Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2015 în toate secţiunile

  1. recomandarea nu este echivalenta cu aprobarea, pagina respectiva nu ofera corect informatiile despre produs
    1 point
  2. A trecut o luna de cand m-am prezentat la service si inca nu s-a rezolvat problema. A trecut inca o saptamana si nu a venit niciun raspuns de la VW. Cei de la service tin masina acolo in speranta ca zice ceva VW si pot efectua reparatiile in garantie. Acum stau si ma intreb ca garantia oferita de VW e chiar reala? Iar intre timp facturile de leasing trebuie platite si masina nu poate fi folosita. Sunt foarte dezamagit de firma VW.
    1 point
  3. da, tragi cablaj suplimentar de la senzori la modul da, mai tragi un fir la buton si se modifica cativa pini in buton - cumpara ce ai nevoie, dupa care iti zicem ce ai de facut...
    1 point
  4. Ai aici tot ce ai nevoie despre PLA 1.5 pe Passat B6 http://www.bronken.de/pla/
    1 point
  5. Cu jantele sper sa am noroc , avem drumuri bunicele in Brasov si diferenta de3.6 kg per jante o sa se simta bine . Cand am cumparat masina avea o banda pe capota si plafon cu semnele versace:) , cu smirghelul am scapat de ea , de acolo si folia..poate anul care vine o vopsesc integral.
    1 point
  6. Ca fost proprietar de Golf 6 GTI DSG, pot spune ca e o alegere foarte buna, masina in cauza e un hot hatch veritabil, ofera senzatii frumoase si nu trebuie sa mai incerce cineva sa te convinga asupra alegerii. Avand in vedere intretinerea, nu cred ca difera cu intretinerea unui Passat 2.0 TDI DSG. Personal eu sunt anti service in reprezentante autohtone, si nu datorita preturilor umflate in mod nesimtit ci doar pentru ca am intampinat caz concret intr-un centru autorizat in care s-a platit revizia si nu s-a efectuat nimic, (facusem cu carioca o dunga pe filtrul de ulei doar sa vad daca se schimba...surpriza...filtrul a ramas neschimbat) asa ca prefer si acum sa fac reviziile in service pe care il cunosc, sa cumpar piesele de schimb personal, sa stau langa masina cand se intervine asupra ei si cel mai important, la preturi reale. Asa ca pentru mine, o masina care are "istoric in reprezentanta" in Romania, nu are nici o valoare. Legat de bugetul de care dispui, o sa gasesti masini echipate cum doresti tu, doar ca au un rulaj de peste 100 000 km la bord. Ca exemplu, cea mai ieftina oferta de pe mobile, cu un kilometraj decent se afla in Romania, dar depaseste bugetul de 15 000 euro. Neavand poze mai detaliate in interior, mi se pare un pic suspect..de aceea as prefera sa ma uit la masini SH din Germania, anul de fabricatie l-as recomanda dupa 2011. http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-GTI/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200%3B-29%3Bgti,frn:01-2010,ful:petrol,mlx:100000,ger:automatic_gear,pwn:147,drc:four_or_five,xhl:true/pg:vipcar/217866909.html Ai avea doua posibilitati ca sa te incadrezi in buget: Sa alegi o masina cu dotari mai putine, un an mai bun si kilometri mai putini (ceea ce iti recomand), decat o masina dotata cu optionale mai multe, an mai prost dar si cu kilometri mai multi. Bafta!
    1 point
  7. Aditivii solizi de care vorbesti se regasesc in majoritatea uleiurilor A3/B4 inclusiv in Eneos. Axul cu came de la motoarele japoneze nu este la fel de mamaliga ca si cel al Pd-urilor de la Vw. Cu alte cuvinte, nu e recomandat sa bagi 0w40 in Pd-uri si nici in ALH, astea au nevoie de altceva.
    1 point
  8. M1 New Life 0w40 are pp de -46 grade. Fata de un 5w40 la -10 sau -20 de grade de exemplu va asigura mai repede presiunea de ulei. De faptul ca are 60% baza PAO nu mai zic. In cazul meu e mai silentios motorul cu 0w40 decat cu 5w30. Nu cu mult dar este. Acum are 4k km in motor iar 50% din Km sunt facuti in oras. Ulei 5w40 bun: Eneos Sustina 5w40, Shell Helix 5w40 cel cu baza GTL, Fuchs titan gt1 5w40 XTL, Valvoline synpower extreme mst 5w40. In functie de buget aveti si solutia... . Eu as merge pe Eneos sustina daca tind neaparat spre 5w40 ( baza GTL cu rezultate foarte bune la uzuri, zgomot, performanta ) Acum mai conteaza si despre ce masina este vorba.... an, motorizare.... Ar fi bine sa evitati M1 new life daca e vorba despre o masina de generatie veche ( 2000 de exemplu ). Aditivii solizi din el nu fac casa buna cu aliajele acelei perioade.
