Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2015 în toate secţiunile

  1. Bun hai sa lamurim pas cu pas ce spui tu. M1 new life asa cum am spus nu este full PAO. Are 60% pao. Nu ma crezi citeste MSDS-ul lui si ai sa vezi ca iti spune 1-decene la baza folosita. Adica PAO. Ravenolul pus de tine, dupa specs, fara sa am un MSDS tind sa cred ca ar fi GTL. Acelasi specs le are si shell helix cu gtl si cam acelasi pret. In cazul tau daca vrei neaparat 5w40 eu as merge pe Shell cu baza GTL. Aditivarea mai buna ofera protectie mai buna. Eu il tin 6-7k maxim in motor. TBN-ul M1 new life este considerabil mai mare, aproape de 11. Deci rezistenta lui la contaminarea cu carburant si la oxidare este mult mai ridicata. Inteleg ca ce ai tu e cel mai bun, dar totusi. Daca nu stii sa interpretezi MSDS-ul unui ulei incearca sa nu mai contrazici. Un ulei cu baza petroliera are PP mare deci nu va putea niciodata sa se incadreze in categoria 0w. Aici intervine baza sitetica in cazul nostru 1- decene. Zgomot nu inseamna neaparat frecare. Zgomotele pot veni fie de la tacheti care sunt hidraulici la 1.4 tfsi. Amorsarea lor necesita timp. ZDDP-ul este cel mai interesant aditiv sa ii zic asa antiuzura. Pe langa altiuzura are rol in protectia bazei impotriva oxidarii. Ofera rezistenta filmului de ulei la presiune si multe alte beneficii. Aditivii solizi au iarasi rol benefic impotriva uzurii. Iar M1 new life este printre putinele uleiuri din comert care are cantitate atat de mare de PAO in banii ceruti. Legat de castrol edge 5w30 504/507. Este acel ceva ce nu o sa mai bag in motorul asta in veci. Ulei pus in reprezentanta care facea motorul sa sune oribil comparativ cu 0w40 new life sau amsoil 5w30 euro Rezultatele UOA sunt teribile in cazul uleiului castrol 504/507. Uleiurile 504/507 sunt uleiuri facut in special pentru dieselarele cu DPF, uleiuri care in TSI/TFSI in conditii de mers sportiv numai protectie buna nu asigura. Pentru TSI/TFSI trebuie sa respectam norma 502 in cazul in care vrem protectie. De preferat un ulei cu aditivare cat mai sanatoasa si cu vascozitate 0w40. Porniri la rece fara stres si vascozitate la cald beton pentru mers sportiv. Pe langa toate cele de mai sus M1 new life e si uleiul oficial posche a40. E ulei de prima umplere pentru unele motoare dar si de revizie.
    2 points
  2. Exact cum spunea si Hayate, ILA nu face decat sa comute automat lumina de drum cu cea de intalnire, atunci se apropie cineva din fata. Atat. In lipsa optiunii, trebuie sa tragi tu de bat. SLA nu mai comuta pe faza de intalnire ci mentine lumina de drum activa, iar pentru a nu orbi pe cel care vine din fata SLA obtureaza doar partea din fasciculul luminos care cade pe masina ce vine de pe contrasens astfel ca tu practic mergi cu luminile de drum fara a-i orbi pe cei din fata. Avantajul este ca ai vizibilitate de-a lungul acostamentului ca ziua. Eu am explicat mai demult ce inseamna SLA si de ce este un ˇhave toˇ pe timp de noapte. Doc, din ce spunea nsm orice sistem de asistenta prelungeste livrarea pana in 2016... deci pe termen scurt, esti in castig :soothe[1]:
    1 point
  3. Solvent naphtha e derivat din kerosene :) Da-i cu megasel plus, am bagat eu in astre si treaba e buna :) Eu in 2.0 cdti bag 6 ml RL-2 cu 6 ml megasel In 1.7 DTI 12 ml rl2 cu 9 ml megasel. E cam mult sa ii dai 20 ml/10 litri RL-2. Cantitate prea mare de aditivi de curatare.... Poti merge pe megasel plus 6 ml cu 12 ml rl-2. Ambele fac motorul mai silentios singura diferenta consta in faptul ca megasel are cetan boost. RL-2 are componenta de lubrifiere si curatare din 85 plus doar ca mai concentrata. Folosind Megasel plus, cele 3 substante de cetan boost in combinatie cu RL-2 refac 85-ul plus doar ca in varianta mai concentrata. Avantjul fiind oferit acum si de compusul de antiuzura din megasel plus.
