Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2015 în toate secţiunile
-
In primul rind, salut! N-am mai trecut de ceva vreme prin zona. Desi intru uneori, dar nu postez din lipsa de timp si alte maruntisuri. Ma uit zilele astea dupa o masina. Si am cochetat cu Volvo o perioada, Mitsubishi Lancer si ASX insa aparent nu ma incinta ce vad sau aflu. Pentru inceput cam dupa ce ma uit. Motor benzina. Nu 1.2, nu 1.4. Nu. Daca vreti sa spuneti ceva de bine despre aceste motoare, va rog nu postati. Pur si simplu nu. Poate 1.6, dar e foarte improbabil. Cutie automata. Asta e prioritatea maxima pentru ca sint satul de manuala. Si pentru asta pot face concesii chiar si la motor. Adica diesel. Caroserie sedan sau break (ca sa intru din nou in Cartel :) ) Marca? Aici e buba. Ca bugetul e mic spre foarte prost, insa nici nu ma grabesc cu vreo achizitie de curind. Tot vad Octavia 1.8 tsi cu DSG. Si nu zic nu, e cel putin interesanta combinatia. Doar ca am inteles din ce am mai rasfoit pe aici ca e vorba de DSG7 care e ceva mai putin fiabila. Si sa bag mii de euro pentru o reparatie parca nu ma lasa inima. Si as vrea niste pareri despre masina si nu doar. As vrea sa mai stiu cum e DSG-ul dupa probabil 170.000 km. Mai merge? Sau pica? Vorbim totusi de intretinere regulata si corecta, ca sa nu fiti nevoiti sa specificati. Si da, primesc si recomandari de la alte marci, desi sintem aici. Ziceam mai sus ca m-am uitat la Mitsu Lancer. Au un motor de 1.8 benzina cu cutie CVT. Masina aia imi place foarte mult, insa sint putine la vinzare si de demult. Si la preturi cam maricele. Dar per total pare o masina solida si foarte aratoasa. ASX din nou putine si parca motorul ala de 1.6 parca nu e cel mai potrivit. E cam la limita. M-am uitat mult la Volvo. S60, V60 si V50. Doar ca cutiile automate la astea sint cam problematice si sincer nu am chef de batai de cap fix cu asta. Ford sub nici o forma. Interiorul ala, chiar si la echiparea de top, cu argintiul ala spalacit e sub orice critica. Frantuzesti nu. Asadar ce e cu DSG6 vs DSG7 relativ la fiabilitate, cum vine Octavia aia de 1.8 tsi echipata? Mai e vreun model in cadrul grupului cu combinatia asta? Alte recomandari? Chiar si alte marci. Dar tineti cont ca vin de pe Touran, deci nu fabia, golf, polo. Bugetul ar fi pina in 10k euro. Desi si asta e cam prea supraestimat. Dar e limita la care ma uit. Si anul de fabricatie de la 2010 spre prezent. Si eventual Euro5. Stiu ca ma pot uita in zeci de locuri, insa as prefera sa primesc niste raspunsuri aici. Daca vorbeam de forumul Mitsubishi, era simplu. In doua ore era citit cap coada. Aici e ceva mai complicat. ps: stiu ca e greu, insa daca cineva are de gind sa aduca vorba de "forumul de marca deci la ce te astepti sa-ti recomande lumea", il rog sa nu posteze. Nu e cazul. Sint trecut prin multe discutii si pur si simplu e iroseala de timp sa-mi povestesti asa ceva.1 point
-
Producatorul garanteaza multe si apoi cand se intampla ceva se merge pe principiul "asa face toate". Sau schimba distributia si dupa 15-20000 de km te intorci in service si isi dau ochii peste cap ca iar ai venit. Nu vreau sa fiu giga contra". Din contra. Asta e din ce am vazut pe-aici. Si spre surprinderea mea nu sunt putini. Daca erau 3-4 insi cu probleme nu luam in serios problemele considerand ca sunt cazuri rare sau izolate. Mi s-a parut interesanta masinuta si pentru nevoile mele nu as avea nevoie de mai mult. Plus ca, un consum urban de 7.6 l/100 km (conform computerului de bord) pentru o masina de drive test... asta da performanta in conditiile in care tot trag de ea fara mila. Pe de alta parte 1.0 TSI e la inceput de drum. 1.0 aspirat... nu, multumesc. Am 75 CP pe Beetle si stiu cum e. 1.2 TSI... pfff. La 1.4 TSI am inteles ca s-au mai redus mult problemele. Dar nu am bani pentru el. Nu stiu ce sa fac. Incerc sa raman la VAG, insa imi este teama sa nu fac o prostie si apoi sa ma coste timp, nervi si bani. Multi bani. Masina as vrea sa o pastrez 80-90 000 de km. Adica vreo 5-6 ani.1 point
-
In general dimensiunea rotilor face diferenta intre eleganta si banalitate/uratenie.1 point
-
Sa iei curbele incet. O sa ai rau de mare de a ruliu :)) Am avut pe Leon 205/55/16 si nu le-am suportat decat o saptamana.1 point
-
1 point
-
din ce am observat, avem asa: masini problema. se gasesc pe forum posesori din tot grupul VW cu cate o masina (unele scumpe, de altfel) care parca sunt blestemate. Cutii de viteza, faruri, bucse, amortizoare, compresoare, injecctoare, turbine si volante schimbate (uneori succesiv - e cineva cu 2 cutii DSG schimbata in 60 000 km), sau piese ce cad una dupa alta de parca e blestemata biata masina (sau bietul posesor). sunt rare dar cand citesti de cate unul care si-a colantat masina cu mesaje de dragoste la adresa VW... defecte de lot - vezi "celebrul"defect de injectoare passat (BKD daca nu gresesc....) defecte normale - procentual vb, cu toate testele de calitate (si in functie de rigurozitatea lor si tolerantele acceptate), cand vinzi 100 000 masini te astepti ca un procent (de obicei 0.x) sa aiba probleme. e normal dpdv statistic. desigur, statistica nu ne incalzeste cand fix masina noastra trage batul scurt... dar imaginea conteaza. foarte putini intra si se exprima pozitiv. de obicei forumul este un fel de zid al plangerii..unde vin si baga biletele printre caramizi cei care au probleme. poti gasi 4 insi care au avut probleme cu masina, dar in ro au intrat peste 10.000 masini noi.... si bineinteles sunt cei care cumpara masini "top zustand" cu 115k pe bord, 250k reali, si la 135k pe bord cade turbina, si cred ca ea, saraca e de vina... inca niste centi...ai mei...1 point
