Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2015 în toate secţiunile

  1. G 12 plus-plus (TL-VW 774 G) sau G 12 plus (TL-VW 774 F).
    1 point
  2. Si la Audi e probabil 2500, la fel ca toate optionalele ce au aceeasi functionalitate in grup. Pana si vopseaua, in fond trebuie sa fie pricing premium. q.e.d. Incalzirea stationara zau ca e moft in opinia mea. Singurul exemplu extrem, sa zicem ca e gerul Bobotezii, ai bebelus mic si trebuie neaparat sa pleci undeva. A si nu esti nici dispus sa lasi motorul sa mearga in gol 20 min sa indulceasca aerul in masina. (ceea ce personal am facut de nenumarate ori fara probleme sau repercursiuni; idem si cu plecarea la "rece" dupa 30sec-1 min de relanti) In rest...parca am fi in Siberia, milioane de grade cu minus, ierni de 9 luni si dintr-o data mainile sau posterioarele nu mai suporta un pic de frig; iar raceala o prindem de la alternarea socanta de temperatura, nu de la altii.
    1 point
  3. Eu va pot spune cum puteti preveni mirosul in masina de la vaporizator. In primul rand o luam logic ca oriunde exista umezeala si putina ventilatie se formeaza mucegai, bacterii, mizerie, etc. Ce fac eu si functioneaza de vreo 9 ani incoace e sa opresc climatizarea (adica compresorul) si sa las ventilatia sa mearga cu cateva minute inainte de a ajunge in parcare. Vaporizatorul fiind inca rece mai reuseste alea cateva minute sa racoreasca prin masina. Asa am rezolvat problema umezelii de pe vaporizator. In 9 ani nu am avut nici un miros in nici o masina de la climatizare. Pentru a preveni din pacate trebuie mici sacrificii cum ar fi dat drumul la compresor manual cand plecati, oprit manual pentru uscare inainte de a parca. Sincer merita pentru ca nu mai ai probleme de curatare si ganduri ce fel de spray de curatare sa cumpar. In plus chiar daca nu merita, eu schimb filtrul de habitaclu la fiecare schimb de ulei sau cel tarziu odata pe an pentru a asigura un flux de aer destul de mare. Sper ca preventia va este de ajutor :D
    1 point
  4. Eu am avut prbriz incalzit la superb 2 si s-a spart de 2 ori in 4 ani . Casco nu rezolva problema deorece am platit 100eur fransiza every time si iti creste si polita anul urmator deorece reparatiile au costat de fiecare data peste 2700 Ron
    1 point
  5. la pin-ul respectiv(cel indoit)legi DRL-ul tau.mai ieftiv de cele mai multe ori inseamna si calitate indoielnica.iti recomand accesorii originale.
    1 point
  6. Eu am anvelopele dar ma uit la ele ca nu a venit inca mașina. Vreau s-o încalț cu Crossclimate din reprezentanță. Revin într-o săptămână cu impresii.
    1 point
  7. Pallace cybex 2 isofix. Asta era cel mai bun acum 4 ani. Cat priveste consilierea, am trecut prin toate motorizarile, optionalele, and then some... Pana la urma, DCC scade garda la sol la S3? Inteleg ca cea sport da, cu 1.5 cm, dar e mai ferma, drumuri grele nu o scade dar o intareste...?
    1 point
  8. Eu zic sa punem aici pt ca poate interesa pe mai multi: Clapeta VDO. Egr de la Pierburg. Acestia fiind si producatorii de oe. Senzor map banuiesc ca ceva de la Bosch, Hella, dar nu bag mana in foc ca nu ar fi si alti producatori buni. Senzor de temperatura Hella care face oe. Eu ce am inlocuit (clapata, egr, senzor g2/g62 de temperatura) au fost cumparate de la Volksparts la pret fff bun. 800 clapeta si egr-ul 5xx lei ceva de genul. Nu va zgarciti, alti producatori ce nu sunt de top ofera o calitate complet aleatoare, de aceea pbmele pot persista chiar daca puneti piesa noua pe masina.
    1 point
  9. Tu ce crezi? De ce ii zice garantie? Ca sa se repare ce se strica / nu mai functioneaza corespunzator in perioada de garantie :)
    1 point
  10. mai poate da cineva rewiewuri despre uleiurile vatoil? in special syn gold 5w40. am observat ca este folosit acest tip de ulei de catre multi posesori auto.
    1 point
  11. Am pus si eu faruri, proiectoare, parbriz si luneta spate. Pe geamurile laterale merg pe SunSet _ ul din fabrica . Nu prea vreu sa desfaca portierele .....
    1 point
  12. Habar nu am ce ulei era inainte,pentru ca am cumparat masina de curand.Ca sa fiu mai explicit,acest ulei este mai bun decat orice semi-sintetic de pe piata.Value/money este excelent.Deci daca vrei sa bagi Castrol,Mobil sau alt brand, doar uleiurile fullsintetice pot fi peste.
    1 point
  13. Eu sunt la al 2-lea schimb cu Vatoil syngold 5w40. E pus intr-o japoneza .. dar nu am ce review sa iti dau intrucat masina are motor relativ nou sub 50 000km.. de consum de ulei nu poate fii vorba.. de pornit si functionat functioneaza exact la fel cum o facea cu Rheinol primus DXM. Eu as fii interesat de Vatoil Syn Gold III LL Plus ce respecta norma 504/507 pentru masina de la semnatura.
    0 points
  14. Andrei, din lista aia nu-ti mai ramane sa incerci decat Valvoline :))
    -1 points
  15. Legat de parbrizul cu incalzire: costuri enorme la schimb: un foarte bun prieten are pe Passat si saptamana trecuta a schimbat la pretul de 2700 lei. Daca ai CASCO n-ai stres, in rest consider foarte mare suma, pentru ceva ce folosesti numai iarna... iar cum la noi aproape la fiecare drum primesti pietre si pietricele in parbriz... nu stiu cat de rentabil este asa ceva in Romania unde se dezapezeste cu criblura.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!