Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2015 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Dupa cateva luni bune de citit vwforum, in care am parcurs cam tot ce s-a scris despre Golf 7 (si mare parte despre 6) si o luna de cand am masinuta am decis sa o prezint aici pe forum. Masina precedenta a fost un Peugeot 206 sedan cu motor de 1.4 si 75cp - asta mai mult ca sa fixam contextul cat si nivelul asteptarilor pe care le am de la o masina :) Ideea cumpararii unei noi masini a aparut odata ce in familie a aparut un tichet rabla. Desi am considerat ca ceva cat un Polo ne-ar fi suficient (suntem un cuplu tanar), am mers pe ideea ca daca avem posibilitatea, sa luam ceva care intr-adevar ne place, si care este totodata si mai sigur (traim in Romania pana la urma). Asa am ajuns la 2 variante: Mazda 3 (2.0, 120cp - febletea mea) sau Golf 7 - masini care ne-au placut din poze, revieweuri pe net, etc. Au urmat discutii si cateva drive teste la reprezentatele din Cluj: - Mazda 3 sedan. Variantele noi de Mazda mi se par printre cele mai frumoase masini la pret "normal" care se pot cumpara la noi. Sunt convins si ca sunt fiabile. La test drive aveau un sedan echipat Challenge cu motor de 2.0 si 120 cp care mi s-a parut foarte fain la condus, motor "simplu", aspirat, pentru cineva deja obisnuit cu ele o adevarata placere. Urca bineinteles mult mai usor in ture ca 1.4 75cp. Pe partea de finisaje insa mi s-a parut sub Golf, iar dispunerea mai putin conventionala a instrumentelor de bord (turometru digital? si vitezometru central) parca nu m-au convins. Ce nu mi-a mai placut era inflexibilitatea in configurare, se putea alege doar dintre 5 nivele de echipare. Din punct de vedere al unei masini, adica la condus parca era peste Golf, insa tinand cont de toate nu am fost clar convins. - Golf 7 1.6TDI, echipare Comfortline. Asta era exact echiparea care ne interesa. TL ni se parea cam sarac in dotari si aspect iar pe HL erau mai multe lucruri care nu ni se pareau asa importante, cu tot cu finisarea piano black care nu ne-a atras. Alegerea echiparii a fost cu atat mai usoara cu cat discountul de 1700EUR se dadea numai pentru TL si CL. Asta facea ca diferenta dintre CL si HL sa fie spre 4000EUR. La fel, si diferenta dintre 1.2 si 1.4TSI urca foarte sus, asa ca am ramas la varianta de 1.2TSI 110cp. Oricum, fata de 1.4 75cp tot racheta parea si el. Interiorul de Golf ne-a placut foarte mult, si mie si jumatatii mele. Nu suntem noi foarte batrani, insa totul ni s-a parut ca este la locul sau, de calitate si foarte usor de utilizat. Masina mai scurta ca Mazda, mai usor de manevrat strans la parcari prin centrul Clujului. Din punct de vedere al motorului, nu ma prea pot pronunta, fiind prima masina diesel condusa de mine. In timpul drive-testului mi-a fost clar ca nu stiu cum sa o exploatez, asa ca nu are rost sa insist. Mi s-a parut insa mai zgomotoasa si mai deranjanta ca o benzina, mai ales ca start-stop a intrat de vreo 20 ori pe traseul Autoworld - centru Cluj - Autoworld, iar masina mi se parea ca tremura la pornirile cu start-stop mai tare ca o benzinara. - Jetta 1.2 TSI. Masina in sine nu era una din optiuni, noi fiind setati pe benzina (ne-am facut calculele la 12-15k km/an), insa la dealer pe 1.2TSI aveau doar Jetta. Masina mi s-a parut mai usor de condus ca si Golf-ul (deh, benzina vietii), dar interiorul parea clar mai putin lucrat, iar de dimensiunile ei nu aveam nevoie. Asadar a ramas sa alegem intre Mazda 3 2.0 cu 120cp si Golf 7 CL 1.2TSI 110cp. Pot spune de acum ca masina ideala pentru noi ar avea exteriorul, motorul si suspensia Mazdei, insa interiorul si configurabilitatea de la Golf. Ce sa-i faci, la banii astia nu ai cum sa ai totul :) Asa am ramas putin