-
1 point
-
Misto ideea cu "litrometrul" Ref la incalzirea in scaune, m-am prins ca asa functioneaza, totusi,...mai e ceva: daca in momentul in care pui contactul dimineata pornesc scaunele inainte de porni efectiv motorul, nu e o idee foarte buna...vei obosi bateria, care, oricum trebuie sa faca fata solicitarii puternice venite dinspre bujiile incandescente. De asta e o idee buna sa pornesti consumatorii auxiliari mari secatuitori de curent - scaune incalzite, incalzirea in luneta, dezaburire oglinzi - abia dupa pornirea efectiva a motorului.1 point
-
@codz Multumesc. M-au ajutat foarte mult jurnalele de bord deja existente pe Golf 7, pe care le-am citit cap-coada. Foarte bun pontul pentru ergoActive in orice caz. Acesta e si motivul pentru care am decis sa prezint si eu masinuta, poate mai citesc si altii pe aici si se decid pentru/impotriva :) @Andrei Masina a fost luata la pretul de configurator cu optionalele puse (~21.500), din care se scade ~1800 (reducere pentru modelul asta - am vazut ca acum nu mai apare in configurator), rabla ~1450 si reducerea de la dealer, care a fost mica, ~2% din valoare. Din mai multe motive am decis sa nu taraganez cu alti dealeri/negocieri "agresive" :)1 point
-
Cateva motive pentru care nu se activeaza SS Most of the start/stop systems will not work if: - The motor temperature is below 90 degree (or other normal running temperature) - The out door temperature is below 5 or above 30 degrees - The Aircon is using to much current - The aircon blower is on 3 or higher - The seatbelt on the driverside is not buckled - Driver's door is open - The bonnet is open - The battery is low on charge - Car hasn't been above ~10mph on the last motion - You've just been driving in reverse - Indoor temperature is far lower what you've set it to be - Heating of the rear/front windscreen is on - System is disabled by the on/off button (with the wierd A+arrow around it symbol)1 point
-
Dezactivarea se poate face in doua variante: prin alterarea tensiunii de functionare a sistemului sau a temperaturii. Ambele "modificari" se fac pe CAN - adaption. Setezi temperatura max/min la 50 iar pentru varianta cu tensunea setezi o valoare peste 10 - 12 de ex. Daca ai modul de Acc/Start Auth - cum e la Golf VII (cu toate ca nu cred sa ai asa ceva) intri in Adaption si la canalul corespunzator unde prevede deactivarea S&S din not active il treci pe active. ....Sau varianta romaneasca - ii scoti mufa de pe baterie - cea micuta :))1 point
-
Mie unul mi se pare cam aiurea sa opresc la trecere de pietoni 5 sec, stop motor, opresc la intrare pe bulevard 10 sec, stop motor, opresc la sensul giratoriu 2 sec, stop motor... pe bune... si ce economie ? 100 ml. motorina... am mers vreo 2 saptamani cu sitemul activat, si nu am vazut nicio diferenta la consum. Nici pe CB si nici intre plinuri. In mod obisnuit, mi se pare o chestie enervanta, dovada ca, mi s-a format un reflex ca la pornire sa apas butonul de dezactivare start/stop. Evident ca, neamtul nu a pus acest sistem degeaba, dar, mie unul mi se pare ca, nu la economie s-a gandit el asa de mult, ci mai degraba la poluare... pentru ca, ar fi ceva daca locuiesti intr-o intersectie aglomerata, unde se sta la coada la semafor si toate masinile ar sta cu motorul oprit...1 point
-
n-are treaba..... oricum, il pui la loc, cand ai traeba pe la ei.. e foarte buna si simpla, varianta.1 point
-
Am gasit o solutie pentru a dezactiva start/stop. Pe borna minus de la baterie exista un conector cu 2 pini. Soateti conectorul si se rezolva :dry: Am probat si nu mai opreste motorul. In bord nu-mi da nicio eroare, apare doar semnul caracteristic de start/stop indisponibil in caz ca vreau sa activez din consola. N-am interfata la mine sa vad ce eroare baga pe vcds. Oricum cred ca-i cea mai usoara varianta pentru cei care doresc sa scape de sacaiala acestui sistem1 point
-
Ia zi storm te-ai decis daca sa inchiriezi sharanul ala sau te-ai dus cu Polo? ;)1 point
-
Foarte bine! Luni ma duc si eu in service, sa vedem ce vor zice de data asta :) Sunt curios daca vezi vreo schimbare la consum, din ce am mai citit, cam asta era efectul sasaitului, un consum mai mare..-1 points
-
-1 points
-
Daca este varianta nemteasca da e ok daca este cea normala luata din Ro un mare NU.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00