Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.11.2015 în toate secţiunile
-
Cinturato P7 sunt. Din astea am si eu, echipare OEM, dupa 40,000km rulaj doar cu ele mi se par ok. In alta ordine de idei, vreau sa te intreb, esti nemultumit de 1.8TSI ? Ma intereseaza in mod deosebit motorul asta si mi-ar prinde bine cateva impresii. Am vazut ca a 2-a oara nu ai mai prefera motorul asta si ai lua 1.4TSI. Motorul e fenomenal, puternic, silentios in rulajs normal si vocal atunci cand tragi de el. Si combinat cu sasiul Leon-ului iti pune un ranjet tamp pe fata. Doar ca am facut 2800 de km cu masina, majoritatea in Bucuresti si stand in cozi si la semafoare nu se vad aceste beneficii, vad doar consumul mare. Si cand am iesit sa ii arat niste curbe, am mers mai mult cu grija sa nu dau in gropi. Deci, ca sa ne intelegem: Am avut o dambla cu motorul asta, mi-am facut-o, nu regret, dar nu pot sa il recomand rational nimanui... 1.4TSI face 95% din lucrurile pe care le face 1.8TSI dar costurile sunt vizibil mai mici. Eu am Sistemul Optic de Parcare pe masina, adica senzori fata-spate si afisare pe display. E foarte util si isi merita banii (cam multi ce-i drept). Cinturato-urile sunt superbe pe asfalt de calitate (gen Transalpina -> coborarea spre Sebes)... zici ca masina e electrica. Dar sunt zgomotoase pe asfalt rugos (gen A1/A2). Si a devenit mai clara chestia asta trecand pe anvelope de 16 de iarna (Conti T850) care sunt mai silentioase...2 points
-
pai man, daca te duci la vw , iti spune, de ex in 2011 a avut o intrare in service la 30 mii km, in 2013 la 60 mii.. in 2015.. avand acelasi proprietar macar poti aproxima.. cam cati km are1 point
-
1 point
-
cc intors ???? :coffee_lol: :coffee_lol: mda,scz,mi-a scapat ...nu este vorba despre cc intors ci despre firma DC. urmeaza sa ne mentionezi si de furca aia verde cu tepii in jos asa-i? :coffee_lol: :coffee_lol: amuzant1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cupra st - discount de negociator sef si rezults un estate care are 280cp si 150 cp. Plus ca arata bine! Sub 30k. Nu suna rau...1 point
-
da, asa se intampla cu ele - probabil variatia de tensiune l-a dat peste cap. trebuie inlocuit. si retrofit... si update... :winter: e pe treaba... mergi la un mecanic sa o asculte, ca sa stii daca poti sta linistit sau ai ceva de remediat - din pacate nu ne putem da cu parerea, daca nu o auzim.....1 point
-
Salut! Am un passat b6 2007 diesel. Am fost cu.masina la mecanic astazi mi-a pus calculatorul pe ea cu precizarea ca nu am nici o foaie cu valorile pompei,dar mi-a zis ca pompa e pe duca si am presiunea mica si ar fi bine sa o vand.momentan nu mi s-a aprins nimic prin bord ,dar mororul e cam zgomotos. Am.inteles ca exista un aditiv pt pompa de ulei care creaza o pelicula si face sa mareasca presiunea.stii ceva de asta? Multumesc.1 point
-
J446 se afla in portbagaj in partea dreapta, un cod din etka ar fi 3C8919475A (ultima versiune) ,pret aprox 700 ron nou.Cauta sh Se putea strica si fara sa umbli la baterie. O alta varianta ar fi rescrierea softului.1 point
-
1 point
-
Eu la NICIUNA din masinile pe care le-am condus nu am auzit vreodata astfel de zgomote, de la toata gama de VW pana la Audi Q7 V12 TDI, ca sa le spune pe cele conventionale... sau chiar Tesla P85D, la care s-ar auzi si cel mai mic zgomot, nu am auzit niciodata zgomotele astea de masina care pare sa se dezmembreze cum se aude la Golf 7 cu DCC... E cea mai mare dezamagire in legătură cu această masină, care, de altfel, este o masina foarte ok in rest. Zgomotul se aude in continuare, poate chiar mai tare... si cu rotile de iarna, cele pe 16, ca si cu cele de 18, si in continuare nu consider etrierii vinovati, ci telescop.. SAU nu stiu exact, cert este ca daca masina e in frana de motor nu se aude, ceea ce exclude etrierul, care la fel e de liber ca si cand treci la ralanti. Si in alte părți s-a putut schimba pe garantie telescop, si astfel sa se elimine zgomotul... doar in Romania, "expertul garantii" de la Porsche, considera din biroul dansului, ca e zgomot normal de functionare.1 point
