus? Aici unu carat atica Highlinul de franta gasesti de la 7800€ si unu care ii cat de cat corect tot HL se invarte la 10 mi €. Studiez mai multe marci de dupa 2009 (bmw 123d, skodar RS 2.0TDI, B6 CR l-am taiat si eventual acest cc de care mi-e frica ca ii tot ca B6 de care sunt satul sa car piese la prieteni). Km se pot verifica pe DSG ca si la celelate masini din vag? Ce greutate are si eventual un consum aprox la viteze mai mari? Merci
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!