Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2015 în toate secţiunile

  1. Si mie imi pare rau un pic rau ca am trecut pe Motul. :dry: Dupa 3 schimburi cu Valvoline SynPower 5W-40, m-am gandit sa incerc Motul X-cess 5W-40, insa motorul este mai galagios. Daca pana si sotia imi spune ca "nu-i place cum se aude motorul", ce sa mai zic ? :D Am doar 1500 de km facuti cu Motul, dar saptamana viitoare il schimb. Daca masinii mele nu-i place, de ce "sa o supar mai tare" ? :wub: In alta ordine de idei, am un prieten care are acelasi motor ca al meu. La el e tocmai invers: cu Motul merge bine, cu Valvoline e mai galagios motorul. Deci, depinde mult de la masina la masina. Nu e neaparat ca un ulei, pe care il folosesc eu, sa fie potrivit si pentru altul, chiar daca are acceasi motorizare. :icon_thumleft:
    2 points
  2. Aventura a inceput cu mult timp in urma (de cand am cumparat Golful 4), visul meu era de a avea un R32, bine inteles era doar un vis , nu am crezut ca voi ajunge sa detin unul(in special in Romania, unde toate te omoara) , stiam doar ca imi place , nu stiam la ce sa ma astept ! Nu prea eram decis sa achizitionez unul (desi unde sunt eu nu exista taxe , benzina e intre primele 10 cele mai ieftine din lume :D )...aveam masina de firma si imi parea mai mult un moft!...saptamana asta tot cautand doar de curiozitate , am vazut ca seara a aparut un anunt nou , pretul era mai mult decat ok...I-am scris in seara respectiva si a doua zi ne-am intalnit ! De la inceput nu eram convins sa o cumpar , interiorul nu arata bine , masina are o problema pe partea de directie, cutia DSG ( de care imi e si frica) avea un "clank" cand retrograda din 2-1...am zis sa mai incerc sa o vad in seara respectiva si sa imi aduca toate actele si toate verificarile ale masinii.Seara intalnit , stiam ca trebuie sa o bag in service , asa ca am zis ca daca e de acord cu pretul acordar de mine batem Palma...masina mai avea un cumparator care nici El nu era decis si care oferea o suma ceva mai mare decat mine dar doar in 5 zile...mi-a spus pe loc daca ii dau banii accepta si o suma insesibabil mai mica , dar lui ii era urgent sa vanda masina deoarece trebuia sa plece definitiv din tara(omul era si el strain)...Asadar , am devenid posesorul unui R32 cu ceva probleme speram nu grave !! De asemenea am primit un set jante in plus , cele Zolden 18" cu anvelope aproape noi (2014- Bridgestone Re-050). Urmeaza servisarea corecta si am sa va mai tin la curent !
    1 point
  3. Daca tot ai adus vorba de x-cess...daca la alte uleiuri in primii 1-2000 km de la schimb motorul era mai silentios si apoi devenea mai zgomotos, cu Motul de la inceput zgomotul motorului s_a mentinut constant.
    1 point
  4. Ravenol nu vreau sa folosesc pentru ca VPD 5w40 specialpentru PD este low saps, dupa cum scrie si pe bidon. Cel mai bun ulei pentru PD este full saps dupa cum s-a dezbatut pana acum si aici si pe alte forumuri de afara. Apoi Fuchs nu mai cumpar pt ca nemernicii au scumpit uleiul in 1 an jumate cu 50%, fara sa aduca nici o imbunatatire sau ceva inovativ. LM mi se pare ca este putin cam scump pentru ce ofera, Valvoline SYNPOWER XTREME- nu exista in ro 5w40 doar 5w30, si 5w30 nu vreau sa bag in motor, mai cercetam. Nu exclud varianta unei comenzi ebay.de sau uk insa sa nu coste transportul cat ma costa 5 litri de ulei. Daca aveti recomandari puteti sa le postati, discutam ontopic.
