Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2015 în toate secţiunile

  1. Sa inteleg ca asteptarea ta ar fi ca cea mai ingrijita masina din modelul respectiv sa fie la acelasi pret cu cea mai prabusita, caci tu nu accepti argumente de gen: "corectitudinea lui ca nu e bijnitar, isi face un calcul SF in cap ca iti mai da nush ce accesorii sau what ever la masina ori cate piese noi a bagat el in ea, sau ca a tinut-o in puf sau mai stiu eu ce sentimentalisme despre fiare". Incerc sa inteleg de unde ai tras tu concluzia ca unul care a avut grija de masina lui si cere peste media modelului respectiv e ipocrit... In orice tara civilizata, masinile de particular, foarte ingrijite si bibilite sunt mult mai scumpe decat prabusiturile alergate de "n" insi la rupere. Dar...astia suntem noi. Aproape orice discutie de vanzare incepe inevitabil cu intrebarea "posibilului cumparator": "Care e ultimul pret?" Cu ce e mai putin "samsar" aka oportunist aka "om de afaceri" un ins care pune problema asa, decat unul care iti spune clar in fata ca el traieste din vanzarea de masini ? Din nou, etica nu e punctul forte al nostru, ca populatie. Din fericire, inca mai exista vanzatori si cumparatori de calitate. De obicei sunt aceia care te intreaba despre povestea/istoricul masinii si nu despre "ultimul pret"...
    4 points
  2. Nu acum mult timp am vrut sa vand masina personala. Cea din semnatura. Am cerut 8200E negociabil.(la momentul respectiv, raportat la piata, pe o scara de la 1 la 10, pretul s-ar fi incadrat la un 7-7.5). Am studiat piata si asta l-am considerat eu a fi un pret corect raportat direct la starea si varsta masinii. Motivul nu era vreunul ascuns. Ci pur si simplu ma batea gandul sa trec si eu la altceva dupa mai bine de 7 ani. Am primit in mare oferte jenante, de 6500-7000E pe baza unor argumente gen: - e cheala domnule, n-are piele, n-are nimic! - e scumpa tare, dumneata nu vezi ca in 8000E imi iau passat din 2010 din Germania, aproape full daca nu chiar full?! - aaahh, pai daca nu ai totul trecut in carte nu ma intereseaza! (asta in masura in care, totul este trecut mai putin reviziile periodice - ulei si filtre - pe care le fac la 10.000km si nu le-am trecut pe toate, riscand sa raman fara rubrici libere in scurt timp) Au fost si doua cazuri in care doi tipi au fost interesati mai serios cum s-ar spune. Unul a vazut-o, cu celalalt am corespindat pe mail, oferindu-i poze detaliate&co. Ambii spuneau ca au in target si alte masini similare, urmand sa aleaga una. Au ales probabil, caci nu am mai azuit de ei. Ambii au mentionat ca a mea ar fi fost cea mai scumpa. Insa nu au incercat sa traga de pret, desi am mentionat in anunt ca este negociabil. Si apoi, inevitabil, cativa tematori vis-a-vis de modificarile tehnice aduse masinii. Oameni care in mare, nu se pricepeau deloc in ale mecanicii. Dar i-am inteles, nu am incercat sa-i conving de nici un fel. Si acum, intrebarea mea este (vis-a-vis de ce spunea colegul SergiuD), sunt eu irealist cerand pretul acela stiind care sunt preturile pietei? Nu are rost sa detaliez starea masinii. Cert este ca de ar fi sa o dau maine chiar si pe pretul cerut, alta similara care sa mearga cum merge asta, in bugetul rezultat, nu voi gasi . Poate chiar niciodata. Si nu, nu sunt deloc visator. Sunt ipocrit ca gandesc asa? Apropo de banii investiti. Totusi nu poate fi ignorat aspectul asta. Unul cere 7500 pe o masina care cere bani(probabil de aia o si vinde, nu stii niciodata) si eu ceream 8200 pe o masina luata din tara, km reali si relativ putini si cu facturi pe ultimul an de ~3000E(nu, nu defectiuni. Ci anvelope noi, revizie generala - discuri, brate, amortizoare, placute, turbo nou si multe altele - care nu era necesara ori urgenta, ci pur si simplu pt ca am considerat eu ca dupa 7 ani e cazul sa le schimb). Deci, o masina in care potentialul cumparator nu ar fi avut de investit nimic macar 1,2 ani. (exceptand factorii ghinion/neatentie/nepasare). Si asta, pt 500E in plus. Asadar, repet. Sunt ipocrit? L.E. De fapt, toata treaba asta este o rpoblema generala, generata de o multitudine de factori: interesele samsarilor, nesimtirea samsarilor, blandetea legii, prostia si ignoranta cumparatorului si asa mai departe. Prostii pot fi prosti, isi vor gasi mereu samasarul potrivit. Si se vor alege, inevitabil, cu o masina "pe masura". Dar, culmea, pe bani multi, mult prea multi pentru ceea ce au primit de fapt. Si cu toate astea, nu se invata. Partea proasta in schimb este ca, eu, tu sau altfel spus, noi, cei care suntem seriosi si punem pe piata o oferta buna dar la un pret corect (se stabileste pe baza multor criterii, nu doar prin prisma preturilor de dumping practicate de catre samsari si ale lor poame) suntem inevitabil prinsi in acest joc vicios creat de prostia, ignoranta si viclenia unora, a multora de fapt. Suntem astfel fortati sa vindem ieftin, greu sau deloc. Iar eu nu pot sa nu-mi exprim nemultumirea si gustul amar lasat in gura cand vad ca sunt destui care, intr-un fel sau altul, intr-o maniera mascata, sustin drojdia masei. Pacat.. E usor sa vorbesti despre munca, banii si grija altuia. Dar incercati sa ganditi si ca atunci cand v-ati afla de aprtea cealalta a baricadei. Topicul asta a fost creat pe baza unei initiative foarte bune. Dar din pacate, aici nu e vorba doar de factorul fizic, tehnic, material. Ci de cel uman, social si intelectual. Si de spiritul civic. Care tinde sa lipseasca din ce in ce mai mult. Nu poti cere oricui sa aiba idei despre mecanica. Unii nu pot, multi nu vor si nici nu art rebui sa fie obligati de circumstante. Ca atunci cand te duci sa cumperi o masina noua. O cumperi de buna credinta ca e OK si pleci linistit. Dar nu toti isi permit luxul asta. Piata SH este mai mare. Si aici ar trebui ca lucrurile sa mearga intr-o maniera similara. Categorii de produse, de calitate si implicit de pret. Omul sa stie din start la ce sa se astepte. Dar e greu. Orice gura trebuie hranita, din pacate chiar si cu pretul onestiei. Oricum ar fi, oricine ar trebui sa stie ca nu exista nimic care sa fie in acelasi timp si ieftin dar si bun. In orice arie comerciala ori domeniu. In special cand vine vorba de produse deja utilizate.
    2 points
  3. Cine intra pe forum fie se documenteaza si vede legat de fiecare model ce si cum, plus sfaturi ce sa caute sa nu ia teapa, fie si-a luat deja masina samsarita, are probleme si cauta rezolvari. M-as feri instant de anunturi care incep cu "primul proprietar" si "recent adusa". Daca e primul proprietar inseamna ca a venit frumos neamtul cu ea in Romania sa o vanda :)). Asa e al doilea proprietar (in cel mai bun caz) si cu el nu pot discuta istoria masinii pt ca de fapt nu stie nimic. Eventual stie cati km a dat inapoi. Cartile service mai nou se falsifica, atentie daca toate stampilele arata la fel si la fel si semnaturile. Un sfat de bun simt este daca exista buget de Golf sa nu se caute A4. Masina aia o vei folosi tu, nu vecinul.
    1 point
  4. Super!!! A durat 3 min ca erau becurile fierbinti... nu m-am gandit sa le sting mai din timp... Ma bucur ca ai reusit. Succes
    1 point
  5. Tragi si va iesi-pe sistem opus introducerii. Se vad in far fragmente de la sticla becului? De scos cel mai bine cu farul demontat. Mai ar fi var de aspirare dar sa nu se zgaraie oglinda.
