Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.11.2015 în toate secţiunile

  1. Salut, Am pornit acest topic din dorinta de a ajuta cat mai multi oameni sa cumpere o masina rulata in siguranta si sa nu fie pacaliti. In experienta mea de peste 10 ani in domeniul auto, lucrand pentru Autovit.ro (din 2012 pana in mai 2015 am si codus acest business) am vazut foarte multe. Multi oameni pacaliti prin tot felul de metode si tertipuri ale samsarilor sau chiar ale unor dealeri, am vazut cat de mare poate fi ingeniozitatea anumitor vanzatori in a vinde masini cu probleme grave, am aflat despre TVA, despre carti de service cu 50 de Euro, despre masini pokemon, despre daune totale reparate la colt de strada. etc. Am vazut din pacate si multi cumparatori care sunt din start pasibili de tepe plecand cu asteptari total nerealiste in cautarea unei masini second hand. Am vazut cumparatori care trimit bani in avans si "pun botul" la tot felul de povesti frumoase ale escrocilor, am vazut multeeee. Am vazut cumparatori care nu stiu ce acte trebuie sa ceara atunci cand cumpara o masina. De aceea vreau sa pun la dispozitie cunostintele si experienta mea utilizatorilor vwforum pentru a ajuta cat mai multi oameni sa nu fie pacaliti atunci cand cumpara o masina second hand. Astfel, o sa va raspund cu placere la intrebari. Vreau insa sa ne focusam pe alegerea masinii in siguranta, pe proceduri, ce sa verificam, de unde sa cumparam etc. Aportul altor membrii cu exprienta este binevenit. P.S. Numele meu este Mihai
    2 points
  2. Dupa care logica alegi 10W in pragul iernii? Intreb si eu...
    2 points
  3. Din pacate ai mare dreptate! In ultima vreme s-a aglomerat parca peste tot in asemenea hal incat nici nu mai are rost sa te chinui cu vreo depasire. De calitatea drumurilor nu mai zic, mai mult stai cu ochii dupa cratere si capcane de tot felul decat sa te bucuri de condus. Anyways, have fun with it! :)
    1 point
  4. Nu imobilizezi nimic, el iti trimite volan de schimb inainte sa-l dai tu jos si tu il trimiti inapoi dupa ce primesti volanul tau.
    1 point
  5. la banii astia, poti schimba ceasurile si treci la maxidot - si ii pui si BC.
    1 point
  6. Eu vad problema acolo unde se doresc masini "obisnuite", Passat sau "viteza din gama Skoda" - vorba piesei si se doresc echipari/dotari peste medie. Intervine problema pretului ce creste foarte mult si ajungi foarte aproape de gama premium 3/A4/C Klasse. Si atunci iti pui problema daca poti/merita sa faci efortul pentru a avea si badge-ul si "acel ceva" pe care masinile premium le au. Evident la 3-ar se multiplica exponential factorul "placerea in conducere". Orice a condus stie ca nicio tractiune nu se poate compara cu propulsia. Atat timp cat vrei un Superb 1.4TSI / Passat 2.0tdi 150 echipare de mijloc si nu ai nevoie/buget de alte optionale viata e simpla si alegerea vine de la sine. Cat timp te uiti la un 2.0TSI DSG sau un 2.0TDI 190 DSG in echipare HL sau Style sau Skoda si mai doresti si o tapiterie alcantara/piele, atunci viata devine foarte foarte complicata. Caci esti la "foarte putin" de un A4 sau un 3. Si atunci, ca si cumparator, ce faci ? Inteleg ca sunt cumparatori care vor prefera Passatul full in dauna unui A4, pentru ca nu vor sa se afiseze cu bagde-ul, sau nu le permite politica de companie sa se afiseze cu bagde-ul, dar pentru cumparatorii PF, nu prea vad sensul unui Passat full in dauna unui A4. Nemaivorbind de valoarea la revanzare, net superioara clasei premium. Aici vad eu marea problema a VAG: nu stie sa-si aprecieze/respecte acei cumparatori care vad o masina bine dotata si sar calul cu preturile...
