Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.10.2015 în toate secţiunile
-
eu nu cred ca e nimic in neregula cu masina mai ales daca mergi putin, distante scurte.2 points
-
Nu :-) are si Casco si tot ce ii trebuie :-) m-as mai intoarce la asa ceva peste vreo 20 ani :lol: acum la 29 vreau sa baraie si sa faca poc poc evacuarea :lol:2 points
-
Fiecare cu pasarelele lui. Masina trebuie sa-mi satisfaca si placerea personala (egoista daca vreti). Daca judecam dupa nevoi, octavia e deja prea de ajuns. E mai usoara, consuma mai putin, pret de achizitie mai mic, pierdere la revanzare mai mica. Daca esti nefamilist (si chiar si familist), fabia sau rapid e deja mai mult decat ai nevoie. Punte spate, bucse mai putine...intelegeti ideea, nu insist. 8n afara de AC, geamuri electrice fata, dsg si swing, toate celelalte optionale sunt rar, foarte rar si ocazional folosite. Important e gradul de frustrare pe care ti-l provoaca lipsa lor. Daca traiesti lisistit fara...nu dai banii pe prostii. Daca le vrei si ti le permiti, te vei umple de placere in primele 6 luni si te dai mare la prieteni, apoi alte 6 luni in care le folosesti multumit, apoi mai uiti sa activezi "sport" cand esti pe serpentine si-ti aduci aminte dupa ce treci de dealu' negru... Niciodata optionalele nu-si scot banii la revanzare. Ele aduc doar placere posesorului si in cel mai bun caz ajuta la revanzare facand auto mai "apetisant". DCC este genul de optional care atrage. Apropos...am cautat de-am inebunit topicul cu zgomotele la DCC... ma indruma cineva?1 point
-
@cristi: adi ne-a spus ca merge 80% cu masina in Bucuresti si 20,000km pe an in total. Nu merita sa ia TDI 190 ca sa il sufoce in Bucuresti. Cu 2 sau 4 persoane in masina, TDI150 va merge la fel in Bucuresti ca si TDI190. @adi: Ca si parere personala, din nou, tinand cont ce vrei sa faci cu masina, arunci banii pe DCC. Te gandesti ca in functie de bulevard sa schimbi taria amortizoarelor ? Cu sau fara Sport, pe Iuliu Maniu sau Stefan cel Mare, la fel te vei chinui in trafic. DCC-ul e util cand bati tara in lung si-n lat, pe tot felul de drumuri Nu vad sensul unei masinii cu dieselul varf de gama si burdusita de optiuni bune la drum lung, atat timp e folosita preponderent in oras. @rempha: eu zic ca esti optimist cu 200k in Ro cu un set de amortizoare, indiferent ca sunt ulei/gaz/controlate electronic. Dupa 100k masina devine barca, da in nas pe frane, de la amortizoarele slabite. In plus, nu sunt foarte convins de fiabilitatea pe termen lung (>100k km) a electronicii/senzorilor implicati. Vezi si topicul in care colegii se plang de zgomotele la rulare ale masinilor cu DCC.1 point
-
da-o 50k km inapoi, scrie ca e a unei batranici care mergea cu ea doar cand isi scotea pietrele de la rinichi si sigur o s-o dai... romanilor le plac povestile astea..1 point
-
Ce prinderi/jante cauti - sau doar OEM Seat pe 18? @cauciucuri: din pacate si eu am apelat la bricolaje pentru ele, nu am gasit nimica oem skoda :( edit: daca sunt 5x112 nu te atrage asa ceva?1 point
-
Pt cei care vor sa o rezolve tipic romanesc cum zice romy. Se taie unul din firele de la g62( pini 3 si 4) dupa preferinta si se construieste montajul din schema de mai jos. Rezistenta se poate tatona pt o pornire optima la cald ,de la 2-3 kohm la 10-15 kohm . Releul nu trebuie sa fie de putere, dar bobina lui sa fie pt o tensiune de 12V. Nu o sa aveti erori legate de g62 , pornirea o sa fie ok la cald, iar dupa pornire ecu va vedea temepratura reala a motorului. SIngurul dezavantaj ar fi iarna cand ecu se va vedea la polul nord. :)1 point
-
Sistemele functioneaza la fel, indiferent de marca masinii. Bosh si Continental produc, mai mult sau mai putin acelasi soft. Chestia cu franarea tine, cum spunea si Codz, de diferential. Peronal nu am auzit de ASR care sa franeze roata...1 point