    1 point
  4. Sa iti stric visul frumos ? N-ai sa vezi ulei in comert cu baza 100% pao sau macar cu ceva PAO 5w40. Asta este un aspect. Al doilea, nu ai sa gasesti baza nici macar 1- decene la 32 lei / litru. Neavand nici un MSDS gandul imi zboara la GTL. Sau grupa 3 cu ceva PAO pentru ca pp este destul de avantajos. M1 new life are baza PAO 60%, 1-decene. Nu exista baza pao adevarata sau falsa, PAO nu reprezinta decat denumirea clasei de baza nu a unei baze. Poly alfa olefin adica OLEFINE sau alchene polimerizate in pozitia alfa. In cazul M1 new life baza este 1-decene. O alchena cu 10 atomi de carbon car prin polimerizaze formeaza un polimer cu 20 de atomi de carbon. Si tin sa te dezamagesc Ravenol VST 5W40 este mai slab decat M1 0w40 la nivel de aditivare Ravenol VST 5W40 are asa: Zn - 747 ppm P - 723 ppm Mo - 8 ppm B - 40 ppm Ca - 2200 ppm http://www.oil-club.ru/forum/topic/14870-ravenol-vst-5w-40-svezhee/# Mobil 1 new life 0w40 dupa 7800 km rulati prezinta Zn - 990 ppm P - 851 ppm Mo - 84 ppm B - 175 ppm Ca - 2968 Nu mai zic de faptul ca Ravenol declara un TBN fals, cel real fiind de 8.91 Temperatura uleiului variaza foarte mult in functie de cantitatea de ulei pe care o ai in motor. Daca ti-a mancat ulei si esti pe zona " puteti completa cu ulei " asa cum zice cartea, uleiul va avea temperatura mai mare. Dar daca ai cantitate normala de ulei in motor iti va arata o temperatura mai mica. Nu stiu cum e la tine dar la mine la mers extraurban uleiul nu sare de 98 grade cu talpa. La mers normal sta la 87 grade. Motor mai silentios la porniri... eu zic ca e mult placebo. In primele secunde sunetul nu are voie sa varieze, poate in primul minut sa fie mai silentios decat 0w40 dar asta la vreo 5-10 secunde dupa ce a pornit motorul. Asta pentru ca uleiul e mai grosut in cazul ravenol.
    1 point
  5. Am revenit pentru feedback. Am avut nevoie de mai mult timp pentru teste. :D Am folosit timp de 30.000Km ulei 2T de la Kaufland, Bixxol sintetic de la OMV, Mobil Extra 2T, MOL Sprint Dynamic 2T si Motul 2T 710 (cu esteri), in cantitati variind de la 16ml la 75ml la 10l motorina. Cel mai des (99%) am mers pe 33ml la 10l pentru a proteja filtrul de particule (DPF-ul). Toate pe un 2.0 dci. In ultima perioada am testat RL-2 (lubrifiant si detergent), Amsoil Cetane Booster (cetane booster pur - 60-100% 2-Ethylhexyl nitrate) si Metabond Megasel (ceva lubrifiant, detergent si 70% 2-Ethylhexyl nitrate). Concluzia: Pentru lubrifiere raman la RL-2 cu o ratie de 20ml la 10l motorina. Comparativ cu uleiurile 2T, 75ml de Motul 2T 710 (cu esteri) se simt cam ca 10-12ml de RL-2. Ca pret 20ml de RL-2 sunt echivalenti cu 75ml de Motul. Ratia initiala de curatare este de 12ml de RL-2 la 10ml si apoi de intretinere 4ml la 10l. Eu pun in mod curent 20ml la 10l (adica de 5x ratia standard) pentru ca, cu ratia asta imi dispar absolut toate zgomotele suspecte de injectie. Sper sa nu stric DPF-ul. Pentru cresterea cifrei cetanice vreau sa adaug peste RL-2 unul din produsele Megasel sau Amsoil Cetane Booster. Momentan sunt in teste dar preliminar pot spune ca 20ml de Amsoil CB se simt aproximativ ca 9ml de Megasel. Unul declara 7 puncte pentru 16ml la 10l (Amsoil), iar altul 8 puncte pentru 9ml (Megasel). Megasel e mai scump per ml ca Amsoil CB. Dar aici trebuie sa mai alternez Megasel cu Amsoil CB in diverse cantitati ca sa ma lamuresc care e mai ok. Cetane booster-ele atenueaza si ele suplimentar zgomotul injectiei pe langa forta pe care o dau. Nici unul dintre produse nu contine Kerosen conform MSDS. De cand am inceput testele am folosit exclusiv Efix 51. Dupa toate testele si combinatiile, tot zgomotul Loganului benzinar de 1.4 e mai placut. :lol:
    1 point
  6. Bun, deci impresiile: Am ales traseul Sibiu-Saliste-Poiana Sibiului-Jina-Dobra-Obarsia Lotrului-Ranca. Prin Marginimea Sibiului drumul e slabut, adica denivelari,peticeli, mi s-a parut la limita de jos a suportabilitatii. Zona pitoreasca este cea care compenseaza. De la Jina, catre Dobra se intra pe asfalt impecabil. Serpentinele pe care se lucra in trecut sunt excelent facute. The main event este in schimb de la Dobra, catre Obarsie. Asfalt absolut impecabil, curat, marcat, o placere. Drumul a fost efectiv pustiu. Am mers numai in Sport, a fost un deliciu. Viraje lejere pe malul raului, padurea ruginie, ce mai... Doar doua puncte neasfaltate, adica cu piatra bine tasata: la coada lacului Oasa - vreo 200m si la intrarea in Obarsia Lotrului, vreo 200m La Obarsie am stat la Hanul Haiducilor. Este o locatie noua, 2014. Recomand cu caldura. Pretul mic la cazare pentru ceea ce ofera. Este un hotel stil rustic, o imbinare fericita intre traditional si modern, atentia la detalii este fabuloasa. Mancarea buna, au ceva specialitati cu carne de la garnita facute intr-un mare fel. De la Obrasie la Ranca, drumul foarte bun, 3-4 zone de 2-3m neasfalate, cu piatra batuta. Drumul e excelent sa "de dai" intr-o zi linistita de toamna, mi se pare croit perfect pentru masini gen Cupra/GTI/R :) Surprizele neplacute: 1- Mi se pare doar mie sau parapetii metalici ce strajuiesc asfaltul au fost pusi in bataie de jos ? Sunt exagerati de inalti, au glisiera dubla. Ca si rezultat, nu mai vezi nimic din masina. Senzatia de libertate pe care o aveai pe traseul ala s-a cam dus naibii. Zonele cu parapetii mai vechi - pusi inainte de 2013- sunt cu glisiera simpla, la fel ca pe Transfagarasan si se vede traseul ok. 2- Coborand de pe varf catre Ranca, e o zona de trecere (vreo 30m) ce mai e deschisa pe o singura banda si aia sta sa se surpe. Restul de 1 banda e surpata, stanga - dreapata prapastie. Sunt curios daca la primavara se va mai putea trece pe acolo, posibil sa avem supriza sa se inchida drumul daca nu se apuca de consolidat si refacut terasamentul. Cam asta ar fi. Spre deosebire de TF, aici a fost vointa politica sa se asfalteze impecabil drumul, care e o placere. Gustul amar cu glisierele prea inalte, cam taie din frumusetea drumului. Ranca - e aceeasi mizerie ca si in anii trecuti. Spoiala, igrasie, constructii abandonate in zona de gol alpin. In schimb - avem heliport bine semnalizat. Au deschis si o benzinarie la intrarea dinspre Ranca in Novaci. De la Novaci la Horezu au terminat 99% de asfaltat drumul paralel cu DN-ul, se merge prin Polovragi, e indicator din Novaci,(Catre Pestera Muierii si mai apoi Polovragi, se iese la Horezu prin Vaideeni, chiar la OMV) e foarte pitoreasca zona, pentru cine vrea "scenery mode", asfalt nou, impecabil.
    1 point
  7. Da da, asta e clar. Eu cred ca am vorbit zilnic cu dealerul pana cand mi-a sosit masina. Ps: inca mai suspin dupa Xp-ul alb pe care l-am avut in td. Asteptare usoara.
    1 point
  8. Multumesc !! [emoji3] Inca ma gandesc la cc-ul vechi...cred ca mi-a placut mai mult ??
    1 point
  9. Eu ma declar mulțumit. Primul drum mai lung în rodaj. Am făcut 143 km cu un consul mediu de 4.2 l. Mers pe tempomat majoritatea timpului 90 -95 km/h. 4 persoane în mașină. Medie de viteza 72 km/h. Temperatura exterioara 6-7 grade.
