Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.11.2015 în toate secţiunile

  1. alea sunt povesti. se recomanda 10w ca e mai ieftin si nu va mai fi deranjant la buzunar consumul de ulei. insa va consuma mai mult 10w decat 5w. asta pot sa fac pariu pentru a scadea consumul de ulei, trebuie crescuta a doua cifra, cea a vascozitatii la cald. deci w50 sau w60
    2 points
  2. Liqui Moly este o marca de uleiuri bine vazuta la noi pe forum dar totusi nu are topic propriu. Eu tocmai am facut primul schimb cu LM Synthoil High Tech 5W40 si m-am gandit ca n-ar strica sa avem un topic dedicat acestei marci. Deci, pareri sau utilizatori multumiti/numultumiti de LM? :)
    1 point
  3. NU se verifica cu VCDS, doar cu un aparat de masura.
    1 point
  4. GPS-ul este o unealta electronica de precizie ce calculeaza pozitia (printr-un procedeu similar triangularii) dupa timestamp-ul semnalului primit de la cel putin 5 sateliti. Poate avea probleme de precizie pe termen scurt din cauze de calitate a semnalului receptionat, dar viteza pe termen mai lung (de la cateva secunde in sus) este de obicei foarte precisa. Vitezometrul de masina, pe de alta parte, masoara numarul de rotatii ale rotii si le inmulteste cu o circumferinta prestabilita, ceea ce il face dependent de o multime de factori, si in special: marimea cauciucului, presiunea, care la randul ei depinde de temperatura, uzura, etc. Dar, cel mai important, marea majoritate a producatorilor auto fac intentionat viteza indicata mai mare decat cea reala, din varii motive. Iar aia cu "anvelopele din cartea masinii" e irelevanta, eu am 2 dimensiuni in carte - care ar fi cea corecta? Cu cele de 205/55 R16 mai vechi am diferenta intre GPS si bord de vreo 7-8%, cu cele 215/55/R16 mai noi: 4-5%.
    1 point
  5. Eee nu,asa spunem toti dupa ce citim primele pagini si ne plictisim http://vwforum.ro/topic/84905-webasto/page-21
    1 point
  6. GPS-ul indica cu aprox 10km/h mai putin la viteza de 100km/h ,asa e si la mine ,cluster/garmin
    1 point
  7. Am eu Cooper de iarna noi 205/60/R16. Am avut de iarna pe 55 dar se lasau prea mult si simteam orice bulgare in scut.. astea sunt la nivelul celor de vara pe 55 si pana acum sunt multumit de ele. Precizez ca se simt mai ok gropile.
    1 point
  8. Probabil ca cel care a inlocuit antigelul nu l-a diluat corect sau deloc,in consecinta iarna acul termometrului nu va depasi 70-75grade iar vara va urca la peste 100grade.Concluzia -goleste 3 litri de solutie din radiator si completeaza cu apa distilata.Dupa operatiune verifici punctul de inghet -30grade
    1 point
  9. - 1K0815065H - incalzire suplimentara pentru circuit apa din 01.02.2005 a fost inlocuit cu - 1K0815065N din 01.08.2005 a fost inlocuit cu - 1K0815065R din 01.02.2006 a fost inlocuit cu - 1K0815065AD din 01.03.2008 a fost inlocuit cu - 1K0815071P din 01.04.2010 a fost inlocuit cu - 1K0815071AD
    1 point
  10. Este foarte bine ca ne stim si constientizam limitele in condus...foarte safe atat pt noi cat si pentru ceilalti participanti la trafic. Daca tot suntem pasionati de domeniu si mai ales de condus, va recomand cursuri de safety driving si sport driving (prefer sa le numesc asa decat pilotaj). Chiar sunt foarte foarte utile si ok. Prin prisma jobului si mai ales a fostului job de la Audi, am facut cateva cursuri, atat safety driving cat si sport. Anul asta am participat la doua, unul la Titi Aur - eveniment AMG si al doilea la Adancata - Guidare Pilotare (Smart Driving) cu BMW-uri 228i. Recomand orice tip de curs, cu aproape oricine...toate sunt ok si se invata muulte.
