Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2015 în toate secţiunile

  1. Buna dimineata tuturor! Intrucit Seat prezinta modelul Xperience ca pe un model distinct in gama sa (si nu ca pe o declinare high end a lui Leon ST), precum si datorita solicitarilor unor colegi de forum de a prezenta modelul pe care il detin, am deschis prezentul topic, care va permite sa inventariem modelele Xperience care sunt pe forum si sa impartasim impresii despre ele. Nu este intentia mea sa tin un jurnal detaliat al masinii, mai ales ca nu intentionez sa o modific fata de stoc cu mai mult de citeva accesorii originale sau strict dedicate. Deci mai intai impricinatul: Seat Leon Xperience 184 DSG, culoare adventure brown, model MY 2016 Euro 6. Citeva dotari principale (unele de serie, altele optionale): - sistem multimedia High cu navi, mirror link si toate cele; - interior alcantara culoare coniac; - iluminare interioara (inclusiv la picioare si in usi) cu led, culori care se pot configura; - motor 2.0 TDI 184 de cai, cutie DSG, transmisie 4 WD Haldex generatia a 5 a; - diferential blocabil electronic XDS; - Seat Profile (adica DCC + raspuns motor, cutie si directie configurabile); - volan multifunctional cu padele; - acoperis panoramic de sticla; - front assist, tempomat inteligent low; - jante pe 18 machined; - scaune incalzite; - oglinzi rabatabile electric, cea din dreapta cu coborire la marche - arierre; - faruri full led cu spalator. Ce nu are si as fi vrut sa aiba: - asistent faza lunga; - incalzire stationara; - centuri fata reglabile pe inaltime; - plasa verticala de bagaje; - scaun sofer electric cu memorie; - scaun dreapta complet rabatabil. Ce are si nu as fi vrut sa aiba: - plafonul panoramic (de regula sursa de probleme - zgomote si scurgeri); - DCC - ul; - jantele pe 18 (mult prea mari pentru Romania); - start stopul. Are lucruri pe care nu mi le-am dorit deoarece am luat masina de la Weltauto la circa 2000 de km dar neinmatriculata si am facut asta deoarece nu as fi avut rabdare sa astept 6 luni livrarea, in plus am avut niste praguri psihologice de pret in minte si o anumita specificatie minimala (faruri cu autolevelling, DSG umed, tractiune integrala), plus o culoare placuta (am ales maro si asta m-a costat circa 5000 de Euro, puteam sa iau una la fel dar alba, fara trapa, alcantara si cu roti de 17 dar nu am vrut sa conduc ambulanta). Impresii: 1. Spatiu: este evident pentru mine dupa Passat B6, Superb 2 Combi si cu actualul Cross Touran 1T3 ca VAG doreste sa arate ca Seatul e marca lui sportiva, asa ca masina pare destul de fitted in jurul soferului, iar in spate spatiul la picioare este mediocru. Norocul meu este ca am doi copii mici, deci pina scot masina la pensie nu are cine sa se plinga de spatiu. Portbagajul este mare, ma satisface pe deplin. La sofer este evident ca e mai putin spatiu decit in celelalte masini enumerate mai sus dar la drum ma simt bine in ea (am 1.87 m si 115 kg). Extrasul din masina imi e insa mai dificil. 2. Dinamica: avind in vedere pozitionarea, ca model high end, mi s-a parut foarte atractiva combinatia de motor de Golf GTD, cutie DSG 6, tractiune integrala si caroserie inaltata. Cum am spus mai sus, DCC - ul (de fapt Seat profile) mi se pare un moft, m-am jucat putin cu el in primele zile dar acum sta tot timpul pe Normal. Am incercat o zi cu Eco in oras dar sincer cutia tine motorul foarte subturat si nici nu am constatat vreo scadere notabila a consumului, mi-a fost teama sa nu bubui EGR - ul si turbina la regimurile astea de mers. Ce este ciudat este ca incaltata cu jantele de 18, pe orice setare a suspensiei masina mi s-a parut mai confortabila decit Touranul. Probabil ca Touranul, cu suspensia inaltata de Cross si cu aspectul de autobuz, are nevoie de setari mult mai tari ca sa para agil ca o berlina. All in all suspensia este o surpriza placuta sub aspectul confortului. Este de asemenea silentioasa. 3. Consumuri: nu m-a dat peste cap. Am facut deja un drum la Busteni cu ea, la urcare a luat 7 si ceva, la coborire 6, pe drum fara aglomeratie (cu Tucsonul diesel, care nu era un exemplu de consum, am scos si sub 6 la coborire cu portbagaj deasupra, mergind exact la fel). In Bucuresti parca imi consuma o idee mai mult decit Touranul (care e de 140 de cai si 2WD dar cu vreo 200 de kile mai greu), care vede si consumuri sub 10, desi dimineata pe traseul meu obisnuit si aglomerat amindoua consuma exact la fel (intre 12 si 13 pe un traseu de 4-5 km). Nu ma ingrijoreaza prea tare dar aici nu fac economie fata de Tucson decit probabil la drum national sau pe autostrada. Teoria mea e simpla: vrei consum mic in Bucuresti, ia o hibrida, altfel la medii sub 30 de km/h n-ai nicio sansa sa vezi consumuri sub 10 cu aproape nicio masina clasica. 