Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.11.2015 în toate secţiunile
-
Pai stai nitel, chestia cu activarea din VCDS merge doar pe noile unitati. Ori eu daca am unitate Composition Media din prima generatie, ar trebui schimbata. Ma si miram eu sa coste asa putin pentru schimbarea unitatii. In alta ordine de idei, sa ceara 1.500 ron pentru o activare din VCDS mi se pare... :censur:2 points
-
daca lui nu ii citeste nici DVD simplu, nicio sansa sa ii citeasca DVD DL1 point
-
Testerul ala verde probabil e un bosch KTS, incerca si la cineva care are un vagcom, mie imi pornea dar era blocata pompa de recirculare iam schimbat perile am curatat-o maine am timp sa o montez sa vad minunea, electricianu a legat si un timer luat second sper sa se poata programa1 point
-
E licenta software, poate sa coste oricat chiar daca (odata ce a produs-o) are cost zero pt producator. Pe de alta parte, daca iti comazi masina din fabrica cu aceasta licenta platesti in plus. Deci cine si-a comandat-o si acum aude ca VW ar da-o gratis s-ar zgaria pe ochi. Deci nu o pot da gratis. Sunt sigur insa ca se gaseste orice licenta la "baieti".1 point
-
Salutare colegi, Buburuza a primit un pic de culoare :) .Zilele trecute au venit si becurile comandate de la ,, fratii chinezi''. Las pozele sa mai zica cate ceva :)) P.S:- Astazi mi-au ajuns si stopurile led, de la colegul Shado. Cum prind un pic de timp liber, o trec pe masa de operatii. Deabia astept :) P.S:- Desii au ceva vechime, se vede ca au fost foarte bine intretinute , dupa cum imi si imaginam. Felicitari Shado!! Multumesc. ,,Funduletul '' buburuzei o sa arate mai atragator :))1 point
-
Daca asta este trendul, motul de ce a scazut preturile o data cu deschiderea fabricii din italia?1 point
-
Vreti sa ne grupam mai multi pentru o comanda? sau sa procedam cumva in grup sa fie mai usor, poate iese de o comanda si ne onoreaza cineva?1 point
-
@deenman scumpirile obscene au fost practicate in trecut si de Liqui Moly , Valvoline etc cunoastem trendul si tot la bani de pizza achizitoneaza uleiul respectiv importatorul1 point
-
Nu ma complic...fac 2 schimburi pe an, e prea incomod. Mai cercetez piata.1 point
-
Sunt de acord cu aceasta gandire, insa repet, nu sunt de acord sa bagi scumpire de 50%, lipsta de bun simt, si inca ceva ce ma amuza, eu stiam ca uleiul longlife 5w30 este mai scump de obicei decat 5w40 501.01, ei bine se pare ca importatorul Fuchs vinde longlife la acelasi pret cu 501.011 point
-
Fuchs Titan 5w40 GT1 cu tehnologia XTL, nu schimb uleiul din cauza pretului, dar sunt revoltat cum ajunge un produs pe piata, si printr-o minune neschimband formula/ locatia de fabricatie ori altele a crescut pretul cu 50% in 1 an jumate, sa fim realisti.... urasc asltfel de persoane. The benefits of the new FUCHS TITAN XTL® engine oil technology: Better start-up performance: Up to 55% faster oil circulation and up to 35% faster start-upsLower fuel consumption: Up to 1.7% additional reduction in fuel consumptionLower oil consumption: Up to 18% lowerImproved Ageing stability: 38% lower viscosity increase. For this reason greater performance and operational reliability over the whole oil engine interval. Pai da, da-mi un exemplu de link de pe ebay, cu transport decent ca am gasit cu transport 80 euro. Si sa fie din Ue (uk/de/etc). Mersi, insa vreau neaparat ulei heavy duty.1 point
-
TDT se gaseste relativ usor presupun ca si T6 dar cred totusi ca ar trebui sa iei in calcul si Schaeffer supreme 9000.1 point
-
Castrolul e mancator de Cu. gasesti la cupru in uleiul de castrol de te mira. Fier nu mai zic. Al si el. Ideea ca shell helix cu baza gtl e beton pentru motoare. Un ulei de calitate cu baza de calitate cu aditivare buna. Poti merge pe un 5w40 care ap pp la -45 grade. Ulei exceptional. Castrolul e o gluma, un marketing frumos care asigura o moarte sigura si destul de lenta. De la depuneri de sludge la uzuri enorme. Titanium FST are pana la 99 ppm Fe si 40 ppm Cu dupa 10k mile. Un M1 new life are pana la 30 ppm Fe si 6-7 ppm Cu la acelasi interval Cel mai beton in tsi e redline 5w40 care in 5k mile are 4 ppm Al 8 ppm Fe si 2-3 ppm Cu. in 10k mile nu are nici una din valori peste 20 ppm ceea ce e .... Alta viata. Alt ulei peste shell si orice alt ulei e eneos sustina. Sub estericul redline dar la pret foarte bun 1.4 tsi are nevoie de ungere rapida si de amorsare cat mai silentioasa a tachetilor. 0w40 face treaba buna la asta. Un 5w40 GTL cu e eneos sau shell e ceea ce are nevoie 1.4 tsi. Pp de -45 spre -50 si calitate premium. Eneos foloseste zp fata de restul care au zddp. Avantaj ? Lipsa acid sulfuric. Alt avantaj rezultat ? Tbn mai bun in nr de km deci viata mai lunga a uleiului.1 point
-
