Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2015 în toate secţiunile
-
Am mai observat in ultima vreme si in pietele auto dar si pe net textul "Dotari FULL" sau asemanator. In opinia mea FULL inseamna ca nu mai ai ce dotari sa ii mai pui ca le are pe toate sau hai sa zicem ca are 99% din cele posibile. Am vazut zeci de masini la care scrie FULL si masina e cheala de tot, se trec la dotari pozitii care oricum orice model de serie le are. De exemplu eu nu stiu sa existe Passat B6 fara ABS,ESP , dar cei care le vand le trec acolo ca lista de dotari sa fie mai lunga si cei ce nu cunosc sa puna botul. Majoritatea samsarilor pe asta se bazeaza, sa gaseasca un cumparator care nu se pricepe si pune botul. Pe mine personal ma enerveaza persoanele care vand masini si vor sa te convinga cat de extraordinara e masina... lasa sa ma uit la ea sa ma conving eu singur, nu trebuie decit sa imi raspunda scurt la cateva intrebari, in rest vreau sa inspectez masina in liniste... Da mno, fiecare face cum crede pe bani lui. Eu am luat un Passat de la WELTAUTO, am cerut copie dupa carte, m-am documentat de dotari din fabrica, am verificat tipul motorului, m-am uitat la probleme specifice, costuri ulterioare, pe urma am sunat, am negociat...m-am dus am vazut masina, am facut un test de drum, am ridicat-o pe rampa, mi s-a dat lista cu reparatiile la masina de cand a fost cumparata (in reteaua VW), am cerut sa imi arate seria motorului pe amebele locatii sa fie identica cu cea din carte, etc etc. Avea ciupituri pe capota de pietricele, era zgariata bara spate dr dar nu in adincime, altfel era ingrijita. O am de 6 luni si merge impecabil, fostul proprietar o avea de 5 ani, cumparata din Germania, iar el si-a luat o masina noua de la reprezentanta, asa a dat-o pe asta. Si daca masina pare ok se poate intimpla ca dupa 10k-20k-30k km sa se intimple ceva la motor, sau cutie, dar asta nu inseamna ca a fost aranjata. Daca era aranjata pica in max 1k-5k km (parerea mea). Acum fiecare alege pe barba lui (bani lui). Cu siguranta, prima masina sh cu probleme si nedocumentata indeajuns e taxa de scolarizare pt viitor.2 points
-
Nu au cantar... @savi- madinile sunt noi (nsm 1 luna, eu 2sapt). Din fericite nu am avut defecte de fabricatie, si nici timp sa se strice ceva. In plus, suntem putini posesori , sper eu, deocamdata. Uite o mica problema. Nu am reusit sa cuplez nici un android cu mirrorlink-ul. Am testat S5-ul meu, un A5 si un S6. Cu iphone a mers ca uns cu vaselina in jurul orificiului. O alta "problema": cand mut din R in D, senzorii spate raman "activi" inca 5-6 secunde.... Ma rog...si altechestii minore, ca de ex ca pana s-au moscait aia la fabrica sa capsuleze motorul....i-au fugit 40 de cai si a ramad cu 150...2 points
-
sau cumperi uleiul si mergi la revizie cu uleiul si cu listele din Erwin in care apare si acel ulei ca fiind agreat de VW. Si cu factura de achizitie. Si nu au niciun motiv sa te trimita la plimbare. Altfel poti sa le faci probleme serioase. Sa reamintesc ca daca producatorul sau un service te obliga sa folosesti doar ulei de la ei, legea spune ca trebuie sa il ofere gratuit.2 points
-
Salutare Va prezint masinutza mea O am de aproape 4 ani , este fabricatie 2005 cu 1.9 tdi 160 cp de fabrica sub capota. Ca modificari exterioare : prelungire capota + folie carbon si cam atat , o sa urmeze la anul probabil o revopsire totala sau infoliere ..inca nu sunt hotarat . Interior - fete usi +scaune albe (care trebuie retapitate au deja urme de uzura) , navigatie kenwood si ceva muzica . Motor- turbina gtx cu miez 2.7 adv turbo , evacuare cap coada cu downpipe pe 63mm , map senzor4 , ambreiaj kevlar , intercooler fabrica seat sport cu furtune samco ,egr delete , soft Erno CF tuning, ceas presiune turbo.Anul asta a primit si o revizie totala la Sorin Ghisoi .. Frane seat sport ( ap racing) 4 pistonase 312mm discuri fata De cateva zile am achizitionat si jante ats dtc (7.2kg/buc) care le montez la primavara. E o masina care o folosesc zi de zi foarte fiabila pana acum cu performante foarte bune si un consum foarte decent. Poze1 point
