Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2015 în toate secţiunile

  1. Pt cine are de gand cum aveam eu sa isi cumpere alte tipsuri :)) se pot curata :P
    1 point
  2. mai mult ca sigur ca este condens daca circuli pe distante scurte in sezonul rece si nu se incalzeste motorul, dupa un drum mai lung vei observa ca dispare sau se diminueaza, monitorizeaza preventiv si nivelul antigelului
    1 point
  3. 1 point
  4. Stiu, plus ca becurile de xenon au si ele o viata in ore de functionare, pe care o scurtez drastic cu scandinavia. Si totusi, cum le pot dezactiva? Am achizitionat o clona, si as incerca singur.
    1 point
  5. mai e o solutie ca sa eviti partea de saliste-poiana sibiului....se poate lua pe o ruta noua, proaspat asfaltata si anume dobarca-poiana sibiului-jina.
    1 point
  6. Un mic update :D Urmeaza : Instalare interior rs6, upgrade frane spate de phaeton 310, alta trubina si alte injectoare . sper ca anu asta sa ''lovesc'' cat mai multe din ce mi-am propus .
    1 point
  7. Am avut cam aceeasi problema si s-a rezolvat prin schimbarea bieletelor antiruliu. :icon_thumleft: Le recomand pe astea (rog sa nu se considere reclama) : http://www.epiesa.ro/bieleta-antiruliu-vw-bora-1j2-1-8-t-febi-bilstein-36665/15631/10690/part-2137239/ Sper sa-ti fie de ajutor. :beer:
    1 point
  8. Ms uleiul l-am luat pt 320d e90 in tdi non pd aveam elf 5w40 care era excelent
    1 point
  9. Mda cu abtibild romanesc , am verificat la alte magazine si 80% au codul de bare 9 si scris romanesc pe spate
    1 point
  10. Probabil Austria(are coduri de bare cu 90 si 91).
    1 point
  11. Il trmit inapoi si iau altceva, sunetul motorului s-a schimbat s devenit mai zgomotos dupa ultimuæ schimb de castrol. Codul de bare incepe cu 9
    1 point
  12. Din cate stiu BLS are dpf. Am unul în familie și are dpf, al meu e BXE și nu are.
    1 point
  13. Clapeta turbo, adica actuator?
    1 point
  14. Chiar daca nu esti in aria potrivita: n\oprirea in mers nu mi se pare problema de IMMO. Ai facut o diagnoza sa vezi ce erori apar ?
    -1 points
  15. Revin cu un update cu 500 km făcuți cu Motul.Motorul e un pic mai gălăgios la relanti dar răspunde foarte bine la accelerație și parcă e mai sportiv.La turații după 4000 zgomotul nu mai este așa puternic.Consumul pe exterior a scăzut un pic,ajungând la 5 cu 5.Voi vedea dacă il și mănâncă și dacă pornirea e ok la temperaturi scazute
    -1 points
  16. cand te referi la clasa superioara te referi la premium vs. non premium adica A4 vs Super/Passat? daca da, atunci ia in considerare sasiul care este incomparabil mai bun la A4, suspensie multilink, distributia maselor stanga/dreapta fata/spate si pozitia soferului fata de axa fata/spate mult timp am condus masini normale cu motor transversal Golf, Passat, Astra, Vectra, chiar si Dacia 1310 si Logan si ajunsesem la parerea ca Passat-ul este excelent si orice e mai scump e un moft insa de cand am trecut la A4 pot sa spun ca diferenta intre Passat si A4 e la fel de mare ca diferenta intre Logan si Passat
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!