    1 point
  6. Salutare! Pe langa faptul ca nu sunt pozitionate corect se vede ca ai si mufa de pa farul stang cam coapta/arsa. Cred ca ar trebui schimbata sa nu ai parte de artificii. Le scoti si te straduiesti sa gasesti locasul unde sa iti intre acea <limba> din bec si atunci cu o usoara presiune va sta fix. Azi am schimbat si eu becurile in fata blocului in 3 minute. iti trebuie rabdare si putina indemanare. Si sa ai grija sa nu atingi sticla becului cu degetele... Succes... Drumuri line :RO flag:
    1 point
  7. Incepe sa semene ca si cu normele de poluare : Scriem ceva pe hartie, dar de fapt nu le avem. Oricum incep sa ma astept cam la orice de la grupul VAG :( Din pacate !!
    1 point
  8. Va salut! Sunt noul posesor al Volkswagen B6 HighLine 2009 2.0 TDI E5 140 CP si chiar ma bucur ca exista aceasta comunitate Vag. Am invatat multe lucruri citind acest forum pana sa imi achizitionez aceasta masina! Va foarte multumesc celor ce au impartasit experientele. Acu sa nu o mai lungesc cu linguseli este o vorba romaneasca 'vorba multa saracia omului' si as vrea sa prezint si eu autobuzul meu; Passat B6 HighLine 2009 2.0 TDI CBAB 140 CP DSG 6+1 km "183000" (293000) astai romania..... Dotari: -Bi-Xenon Adaptive -Pachet crom -Piele alcantara -Bc+ -Rns 510+ Bluetooth Premium + Camera Marsarier -Senzori parcare fata+spate, Park Assist(O chestie foarte misto cu parcatul singura chiar am ramas surprins) -Trapa electrica De restul chiar nu imi mai aduc aminte...... Va multumesc!!!! Drumuri bune si fara incidente!!!
    1 point
  9. Crede-ma, cel cu suspensia clasica e departe de a fi barca. Doar dcc-ul ii schimba caracterul din gondola in speed boat! :icon_thumleft:
    1 point
  10. Mda, nu strica entuziastmul si/sau dorinta insurmontabila de a face ceea ce iti doresti dar e oarecum nerealizabil. Insa asta nu inseamna ca nu poti incerca. Si sa ne tii si pe noi la curent ca ne-ai facut curiosi. :icon_thumleft:
    1 point
  11. nu este mecanica, problema ta. trebuie sa dai jos yala, sa refaci lipiturile de pe placa electrica - cureti colector motoras si schimbi si switch-ul - dupa care yala este ca noua....
    1 point
  12. Uleiul Motul cumparat de pe emag.ro este de incredere ? A cumparat cineva ?
    1 point
  13. @Raven1 Din pacate problemele nu apar la persoanele cu "habar" ci la cele fara habar car sunt foarte multe. Nu putem cere de la toata lumea sa fie priceputa in ale masinilor. Important este pe ei sa ii ajutam sa nu fie paclaiti.
    1 point
  14. depinde ce iti este mai drag, axa cu came sau dpf-ul...
    1 point
  15. Salut, ma bag si eu.. 1. daca ai un pic habar, cumperi o masina buna 2. un samsar se cunoaste 3. o masina ”manarita” se cunoaste Sambata trecuta am cumparat o japoneza din 2009 cu 92 000 km la bord. Cu persoana respectiva cochetam de cateva luni (masina a fost pusa la vanzare prin august, dupa ce a expirat anuntul omul nu a mai pus-o din nou). Il mai sunam, un mail, un mesaj, o glumita pt ca voiam sa ajung la banii mei. Si va spun ca nu mi-am luat absolut nici o teapa iar omul de nota 10. (chiar nu credeam ca mai exista oameni corecti). Pana la varsta care o am, am cumparat peste 10 masini (uz personal) , toate SH dar nu mi-am luat teapa niciodata. Deci, se poate, doar ca de la an la an sa faci un business bun e mai dificil
    1 point
  16. Pe seat.de dotarea de fabrica e stofa si arata asa (culori ca pe seat.ro) iar la selectarea pachetului Alcantara - 550 euro pe seat.de, singurele culori sunt negru cu maro.