    1 point
  7. Merci mult! Cand am facut comparatia, m-am referit la faptul ca am putut folosi masina fara sa simt vreo lipsa de putere si m-am putut concentra strict pe condus fara a sta sa schimb vitezele. Sunt curios cum se va "simti" cutia dupa montajul ADS-ului.
    1 point
  8. Clasa din care face parte VW Passat are avantajul de a avea parte de dotari similare cu un A4, dar la un pret mult mai mic. Spre exemplu pana si vopseaua este 500 euro vs 1000 euro. Deja din start este o diferenta de 7000 euro intre HL 2.0TDI 150 DSG si acelasi motor in echipare Design si cu S-tronic 7 rapoarte daca se socoteste vopseaua. Ok, are in standard xenon, iar passat-ul nu. Peste 6000 tot ramane. Xenon e deja norma, practic inlocuieste halogenul daca vrei sa ai pretentii de clasa premium. Poate de asta si-au si permis sa ofere LED la 1400, iar matrix led la 1900 euro. De asemenea clasa superioara are niste optionale ridicole, cum ar fi "cotiera centrala confort fata cu reglaj pentru adancime si inclinare", adica banal, dar 180 euro. Nu e mult pt un Audi, dar sa nu incluzi in optional lucruri de bun simt ca sa mai ciupesti e aiurea. La fel procedeaza si celelalte marci cu pretentii. Bord digital + Discover Pro = 2200 euro. Audi virtual cockpit + MMI Navi = 3700. La dotari similare se face o diferenta foarte mare. De Skoda Superb nu mai vorbesc, acolo dotarile sunt si mai ieftine. Totul se rezuma daca in acel buget se prefera motor, dotari sau badge si o calitate mai buna. Clasa superioara merita daca exista bani si de dotari specifice cum ar fi un HUD, Led Matrix, sistem audio B&O.
    1 point
  9. Cand se spunea pe threadul de Superb III ca a ajuns scump si ca intra peste modelele premium la pret, apareau "pasionati" care sa gaseasca argumente pro. Iar daca aduci in discutie Audi/BMW/Mercedes intr-o discutie comparativa cu VW/Seat/Skoda, deja ti se pune eticheta corespunzatoare. E un oarecare sentiment de frustrare dar si de superioritate a unora de pe forum fata de oricine face o recomandare de genul asta. Si e logic sa apara astfel de recomandari pentru ca deja incepi sa te gandesti de doua ori inainte sa dai 35k pe super-oferta Passat CC pe PQ46, cum se discuta pe pagina anterioara, sau 38k pe Skoda/40k pe Passat B8, ca deh, e platforma noua. 75NOR, oferta aia am vrut sa o postez si eu la un moment dat, dar am renuntat din motivele enumerate mai sus. Oricum e bine ca lumea incepe sa caute si alternative, pentru ca au inceput sa fie mult mai atragatoare, chiar si din perspectiva pretului. Legat de configurari, Discover Pro e totusi navigatia cea mai mare de la VAG, in timp ce prima configuratie de la BMW are navigatia mica, Business. Comparativ cu Discover Pro ar fi Professional. E de urmarit si noul A4 care a aparut in configuratorul de Romania. Poate vor aparea oferte in viitorul apropiat. Pachetele standard sunt chiar decente, xenonul fiind inclus in toate configuratiile din cate am vazut, iar echiparea Sport pare a fi un punct bun de pornire.
    1 point
  10. si o traversa metalica pentru partea din spate a scutului
    1 point
  11. Se potriveste pe gauri, mai trebuie adaugat 2 prinderi metalice pe lonjeroane in fata.
    1 point
  12. 1 point
  13. pe rezervor langa gaura unde introduci sonda cu plutitourl ar trebui sa identifici o sageata si pe sonda la fel , le pui cap la cap,
    1 point
  14. Pai tocmai de asta...vreau sa fac RAR-ul si trebuie sa repar parbrizul..o sa merg saptamana asta sa il repar
    1 point
  15. Pe rand: imobilizator, servodirectie, proiectoare ceata.
    1 point
  16. Eu am bagat azi din Petrom 54l de motorina la -25 grade.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!