Bun, am o problema. Pana de curand foloseam un anumit tip de ulei (nu foarte cunoscut in Ro- Fuchs) dar se pare ca orice lucru dupa ce devine mai cunoscut se scumpeste, fapt pt care ma revolt si nu vreau sa-l mai folosesc (cu toate ca este bun). Ca sa va faceti o idee, acum 1 an jumate luam acest ulei cu 100 ron 4 litri acum a devenit 150 ron-4 litri. De unde pot comanda ulei (4 sau 5 litri) Rottela T6 sau Mobil TDT, cu alte cuvinte vreau ulei heavy duty neaparat 5w40, nu sunt interesat de 5w30. PS: fac 20.000 km pe an exclusiv extraurban si fac schimbul de ulei odata la 6 luni.1 point
-
Colegule,una e una alata e alta.Nu amesteca lucrurile,cand e pompa defecta(bine ca ai resuscitato),webasto porneste si se opreste pentru ca se supraincalzeste,dar al tau nici nu functioneaza si nici nu poti sa intrii pe auxiliar heating.Sa nu crezi ca este cineva rau intentionat,dar este imposibil sa nu gasesti raspuns in atatea pagini,aici gasesti tot ce tine de brezaia asta de Eberspacher hidronic,toti am trecut prin frig din cauza lui.Grade multe-ti doresc !!1 point
-
1 point
-
MAsina cred ca e un variant. vezi ca sunt 2 mufe, una in zona triplei spate si una in plafon, tot in spate. acolo trebuie sa umbli.1 point
-
este vorba de airbag-ul cortina de pe partea soferului - Nu e niciun releu - trebuie sa intaresti contactele de la mufele airbag-ului - eventual si pe traseu, pana in modul. Deocamdata intarite cele de la airbag - si stearsa eroarea.1 point
-
Din pacate ma inscriu si eu in clubul celor cu probleme la cutia tiptronic.Aseara cind am cuplat mansalieru na mai avut putere sa plece de pe loc in schimb miau mai ramas 5 viteze pt inainte(haha),acum incepem cautarile pt trecerea la manuala(papa tiptronic)1 point
-
Problema este partea de comanda a injectoarele PD de pe BKP si BMR. Ele sunt marca Siemens si sunt cu cristal piezoelectric. La motoarele 1.9 TDI de 105 cp si la vechiile 2.0 TDI sunt injectoare cu solenoid, adica partea care comanda injectorul este alcatuita dintr-un solenoid care folosind efectul electro-magnetic comanda deschiderea injectorului. La cele cu cristl piezo mecanismul de comanda cu solenoid a fost inlocuit cu un cristal piezoelectic care pentru a comanda deschiderea injectorului foloseste efecul piezoelectric (daca aplici un curent unui cristal el isi va mari fizic dimensiunile). Acum problema e ca acest cristal intra in scurt circuit datorita, se pare, unui proaste izolari a lui fata de uleiul din motor. Odata intrat in scurt ECU (calculatorul motorului) sesiseaza asta printr-o scadere brusca a rezistentei (sub 10 ohmi de obicei) pe injectorul defect, asa ca pentru a nu se distruge (ECU) opreste comanda tuturor injectorelor pana ce injectorul cu probleme e scos din circuit. Asa ca masina nu va mai porni pana nu deconectezi injectorul in cauza. Dupa cum se prezinta situatia se pare ca toate injectoarele astea sunt afectate de aceasta problema asa ca e doar o cestiune de km pana se vor strica. Eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de 200 000 km cu seriile de motor BKP sau BMR fara ca macar sa pice un injector. PS: Mai exista un motor 2.0 TDI cu codul BMP care are injectoare Bosch tot cu cristal piezo dar care nu au nici o problema ... LE: Solutia e sa schimbi toate 4 injectoarele daca nu vrei sa ai surprize neplacute, sau poti sa mergi cu ele asa dar sa fii mai precaut pentru ca pot sa iti crape cand esti intr-o depasire ...1 point
-
Nu eu. Era un topic pe bmw forum in care erau desfacute motoare care au urilizat diverse uleiuri. Ce era cu castrol prapad. Iar uzurile le-am vazut in UOA-uri din Sua si Rusia. Titanium fst e cireasa la uzuri. Eu nu folosesc castrol. Cand am luat masina avea castrol in pe care l-am dat jos cand uleiul avea cam 600 km. Si asa destul de negru mai negru ca amsoilul dat jos la 2k km Astra g-ul vechi pana sa intre in familie a rulat cu castrol in belgia. In ro cand mecanicul a desfacut motorul sa il curete a scos ceva namol din el. Asta prin 2008. Atata timp cat baza folosita e petrol si Romanul il tine 10 k .... Made in eu ( turcia ). Cum sa nu faca sludge. Uita-te la aditivarea m1 new life si esp formula si uita-te in ce masini sunt bagate in reprezentanta pe afara ( porsche ). Vezi acolo proba de aditivare. Zinc si fosfor pe la 800-900 ppm Mo pe la 100-150 B pe la 200 Ca si el sus Asta la esp formula 5w30. Cel mai bun ulei care se mai baga in reprezentanta. Sunt altele mai bune care nu circula pein reprezentante dar totusi. Nu mai zic de pp la -45 si fp la 250. Evaporare de 5.6% mai buna ca la un esteric rl. Ulei 504 ? Beeeeton.0 points
-
-1 points
-
am inteles, cineva candva undeva pe internet a pus o poza si a scris niste randuri-1 points
-
Probabil si astia de la skoda ar trebui sa-si cumpere cateva frigidere ... am vreo 500 km si mi-a aparut greierasul in usa dreapta fata. Inevitabil fac comparatia cu loganul care dupa aproape 10 ani nu are greierasi ... niciunul. Daca imi puteti recomanda un service in zona sectorului 4, mi-e sila de traficul din Berceni pana-n Pantelimon, dar daca service-ul din Pantelimon (Avia Motors) merita drumul, o sa-mi fac programare la ei.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00