    1 point
  11. Eu am bagat azi din Petrom 54l de motorina la -25 grade.
    1 point
  12. Dupa care logica alegi 10W in pragul iernii? Intreb si eu...
    1 point
  13. Ai montat-o de curand ? este trebuta pe electric de pe pneumatic ?
    1 point
  14. Salut am si eu probleme cu incalzirea la un touran 1.9 tdi(T1).De cind sa facut un pic mai rece am observat ca apa nu ajunge la 90°asa repede cum ajungea iarna trecuta(am banuit ca termostatul este blocat pe deschis)dar lucrul ciudat (pentru mine)este ca pina apa ajunge la 90°(asta semnifica vreo 15 km)am caldura in masina(cu butonul pentru temperatura la 22°), insa in momentul cind apa ajungela 90° incepe sa-mi bage aer rece(cu butonul tot pe 22°).Ca sa am caldura in masina trebuie sa dau butonul la maxim 26°(asta dupa ce apa ajunge la90°),altfel imi baga numai aer rece. Am schimbat termostatul(aproximativ asa cum a postat mai sus "cumpartot69",cu diferenta ca nu am demontat alternatorul si nici cureaua.intradevar in modul acesta este mai greu de demontat si de montat surubul de jos),acum apa ajunge la 90° mai repede dar problema cu aer cald pina la 90°si aer rece dupa 90° a ramas. Daca cineva stie ce ar putea fi defect il rog sa scrie aici.Multumesc
    1 point
  15. Multumesc pt pareri 75NOR, a fost peste aseptari. Am pornit duminica dimineata din Buc spre Obarsia Lotrului pe valea oltului, stanga la Brezoi si am urcat cam 2 ore spre Voineasa/Obarsie. Ne-am cazat la Hanul Haiducilor, foarte curat, primitori, preturi bune, unde am mancat niste pastravi proaspeti cu mujdei deliciosi. Dupa care am pornit pe Transalpina spre N- Sebes, insa ne-am oprit pe la Lacul Oasa. - in drum spre Lacul Oasa, ne-am intersectat cu un Ford Focus ST galben/portocaliu model destul de nou, proaspat iesit in decor si infipt, masina dauna totala, soferul un tanar, nu avea nimic. Masina avea numere de Buc. A2a zi am pornit spre Ranca/Novaci, si am revenit acasa pe alt traseu (sa mai vizitam una alta) prin Sud. Oficial, transalpina este inchisa de azi 02.11.2015 iar intrarile/iesirile sunt impodobite cu semne de interzis in perioada 02.11.2015- 31.03.2016. Drumul este bun, asfalt de cea mai buna calitate, cel mai bun asfalt din Ro, pe anumite portiuni sunt zone de 1 m decopertate, cu piatra tasata, dar sunt rare. In zona Obarsia Lotrului este o zona de 100m maxim unde nu exista asfalt, vorbesc strict de Transalpina. Parapetii noi se vad in poze si dupa cum bine zicea si colegul NOR, ei sunt destui de inalti, din masina joasa greu sa vezi ceva, au peste 1 m inaltime. Ca si dificultate, sunt putine curbe care sa puna probleme (vorbim de asfalt uscat, cu temperaturi pozitive) pe temperaturi negativa cu gheata sau zapada sunt absolut sigur ca nu as merge niciodata pe acolo. Ca sa se mai spele pe maini, autoritatile, de azi au inceput sa monteze parapeti de plasic alb/rosii in zonele periculoase unde nu au montat parapeti metalici, asta pentru cine se incumeta sa circule iarna. Daca aveti intrebari va raspund cu placere, pun cateva poze: Zona decopertata din preajma Obarsiei: Calitatea asfaltului marcat si bun de pe traseu: Cariera?/Afloriment in zona lacul Oasa, probabil au probleme cu alunecarile de teren: Lac artificial/Baraj Oasa: Imagine cu noii parapeti mult mai inalti decat cei vechi: Mesajele de intampinare cu acces interzis , precizez ca doar 1 banda este inchisa, cealalta fiind deschisa, deci neoficial se poate intra.