-
Uite ce scrie: " Uleiul Mobil 1 0W-40 are o gamă extrem de largă de protecţie la temperaturi scăzute cu 0W până la temperaturi înalte cu 40 si este recomandat pentru a fi folosit in loc de orice 5W-40. Mobil 1 0W-40 reduce depunerile şi are stabilitate excelentă în condiţii extreme de temperatură, rezistenţă deosebită la oxidare." Eu am mai folosit MOBIL 1 - 0W40 si am fost f. multumit. Motor silentios la pornire, etc.1 point
-
Nu e 10, este 0W40 Ma intereseaza in primul rand calitatea, apoi prettul1 point
-
Din cate tin minte,si va rog sa ma corecteze cineva daca gresesc,nu trebuie modul diferit pentru senzorii de parcare.Calculatorul de senzori va fi acelasi pentru OPS,indiferent ca ai sau nu Park Assist.Diferentele sunt la modulul ABS.Parca modelele dupa 2009,cele CR,aveau ABS care suporta si park assist.Eu am model 2007,si nu pot pune park assist,insa am OPS prin schimbarea calculatorului de senzori si tragerea a 2 cabluri de la el la CAN.1 point
-
DanSDP Inlocuirea discurilor nu insemna doar desfacut suruburi/inlocuit discuri/strans suruburi. De cand ai masina nu ai invatat ca la service in RO trebuie sa mergi cu lectiile facute?1 point
-
Buna, la mine ,se incalzeste cam dupa 4 km prin oras...!!1 point
-
De acord cu Bogdan! Si eu pun 99 de la Petrom in Polo. Si cu ceva modificari plus setari destul de agresive nu am corectii de avans in loguri. Da, pe o masina care nu are nevoie de CO mare probabil nu vor fi diferente intre 99 si 95... dar pan' la a spune ca 99 de la Petrom e o benzina proasta e distanta mare.1 point
-
Cineva zicea de incalzire stationara, daca ai 2 copii ce trebuie dusi la gradinita/scoala in fiecare dimineata, consider ca e mai util decat multe alte optiuni. Eu sunt mai practic de fel, daca bugetul nu permite as renunta la optiunile de înfumusetare in detrimentul celor de confort. Kessy nu mi se pare un must have, ci mai degraba un gadget iar temerea mea cea mai mare e ca orice senzor o poate lua razna la un moment dat si te lasa te pieton langa masina.1 point
-
Eu cu OMW am avut probleme, am mai zis tacanea pompa de inalta. Cu Rompetrol nimic.... am si zis mai sus ca e foarte importanta statia dar in testele mele cu petrom de 99 n-am simtit sa traga masina cat sa merita banii. Consumul la fel foarte ridicat. A mea e si cumparata din DE si mai mult ca sigur are alt soft fata de cele din Ro. Efix S 98 - nr 1 Mol Evo - nr.2 Asta in cazul masinii mele. Eu pe langa benzina pun si metabond megalene plus. Consumul din seara asta prim Brasov la mers lejer cu viteze de 50-70 km/h este de 5.5 . Un mic record pentru mine. La polo de 1.2 benzina de 95 e sesizabil mai slaba decat cea de 95 efix. Asta in Buzau. De la consum mai mare la putere mai mica in cazul OMW. In prezent masina merge cu efix de 95 cu aditivi metabond si redline iar pe langa faptul ca lesintul de 1.2 a prins viata la acelasi stil de a merge normal prin oras proprietarul are 1 saptamana in plus de mers cu aceeasi cantitate de benzina. De la 4-5 saptamani cu un plins s-a ajuns la 5-6 saptamani cu aceeasi bani. Iar atunci cand ai nevoie se duce. Am incercat si OMW cu aditivi dar totusi rezultatul nu a fost multumitor. Polo e motivul pentru care am bagat numai rompetrol cand se putea. Felul in care a facut diferenta 1.2 m-a lasat paf.1 point
-
1 point
-
Frumoasa masinuta, multi km fara probleme! Da-mi un semn cand iti achizitionezi interfata AUX, sunt curios cum se aude ;) Drumuri bune!1 point
-