4. Confort: cum spuneam mai sus, suspensia este o surpriza placuta pentru mine, mult mai confortabila decit la Touran. Pe partea de prestatie dinamica nu sunt cel mai autorizat sa comentez suspensia, pe de-o parte copiii mei au rau de masina deci nu ma intereseaza sa rup curbele, iar pe de alta parte vin de pe un Tucson - care mi s-a parut perfect sigur in ciuda suspensiei inalte si a balonului urias al rotilor. Cred ca tine de obsinuinta si de impresia personala si artistica. Cu privire la zgomotul interior, aveam ceva temeri, intrucit ziaristii care au testat-o au scris, in cvasiunanimitate ca e zgomotoasa la viteze de oras (asta era boala lui B6 PD, facea ca tractorul in oras dar la viteze de autostrada devenea brusc tacut). Ei bine, alarma e relativ falsa. Masina e silentioasa in general, dar impresia mea este ca zgomotul este cumva studiat si se schimba functie de profilul de conducere ales (in Sport maraie mai agresiv motorul). Parca pe lista de dotari extinse am vazut si o optiune de gen "generator activ de sunet". La viteze de autostrada e muta ca un peste :). 5. Ciudatenii: in primul rind nu are centuri reglabile pe inaltime. Desi nu am folosit la nicio masina acest reglaj, mi se parea ca e cumva mainstream, iar pentru un model high end sa nu aiba asa ceva de serie e straniu rau. Apoi, mi se pare ca pentru aceasta caroserie break, spatiul la picioare in spate e limitat, nu inteleg de ce VAG a decis sa faca Octavia Scout mai lunga. Sa simti ca mergi cu o masina mai sportiva probabil. Nu in ultimul rind, dotarea de origine cu roti/cauciucuri e ultraciudata: 205/50 R17 93V 7J17 ET42, 205/55 R17 95V 7J17 ET42, 225/40 R18 92V 7,5J18 ET51, 225/45 R17 91V '7,5J17 ET51, 225/45 R17 91V 7J17 ET49, 225/45 R18 95V 7,5J18 ET45. Se vede din enumerare ca rotile permise alternativ au diferente de pina la un inch (doi centimetri si ceva!) la diametrul rotilor, ceea ce variaza inclusiv garda la sol si indicatiile vitezometrului! Nu am inteles aspectul asta dar probabil ca Seat are o explicatie logica. In final atasez si niste poze de la spalatorie, sa vedeti mai bine cum arata culoarea in realitate: Va stau la dispozitie pentru intrebari/comentarii. Later edit: rotile din poze sunt cele de iarna, Dezent TD Graphite pe 17. Cu ocazia asta am descoperit ca orice combinatie decenta de jante/cauciucuri care sa corespunda cu specificatia originala ruineaza
    3 points
  2. Ca sa nu vorbim de lucruri diferite fa o diagnoza cu un vcds si posteaza valorile grupurilor 67 , 68 ,73 la relanti cu motorul cald,90 grade
    1 point
  3. Nu stiu cat e moft, consider xenonul un retrofit care chiar merita. De la asta pana a schimba toata fata masinii.. Da, e cam moft :) dar voi vedea. Mie imi place mai mult spatele de mk1, personal e singura masina cu stopuri non led care cred ca arata mai bine fata de varianta cu led ..
    1 point
  4. In opinia mea,totul se rezuma la pretul la care obtii componentele necesare.Daca e un moft,cum e cazul meu,avand deja xenon pe fata,merita doar daca as gasi portbagaj si stopurile aferente de facelift sa zicem pana in 500eu,in culoarea actuala a masinii. E logic pentru mine deoarece la 1500eu in plus fata de a mea,cumparam deja facelift direct. Partea din spate o intinereste enorm,e mult mai moderna la facelift. Cand faci chestii de acest gen,clar ca nu te astepti sa mai recuperezi investitia,o faci doar pentru bucuria ochiului tau. Nu stiu daca te ajuta cu ceva in cazul unei vanzari,dar nici nu cred ca te incurca. Cheers
    1 point
  5. cauta in aria Prestari servicii.... sau vb cu userul Terrabyt, daca iti e mai aproape de tine
    1 point
  6. Salutare băieți ! Si eu sunt de aceeași părere cu Irinel Una este sa faci retrofit'ul doar ca esti nebun / maniac cum sunt eu fără ca mașina sa aibă nici un accident grav si alta sa faci asta când vrei sa maschezi un accident grav. Toate piesele inafara de faruri pentru retrofit'ul asta costa la fel mai mult sau mai puțin - unde de aici deducem ca propietarul a optat pentru asta sau a avut o relație la Casco sau a facut'o in regim propriu. La retrofit'ul pentru spate trebuie aleasa metoda cea mai puțin invazivă la caroserie ( aici la ochelarii pentru stopurile spate ) Eu nu am de gând sa o mai țin mult Toate bune
    1 point
  7. CC-ul ala alb cu retrofit fata-spate , a stat pe olx mai bine de jumatate de an si nu s-a atins nimeni de el. Asa ca parerea mea, daca aveti de gand sa vindeti masina intr-un viitor relativ apropiat, mai bine o lasati stock (eventual retrofit xenon) . Ca omu' fuge de masini sudate prin service-uri de la colt de strada iar in cel mai rau caz se gandeste ca a fost cel putin rasturnata..
