Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2015 în toate secţiunile

  1. Suspensia lucreaza zgomotos (trocane/cloncane), dar eram obisnuit cu asta de la masina masina anterioara. Am condus doua G6 si am fost surprins sa constat ca nu aveau aceste "zgomote tehnice de functionare". Din tot ce am vazut/citit/auzit, e o problema generica a MQB, si o regresie fata de platformele anterioare.
    3 points
  2. Buna dimineata tuturor! Intrucit Seat prezinta modelul Xperience ca pe un model distinct in gama sa (si nu ca pe o declinare high end a lui Leon ST), precum si datorita solicitarilor unor colegi de forum de a prezenta modelul pe care il detin, am deschis prezentul topic, care va permite sa inventariem modelele Xperience care sunt pe forum si sa impartasim impresii despre ele. Nu este intentia mea sa tin un jurnal detaliat al masinii, mai ales ca nu intentionez sa o modific fata de stoc cu mai mult de citeva accesorii originale sau strict dedicate. Deci mai intai impricinatul: Seat Leon Xperience 184 DSG, culoare adventure brown, model MY 2016 Euro 6. Citeva dotari principale (unele de serie, altele optionale): - sistem multimedia High cu navi, mirror link si toate cele; - interior alcantara culoare coniac; - iluminare interioara (inclusiv la picioare si in usi) cu led, culori care se pot configura; - motor 2.0 TDI 184 de cai, cutie DSG, transmisie 4 WD Haldex generatia a 5 a; - diferential blocabil electronic XDS; - Seat Profile (adica DCC + raspuns motor, cutie si directie configurabile); - volan multifunctional cu padele; - acoperis panoramic de sticla; - front assist, tempomat inteligent low; - jante pe 18 machined; - scaune incalzite; - oglinzi rabatabile electric, cea din dreapta cu coborire la marche - arierre; - faruri full led cu spalator. Ce nu are si as fi vrut sa aiba: - asistent faza lunga; - incalzire stationara; - centuri fata reglabile pe inaltime; - plasa verticala de bagaje; - scaun sofer electric cu memorie; - scaun dreapta complet rabatabil. Ce are si nu as fi vrut sa aiba: - plafonul panoramic (de regula sursa de probleme - zgomote si scurgeri); - DCC - ul; - jantele pe 18 (mult prea mari pentru Romania); - start stopul. Are lucruri pe care nu mi le-am dorit deoarece am luat masina de la Weltauto la circa 2000 de km dar neinmatriculata si am facut asta deoarece nu as fi avut rabdare sa astept 6 luni livrarea, in plus am avut niste praguri psihologice de pret in minte si o anumita specificatie minimala (faruri cu autolevelling, DSG umed, tractiune integrala), plus o culoare placuta (am ales maro si asta m-a costat circa 5000 de Euro, puteam sa iau una la fel dar alba, fara trapa, alcantara si cu roti de 17 dar nu am vrut sa conduc ambulanta). Impresii: 1. Spatiu: este evident pentru mine dupa Passat B6, Superb 2 Combi si cu actualul Cross Touran 1T3 ca VAG doreste sa arate ca Seatul e marca lui sportiva, asa ca masina pare destul de fitted in jurul soferului, iar in spate spatiul la picioare este mediocru. Norocul meu este ca am doi copii mici, deci pina scot masina la pensie nu are cine sa se plinga de spatiu. Portbagajul este mare, ma satisface pe deplin. La sofer este evident ca e mai putin spatiu decit in celelalte masini enumerate mai sus dar la drum ma simt bine in ea (am 1.87 m si 115 kg). Extrasul din masina imi e insa mai dificil. 2. Dinamica: avind in vedere pozitionarea, ca model high end, mi s-a parut foarte atractiva combinatia de motor de Golf GTD, cutie DSG 6, tractiune integrala si caroserie inaltata. Cum am spus mai sus, DCC - ul (de fapt Seat profile) mi se pare un moft, m-am jucat putin cu el in primele zile dar acum sta tot timpul pe Normal. Am incercat o zi cu Eco in oras dar sincer cutia tine motorul foarte subturat si nici nu am constatat vreo scadere notabila a consumului, mi-a fost teama sa nu bubui EGR - ul si turbina la regimurile astea de mers. Ce este ciudat este ca incaltata cu jantele de 18, pe orice setare a suspensiei masina mi s-a parut mai confortabila decit Touranul. Probabil ca Touranul, cu suspensia inaltata de Cross si cu aspectul de autobuz, are nevoie de setari mult mai tari ca sa para agil ca o berlina. All in all suspensia este o surpriza placuta sub aspectul confortului. Este de asemenea silentioasa. 