Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.11.2015 în toate secţiunile
-
1 point
-
incearca sa faci o adaptare a clapetei de acceleratie - cel cu tester-ul, trebuia sa faca asta..... sa vedem daca isi revine1 point
-
Accepti schimburi cu rinichi sau alte organe? Un apendice, ceva..? Pentru aia kitsch-uita cu portocaliu, zic.1 point
-
@saibot: In sfarsit, un post lung, plin de poze si impresii :beer: Asta da rasturnare de situatie. Banuiam ceva din posturile tale lapidare :) Cum zicea si Cristi mai sus: ce probleme ai tu... "una pentru albe, una pentru colorate" :bom: In alta ordine de idei...am senzatia ca daca vei da Cupra vei regreta mai apoi, asa ca in locul tau, as cere pe Cupra un pret care sa ma asigure ca nu se va da vreodata si pe FR un pret corect. Din punct de vedere moral, poti sta linistit, le vei fi scos pe amandoua la vanzare, dar, nah, asa a fost sa fie, sa ramai cu Cupra :D Oricum, e pacat sa stea pe dreapta. Avand in vedere ca pe la munte sunt 16 grade zilele astea, ai putea sa-i arati niste serpentine. E liber si pe Transbucegi si pe Cheia si pe Transfagarasan (dar nu te baga dinspre Arges cu talon de 35), asa ca locuri de joaca ai... Si o intrebare: ce diferenta ai perceput intre sistemul audio stock si Sound System ?1 point
-
exact - pompa ABS - la modelul tau, este boala comuna... cedeaza partea electronica a pompei..1 point
-
Radem, glumim - fu_em platim. Cam asta e povestea si cu masina asta. Atentie, urmeaza post lung! Cupra a fost cumparata de un prieten de-al meu, la indemnarea mea, avand un impuls de a conduce ceva care sa dea adrenalina, pe sistemul - odata traim. Eu am ridicat masina la 0 km de la Bucuresti si am postat si aici niste poze. El de altfel pasionat de masini dar nu de genul asta de masini... A configurat-o cu cele trebuinta pentru planul lui, ala cu adrenalina de v-am spus mai devreme dar sa fie si safe si accesorizata. Dupa doar 5 luni si 4000km in compania ei ma suna de la sediul de la Welt-Samsar si imi spune entuziasmat ca vrea SUV si da masina. Ca e misto Cupra dar simte ca nu-l reprezinta si a prins o reducere la un SUV si ca nu mai astepta sa o vanda el. Reactia mea a fost: Aaaaa...cum...cupra...aaaa..de ce...Bah esti nebun?!! Ai semnat ceva? El: Inca nu ca e final de program si o lasam pe maine. Le-am si dat masina, ramane doar sa semnam maine. Eu: Nu semna nimic. Iau eu masina. Si uite asa m-am ales cu minunatia asta desi nu era in plan. Am facut miscarea din 4 motive: 1. Pentru a nu da satisfactia celor de la Welt-Samsar sa cumpere masina pe un pret de nimic. 2.Pentru satisfactia de a sulfa masina de sub nasul la Welt Samsar 3. Pentru sansa de a detine un model Cupra 4.Pentru a nu da satisfactia celor de la Welt-Samsar sa cumpere masina pe un pret de nimic. Nu, nu am uitat ca am mai scris odata si la pct 1 :) Pe langa lista cu dotari standard care include bunatati ca frane mari si ventilate fata-spate, diferential fata blocant mecanic controlat electronic, suspensie adaptive si directive progresiva, LED-uri (iuhuuuu am scapat de halogene, am intrat in lumea buna) drive profile, jante pe 19, senzori peste tot, comanda vocala,bluetooth, tot felul de conexiuni si alte nimicuri.... Pe langa asta s-au mai adaugat: DSG cu padele, Scaune scoica incalzite cu tapiserie alcantara, Navi cu cartografiere RO si Europa, Seat Sound, Airbaguri spate, pachet led la interior si din