Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2015 în toate secţiunile
-
Deja ma gandesc si eu la varianta benzina in detrimentul diesel, 1.8 sau chiar 2.0, alt confort, liniste in habitaclu. Ar ramane problema consumului, dar mai grav problema revanzarii... Cine ar fi interesat sa cumpere un benzinar cu consum mai mare ?1 point
-
1 point
-
Nu-mi vine sa cred ca spun asta, dar da, se pare ca manuala e mai indicata la mers in oras, desi pierzi confortul DSG-ului. La fostul Passat, era manual, echipat cu acelasi motor ca Superbul n-am avut problema asta cu "lenevirea" din cauza subturarii, caci nu exista subturare. Sau, mai bine...benzina pentru mers in oras :bom: , chiar daca ne vine greu sa ne dezobisnuim de diesel...1 point
-
Am intrebat distribuitorul oficial care ridica din umeri. Urmeaza sa ii intrebe pe cei de la castrol.1 point
-
Chestia aia neagra de pe valvele de evacuare nu e neaparat facuta de ulei, ca masina nu cu ulei merge ci cu benzina. Calitatea benzinei, starea bujiilor fac diferenta in formarea depozitelor de carbon. Cu toate ca uleiurule full saps influenteaza nivelul lor de curatare, diferentele se vad la motoarele care papa ulei. In cazul meu, n-am vazut sa pape gram de ulei cu M1 new life. M1 new life, full saps dar cu baza de sinteza majoritare, 60% pao si 10% HC. Pe langa asta eu ca benzina folosesc rompetrol care are ca aditiv Keropur. Aditiv care contine un derivat al PEA, binecunoscut pentru proprietatile lui de curatare. Deci merg cu un ulei de calitate care sa imi protejeze motorul, cu benzina de calitate aditivata extra care imi ofera mai multa putere si curatenie in motor de neegalt. Si opel au ulei pentru dpf, dexos2, si au 15k km. Oare de ce tot citesc de probleme urate la motoarele de 2.0 diesel de generatie noua VAG si la astia la opel nu se prea aud probleme la ultima generatie de 2.0 cdti, 1.7 cdti mai nou 1.6 cdti ? Eu sincer sa fiu m-am speriat nitel dupa ce am luat audi. Stiam ca la opel la 1.4 t sunt probleme doar la cutie dar la grupul VAG era un topic imens cu probleme faine. Pistoane sparte, segmenti in baie .... naiba stie ce am mai citit acolo. Eu o sa am grija de A3 in stilul meu, nu cum imi zice VW. Nu vreau sa iau alta masina de la ei deci nu ii ascult cel putin la partea asta de revizie.1 point
-
Asta cu LL e marketing pur, cei ce vor flote cauta exact asta, revizii lungi, cheltuieli mici in primii ani... Daca o sa pape ulei peste 5 ani, nu mai conteaza... Ca masina va fi deja vanduta... Pe urma vine dorel si zice ca e normal ca vw sa pape ulei... Asa e construit domle... Eu am pus LL cu speranta ca este un ulei mai bun, dar tot un an sau ~10000km il tin.1 point
-
Chestia aia de la lubrizol e marketing pur. Acum si uleiul e pe norme euro ? Euro3 ? Euro 4 ? .... Dupa 15k km sa arate asa ? Da ce l-a turnat in rezervor ? Sau masina aia a mancat 1k km cu 1l ulei ?. Uleiul 504 are in coada si 507 deci pentru diesel cu DPF. Ei inca nu au reusit sa faca un ulei care sa ofere acelasi nivel scazut de uzura ca cele non-dpf. O alta chestiune care bate la ochi e minciuna pe fata ca uleiul 504 rezista 2 ani sau 30k km. Deja mie cel putin, dupa cat am stat sa citesc despre uleiuri, baze folosite, aditivi, asta imi suna a crima de motor din partea producatorului prin serviciile reprezentanta. Ok dai unui benzinar un ulei facut special pentru a proteja DPF_ul de la diesel. Dar sa bagi si un interval fabulos.... In urma arderii dar si in urma drumurilor scurte, uleiul sufera foarte mult iar la nivelul lui Sulful din ZDDP supera niste procese chimice prin care avem un acid... acid care actioneaza asupra detergentilor din ulei si ca rezultat ce ai ? Sludge free !1 point
-
Din cautarile mele care au tinut cam 3-4 luni pana mi-am gasit masina si din cateva zeci de VIN-uri verificate, ceva OK fara manareli la km sau altceva te duce in minim 11-11.5K EUR. Concluzia mea (eu am dat 11K EUR din 2012 cu 180,000 la bord reali de pe carsonweb) din ceea ce gasesti la noi, 10-15% sunt masini ok cu KM reali pana in 200,000, 20-25% masini semi ok (km dati inapoi pana in 30,000 insa intretinute ok) si restul jaf la drumul mare (acte manarite, km multi dati inapoi, intrari in service prima oara la 110k km, etc.). Parerea mea e ca la 9-10k gasesti ceva ok insa undeva la 220-240k km reali din 2011-2012 sau cu mai putine dotari (manuala, echipare trendline, etc.) si km sub 220k. Daca masina este intretinuta corespunzator, nu cred ca e o problema ca are 220-240k km.1 point
-