-
Este, intr-adevar. Dar daca ai rabdare si te documentezi, sansele sa iti iei teapa sunt mai mici. La noi, plin de Passat-uri de prin 2011, 2012 (si chiar 2013!) cu numai 150, 170 de mii de kilometri- la 10.500 negociabil. Urmarind zi de zi, chiar si in concediu, doua mari site-uri de licitatii, pot spune ca este aproape imposibil sa iei o masina cu acesti kilometri, in acesti bani, din Germania, Franta, Olanda etc si sa mai faci si profit in Romania!1 point
-
Fac in jur de 14-15.000 de km pe an, din care cam 3 sferturi extraurban. Ultimul schimb nu a fost facut de mine si m-am ales cu castrol magnatec, din care a ciupit un pic motorul dar nu cat sa trebuiasca sa completez intre revizii, asa ca aveam sperante mai mari de la acest motul.1 point
-
1 point
-
Inteleg :) Eu sunt exact opusul tau, am 19 ani, am Passat B6 de mosnegi, si visez la Phaeton :))1 point
-
Vb. cu Al Bundy, a facut modificarea la mine, se muta alimentarea brichetei de pe + permanent pe contact. Este siguranta cu nr 40 din cate am inteles eu. Este mult mai comod asa. Bafta1 point
-
@TudorM, am folosit camera, calitatea filmarii e ok setata la rezolutie maxima 1080p. Inregistreaza si audio, dar se aude foarte incet. Eu am ales acest model pentru ca voiam ceva cat mai mic.1 point
-
Sa pun si eu un feedback, dupa mai multe interventii pe masina la Ymy: Aspecte positive: 1. E un om corect, nu iti baga pe git, desi NU lucreaza ieftin. Preturile la el sunt mari (probabil ca are deja clientela formata..si se poate). La unele piese "de origine" preturi comparabile cu reprezentanta. 2. Nu se hazardeaza sa dea prognosticuri si sa iti lucreze pe masina doar sa iti ia bani, daca problema este de finete si il depaseste. Aspecte negative: 1. Grabit, se vede ca are multi clienti si nu (mai) are rabdare. La unele lucrari a trebuit sa revin in service pentru "reglaje' (si nu una). 2. Neatent, probabil din cauza ca se grabeste sa "performeze" 3. Dotarea sumara a service-ului (atelierului) . (De ex lipsa cheie dinamometrica..la Ymy toate suruburile se string cu pistolul, exact ca la vulcanizarea de cartier) 4. Probleme cu comandarea anumitor repere in magazinul propriu; unele piese de calitate indoielnica 5. Mult prea rezervat in identificarea si diagnosticarea anumitor probleme, unele chiar specifice marcii (desi lucreaza pe VAG nu mi-a dat impresia ca exceleaza). In concluzie, un mecanic peste medie, la care se poate apela si un om cumsecade.1 point
-
De fapt de vina este pinionul de la arborele cotit, acolo este buba, se schimba cu arbore cu tot.Eu cred ca uleiul este mai putin de vina, ci perioada asta idioata adoptata de long-life la 30k asta ucide orice motor prematur, un ulei cat de super este mai mult de 10k nu merita tinut asta daca iti pasa de motor.1 point
-
Are dreptate, și eu am găsit pe un site ca ar fi spus bmw ca uleiul castrol este principalul vinovat pentru problemele distribuției la motoarele 2.0d N47 http://www.autolatest.ro/editorial-auto/bmw-a-renuntat-la-colaborarea-cu-castrol-acum-uleiul-oficial-bmw-este-shell1 point
-
unde a spus Bmw ca asta a fost motivul pentru care a trecut la Shell? daca nu e documentata afirmatia rog sa o spui ca o parere proprie.1 point
-
Revin cu cateva date suplimentare. Cu ambele baterii amintite, functie de perioada mai lunga sau mai scurta de stationare (vobesc de saptamani, stationat cu alarma activa), dupa pornire, la ralanti, tensiunea la borne era intre 13,7 si 14,2V. Cu accelerare, tensiunea ajungea la 14,4V. Dupa un drum lung (ma rog, 250km), la destinatie si ralanti, tensiunea de incarcare era 14,4V. Deci, banuiesc ca nu masina a generat problema cu ce-a de-a doua baterie, ca atunci ar fi fript si pe prima, utilizata ulterior cativa ani. Eu banuiesc o DIFERENTA DE CALITATE intre bateria montata original pe masina si aceea cumparata