lista de accesorii sertare si sertarase, plase de bagaje peste tot, bare thule...etc La exterior: Culoare Negru perlat+Orange Pack. In total un mizilic putin peste 35.000 Euro Se conduce foarte usor si este extrem de docila si silentioasa. La ralanti cu radio oprit nu se aude motorul. Pe drive si mers normal desi cutia schimba la putin peste 2000 mersul este lin si fara trepidatii (stiu ca se mai plangeau unii posesori de dsg). De asemeni reactioneaza instant la apasarea pedalei, nu are lag.. Suspensia: cei de la Seat nu au fost chiar nebuni cand au pus rotile pe 19. Cu suspensia pe comfort este acceasi senzatie care o am in FR cu roti pe 17. Nu scutura, nu vibreaza, masina ruleaza in liniste si amortizeaza bine denivelarile. Datorita talonului mic este insa nevoie de atentie la urcarea pe borduri si gropi, numai ca treaba asta e valabila si la restul de dimensiuni. 235-urile au putina buza de protectie a jantelor. Cert e ca pentru vara se poate trai cu 19 pe masina asta fara probleme. Odata selectat modul sport sau cupra se intareste si incepe se scuture pe denivelari si gropi. Pe curbe insa e senzationala si face echipa buna cu directia progresiva care la randul ei este extrem de distractiva in oras :)) Motorul: trage din orice pozitie, nu are lag si suna extrem de bine in ture. DSG ul scoate tot ce e mai bun din el si are niste reprize fantastice. Pe modul Cupra urla ca un animal, cutia retrogradeaza si 3 trepte dc ii dai talpa. Mergand zilele astea cu DSG mi-am dat seama cat de mult imi place cutia manuala si va spun sincer ca pentru mine ramane nr 1. Totusi in cazul la Cupra pentru senzatii si performante maxime DSG-ul nu are rival. Nici nu as baga M6 in configurator pt modelul asta. Consum: In jur de 10-11 in oras fara sa ma abtin de la nimic dar nici cu exagerari. Se merge anevoios oricum in Ploiesti - orasul e un mare santier....lucrari peste tot care nu se mai termina.Pe distante scurte sare si la 13-14...normal de altfel. In exterior intre 6 pe DN mers legal si 10 pe autostrada (nu am mers tare, am zburat jos :)) ) Nu am cum sa pastrez ambele masini, asta e clar. Pe zi ce trece devin mai indecis ce sa pastrez. Imi plac ambele foarte mult. Cel mai simplu e sa le bag la vanzare pe amandoua si merg pe principiul care pleaca prima FR ul e versatil, puternic, confortabil si extrem de economic Cupra e o bestie rafinata cu care te poti duce la fel de bine si la piata si pe circuit Nu am sa pun masinile la vanzare momentan nicaieri. Cred ca o sa le dau prin cunostinte. In cazul in care e cineva interesat sa cumpere vreuna sa imi dea mesaj dar numai cei interesati nu si cei curiosi. O sa dau FR ul la un pret avantajos si Cupra ...o sa il dau la un pret derizoriu din punctul meu de vedere dar nu la oricine. Nu caut sa fac profit cu masina asta, vreau sa ma bucur de ea si dc nu si viitorul posesor la fel. Oricum nu ma grabesc pentru ca imi scot oricand banii pe ea, la anul in primavara mai vad ce fac cu ele. Cupra o voi folosi pana incep temperaturile negative si pe urma o bag la garaj ca nu e pregatita de iarna. Cam asa arata:1 point
-
Poate o sa sune ciudat ce spun acum dar cauta chiulasa tot de AUY Made in Poland NU Made in Germany care au fost cu mari probleme,vb la modul cel mai serios si testat de mine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acuma nu vreau sa fiu rau sau sa pornesc un flame dar parerea mea este sa se renunte la comparatiile cu motoarele "cancerigene". Ca sa emita mai putin ard mai mult astea mai noi, chiar daca au si adblue/ uree, corect? Din pacate mitul TDI cu 5% era prea bun sa fie adevarat. La 140 pe autostrada, nerodata nu mi se pare un consum atat de mare.1 point