    1 point
  5. De temperatura uleiului spuneam, doar ca am vrut sa spun 30 Km în loc de 60. Lichidul de răcire ajunge la 90 de grade destul de repede.
    1 point
  6. Este o vibratie a unui plastic chiar in mijlocul bordului in partea superioara. Am constatat asta cand am mers mai mult pe drumuri denivelate si peticite. Pe asfalt bun nu se aude. Masina are 125 k km.
    1 point
  7. Cel mai bine o lista in ordine descrescatoare, de la bun la mai putin bun pana la nerecomandat. pe masura ce se pun pe tapet, Kspic daca vrea, ca tot le stie, le poate pune in clasament.
    1 point
  8. 1 point
  9. a rezolvat cineva concret zgomotul (vibratia de plastic) care vine din zona mediana a bordului (in dreptul suportului de pe bord) atunci cand masina ruleaza pe drumuri denivelate.???
    1 point
  10. Eu am mai auzit o părere, poate e o prostie dar mi sa părut plauzibila. Dacă e prea mare capacitatea bateriei fata de ce e recomandat, e posibil ca alternatorul sa nu reușească sa o încarce, nefiind capabil sa furnizeze un curent de încărcare suficient de mare pentru cât ar avea nevoie bateria.
    1 point
  11. Oricare cifra ai alege de la Red Line,full / low saps sau Renewable Lubricants costa 17,80 euro/quart si face toti centii !
    1 point
  12. Ungaria. Aditiv in motorina ai de la PECO. Eu am mers 40k km la un motor DTI cu aditiv metabond si redline 85 plus. Numai de bine pot spune. La partea cu uleiul nu sunt de acord cu aditivii in cazul unor motoare. Metabond ECO cel nou contine ZDDP , parafina cu lant deschil, si cateva blenduri de modificare a vascozitatii. Aditiv anti-uzura pe scut. Mecanicul meu l-a folosit peste 100k km intr-un astra h 1.7 cdti remapat eds. Asa suna motorul Spune-i sa se impuste. Poate asa nu mai face rau si altora. :ceuameni: :censur: Gresit ;) Mai las-o cu castrolul ca pe afara au castroluri slabe, cele turcesti sunt PRAF. Daca ii recomanzi un CASTROL NEMTESC da sunt de acord, acolo gasesti calitate. https://docs.google.com/document/d/1ju34kNGu1eq-HGmc2MBDlWz3ZcQzoKZYK5Eu7pjO9Nc/edit Eu am folosit si aditiv metabond dar am ajuns la concluzia ca decat sa dau banii pe un ulei mediocru plus o caruta de bani pe un aditiv mai bine iau un ulei de top. In cazul meu Redline a fost alegerea la masina veche. Am folosit si inca folosesc pentru dieselele familiei metabond megasel plus iar in a3-ul meu 1.4 tfsi folosesc metabond megalene plus. Vreti explicatii tehnice cu informatii ce tin de chimie, ok pot sa fac un post dar sunt convins ca multi n-ar intelege nimic din el. Pe scurt o zic, PENTRU RIDICAREA CC / CO ADITIVII METABOND DE COMBUSTIBIL FOLOSESC ACEEASI COMPUSI CA ADITIVII DIN CARBURANTUL DE LA PECO. Comparati MSDS_urile de la Keropur in cazul Rompetrol cu megasel/ megalene. Sau de pe site-ul OMW sau MOL MSDS-urile cu MSDS-uirle megasel / megalene. In plus aditivii metabond au polimeri cu rol de protectie.