3. Consumuri: nu m-a dat peste cap. Am facut deja un drum la Busteni cu ea, la urcare a luat 7 si ceva, la coborire 6, pe drum fara aglomeratie (cu Tucsonul diesel, care nu era un exemplu de consum, am scos si sub 6 la coborire cu portbagaj deasupra, mergind exact la fel). In Bucuresti parca imi consuma o idee mai mult decit Touranul (care e de 140 de cai si 2WD dar cu vreo 200 de kile mai greu), care vede si consumuri sub 10, desi dimineata pe traseul meu obisnuit si aglomerat amindoua consuma exact la fel (intre 12 si 13 pe un traseu de 4-5 km). Nu ma ingrijoreaza prea tare dar aici nu fac economie fata de Tucson decit probabil la drum national sau pe autostrada. Teoria mea e simpla: vrei consum mic in Bucuresti, ia o hibrida, altfel la medii sub 30 de km/h n-ai nicio sansa sa vezi consumuri sub 10 cu aproape nicio masina clasica. 4. Confort: cum spuneam mai sus, suspensia este o surpriza placuta pentru mine, mult mai confortabila decit la Touran. Pe partea de prestatie dinamica nu sunt cel mai autorizat sa comentez suspensia, pe de-o parte copiii mei au rau de masina deci nu ma intereseaza sa rup curbele, iar pe de alta parte vin de pe un Tucson - care mi s-a parut perfect sigur in ciuda suspensiei inalte si a balonului urias al rotilor. Cred ca tine de obsinuinta si de impresia personala si artistica. Cu privire la zgomotul interior, aveam ceva temeri, intrucit ziaristii care au testat-o au scris, in cvasiunanimitate ca e zgomotoasa la viteze de oras (asta era boala lui B6 PD, facea ca tractorul in oras dar la viteze de autostrada devenea brusc tacut). Ei bine, alarma e relativ falsa. Masina e silentioasa in general, dar impresia mea este ca zgomotul este cumva studiat si se schimba functie de profilul de conducere ales (in Sport maraie mai agresiv motorul). Parca pe lista de dotari extinse am vazut si o optiune de gen "generator activ de sunet". La viteze de autostrada e muta ca un peste :). 5. Ciudatenii: in primul rind nu are centuri reglabile pe inaltime. Desi nu am folosit la nicio masina acest reglaj, mi se parea ca e cumva mainstream, iar pentru un model high end sa nu aiba asa ceva de serie e straniu rau. Apoi, mi se pare ca pentru aceasta caroserie break, spatiul la picioare in spate e limitat, nu inteleg de ce VAG a decis sa faca Octavia Scout mai lunga. Sa simti ca mergi cu o masina mai sportiva probabil. Nu in ultimul rind, dotarea de origine cu roti/cauciucuri e ultraciudata: 205/50 R17 93V 7J17 ET42, 205/55 R17 95V 7J17 ET42, 225/40 R18 92V 7,5J18 ET51, 225/45 R17 91V '7,5J17 ET51, 225/45 R17 91V 7J17 ET49, 225/45 R18 95V 7,5J18 ET45. Se vede din enumerare ca rotile permise alternativ au diferente de pina la un inch (doi centimetri si ceva!) la diametrul rotilor, ceea ce variaza inclusiv garda la sol si indicatiile vitezometrului! Nu am inteles aspectul asta dar probabil ca Seat are o explicatie logica. In final atasez si niste poze de la spalatorie, sa vedeti mai bine cum arata culoarea in realitate: Va stau la dispozitie pentru intrebari/comentarii. Later edit: rotile din poze sunt cele de iarna, Dezent TD Graphite pe 17. Cu ocazia asta am descoperit ca orice combinatie decenta de jante/cauciucuri care sa corespunda cu specificatia originala ruineaza
    1 point
  3. "cand cresc mare devin un Touareg" Pentru imagini accesati link-ul de mai jos: http://imgur.com/a/5fFCG
    1 point
  4. Bine vam gasit dragi iubitori de masini ai grupului vag , de curand sunt posesorul unui Vw Passat si asi dori sa il prezint.Orice sfat e bine venit din partea tuturor. 1. DATE GENERALE :- An fabricatie : 2009- Tara de origine : Germania- Motor : 2.0 TDI 170 CP- Culoare: Gri- Norma de poluare : Euro 4- Usi : 4/5- Trepte : 6+1 2. DOTARI :- Jante : Aliaj "16- Cauciucuri : 205 / 55 / 16- Geamuri electrice fata / spate- Sistem audio : 4 twettere + 4 Boxe + Cd player (Navigatie) Original Vw - Climatronic , cotiera , torpedo refrigerate- Oglinzi : electrice si incalzite- Frane : ABS- Control Tractiune : ESP (on/off)- Servodirectie- Siguranta : 10 airbag- Inchidere : centralizata cu telecomanda, 2 chei , alarma de fabrica- Senzori de parcare (fata / spate) Si cateva poze pentru inceput :