-
Pentru verificare de ce nu apelati la metoda plin-plin? Inainte sa intru pe autostrada fac plinu..cand ma dau jos fac plinu si asa aflu consumul la pompa. Apoi fac o corelare cu ce arata cb si trag concluziile corecte. Ps: nici mie nu mi se pare ceva iesit din comun. E marisor consumul dar nu e de speriat. Edit: cum ai mers? Ai tinut o tu din pedala, ai setat pe cc...ai acc? Sunt diversi factori care pot influenta. A batut vantul, ai presiunea corecta in anvelope? Mai noi constructorii au dat deliberat presiuni mai mari sa iasa noxele mai mici.1 point
-
Cum mergi pe E85 spre Bucuresti se face mare reclama la Ravenol, si am zis sa-l incerc, pe o motorizare diesel PD. Acum placebo-ul mei e negativ, mi se pare mult mai zgomotos motorul fata de ce am avut anterior, da poate o fi si de la motorina, ca am schimbat peco-ul la ultima alimentare. Orice ati pune, mai mult de 8-9.000 km / 1 schimb pe an , nu-l tineti, parerea mea, zic ! :icon_thumleft:1 point
-
1. daca masina nu are oglinzi rabatabile electric - ai nevoie de alte calculatoare pentru usile fata, alte oglinzi laterale plus butonul de reglat oglinzi cu functia de pliere. Dupa montaj si codare, vor functiona. 2. TPMS - via ABS (daca suporta pompa ta de ABS - trebuie o scanare cu VCDS-ul) - necesita kit - buton plus cablaj - butonul la tine, vine cu toata consola laterala cu butoane, in functie de optiunile care le ai. Se activeaza, se conecteaza butonul, se trage fir in ABS - si va functiona TPMS premium - cel cu senzori roti - te costa destul de mult.... trebuie senzor presiune in fiecare roata, antena speciala..... si cel mai important este ca modulul confort sa suporte functia. 3..... becuri... Osram, Philips, etc....1 point
-
1 point
-
nu te afecteaza cu nimic.... rezolve problemele mecanice, care le ai.1 point
-
Atata timp cat nu ai pus oringuri noi,suruburi noi la prinderile injectoarelor si stranse la cuplu,bolturi si suruburi reglaj noi si reglate injetoarele ,ne pierdem timpul degeaba.1 point
-
Ai pus oringuri noi la montarea injectoarelor actuale? Cylinder 4 P0304 - 35-00 - Misfire Detected = intareste contactele din mufele care intra in injectoare,verifica valorile compensatiilor EGR System P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent = verifica daca capsula de la egr mai tine vacuum si cantitatea de vacuum care ajunge la ea1 point
-
In prima faza verifica daca oringurile sunt ok. S-au pus noi? Cum e nivelul la ulei?1 point
-
Intra motorina in cilindri intre detonatii...nu iese la diagnoza.Problema e de la oringuri injectoare,uzura locasuri injectoare sau injectoare.1 point
-
Puteti spune un ulei de motor 5w40 full sintetic producator amtecol sau petro canada sa se incadreze in norma 50501 motor pd Sa aiba norma recunoscuta de producator Se pare ca amtecol Se pare ca amtecol supet life 12000 in fisa producatorului nu are norma vw 50501 ,pe forum am vazut ceva ca este inclusa si notma 50501 vw?1 point
-