    1 point
  13. Pai stai nitel, chestia cu activarea din VCDS merge doar pe noile unitati. Ori eu daca am unitate Composition Media din prima generatie, ar trebui schimbata. Ma si miram eu sa coste asa putin pentru schimbarea unitatii. In alta ordine de idei, sa ceara 1.500 ron pentru o activare din VCDS mi se pare... :censur:
    1 point
  14. Folosesc eu de vreo 200 km ECT C2/C3 care dupa fisa tehnica pare a fi acelasi lucru cu AV-L, insa pe site-ul shell, C2/C3 este dat ca alegere premium, iar AV-L este dat ca optional pentru CBAB (cateva posturi mai sus am pus un link). Ce am observat pana acum este ca pana la 60 de grade se incalzeste cam in 5 km, la 80 de grade ajunge cam in 15 km, iar dupa 60 km ajunge la 85 de grade. La 90 de grade nu l-am vazut pana acum, mers preponderal in extraurban pe distanta de maxim 60 de km. Nu prea are miros si e cam incolor, fata de cel original care e foarte galben si are un miros puternic. In mers motorul pare putin mai silentios.
    1 point
  15. Poze si ceva impresii si e perfect :)
    1 point
  16. Man daca tu folosesti castron e problema ta. Dar deschide ochii pentru ca exista uleiuri incomparabil mai bune. Eu am folosit uleiuri de 80 lei litrul. Ulei .... Exceptional. Ulei care va intra in TFSI-ul meu. Eu nu ascult ce zic unii. Citesc buletinul de analize blackstone sau de la firme din Ru. Pentru baze msds. Pentru proprietati tds Baza hidrocracata in functi de tehnologie capata si proprietati mai bune. Baza din gaz e pura natural si cu mana omului e si mai buna. Baza pao este modelabila la proprietati la fel si cea esterica. Cea esterica are avantaje multe dar pret mare. Uleiul esteric vine in bidon nissan oem pentru modelele 370z si nismo. Uleiuri cu interactii speciale fata de suprafetele pe care le protejeaza. Pentru noi cu motoare normale... Sustina sau shell sau valvoline sau fuchs sau mobil1 au solutii bune. Sunt multe alte firme cu produse exceptionale. Cele spuse de mn sunt pe scurt.
    1 point
  17. Nu stiu daca am postat unde trebuie, dar uitati un exemplu de masina cu kilometri dati inapoi, unde samsarul nici macar nu s-a obosit sa schimbe pozele de la anuntul original. Am postat aici ca sa vada cat mai multa lume si sa se fereasca de individul respectiv inainte (428.000 km): http://autovit.ro/anunt/audi-a4-allroad-ID7GfmRh.html#7623d8c22c dupa (157.000 km): http://olx.ro/oferta/audi-alroad-2010-ID4Wd6S.html#677a541053 :ceuameni:
    1 point
  18. Astazi a fost o zi grea pentru mine dar buna pentru masina: :D - spalata la spalatorie - Sonax Full Effect pe jante si curatare -> tot la spalatorie - curatat interior, covorase, sters plastice -> eu - stearsa toata masina cu IPA -> eu - aplicat ceara solida Collinite 476s -> eu - stearsa si lustruita toata masina -> eu Pe faruri, stopuri si sticlele oglinzilor am dat de doua ori cu ceara. Am muncit mult la aplicarea de ceara si la stergerea ei, dar a meritat. Maine ma astept sa am febra musculara. :icon_bounce: E greu de aplicat pe alb si mai ales de sters, pentru ca nu se vede nimic si a fost greu sa-mi dau seama cand este ok. Mergea si o decontaminare cu argila, dar nu am mai avut timp/rabdare. Pe mine ma intereseaza mai mult protectia oferita iarna, la aspect nu prea am ce sa scot din alb. :icon_thumleft: Rezultatul in poze...la interior nu am mai facut, este curat:
    1 point
  19. Producator pe dreacu. Sapa putin pe site-ul lor... 2 adrese de cacao, una intr-o zona rezidentiala de case si una pe o straduta in Budapesta cu un magazin de 2 lei... Pana acum nimic nou... intrebarea ramane, unde masa se fabrica Metabondu' ? :)
    1 point
  20. De ce nu mergi pe Motul, este peste tot, am inteles ca pretul inca nu s-a modificat.
    0 points
  21. A folosit cineva Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 cu norma 507? Merita sa-l pun in motor?
    -1 points
  22. Se poate rezolva ceva cu zgomotul... Se poate merge fara rezervor......??
    -1 points
  23. @Kspic: pt 2.0TFSI ce parere ai de Motul x-clean 5w40 ? Masina mea are 180k km...