    1 point
  8. ...........si modificarea. :) In urma acestui upgrade, toate piesele vechi si nu numai, se scot la vanzare.
    1 point
  9. Era pe olx unul alb din 2009,cu retrofit complet fata-spate de facelift,deci clar ca se poate.Singura problema este cat de usor vei gasi culoarea ta pe la dezmembrari,pentru ca daca vei fi obligat sa si vopsesti elementele respective,cred ca mai bine o vinzi pe a ta si pui diferenta pentru altul facelift. Personal imi doresc foatte mult spatele de facelift,admir si acum opera colegului @hallucinogen,dar din pacate m-am procopsit cu o culoare mai rara la masina (lc8z) si nici macar pe allegro.pl nu am gasit nimic. Prima data vezi daca vei gasi fata-spate complet la un pret convenabil,pe urma ai tot timpul din lume pentru a pune piesele in puzzle. Bafta!
    1 point
  10. Am facut update cu SD to HDD, mi-a sters logo-ul de boot, dar l-am pus inapoi. Nu era logo de fabrica, era unul customizat. Am montat pana la urma si pedalele si footrestul achizitionate de pe aliexpress, revin cu poze. Zilele aste am cam avut de alergat din cauza accidentului provocat de sotoe masinii ei si din cauza accidentarii pisicii din curte de catre o masina, si din aceasta cauza fiimiu era suparat toata ziua, chiar a si plans cand a vazut pisica cum se chinuie. Ieri a fost operata, azi ma duc sa o iau. a avut un picior din spate luxat din sold.
    1 point
  11. Rompetrol 95 pentru 1.6 fsi. Chiar si de 98 daca te tine buzunarul. OMW nu mai bag in veci dupa ultima alimentare. Problema e ca noi hulim benzina pentru manariile din PECO.....
    1 point
  12. O mica transformare a volanului........ iar la cealalta masina (Skoda Fabia), am ajuns "cu greu" la acesti km. :D
    1 point
  13. Corect, nu putem apreacia ca un ulei nu este bun dupa vascozitate, mai ales ca toate uleiurile indiferent de vascozitatea care e scrisa pe bidon au un HTHS cam de 3,5 care e minim pt. VAG, HTHS e vascozitatea la 150 de grade si e cam la fel si pentru toate uleiurile aprobate VAG: 0w30, 5w30, 5w40, 10w40 etc. Si vaselina la 100 de grade se face "apa", deci ideea cu uleiul mai gros la rece e mai gros la cald in motor pica, exista cazuri dar nu e regula generala.
    1 point
  14. Ca are o vascozitate ca apa nu e ceva rau, conteaza hths-ul, adica rezistenta peliculei la rupere.
    1 point
  15. O porcarie de ulei, dupa 130 km de autostrada la 30 grade, are aceeasi vascozitate ca apa de la robinet! Am scos joja si picura ulei de pe joja, 2-3 picaturi! Cumparat Tracom Constanta, codul de bare incepe cu 4, in parte de jos DE....cica e ambalat in germania. Numai bine!
    -1 points
  16. Salut, Revin cu un update. Eu am folosit metabond eco pe un passat din 2000 motor 1,9 tdi atj. Sunt foarte foarte multumit. Motorul se simte ca are mai multa putere... La detalii mecanice si ce va urma nu ma pricep, dar pentru moment sunt foarte multumit.
    -1 points
  17. Am mai acumulat km cu masina si am inceput sa nu ma sfiesc cand accelerez. Accelereaza mai bine ca cea veche dar nu da aceeasi senzatie de viteza. Repriza 50-120 e foarte buna in treapta 3 cand atinge 4500 rpm la 120. Abaterea vitezometru la 100kmh e doar de 4 kmh. Am facut o mica incursiune offroad azi si e senzational. Am mers pe un drum forestier cu pietre, noroi si bumpuri. Pachetul de drumuri grele face toti banii. No stress. Suspensia e asa de comfortabila pe drumuri rele si silentioasa incat m-am trezit ca merg cu 40-50. Am ajuns un seria 3 din urma care mergea cu 10 kmh pe acelasi drum si i-am facut semn sa traga intr-o parte sa ma lase sa Trec si am tasnit pe langa el in liniste si comfort. Nu ma intrebati ce cauta in padure acel seria 3...
    -1 points
  18. am cumparat si am bagat astazi in motor ulei amtecol super life xld 12000 ,5w40 este un ulei american , ce parere aveti stiti ceva despre acest ulei, am auzit ca uleiurile americane sant peste cele europene ? citind fisele tehnice de la mai multe uleiuri americane se pare ca da ?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!