-
Triax.. cum de gasiti asa specimene de ulei? Puneti ulei cunoscut, din lista celor aprobate.1 point
-
Un flush nu e facut sa scoata "bucati" de sludge. E facut sa inmoaie si sa ridice in suspensie micile depuneri de pe canalele de ulei, tacheti hidraulici,etc. Toate maruntisurile astea nu pot fi curatate de un ulei usor intarit la un schimb normal. Din experienta am observat ca motorul se simte altfel cu alt ulei dupa cateva sute de km si cicluri de pornit oprit.1 point
-
Daca vrei sa spleli motorul cu adevarat da baia jos, spala tot, acolo este depunerea mare, sorbul de la pp de ulei, capacul de la tacheti cu sistemul de ventilare a gazelor. Cu flush-rile risti sa disloci vreo bucata de mizerie sa se obtureze pe la sistemul de ungere si nu iese tocmai bine.1 point
-
Cred ca atentia o merita cele fabricate dupa 2009, de cand cu criza, totul a devenit consumabil...mai putin fiabil...1 point
-
Salut, Revin cu un update. Eu am folosit metabond eco pe un passat din 2000 motor 1,9 tdi atj. Sunt foarte foarte multumit. Motorul se simte ca are mai multa putere... La detalii mecanice si ce va urma nu ma pricep, dar pentru moment sunt foarte multumit.-1 points
-
Cred ca marcajul de iarnu nu e M+S ci semnul cu fulgul de zapada. parca asa e si in legislatie. Din cate stiu nu toate anvelopele M+S sunt bune si iarna.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Incepe sa semene ca si cu normele de poluare : Scriem ceva pe hartie, dar de fapt nu le avem. Oricum incep sa ma astept cam la orice de la grupul VAG :( Din pacate !!-1 points
-
-1 points
-
Sunt 17 seturi pe olx, cu pret mediu 1800-2200 ron. Asta ti se pare mult?-1 points
-
Cred ca am gasit problema pana la urma, sambata tot asa a pornit greu, aceleasi simptome dar din fericire am avut si o eroare (misfire pe cilindrul 4), s-a verificat la mecanic, mi-a schimbat o bobina, dar la o inspectie a bujiilor a observat ca era ulei la bujia 4 si la bujia 3. A curatat zona si bujiile, acum merge bine motorul. Mi-a mai spus ca trebuie sa schimbe o garnitura la motor si sa izoleze mai bine cu niste mastic. Din pacate nu am scapat de problema cu pornirea, ma deranjeaza ca nu da nici o eroare, saptamana trecuta nu am avut nici o problema, saptamana asta de doua ori a pornit greu. Am incercat sa identific un tipar ceva, nu stiu daca are legatura dar am obeservat ca inainte sa faca probleme la pornire, motorul nu se incalzise complet. A pornit la luni sfert dimineata, am facut un drum de 2 minute, am oprit alte 5 minute si cand am pornit din nou mi.a facut probleme. La fel si ieri, a pornit la sfert, m-am deplasat 3 minute la un market in apropiere, motorul nu a apucat sa se incalzeasca la 90 grade. Cand am repornit iar a facut probleme. Sa fie vre-un senzor de temperatura cu ceva probleme, dar nu da nici o eroare, am vazut aici pe forum ca exista un senzor de temperatura care optimizeaza si pornirea? Multumesc.-1 points
-
Pentru verificare de ce nu apelati la metoda plin-plin? Inainte sa intru pe autostrada fac plinu..cand ma dau jos fac plinu si asa aflu consumul la pompa. Apoi fac o corelare cu ce arata cb si trag concluziile corecte. Ps: nici mie nu mi se pare ceva iesit din comun. E marisor consumul dar nu e de speriat. Edit: cum ai mers? Ai tinut o tu din pedala, ai setat pe cc...ai acc? Sunt diversi factori care pot influenta. A batut vantul, ai presiunea corecta in anvelope? Mai noi constructorii au dat deliberat presiuni mai mari sa iasa noxele mai mici.-1 points
-
Acuma nu vreau sa fiu rau sau sa pornesc un flame dar parerea mea este sa se renunte la comparatiile cu motoarele "cancerigene". Ca sa emita mai putin ard mai mult astea mai noi, chiar daca au si adblue/ uree, corect? Din pacate mitul TDI cu 5% era prea bun sa fie adevarat. La 140 pe autostrada, nerodata nu mi se pare un consum atat de mare.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00