    1 point
  5. Acel disc trebuia dat la o parte, pune o tubulara sau o teava de diametru potrivit si lovesti usor si iese.
    1 point
  6. sunt n topic-uri cu sfat achizitie masina sh, chiar pe fiecare arie in parte si model, topic-uri cu zeci pe pagini, oricate pagini noi ar aparea, care e sa fie pacalit, tot "o musca" Succes!
    1 point
  7. Halogenele mele in reflexie pe portbagaj de Logan :))
    1 point
  8. din pacate omv are carburanti prosti, merg pe mana celor de la rompetrol si mol, cele de 95.
    1 point
  9. Nu stiu cat e moft, consider xenonul un retrofit care chiar merita. De la asta pana a schimba toata fata masinii.. Da, e cam moft :) dar voi vedea. Mie imi place mai mult spatele de mk1, personal e singura masina cu stopuri non led care cred ca arata mai bine fata de varianta cu led ..
    1 point
  10. Am fost saptamana trecuta la PBV si s-a investigat din nou problema cu acea harsaiala care apare la balans. Nu exista, cel putin pe seria mea de caroserie, TPI-uri in legatura cu problema asta. Le-am povestit ce am citit in legatura cu gresarea bucselor si au fost deschisi si dispusi sa incerce, in consecinta s-au gresat bucsele bratelor. In acelasi timp insa, mi-au spus ca ei suspecteaza etrierii si au si reusit sa reproduca de fata cu mine, intr-o anumita masura, niste zgomote. Se pare ca din cauza dimensiunilor si greutatii destul de mari, etrierii se misca pe culise si exista un joc si de asemenea oaresce zgomote. Ca si concluzie dupa aceasta noua vizita la service - in urma gresarii bucselor situatia s-a ameliorat putin, dar pe baza a ceea ce am vazut in service pare ca intr-adevar etrierii sunt vinovati in mare parte de zgomotele respective. Atunci pe moment nu am fost convins, dar acum tind sa le dau dreptate. Problema cea mai grava e ca nu exista solutie, VW considera zgomotele respective "zgomote tehnice" si nici inlocuirea etrierilor nu ar rezolva nimic, pentru ca problema sta de fapt in design-ul lor. Asa ca solutiile sunt doua: upgrade la frane (cost foarte mare, momentan as mai astepta pentru ca am planuri ce nu se potrivesc cu eventuale investitii in masina) sau sa ma fac ca nu mai aud - ok, nu e asa dramatic, dar aud zilnic zgomotele alea. Mai asteptam, poate pana la urma se gandesc si astia de la VW sa vina cu vreo solutie. Le multumesc totodata mecanicilor de la PBV care intr-adevar de data aceasta au dat dovada de interes si bunavointa, si au fost dispusi sa ma asculte, sa inteleaga si sa incerce solutii pentru rezolvarea problemei.
    1 point
  11. Teoretic nu, vizual da :P :))
    1 point
  12. Am mai acumulat km cu masina si am inceput sa nu ma sfiesc cand accelerez. Accelereaza mai bine ca cea veche dar nu da aceeasi senzatie de viteza. Repriza 50-120 e foarte buna in treapta 3 cand atinge 4500 rpm la 120. Abaterea vitezometru la 100kmh e doar de 4 kmh. Am facut o mica incursiune offroad azi si e senzational. Am mers pe un drum forestier cu pietre, noroi si bumpuri. Pachetul de drumuri grele face toti banii. No stress. Suspensia e asa de comfortabila pe drumuri rele si silentioasa incat m-am trezit ca merg cu 40-50. Am ajuns un seria 3 din urma care mergea cu 10 kmh pe acelasi drum si i-am facut semn sa traga intr-o parte sa ma lase sa Trec si am tasnit pe langa el in liniste si comfort. Nu ma intrebati ce cauta in padure acel seria 3...
