Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2015 în toate secţiunile

  1. cand e frig afara si motorul se pastreaza mai rece . Pana acum nu ai nicio problema. Doar un tacanit la volan :))
    1 point
  2. Acum poate sa ninga! Continental T830P ready for action. Cateva instantanee cu "bocancii" de iarna! :D
    1 point
  3. Iti recomand, daca nu ai facut-o deja, sa lecturezi forumul dedicat Audi unde vei gasi informatii nu foarte placute dar suficiente despre multitronic 8. Aparent nici macar aceasta cutie old school nu "stie" notiunea de Fiabilitate. Sper totusi sa nu fie cazul la tine de asa ceva. Bafta
    1 point
  4. Haide ca mi-am facut curaj sa desfac a doua oara. De data asta am gasit un electronist, de la un service telefoane foarte dragut, care mi-a verificat lipiturile si le-a refacut. A disparut in sfarsit eroarea.
    1 point
  5. Din 300 ml de Flush oare cat o ramane in motor? O mica parte care zic eu care nu are ce sa dauneze. Nu ma contrazic cu tine, nu am nici 1% din cunostintele pe care le ai tu. Citat de pe un alt forum ,,Engine flush e tot un produs petrolier, si se adauga cam 0,5l peste 4l de ulei sa zicem. Uleiul ala unge in continuare, nu merge motorul cu motorina in baie cum faceau mesterii de dacii. Ungerea e absolut suficienta pentru 10 minute de mers la ralanti sau turatie mica fara sarcina. Apoi schimbi uleiul, sa zicem ca mai raman 0,5l in motor, care contin cam 0,1l de flush. Flush-ul ala se evapora la primul drum, flush point pentru cherosen e vreo 70 de grade. Deci nu se contamineaza nimic." End of offtopic. Revin cu pareri.
    1 point
  6. Asa e. La fel si atunci cand se actioneaza stergatorul de parbriz, se face recirculare dar fara aprinderea ledului...
    1 point
  7. Buna, Recent am avut si eu o mica problema cu deschiderea portbagajului, la B6 sedan. Nu se deschidea portbagajul de la emblema dar de la cheie sau de la butonul din usa se deschidea. Am rezolvat problema foarte simplu, m-am gandit sa-l impartasesc, poate va ajuta pe careva. Am demontat emblema si am observat ca la ridicarea emblemei se roteste piesa alba de plastic si apasa pe lamela de metal care apasa pe butonul rosu, dar din cauza uzurii la piesa alba nu apasa suficient pe lamela si nu declansa portbagajul, daca apasam cu degetul pe lamela se deschidea la fiecare apasare. Am indoit un pic lamela, se vede in poze ca lamela nu este dreapta, dar initial era. Acum merge fara probleme. Multumesc
    1 point
  8. Omologari de unde, ideea e ca uleiurile din comert trebuie sa aduca masina in niste parametrii de poluare. De aici si full saps, low saps... etc. Cu aditivi strici total norma de poluare, modifici vascozitatile si pachetul de aditivare etc. Cand zic strici zic modifici. Pachetul de aditivare creste, deci in teorie uzura mai mica. Acum depinde si de baza uleiului pentru ca daca pui eco in PAO risti sa faci mai mult rau. Nu stii daca PAO se va amesteca la fel ca uleiul din petrol. In HC metabond eco n-a avut probleme sa nu se amestece. Eu am folosit in vechea masina metabond cam 3-4 ture si motorul clar s-a simtit mai bine. Dar asa cum am zis, la cati bani am dat pe ulei, pe aditiv... am luat redline care a fost mult peste amestecul asta. In motorina megasel plus da, bag si la un 2.0 cdti de 25k km de cand era noua si are injectoarele 0 0 0 0. In vechiul astra g de multa vreme, am 40k km de aditivare numai eu la ea si masina merge beton. In audi am zis megalene si .... n-am ce sa ii reprosez. In polo de 1.2 la fel megalene si limbricul ala in 12v a prins viata. Nu il mai recunosti la cum urca in RPM si la cum consuma. Una peste alta metabond ofera produse de calitate. Am multi oameni in jurul meu care folosesc produse metabond fara sa stie ce contin. Le folosesc pentru ca masinile merg bineeee cu produse metabond. Eu am stat sa aprofundez tema iar metabond cel putin pentru carburant are recomandarea mea. La recomandarea mea a mers un tip de pe clubaudi cu 2.7 TDI pe megasel plus si cand pleaca la drum mereu are la el aditivul.
    1 point
  9. Si mie imi pare rau un pic rau ca am trecut pe Motul. :dry: Dupa 3 schimburi cu Valvoline SynPower 5W-40, m-am gandit sa incerc Motul X-cess 5W-40, insa motorul este mai galagios. Daca pana si sotia imi spune ca "nu-i place cum se aude motorul", ce sa mai zic ? :D Am doar 1500 de km facuti cu Motul, dar saptamana viitoare il schimb. Daca masinii mele nu-i place, de ce "sa o supar mai tare" ? :wub: In alta ordine de idei, am un prieten care are acelasi motor ca al meu. La el e tocmai invers: cu Motul merge bine, cu Valvoline e mai galagios motorul. Deci, depinde mult de la masina la masina. Nu e neaparat ca un ulei, pe care il folosesc eu, sa fie potrivit si pentru altul, chiar daca are acceasi motorizare. :icon_thumleft:
    1 point
  10. Ravenol nu vreau sa folosesc pentru ca VPD 5w40 specialpentru PD este low saps, dupa cum scrie si pe bidon. Cel mai bun ulei pentru PD este full saps dupa cum s-a dezbatut pana acum si aici si pe alte forumuri de afara. Apoi Fuchs nu mai cumpar pt ca nemernicii au scumpit uleiul in 1 an jumate cu 50%, fara sa aduca nici o imbunatatire sau ceva inovativ. LM mi se pare ca este putin cam scump pentru ce ofera, Valvoline SYNPOWER XTREME- nu exista in ro 5w40 doar 5w30, si 5w30 nu vreau sa bag in motor, mai cercetam. Nu exclud varianta unei comenzi ebay.de sau uk insa sa nu coste transportul cat ma costa 5 litri de ulei. Daca aveti recomandari puteti sa le postati, discutam ontopic.
    1 point
  11. Ideea cu ce sa imi iau x versus y sta cam asa: vii cu intrebari pe forumul de passat cc despre aceasta marca, te duci frumusel pe un forum despre cealalta marca, studiezi si pui in balanta!!!
    1 point
  12. La fel si la mine. La mine benzina de 95 e... ce ii place masinii. O papa de nu se vede. Aia de 98.... meah... nu ii place... o papa mai greu. Si la diferenta de consum... ies putin mai ieftin la bani cu benzina de 98. E diferenta de 1-1.5 l la oras. Eu folosesc acum efix de 95 cu aditivi pusi de mine. Ies aproape la aceeasi bani cu cea de 98, putin mai ieftin, dar merge mult mult mai bine - tras, consum, sunet motor.
    1 point
  13. Cea mai "tare", ai spus bine. Însă cea mai echilibrată alegere este Cupra asta. De departe. Sunt șanse 50-50 să fie următoarea mașină. Deja m-am interesat despre unele lucruri.
    1 point
  14. Poate putin off-topic... din ce-am inteles, toate Touaregurile 2014-2015 au motor cu soft pentru fentat emisiile... urat.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!