    1 point
  17. pentru cei cu motor ca al meu: in cartea masinii zice ca trebuie alimentat cu CO98 minim si ca daca bagi CO95 performantele sunt mult reduse. eu alimentez cu omv maxxmotion 100 si sunt multumit de putere/consum. intr-un timp alimentam de la rompetrol tot cu CO98 si motorul era mai puternic, dar consumul ceva mai mare. la petrom nu am cuvinte bune de zis.
    1 point
  18. cum este passat sport ? :winter: completeaza-ti profilul, sa vedem din ce oras esti.... si asteptam rezultatul diagnozei, precum si un log cu valorile din blocurile de masura - sunt foarte importante.
    1 point
  19. Update de soft se face doar in service ! Ce gasiti pe acel site in care complectezi vin-ul masinii se refera doar la upadate harti si sistemul Bluetooth .
    1 point
  20. Rompetrol 95 pentru 1.6 fsi. Chiar si de 98 daca te tine buzunarul. OMW nu mai bag in veci dupa ultima alimentare. Problema e ca noi hulim benzina pentru manariile din PECO.....
    1 point
  21. Omv maxxmotion 100 de peste 3000km, merge si petrom 99+ rompetrol mi s-a parut puturoasa, cea de 98 insa tind sa cred ca am nimerit la o pompa proasta, cea de 95 era mai ok insa nu-i recomandat. Nu am incercat niciodata mol,cica ar fi si aia ok.
    1 point
  22. Eu vad ca ti-au si evaluat masina: Adica vei primi de la Welt Auto oferta pentru trade in / buy back 1500euro, cat un tichet rabla. Sunt sanse sa o dai la Welt Auto in 1500 euro. Daca vrei mai mult pe ea, atunci o vinzi ca particular pe piata libera. Avantaj: (probabil) vei obtine mai mult decat oferta Welt Auto. Dezavantaj: posibil sa treaca mult timp pana cand gasesti sa o vinzi.
    1 point
  23. Sautare, Am o curiozitate: Motul se gaseste si contrafacut ? Vad ca pretul pentru 5l de Motul Xcess 5w-40 variaza intre 120 lei (EMAG) si 220 lei pe alte site-uri. Ca si medie e undeva la 150 lei. Diferentele de pret intre diferiti furnizori mi se par destul de mari.
    1 point
  24. Da, normal ca e diferenta in special la sunet.
    1 point
  25. Am o intrebare pt tine: dupa ce faci schimbul de ulei, simti/auzi/percepi vreo diferenta?
    1 point
  26. Eu am bagat LM TopTec 4200 5w40, dupa cateva schimburi facute numai cu Aral HighTronic 5w40. Cu LM motorul mi s-a parut ceva mai zgomotos ... cred ca urmatorul schimb il fac tot cu Aral.
    1 point
  27. pe piata exista un tester de ulei ce spune exact care este uzura uleiului din motor.... sunt dispus sa va demonstrez acest fapt prin proba practica si va demonstrez ca uleiul este responasabil de tot ce se intampla in motor..... bagati un ochi aici si vedeti ce cantitati de ulei trb ce tip de ulei este recomandat si in ce conditii de exploatare.... este valabil pentru auto moto, camioane, masini agricole.... http://www.valvoline...bricant_advisor si ca sa nu sune a reclama personal folosesc asta... http://xado.ro/produ...p?id_product=26
    1 point
  28. sustin ce scrie ByZ,90% alimentez la bidon si nu am avut chiar nici o problema,si din santz as pune daca e degeaba,jur
    1 point
  29. Care este valoarea exacta a HTHS ului pentru Castrol EDGE Titanium Turbo Diesel 5W-40 ?
    -1 points
  30. Dupa ce il torni normal ca e mai silentios...dar dupa 5kkm e la fel ca si celalalt.
    -1 points
  31. Revin cu poze. dupa lungi batai de cap, injuraturi si zgarieturi aproape ca le-am montat dar nu 100%, inca nu pot scoate tetierele spate, am incercat mai multe variante dar nu am reusit, le-a scos cineva dintre voi? problema e ca din cauza asta nu pot monta husa pentru spatarul spate:( atasez pozele care sa vorbeasca de la sine, mentionez ca pentru airbaguri sunt cusaturile mai superficiale ca sa renunte in momentul impactului. am adaugat poza si cu ornamentul portbagaj de pe aliexpress.