    1 point
  9. Buna, E cineva din Tg.Mures care are un RNS510 sa testez un dvd cu harta de europa de est daca merge ? Merci
    1 point
  10. Uite ce scrie: " Uleiul Mobil 1 0W-40 are o gamă extrem de largă de protecţie la temperaturi scăzute cu 0W până la temperaturi înalte cu 40 si este recomandat pentru a fi folosit in loc de orice 5W-40. Mobil 1 0W-40 reduce depunerile şi are stabilitate excelentă în condiţii extreme de temperatură, rezistenţă deosebită la oxidare." Eu am mai folosit MOBIL 1 - 0W40 si am fost f. multumit. Motor silentios la pornire, etc.
    1 point
  11. Nu e 10, este 0W40 Ma intereseaza in primul rand calitatea, apoi prettul
    1 point
  12. De ce folosesti 10w40 si nu 5w40? cu ce te ajuta 10-ele ? in nici un caz nu e mai vascos, daca pt asta il folosesti. Cat despre pret, 180 ron - 4 litri (in motor intra 3.8 litri, adica 1 gallon).- http://automed.ro/index.php?menu=produse&filter_categorie=Lubrifianti&filter_subCategorie=ulei-motor&filter_subsubCategorie=&produs=Mobil%201%205w40%20turbo%20diesel%20made%20in%20usa!%20bidon%20de%201%20gallon--296
    1 point
  13. Eu m-am hotarat asupra uleiului. Am sa folosesc ulei Mobil 5w40 fie Turbo Diesel Truck (TDT) fie Delvac, ambele sunt accesibile ca pret si se gasesc usor (comanda online). Sunt constient ca nu indeplinesc si nu au aprobare pt norma 505.01 PD, insa trebuie si noi sa intelegem ca unele masini mai vechi, sunt supuse unor chinuri din cauza normelor din ziua de azi, si am sa va dau exemplu motorina euro 5 uscata care numai bine nu face motoarelor de generatie veche. La fel este si cu uleiul, care trebuie aditivat si facut dupa normele din 2015, nu dupa normele masinii, ele sunt facute sa indeplineasca cat mai multe norme si aprobari rezultand un ulei slab-mediocru. Cu alte cuvinte, pe mine nu ma intereseaza norma unui ulei la motorul meu de 300 000km ci mai degraba protectia oferita de ulei in cei ~10 000km de la un schimb la altul si niste date "palpabile" dupa rezultatele de laborator. Noroc cu internetul ca gasim informatie destula.
    1 point
  14. Mentionarea dotarilor standard nu este un lucru rau. Nu toata lumea cunoaste dotarile de baza si omiterea lor, pentru anumiti clienti, poate fi sinonima cu lipsa acestora.
    1 point
  15. Pai aceste minuni ale tehnicii germane de care spui tu ma costau intre 2900 si 3600 lei buc. Cam scump pentru buzunarul meu. Prefer sa schimb si arcurile, sa am o suspensie normala, fara imbunatatiri. Intr-adevar se vedea diferenta intre ele dar aveau aceiasi lungime. Oricum nu montam Nivomat ca nu imi permiteam. Multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema
    1 point
  16. - haldexul in sine nu face nimic in plus decat sa cupleze puntea spate. Atat. restul nu mai e treaba lui - un diferential clasic simplu exact asta face, trimite tot cuplul la roata care se invarte cel mai usor, adica roata care patineaza pe gheata. - in diferentiale se pot monta anumite dispozitive care sa impiedice patinarea unei roti fata de cealalta si se obtin asa numitele LSD , dar astea sunt scumpe. - deci haldex nu are treaba cu ce se intampla pe puntea fata sau spate, el nu controleaza decat puterea ce este trimisa la puntea spate, mai departe se ocupa alte sisteme de distribuirea catre roti
    1 point
  17. 1...de ce crezi ca masina are alt soft..pt ca e adusa din DE? crezi ca exista soft-uri pt fiecare tara? 2. scapa de aditivii (fie ei de de comustibil sau de ulei)...orice producator, orice specialist, orice mecanic bun iti va recomanda asta! 3. nu merge cu ea subturata..pt a scoate consum bun....fiind un motor tubo, nu-i place asta 4 e OMV nu OMW :) pe toate masinile avute in ultimii 8 ani, (vreo 6) am mers cu 99+. am facut teste, am mers pe circuit...tot a iesit cea mai buna pret/calitate.
    0 points
  18. Am avut x cess 5w40 pe vara-bun.Caut ceva pt iarna x clean cu + sau fara si 5w30.Oare fac 8500 de km cit am facuti cu anteriorul ?Ma gindesc ca virgula clean ala ii face bine la burtica,iarna fiind si talpa mai mica.
    -1 points
  19. Hai sa o luam altfel, mai logic. La ce exceleaza uleiul 0w40? la temperaturi scazute, aici este punctul lui forte, in rest e un ulei foarte bun. Problema se pune cate zile de -15 -25 grade C ai pe an ca sa il folosesti la potential maxim. Romania are o clima temperata, cu mai multe zile calde decat reci, Uleiul ala e perfect pt Rusia de ex, pt Ro e overkill. Si in plus, daca ai sa citesti review-uri, ai sa-ti dai seama ca toti care au folosit 0w40 au sustinut ca motorul este sesizabil mai zgomotos cu acest ulei. fiecare e liber sa foloseasca ce vrea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!