in suspans, pana am cerut oferte de Casco, si am vazut ca varianta Golf era mult mai ieftina (cam 400EUR diferenta). Stiind si ca tot va trebui sa ma hotarasc, si ca piesele pentru o masina europeana in general se gasesc mai usor (am mai avut un Suzuki Swift) am decis Golf si asta a fost. Urmatorul pas a fost configurarea: de vreme ce urma sa avem 1.2TSI am mers pe o configurare de comfort, si am ales asa: Culoare Sunset Red Metallic Pachet Relax (piele volan, schimbator, comenzi volan, senzori ploaie si lumina, Climatronic, Park Pilot) Scaune ergoActive Trapa (asta a fost un fix de-al meu, daca se putea la Mazda cine stie, poate scriam asta pe forumul lor :)) Radio Composition Media (ecranul de 6.5") Fara inscriptie model si motorizare Masina a venit cam la 2 luni dupa ce am dat comanda. Din punct de vedere al colaborarii cu dealer-ul a fost totul ok, desi a fost un caz mai complicat - masina pe comanda, rabla tatalui meu, buy-back la Peugeot. Masinuta am ridicat-o de la dealer in septembrie, exact in vinerea in care a izbucnit Dieselgate :) - sa fie cu noroc! Pana acum avem cam 2000km cu ea prin oras si imprejurimi si suntem foarte multumiti. Sa o compar cu Peugeot 206 chiar nu are sens, dar este foarte silentioasa (pana la 100kmph e silent, la 120 incepe "scandalul"), bine gandita si suficienta la un condus linistit. Ca si consum sta mai bine decat m-am asteptat, intre 5-5.5 in exterior la condus linistit si intre 8-13 in Cluj, depinzand de cat de nasol este traficul. Daca nu e foarte nasol, consumul este intre 8-9, tinand cont de drumuri mai scurte si de faptul ca pornesc cu motorul rece. Din punct de vedere al optionalelor, suntem multumiti de alegeri. Din cauza culorii si trapei, masina are un aspect mai tineresc, sport si se distinge de majoritatea Golf-urilor 7 din oras. Foarte multumiti suntem si de optiunea ergoActive, care cred ca nu este prezentata la adevarata ei valoare - nici in brosura si cu atat mai putin in reprezentanta. Ca prima modificare, a primit cauciucurile de iarna, 4xContinental TS850 pe care le-am pus pe jantele Lyon cu care a venit (cauciucurile originale au fost Bridgestone Ecopia 150). Mai jos am pus si cateva poze, incluzand Composition Media de 6.5", scaunele spate cu optiunea ergoActive (asta este o optiune care chiar schimba interiorul masinii) precum si cu trapa (la fel, ni se pare ca scoate masina din monoton).
    1 point
  2. Dap.E cum am scris mai sus.
    1 point
  3. Valeu, cat timp a trecut de cand n-am mai postat!!! Sa mai stergem praful nitel p-aici, vara asta masina a primit: - Retusarea punctelor de vopsea sarita - Polish exterior integral - Protectie Nano-Ceramica KC 1k-Nano, durata de viata de pana la 3 ani - Curatarea intregului interior - Hidratarea tapiteriei de piele + protectie dedicata Meguiar's - Detailing-ul compartimentului motor + All-Season dressing de protectie S-au mai adaugat pe masina: - set pedale + footrest R-Line OEM - Eleron R-Line lip - pleoape faruri - ornamente exterioare + calandru fata Piano Black (Mi-a picat mie de ceva timp pe aspectul de All-Black :)) ). - evacuare Cat-Back inox + tipsuri Akrapovic, modelul nou (aliaj Titan + fibra de carbon) - flanse distantieri fata de 12 mm + prezoane lungi Pe termen mediu si scurt, urmeaza protectii de iarna pe geamuri - hidrofob, anti-inghet si anti-aburire, cat si ceara teflonata pe jante (ambele seturi) si m-am apucat sa caut piese pentru cateva upgrade-uri/retrofit-uri la interior. De 2 ani am lampile de Warning Lights pentru usile spate si tot nu le-am montat... Ar fi cazul sa ma apuc si de interior! :)). Pe parte de exterior, d.p.m.d.v. e cam ce trebuie si nu cred ca o sa-i mai fac mare lucru in plus fata de intretinere constanta. Parerea mea! Voi?