Sa va povestesc de traseul de azi, cu mentiunea ca anumite pasaje trebuie tratate ca pamflet :) Am pornit la drum cu destinatia Canionul 7 scari (Timisul de sus, Brasov). Pana pe la Breaza am mers cum am putut, mai normal mai cu pusee de sportivitate. La Breaza am dat in faimoasa coloana de weekend de pe Valea Prahovei, eu speram sa o prind pe la Comarnic. Am rezistat cam 30min in coloana in care m-am deplasat NU si am intors Atunci s-a produs inevitabilul - I-am dat buton - exact ala SPORT (are si Seatul dasta) Moamaaa, senzatie...toti cei 180 cp (4 lucrau la instalatia de AC) s-au pus in miscare de au inceput sa se vada turbionii de aer la marginea capotei ca in Fast and Furious cand dau aia inferioara. Ce sa mai..haos si mai multe nu, aproape ca la Baemveul ala de 110 cp cu 3 butoane sport (Sport - , Sport + si "Bah ejti neboon" ) In ritmul asta m-am indreptat inspre Cheia pe DN 2 cu gandul ca nu sunt in tara, ca nu avem tara pentru butonul Sport noi si 180cp. Pe Cheia ..libeerrr frate si cum am intalnit si un participant la trafic cu aceeasi sete nebuna de apasat pedale..cred ca avea si el buton... Omul avea un Tuareg nou V6 (nu stiu ce motor si ce putere) insa mergea mega blana..nu stiu cum naiba nu s-a rasturnat cu autobuzul ca era pe tot drumul dar in acelasi timp mergea safe...nu stiu cum sa va explic. Si dc aveam suficienta putere sa-l depasesc nu aveam loc :)) In ritmul asta am parcurs tot drumul pana la Sacele, nu stiu cand a trecut. Pe acest traseu am atins limitele gumelor, ale sotiei si ale mele :)) Am ajuns la 7 Scari cu un consum de 7.1. Probabil eventualii posesori de 2.0 tdi care visau la 3% se intalneau, faceau spirala si isi vandalizau venele in urale energice de dezaprobare la adresa VAG. Din fericire, avand un antrenament temeinic de la masinile anterioare am rezistat tentatiei :P Legat de destinatie...va recomand traseul dc sunteti pasionati de drumetie si munte. Mai fusesem in urma cu 4 ani insa intre timp au schimbat scarile si barierele din canion si s-a introdus si taxa modica de 10 ron pt urcat (merita ) La intoarcere am adoptat un mers linistit, pentru ca..ploaie (dupa ce am facut 1 ora pana la Sinaia) nu stiu cum naiba de este aglomerat si sambata pe la ora 19 inspre Ploiesti si consumul il puteti vedea in poza :) Poze :1 point
-
Multumesc, sa fiu sincer Leon 1P nu as fi luat din cauza interiorului. Din fericire la 5F treaba sta bine la capitolul interior. Scaunele sunt frumoase si confortabile, materialele placute la atingere - nu imi dau senzatia de ieftin. Skoda cu motorul asta era mult mai scumpa (Octavia RS 3 diesel adica). Legat de faruri - pe hartie as fi bifat toate optionalele :)) insa cand e vorba sa pui banul pe masa 1100 euro nu sunt usor de digerat. In afara de asta nu ma intereseaza sa ies in evidenta, alt avantaj nu vad la LED-uri. Plus ca dupa garantie daca pica ceva cred ca scump. Asa am 2 becuri de rezerva :))1 point
-
consum real la A6 quatro de 3.0tdi tiptronic: 15-16%in oras 8-9% in afara daca nu o alergi. cine spune ca in bucuresti ii consuma mai putin, minte!1 point
-
:( Nicule eshti bestial bai tata! Cum naiba de ai timp, rabdare, chef sa studiezi toate astea, sa le pui pe site! Bravos tata! :)1 point
-
1 point
-
Ei, la asta nu ma asteptam! Esti de-a dreptul surprinzator. Oricum, nu inteleg cum poti face comparatie intre ele, Fr este economicos...si atat. Cupra reprezinta restul.0 points
-
-1 points
-
Este vina mea. Nu a fost cu intentie, imi asum fara resentimente, orice forma de penalizare.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00