Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2015 în toate secţiunile

  1. nu. tu nu ai PTC pentru ca ai Webasto. prima de 200 A este de la alternator, a doua de la servodirectie, ultima de la alimentarea interiorului.
    1 point
  2. din semnatura lui dadu.... rezulta ca e Octavia 1 - nu a scris nimic de 2, de aici am tras concluzia ca el vb de Octavia 1.
    1 point
  3. vitezometrul indica mai mult - e normal - nu este aparat de masura. Abaterea este procentuala - oricum, o diferenta de 10kmh la viteza de 100kmh - este un pic cam mult... trebuia sa fie sub 10%.... undeva intre 3 si 7% este, de regula.
    1 point
  4. Parerea mea termostatul, atata timp cat pe loc se incalzeste si in mers nu.
    1 point
  5. e cu 4 senzori sau cu 8 ? DA, trebuie date jos si degripate .
    1 point
  6. Colegi, Vreau sa merg de la Resita pe Clisura Dunarii si mai departe Motru - Tg.Jiu. Stie cineva cum se prezinta Oravita - Orsova ? Ma ajuta cineva cu ceva impresii de pe acolo ? Multumesc.
    1 point
  7. Oameni buni, masini noi au la reprezentanta ; unde nu trebuie sa schimb distributia / ulei / placute / discuri ; daca ar veni un potential cumparator sa negocieze cu mine schimbarea distributiei pe viitor sau a placutelor, fix la reprezentanta l-as trimite ; numai va bateti joc de timpul oamenilor ( vanzatorilor ), sa mergeti si sa comentati numai bazaconii…ba ca e tapiteria murdara, ca are o zgarietura, ca are placute schimbate, etc ; eu personal sunt satul pana peste cap de dastia.
    1 point
  8. Asi mai vrea sa completez cate ceva. Noul passat (B6) e facut pe platforma de Golf V (ca si O2), cel mai probabil pentru reducerea costurilor (dar nu cu sacrificii importante la nivelul calitatii). Asta inseamna motor transversal in fata, suspensie mc pherson fata si multibrat spate, dar si altele. Vechiul passat era facut pe o platforma comuna cu A6, ceea ce insemna motor montat longitudinal, suspensie multibrat fata, semiindependenta spate (adica cu o axa relativ rigida), dar nu la toate modelele pt ca la 4 motion era tot multibrat si pe spate. Suspensia Mc Pherson e destul de performanta si mai ales fiabila, iar costurile de intretinere sunt foarte reduse in timp, dar este in general mai putin confortabila si necesita amortizoare de calitate si fara uzura. Deoarece ocupa spatiu putin se preteaza foarte bine la motorizari montate transversal (nu imi vine in cap nici o exceptie de la aceasta regula). Cea multibrat (sau cu brate suprapuse - varianta) este practic cel mai bun sistem de articulatii pentru suspensie, din punct de vedere al confortului (la drum dar si acustic) si stabilitatii, dar este relativ scumpa, nu foarte rezistenta in timp si ocupa spatiu mult, fiind utilizata la masinile scumpe si performante (si la Formula 1 de ex) cu motor montat longitudinal. Ideal pentru confort si stabilitate ar fi o masina cu multibrat pe ambele punti, dar din punct de vedere al costurilor cea mai buna solutie in prezent este Mc Pherson si semirigida (ca la Logan). Asta e ceea ce stiu eu ... http://www.carbibles.com/suspension_bible.html
    1 point
  9. Salut.Sunt la al 3-lea schimb de ulei ravenol,prima data am avut vmo apoi celelalte 2 au fost cu vpd. Constatări după aceste schimburi:uleiul nu este fff negru iar acum de la schimb am 6800 km și a consumat 150 ml în condiții de mers după 2500 ture.Cand am achiziționat mașină am făcut schimbul cu ulei castrol edge care mia consumat cam 800 ml în 10000km. Mașina este o skoda octavia 2 motor bkd. Va doresc o zi bună tuturor.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!