    1 point
  4. Man, cutia ta de viteze este una strict orientata pe confort / consum, asadar nu vad cum ar fi o "adevarata placere" pe serpentine fata de o manuala. In alta ordine de idei masina este frumoasa, imi place mai ales faptul ca ai ales sa faci retrofitul la mmi.. o schimbare radicala atat optic cat si functional. Sa o folosesti sanatos,
    1 point
  5. @corsi: greu de spus. Ultimul drum peste 2.000km a fost vara, cu clima, portbagaj plin ca si volum nu ca si greutate, si multe drumuri nationale. Acesta a fost fara clima, majoritatea drumului pe autostrada (in Germania regim de 160-190 in functie de trafic) iar jumatate dintre eie am avut un portbagaj plin de cartofi/mere si alte rahaturi - fara sa intru in polemici, insa aparent asa trimit parintii copiilor care sunt plecati in Germania .... De fapt, si o poza cu media din bord ^^ Bun, revenim acuma un pic la traseu , ignorand desigur faptul ca trebuie sa schimb parbrizul si alte nimicuri :)) Drumul Cluj - Nürnberg via Passau a decurs fara probleme, conform radio se statea ~45min pe Salzburg, insa la Passau am trecut fara probleme. Da, se face o singura banda si te obliga la 20km/h insa este decent. Nürnberg - Stuttgart este mai lejer decat München-Stuttgart, cel putin nu sunt atatea zone in lucru si parca si vadul de masini este mai mic. Stuttgart - Heilbronn - Stuttgart a fost doar un interviu pentru mine si shoping pentru sefa, deci nimica remotely pe langa partea de automobilistica. A urmat insa partea frumoasa. Stuttgart - Wattens via A7 - 179/189 - A12 - recomand de facut in off-season de schi Ulterior, in Wattens, am vizitat muzeul Swarowski Kristallwelten, il recomand pe soare/cer senin, nu stiu exact cat de mult se poate aprecia zona de afara in alta conditii, cel din interior oricum nu conteaza vremea pentru vizitat :) Aici o poza cu mobilul de afara :P A urmat , inca un punct pentru sefa, shopping in Innsbruck. Eh, de aici a urmat inca un traseu dragut. Innsbruck - Walchensee - traseu dragut, trecere de granita prin serpentine, zona turistica frumoasa - poate recomand trecerea pe zi, noaptea nu vezi mare lucru, si am si pierdut aproximativ 30 de minute cu granicerii care ne-au "luat in vizor" dupa granita, dupa 2 sate a venit a doua masina din fata....si tras pe dreapta la puricat :) Insa, peisajul de dimineata a meritat :D Walchensee - Cluj a decurs ok... Trecut via Salzburg - era coada doar spre Germania, s-a aprins martorul de ulei - aici am "completat" 1 L sa ajung din nou la "jumatate" si cireasa de pe tort a fost episodul cu pierderea puterii, insa aceasta s-a "rezolvat" la urmatoarea cheie. Insa a fost un roadtrip benefic, si nu il regret. Drumuri bune tuturor si duminica faina!
    1 point
  6. Man dai pe pozitii sau faza scurta si tragi spre tine.La prima ,,treapta" de tragere se aprind pe fata iar la a doua pe spate. 11 posturi inutile cand se putea explica simplu dintr-un singur post.Nu toata lumea se pricepe la masini si mai ales la una noua la care iti e frica sa nu tragi prea tare de un comutator ca sa nu rupi ceva.Am o verisoara care a descoperit dupa 2 ani ca la Ibiza are si stropitoare la luneta. Apropo sa stapanesti masina sanatos!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!