Azi, Doamne iarta-ma ca e duminica, l-am desfacut. I-am facut si niste poze. Daca il desface-ti, inspre partea cu cureaua de distributie a capacului culbutorilor exista un orificiu care comunica cu interiorul lui. De fapt eu am simtit acolo ca fiind o supapa, la mine acel orificiu era infundat, mai bine zis nu lucra deloc supapa aia. Am avut acasa ceva curatiror de frane, i-am bagat si am insistat pana a curs mizeria afara, dupa aceea pus gura pe orificiul acela, facut vid sau sufland in ea, supapa a inceput sa lucreze, facanduse auzita cum isi face treaba. Da sincer nu stiu ce face ea, ce functie are. Am mai vazut o chestie (incercuita cu albastru in desen), cu o lamela metalica, da nu mi-am dat seama ce rol are, am curatat-o un pic si pe aia daca tot am fost la capitolul asta. Principiul e simplu in interiorul capacului, exista o canalizatie cu 2 intrari, pe unde gazele de carter intra, iar acea canalizatie are prevazute 4 pahare cu gauri, prin care curge uleiul care se depune pe acest canal (practic are loc condensarea uleiului). Apoi gazele ramase o iau frumos pe un traseu care duce spre stutul de pe capac, in care intra furtunul gazelor de carter. Pe stutul ala i-am mai dat ceva solutie de curatat frana, pana mi-a iesit in interiorul capacului, l-am clatit putin dar pot sa zic ca mizerie nu a iesit. In partea de unde iese stutul, acel diametru, nu se poate unbla, este capsulat, nu stiu ce poate avea in el, dar daca suflati prin el nu cam intampina nimic rezistenta prin el, eu cred ca e gol, nu are filtru. Dupa ce am montat totul la loc, am lasat masina sa meraga aprox 30 min, am pus un servetel alb la stut, fara sa conectez racordul care merge spre aspiratia de la turbo, am si turat-o, am si lasat-o la ralanti dar pot sa va zic ca nu am vazut picur de ulei, numai gaze care nu ar trebui sa imi faca mizeria de ulei pe care o am inaintea turbinei. Sper sa fi scapat de scurgerile de ulei la EGR, intercooler si altele de genu, maine ii pun si EGR-ul nou si revin cu detalii :)1 point
-
Hello Team, Sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI. Uleiul pe care l-am folosit la ultima revizie a fost "Ulei motor Motul 8100 X-clean, 5W30, 5L" link Acum cateva zile m-am trezit cu o nevoie de a mai complate ulei. Cautand pe net am gasit uleiul pe care l-am folosit initial (Ulei motor Motul 8100 X-clean, 5W30, 1L) si inca unul aproape identic doar cu cateva chestii in plus (Ulei motor Motul 8100 X-Clean+, 5W30, 1L). Ma puteti ajuta cu un sfat. Pot folosi oricare din ele, sau mai bine sa il iau pe cel folosit initial? Am atasat si poza unde pot fi vazute in comparatie.0 points
-
Am sa detailiez costurile : - filtru de ulei 65 de lei - filtru de aer 135 de lei - filtru de polen 126 de lei - ulei Castrol edge la bidon 5l 390 de lei - o saiba 9 lei Total piese 725 de lei Total manopera 245 de lei Service a fost Procar nu am ce reprosa totul a fost o.k Din punctual meu de vedere pretul este decent pentru un service de reprezentanta . Si daca tin cont ca la vechiul Megan 2 la 30.000 de km aveam deja 3 revizii facute cu un cost total de 2400 de lei atunci clar pot spune ca Skoda este mai ieftina la intretinere . Ca o parere personala nu cred ca este cazul sa schimbati filtrele mai repede de 28-30 de mii de km rezista la atatia km chiar pe drumurile patriei noastre prafuite .-1 points
-
Vreau si eu sa incerc aceasta metoda de activare a butonului,Am scos butonul dar nu stiu care plastic sa il rup,cumva cel din mijloc sau stanga,dreapta? P.S pozele din primu post nu mai pot fi vizualizate...-1 points
-
Am avut x cess 5w40 pe vara-bun.Caut ceva pt iarna x clean cu + sau fara si 5w30.Oare fac 8500 de km cit am facuti cu anteriorul ?Ma gindesc ca virgula clean ala ii face bine la burtica,iarna fiind si talpa mai mica.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00