Eu zic sa punem aici pt ca poate interesa pe mai multi: Clapeta VDO. Egr de la Pierburg. Acestia fiind si producatorii de oe. Senzor map banuiesc ca ceva de la Bosch, Hella, dar nu bag mana in foc ca nu ar fi si alti producatori buni. Senzor de temperatura Hella care face oe. Eu ce am inlocuit (clapata, egr, senzor g2/g62 de temperatura) au fost cumparate de la Volksparts la pret fff bun. 800 clapeta si egr-ul 5xx lei ceva de genul. Nu va zgarciti, alti producatori ce nu sunt de top ofera o calitate complet aleatoare, de aceea pbmele pot persista chiar daca puneti piesa noua pe masina.1 point
-
Au o asa problema de fiabilitate masinile franceze? Eu n-am auzit de distributii cu probleme, cutii de viteze cu probleme, volant.... Experienta mea cu Renault si Peugeot a fost super ok. (un 2.0 aspirat care in 130.000 km a cerut o bobina si un 1.4 HDI care in 100.000 km a cerut un furtun radiator... Prefer oricand sa schimb bucse, telescoape, decat lanturi de distributie si altele)1 point
-
Nu sunt fan renault, dar despre talisman discutam din poze... Eu zic ca ar trebui asteptat ca masina sa fie lansata pe piata si sa ajunga in showroom si dupa aceea sa spunem ca e o mizerie sau nu.1 point
-
Eu am acum 8.3 l / 100 km media pe computerul de bord, asta in conditiile in care am 3000 km cam jumatate in afara si jumatate in oras, nu stiu exact. Ai dreptate in privinta incarcaturii din masina, se simte clar cand sunt 2 persoane sau 4 persoane in masina. Mie in afara imi consuma cam tot cam 5.5-7 in functie de greutatea din masina. Cred ca pana la urma faptul care e stresant, nu e consumul ci faptul ca poti sa vezi in orice moment cat consuma :) ha ha ha Pana sa-mi iau Fabia am avut Dacia 1310 si habar n-am cat consuma :)1 point
-
Strategie economica, se fabrica unde este mai ieftin. De asta in Dk a ajuns ulei din RO. Probabil nu au mai luat din DE pentru ca era mai scump.0 points
-
am fost 1 an de zile posesorul unui golf 4 2003/axr si am fost foarte multumit .este un motor foarte fiabil.punctul slab al acestei masini cu tip motor AXR este volant care se duce mai repede decat la ATD,ALH,AJM...dar asta nu este o problema atat de grava.daca o sa ai ceva intreruperi mici la relanti sa nu iti faci griji pt ca este de la combustibilul prost de romania.-1 points
-
-1 points
-
Am pus și eu azi Motul x-cess 8100 ,bidon de 4 litri made în France(cod bare 3).Am luat legătură cu Motul pe fb și au și bidoane de 4 litri.Acum singură diferența ce am simtit-o e urcarea în turație care se face mai rapid.Pana acum am mers pe x3000 5w40 Mobil one dar la ultimul schimb În martie mi-a mancat un litru și ceva peste.-1 points
-
Pai asa pateam si eu de imi venea sa le sparg dar pana la urma am zis ca ce o fi o fi si am apucat ferm cu ambele maini din ambele parti si am tras puternic...normal ca a iesit fara probleme deci fara frica ca nu rezolvi nimic.-1 points
-
Mi se pare ciudat dat fiind faptul ca data trecuta am primut castrol fabricat in Germania. Si ma rog de ce ar importa din Romania si nu din Germania? Imi vine greu a crede ca in germania castrol e trimis in romania. @calin.g folosesc castrol 5w30 edge si pana acum nu mia mancat max 200 g la 15 000 km deci sunt multumit de el-1 points
-
Sinteticul cica nu prea se amesteca cu aditivii, deasta se zice ca nu prea exista ulei de strada sintetic din ce stiu eu...-1 points
-
Il trmit inapoi si iau altceva, sunetul motorului s-a schimbat s devenit mai zgomotos dupa ultimuæ schimb de castrol. Codul de bare incepe cu 9-1 points
-
Deci se pare ca trebuie sa ne obișnuim urechea. Pe loganel torcea diesel-ul mult mai frumos.-1 points
-
Si totusi nu-i asa. Zilele trecute m-am intalnit cu cineva care are tot motorizarea noastra. Nu face "caraitul" respectiv, suna chiar fain, silentios, mult mai silentios decat PD-ul de pe Passatul meu vechi, evident. Plus ca am verificat la un prieten, anul trecut, nici el nu are "morisca". Si acum el are 25000 km! Asadar eu zic ca undeva este o problema. Sincer sa fiu, zgomotul respectiv l-am reclamat la dealerul VAG din oraselul meu, asta primavera, cand masina avea 4000 km. Nu pot sa bag mana in foc ca exista de la inceput sau nu, dar cred ca nu. Dat fiindca eram cam singurul de pe forum cu zgomotul asta, plus ca de la service am primit celebrul raspuns" zgomot normal", am zis ca oi avea eu pasarele... Asa ca am asteptat sa ne strangem mai multi... Parere personala, sunetul vine din dreapta-sus, cum privesti inspre motor. Suspectez electrovalva de control a presiunii de ulei; daca nu, atunci pompa, curea, intinzator etc.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00