    -1 points
  32. Banuiesc ca roate de dimensiuni reduse ocupa si mai putin spatiu in portbagaj,nu?
    -1 points
  33. Nu pretul este problema. Vreau aprobare 505.01 si calitate maxima la ulei. Ciudat este ca cele doua LM amintite mai sus au exact aceleasi proprietati din TDS, unul fiind "semi synthetic" si unul "synthetic technology" din descrierea de pe siteul oficial :sly:
    -1 points
  34. Pe eticheta scrie ca are aprobare 505.01 http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1331.html?Opendocument&land=de https://pim.liqui-moly.de/media/documents/M001120/1331_1432115516998_ctx-1.jpg
    -1 points
  35. E si vina celor care accepta cu buna stiinta sa fie calcati in picioare, deasta nu o sa gasiti vanzatori respectuosi. Daca imi ziceti ca ati gasit unul corect, atunci acela iti baga in pret corectitudinea lui ca nu e bijnitar, isi face un calcul SF in cap ca iti mai da nush ce accesorii sau what ever la masina ori cate piese noi a bagat el in ea, sau ca a tinut-o in puf sau mai stiu eu ce sentimentalisme despre fiare etc... Deci aveti de unde alege, dar daca nu e marsavie, e ipocrizie...
    -2 points
  36. 75NOR - sunt oameni si oameni, pareri si pareri, aproape totul tine de experienta personala, deci nu putem fi 100% obiectivi si nu putem avea o parere unanima. Unii, daca sunt abordati, intreaba in primul care e ultimul pret deoarece nu se incadreaza in pret dar sunt la limita cu bugetul si nu stiu sa negocieze, sa gaseasca defecte la masina, sau nu au chef sa faca pe detectivul daca vanzatorul nu e dispus la negociere. Pentru mine e ipocrizie sa bagi in pretul masinii piesele si reparatiile efectualte, acele aspecte nu o fac decat mai vandabila decat restul pentru ca e o masina corecta adica INTRETINUTA CORECT. Intretinerea corecta a masinii nu se numeste investitie, face parte din procesul de EXPLOATARE CORECTA (unde intra si stilul de condus si folosinta ingrijita a masinii), dar nu creste valoarea bunului (nu e un bun imobiliar, unde chiar se poate pune problema). Pentru mine un proprietar e corect daca exploateaza si intretine corect o masina (gen: cauciucuri noi nu resapate sau second sau prea uzate sau prea batrane etc) si apoi o vinde la pretul normal de pe piata. Daca devine vanzator si imi cere mie bani peste pretul de piata ca el si-a transportat in siguranta familia si nu a fost pericol public pt. ceilalti sau nu a poluat planeta, nu e altceva decat un ipocrit. Daca masina lui are valoare sentimentala ca si-a bagat banii in ea atunci e un materialist cu impresii de spirit civic, de aici si ipocrizia... Deci sa nu cadem in extrema in care pot aparea zgarciti, sau rai de paguba, care sa ceara pe o masina de cativa ani aproape pretul uneia noi, motivand cu facturi ca tu trebuie sa i le platesti in parte ca el a decis sa aibe masina. Sa fim realisti si sa constientizam ca masina nu e investitie ci e o pierdere financiara. Una pe care foarte multi proprietari de masini, daca nu chiar majoritatea, nu si-o permit. Daca ITP s-ar face pe bune, la fel si controalele in trafic, in litera si spiritul european daca tot o ardem occidentali si vrem masina, s-ar securiza mult traficul si reduce poluarea. In concluzie masina e un lux pe care multi romanasi nu si-l permit, dar la noi primeaza mentalitatea gresit formata in care masina e un "must have", vezi parinti care cumpara masini de 10 ani unor copii care nu-si permit sa le repare/intretina sau altii care nu vor sa bage in intretinere ca zic ei "e inca odata valoarea masinii", chit ca atat costa normal intretinerea oricarei masini. La noi lipseste cultura de intretinere corecta a masinilor de aceea e plin de cazane pe strazi si in ziare.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!