    1 point
  16. Nu cred că îți trage nimeni tabla de pe stâlpi la cote, schimbat tot plafonul (cu dat jos, pus la loc parbriz), pregatit, vopsit etc sub, măcar 3000 lei. Și omul lucrează la PBN, știa toate cotele etc.
    1 point
  17. Da e foarte ok. E un bun dar ti-am zis cam scup ESP-ul. New life e doar 0w40 nu 5w40.
    1 point
  18. Majoritatea spuneau ca exista o imbunatatire la sunetul motorului. :)
    1 point
  19. Am folosit la fostul E36 ulei Liqui Moly Leichtlauf cu MOS2 10W-40.Masina avea 270 k km , iar ultimele 2 schimburi le-am facut cu acest ulei.Vreau sa spun ca nu mi-a consumat deloc ulei la 9-10 mii km.Am fost foarte multumit.Motorul era foarte silentios chiar si iarna.Urmeaza sa schimb zilele astea uleiul la Leon in urma pataniei cu Motul si voi alege acelasi ulei pe care l-ai pus si tu LM Synthoil High Tech 5W40.
    1 point
  20. Buna la toata lume si multumesc, pentru tot ce a scris fiecare pe acest forum . La fel ca si toti de aici am avut probleme cu ESP , aprins in bord , am fost la reprezentanta VW si dupa o diagnoza de 1,4 mil.lei mi-au spus ca este dus senzorul de acceleratie laterala g200,pretul este de 5,5 mil , am discurile ovalizate fata ,placutele la fel , discuri spate uzate ,placute la fel . Dupa ce am asteptat 3,5 ore sa se ajunga la aceasta concluzie si s-au documentat de preturi , am iesit la un pret de 15-16 mil. ,dar au spus ca ma suna acasa pentru a-mi spune oferta finala. Dupa 3 ore am fost sunat si mi-au spus ca s-a gresit la pretul senzorului , acesta fiind 18 mil. ,in total cu toate cele mentionate mai sus, se ajunge la 33 mil. S-a dus si somnul si bucuriile , pentru ca tocmai fusesem sch 3 la servici. Atunci am intrat pe net si am gasit ceea ce a-ti scris voi pe aici , iar seara la servici am povestit cu prietenul meu inginer de test electric si cu 4 ore inainte de terminarea programului ne-am hotarat sa actionam . L-am dat jos ,l-am scos din mazga aceea neagra si surpriza:din cele 8 picioruse ,4 erau in aer . Le-am lipit , am topit plastic peste , l-am montat inapoi si gata . MERGE ,nici o problema . Merci mult !!!!
    1 point
  21. Sal. Tocmai am facut schimbul de ulei :D . Am ales ptr a doua oara 10W-40 mos2 si sunt mega multumit; folosesc produsele LM de 8 ani si jos palaria.
    -1 points
  22. Salut.Sunt la al 3-lea schimb de ulei ravenol,prima data am avut vmo apoi celelalte 2 au fost cu vpd. Constatări după aceste schimburi:uleiul nu este fff negru iar acum de la schimb am 6800 km și a consumat 150 ml în condiții de mers după 2500 ture.Cand am achiziționat mașină am făcut schimbul cu ulei castrol edge care mia consumat cam 800 ml în 10000km. Mașina este o skoda octavia 2 motor bkd. Va doresc o zi bună tuturor.
    -1 points
  23. Comanda data in 20 iulie. Ridicat de la dealer in 18 septembrie, ziua in care a fost prima stire Dieselgate :winter: Se putea si cu cateva zile mai repede ridica, dar nu m-am sincronizat eu cu buy-backul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!