Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2015 în toate secţiunile

  1. Din cate stiu BLS are dpf. Am unul în familie și are dpf, al meu e BXE și nu are.
    2 points
  2. Dupa parerea voastra,MOL-ul de unde aduce motorina? Din Ungaria ? Nici de cum,MOL are motorina de Petrom, Rompetrol si din terminal care vine de prin Costa Rica,mai rar ca e mai scumpa,care e mai ieftina la pretul de achizitie pe aia o baga.Comparati motorina din Rompetrol,Petrom,luk si Socar.Munca mea asta este,transport exclusiv motorina si clasamentul sta cam asa la calitate: 1.Petrom/OMV(detasat) 2.Rompetrol Kazmunaigaz 3.Lukoil Petrotel(are miros de gaz lampant/kerosen) 4.De SOCAR ( State Oil Company of Azerbaijan Republic) nu stiu nimic. Din rafinarie toata iese motorina standard euro 5,restul produselor sunt facute cu ajutorul aditivilor,iar motorina cea mai scumpa/aditivata este si cea mai uscata.Rafinariile opresc adaugarea biodieselului in motorina dupa jumatatea lunii noiembrie pentru a impiedica congelarea.Motorina de vara ,,rezista,,pana la -5 grade.Drumuri netede si spor la comparat carburanti !
    2 points
  3. Daca tot e liniste pe aici, sa povestesc si eu faptul ca am reusit sa activez aprinderea/stingerea rapida a stopurilor de frana la actionarea franei de urgenta precum si aprinderea avariilor tot la franarea de urgenta. Focusul mai mult pe sosea, dar se vede ceva :)
    1 point
  4. @tonyzg si ceilalti.. Am atasat tutorialul de schimbat becurile xenon (care de altfel a fost pus pe forum de mai multe ori) Eu am facut operatiunea singur, si nu mi s-a parut ca as fi avut nevoie de ajutor. Nu am detasat bara de tot, ci doar cat m-a lasat furtunul de la spalatoare, si am sprijinit-o pe o cutie mare de carton, ca sa nu atarne. E nevoie doar de atata loc cat sa bagi surubelnita la suruburile de sub faruri. Din ce-mi aduc aminte mai sunt niste suruburi de ghidaj ale farurilor care ar fi bine sa nu fie dereglate. Eu am considerat ca e o operatiune migaloasa care n-am vrut s-o las pe mana mecanicilor care lucreaza contra timp si "au mana mai grea", si pretul la manopera depinde si de atelier. Passat_headlight_removal.pdf
    1 point
  5. Te avertizeaza ca temperatura a ajuns la 4 grade celsius si poate aparea polei. Nu e nici o problema, asa e normal.
    1 point
  6. nu te cred.. ti-ai montat clima? :O :icon_bounce: :salut:
    1 point
  7. Du-o la buyback si ia logan, vei fi mult mai fericit
    0 points
  8. Tocmai de asta se folosesc uleiuri full saps de calitate. ZDDP-ul ofera rezistenta termica si rezistenta la oxidare. Un ulei bogat in Ca si detergenti nu va avea probleme in formarea de sludge. ZDDP-ul si ZDTP-ul au si dezavantaje , explicate frumos de cei de la eneos care folosesc ZP. Un ulei HC slab calitativ full saps e normal sa faca sludge inainte de termen. Cantitatea de Zinc, Fosfor, Ca si alti parametrii fac diferentierea intre full mid si low saps. Low saps-ul nu face depunderi dar nici nu protejeaza. Deci .... Un ulei care lasa sludge prematur e clar un ulei prost. Castrolul 5w30 cu 504/507 era cam negrut la 600 km. Deci .... nu chiar bine.
    0 points
  9. L-am spălat eu, nu am încredere sa îl spele aia la spălătorie.
    -1 points
  10. Motor Skoda Roomster, nu era foarte murdar la început.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!