    1 point
  13. Superba :wub: Cum se mai comporta? Tot la fel ca in prima zi ? :)
    1 point
  14. Am cocotat un yeti pe carligul de superb :)
    1 point
  15. Fiecare e liber sa aleaga ce solutie vrea. Eu i-am raspuns strict colegului la intrebarea adresata.
    1 point
  16. Trece pe econ si asa trage aer de afara, uscand filtrul. Pe econ nu mai merge compresorul.
    1 point
  17. Eu va pot spune cum puteti preveni mirosul in masina de la vaporizator. In primul rand o luam logic ca oriunde exista umezeala si putina ventilatie se formeaza mucegai, bacterii, mizerie, etc. Ce fac eu si functioneaza de vreo 9 ani incoace e sa opresc climatizarea (adica compresorul) si sa las ventilatia sa mearga cu cateva minute inainte de a ajunge in parcare. Vaporizatorul fiind inca rece mai reuseste alea cateva minute sa racoreasca prin masina. Asa am rezolvat problema umezelii de pe vaporizator. In 9 ani nu am avut nici un miros in nici o masina de la climatizare. Pentru a preveni din pacate trebuie mici sacrificii cum ar fi dat drumul la compresor manual cand plecati, oprit manual pentru uscare inainte de a parca. Sincer merita pentru ca nu mai ai probleme de curatare si ganduri ce fel de spray de curatare sa cumpar. In plus chiar daca nu merita, eu schimb filtrul de habitaclu la fiecare schimb de ulei sau cel tarziu odata pe an pentru a asigura un flux de aer destul de mare. Sper ca preventia va este de ajutor :D
    1 point
  18. @DB88CLP, promit ca pana diseara o sa-i fac si cel tarziu maine o sa le postez. Interiorul arata bine din punctul meu de vedere, doar ca are nevoie de un detailing. @Laur, mersi frumos. Din cate stiu ti-am vazut de multe ori golful prin oras si mi-a lasat o impresie foarte buna. Sigur o sa-ti pun niste intrebari mai tarziu, ca nu vreau sa-mi las masinuta stock si vad ca ai mai multa experienta decat mine. :))) Am atasat si o poza cu niste masini langa care mi-a crescut valoarea masinii:)))).
    1 point
  19. Passat GTE http://thinknew.volkswagen.com/de/de/passat-gte.html?tc=oa-PassatGTEmobile%20%26%20eBay%20DE-Mobile.de-Homepage%20Event_1x1-Mobile+ebay.de%20Homepageevent-ADGapID_026_800138_389723043-389723043
    1 point
  20. Sunt putine in comparatie cu cele Chademo, pentru Nissan, Peugeot si altele. Chiar daca in anumite situatii poate fii frustrant, nu-i chiar asa de rau precum pare. De cand am masina am vizitat locuri pe care nu le-asi fi vizitat dealtfel.
    1 point
  21. Daca si in Norvegia sunt putine...in Romania ce sa mai spui?
    1 point
  22. Poze noi,intre timp s-a lucrat putin la masina,revin cu mofificarile :D
    1 point
  23. Codeaza corect-fara aux heater.
    -1 points
  24. Si, in concluzie, iti trebuie niste dopuri de urechi. :10[1]: Pardon, de trebuie. :grrrrrr:
    -1 points
  25. Vaselina grafitata e standard la montarea bucselor, oricum.
    -1 points
  26. atunci o problema la releu a dus la cuplarea permanenta a bujiilor si a provocat arderea lor. Am vazut la CR ca pornesc greu fara bujii, dar nici chiar asa de greu cum e descris mai sus. Vechile PD porneau la sfert fara bujii la rece, dar mergeau imprastiat cateva secunde Vezi ca modulul de bujii este intr.o cutie aflata sub tabloul de sigurante de langa baterie si este digital, nu este un simplu releu.
    -1 points
  27. Vreau sa folosesc la urmatorul schimb Top Tec 4100 5w40 (VW 505.01), insa am o nelamurire: in TDS scrie ca Note: Use only in conjunction with sulfur-free diesel fuel! Full effectiveness can only be ensured when the product is not mixed! Nu am mai intalnit asa ceva in descrierea uleiurilor. Care e faza? Eu parca stiu ca motorina de la noi are si Sulf...
    -1 points
  28. Ok mersi Andrei. Vreau sa schimb uleiul si am de ales intre Ravenol VPD, LM Diesel High tech si LM top tec 4100, Valvoline Durablend Diesel (toate 505.01). Cele doua LM vad ca au aceleasi specificatii pe TDS...oare sunt aceleasi uleiuri?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!