    -1 points
  24. In primul rind, salut! N-am mai trecut de ceva vreme prin zona. Desi intru uneori, dar nu postez din lipsa de timp si alte maruntisuri. Ma uit zilele astea dupa o masina. Si am cochetat cu Volvo o perioada, Mitsubishi Lancer si ASX insa aparent nu ma incinta ce vad sau aflu. Pentru inceput cam dupa ce ma uit. Motor benzina. Nu 1.2, nu 1.4. Nu. Daca vreti sa spuneti ceva de bine despre aceste motoare, va rog nu postati. Pur si simplu nu. Poate 1.6, dar e foarte improbabil. Cutie automata. Asta e prioritatea maxima pentru ca sint satul de manuala. Si pentru asta pot face concesii chiar si la motor. Adica diesel. Caroserie sedan sau break (ca sa intru din nou in Cartel :) ) Marca? Aici e buba. Ca bugetul e mic spre foarte prost, insa nici nu ma grabesc cu vreo achizitie de curind. Tot vad Octavia 1.8 tsi cu DSG. Si nu zic nu, e cel putin interesanta combinatia. Doar ca am inteles din ce am mai rasfoit pe aici ca e vorba de DSG7 care e ceva mai putin fiabila. Si sa bag mii de euro pentru o reparatie parca nu ma lasa inima. Si as vrea niste pareri despre masina si nu doar. As vrea sa mai stiu cum e DSG-ul dupa probabil 170.000 km. Mai merge? Sau pica? Vorbim totusi de intretinere regulata si corecta, ca sa nu fiti nevoiti sa specificati. Si da, primesc si recomandari de la alte marci, desi sintem aici. Ziceam mai sus ca m-am uitat la Mitsu Lancer. Au un motor de 1.8 benzina cu cutie CVT. Masina aia imi place foarte mult, insa sint putine la vinzare si de demult. Si la preturi cam maricele. Dar per total pare o masina solida si foarte aratoasa. ASX din nou putine si parca motorul ala de 1.6 parca nu e cel mai potrivit. E cam la limita. M-am uitat mult la Volvo. S60, V60 si V50. Doar ca cutiile automate la astea sint cam problematice si sincer nu am chef de batai de cap fix cu asta. Ford sub nici o forma. Interiorul ala, chiar si la echiparea de top, cu argintiul ala spalacit e sub orice critica. Frantuzesti nu. Asadar ce e cu DSG6 vs DSG7 relativ la fiabilitate, cum vine Octavia aia de 1.8 tsi echipata? Mai e vreun model in cadrul grupului cu combinatia asta? Alte recomandari? Chiar si alte marci. Dar tineti cont ca vin de pe Touran, deci nu fabia, golf, polo. Bugetul ar fi pina in 10k euro. Desi si asta e cam prea supraestimat. Dar e limita la care ma uit. Si anul de fabricatie de la 2010 spre prezent. Si eventual Euro5. Stiu ca ma pot uita in zeci de locuri, insa as prefera sa primesc niste raspunsuri aici. Daca vorbeam de forumul Mitsubishi, era simplu. In doua ore era citit cap coada. Aici e ceva mai complicat. ps: stiu ca e greu, insa daca cineva are de gind sa aduca vorba de "forumul de marca deci la ce te astepti sa-ti recomande lumea", il rog sa nu posteze. Nu e cazul. Sint trecut prin multe discutii si pur si simplu e iroseala de timp sa-mi povestesti asa ceva.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!