    1 point
  10. Fa diagnoza,posteaza erorile,verifica presiunea diferentiala si gradul de incarcare al dpf-ului.
    1 point
  11. Primii 50 km parcurși cu 2.0 150 DSG. Numai oraș Timișoara intre 18:30 și 19:30 aprox. A se vedea poza. Îmi place tare.
    1 point
  12. Tot citesc si ma minunez de cate lanturi au schimbat unii dintre voi, ceea ce cred ca e foarte frustrant si cred ca la un moment dat iti vine sa vinzi masina urgent. Experienta mea cu acest motor a fost atentie...foarte buna...deocamdata...si sper sa o tin asa. Eu am schimbat lantul la 33.000, in prezent am 75.000 si totul e ok, as spune ca odata la 50 de porniri face un zgomot de zornait, dar nici vorba sa faca cum a facut cu primul lant. Chiar citeam pe un site de specialitate din germania, unde era un nenica care a schimbat distributia la 66.000 si in prezent are 145.000 cu masinuta si totul e OK. Problema lanturilor este intradevar arhicunoscuta, dar aparent, multi dintre prietenii mei care au aceasta motorizare nu au mai experimentat probleme dupa schimbarea primului lant. In ceea ce priveste turbina, fisele, pistoanele, etc....deocamdata totul OK. Daca va ajuta cu ceva, eu mi-am schimbat lantul la Seat Brasov si am fost foarte multumit de servicii. Eu inca sper la multi km fara probleme...oricum, intentionez sa mai tin masina pana cand ajunge la 120.000 sau 6-7 ani...consider ca odata ce treci de aceste numere nu se mai renteaza sa ti o masina...
    1 point
  13. Coane dar le stii ma bine ca o gospodina. :D Just kiding!
    1 point
  14. ma interesa daca se consuma sau nu rezista cel putin 10 000km.
    -1 points
  15. Este hidrocracat. Eu am o parere foarte proasta despre uleiurile castrol. Ultima mea dovada ca parerea mea e corecta a fost cu A3-ul luat recent care avea ultima revizie facuta la reprezentanta audi unde i-au pus 5w30 castrol edge.Uleiul avea 500 km in motor si era galagios rau iar in UOA-urile de pe afara din TSI-uri, cheleste motorul la nivel de ppm de Fe, Al, Cu. Castrolul turcesc in motoare e un fel de ultimul drum pentru betivi. Casrolul nemtesc e alta mancare de peste. Eu eram dispus sa dau si 300 lei pentru Redline numai sa stiu ca uleiul isi face foarte bine treaba. M-am sfatuit cu Borsy care mi-a recomandat 0w40-ul. El mi-a spus cat PAO are m1 new life, ulterior am inceput sa citesc si sa ma documentez despre m1 new life, despre bazele PAO, ester si gtl si am vazut ca avea foarte mare dreptate. Sunt variante foarte bune de uleiuri in comert si multi se limiteaza la marketingul VAG. Castrol castrol castrol.... . Ravenolul de mai sus e ulei bun, nu e rau deloc.
    -1 points
  16. Nu m-ai dezamagit deloc. Sunt aproape de acord. Doar ca din specificatii rezulta ca M1 0w40 e majoritar hidrocrackat. In plus http://www.mobil1.de/produkte/new-life-0w-40.aspx- aici folosesc cuvantul Synthese care e folosit pentru ceva care nu contine PAO intr-o anumita proportie minima. Iar legat de pachetul de aditivare intr-adevar M1 e facut sa reziste mai multi km. Dar la cat de faine sunt TSI-urile cu injectia lor directa nu stiu cat de indicat e sa tii uleiul acolo mai mult de 10k km, mai ales daca se fac drumuri scurte. Temperatura uleiului: la mine nivelul e intotdeauna catre maxim cu amandoua uleiurile (nu mananca decat foarte putin ulei in cei maxim 10k km pe care ii fac cu un schimb), iar temperatura la mine ajunge si la 115 grade. Si zgomotele la pornire inseama ca ceva se freaca acolo fara lubrifiere... ceea ce nu e neaparat bine. De aceea parca as prefera sa se frece componentele cu un pic de ulei intre ele. In concluzie cel mai bun ulei e cel cu care masina fiecaruia se simte bine.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!