after-market. Chiar am auzit ca, in Germania, unde anumiti nemti scartari (sunt sarcastic la adresa celor care considera ca masina este o prelungire a falusului), au inceput sa ceara firma Rombat, fiinf foarte multumiti de calitatea bateriilor instalate pe masinile Logan facute special pentru tara lor. Putin off-topic, dar conex cu subiectul: pe un Fiat 124 Sport Coupe fabricat in 1967, pe care l-am avut inainte de Logan, ultima baterie m-a tinut 12 ani. Repet, eu am obiceiul sa INTRETIN parametrii bateriei, prin incarcare, verificare si aducere la nivel, supraveghere. Probabil din acest motiv au avut bateriile durata mare de viata. Cat despre Rombat-ul cumparat mai nou, si care a facut fite, cred ca s-a nascut mort.1 point
-
Salutari la toti colegii de pe forum.Sunt mandru de voi.Aveti ambitie mare si nu va dati batuti.Romanul tot roman ramane.Bravo baieti. 1.Undeva mai sus am postat si eu ceva referitor la webasto.Aseara am montat in sfarsit si pe masina mea acest incalzitor.Erau 6 grade afara.Am pornit motorul(toba de la webasto nu era inca montata).A inceput usurel apoi tot mai tare.Face un vuiet de zici ca trece trenul.Scoate aer fierbinte pe orificiul tobei,apa se incalzeste rapid si se opreste cand ajunge la 90 de grade.Precizez ca am strangulat furtunele de apa ca sa nu curga jos.Am montat totul la loc,i-am facut din nou o proba cu toba montata,e totul ok.Astazi dimineata la fel scot masina din garaj,porneste webasto-ul si merge de minune.La amiaza ma intorc acasa,las masina stationata vreo patru ore,cand pornesc,porneste si el.Ajung unde trebuia sa merg ,stau o ora.Cand repornesc temperatura apei era aproape la minim,surpriza,nu porneste webasto.Fac cativa kilometri si deodata din mers il aud.Ajung acasa,las masina in fata portii iar dupa vreo trei ore cobor sa o bag in garaj.Nici de data aceasta nu a pornit webasto.Intrebarea mea:este normal asa ceva?Mentionez ca apa era inca calduta in motor.Sau are vreo eroare.Partea proasta este ca nu are nimeni vag-com pe aici.Italienii astia nu-s de doi bani.Inainte sa montez webasto m-am interesat pe la ceva mecanici daca au vag-com pentru oarecare eventualitate,nici unul.Toti au tester Bosch si mi-au zis ca treaba cu webasto e complicata asa ca am preferat sa va intreb pe voi.Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. 2.Am un alt webasto dar nu e D5WZ ci D3WZ.L-am montat pe masina inainte sa-l fi gasit pe D5WZ.Nu merge nicidecum.Stie cineva motivul.Am citit in paginile anterioare cineva preciza ceva in legatura cu pompa de motorina ca sunt diferite intre ele.Stiti daca as sti ca sunt compatibile il tin de rezerva.Si daca stie cineva cum pot sa-l pornesc fara sa fie montat pe masina.Am pompa de recirculare,am pompa de motorina pentru el,nu stiu cum sa-i fac legaturile fara sa fie montat pe masina,daca se poate.Va multumesc. 3.Pentru Speedo.Apreciez inventia de a porni din telecomanda webasto.Vreau sa stiu daca iti functioneaza inca(pentru ca am citit undeva mai in spate ca ai probleme cu chiulasa din cauza pompei de recirculare care ai adaugat-o pentru sistemul cu telecomanda si ca ai dezactivat-o)si daca este eficient.Adica merita sau nu.Vreau sa fac si eu ceva cu ON/OFF simplu,dar daca merita folosesc schema pusa de tine si-l fac prin telecomanda.Iar cat despre chiulasa eu la 250 de mii km am schimbat deja garnitura din pacate.Nu mi-au zis motivul pentru care s-a ars.Mi-au zis doar ca e ceva rar la asemenea motoare sa se arda garnitura de chiulasa.Iti multumesc si astept raspuns.Salutari la toti.1 point
-
Bmw are 50.000 km la longlife.... Este o contradictie la Bmw.... daca uleiul e de vina, de ce au modificat piesele de la distributie? Nu mai inventati chestii aiurea unde nu sunt-1 points
-
depinde si cati km are motorul, vad in avatar o bora 1.8t, deci cred ca are peste 150mii. parerea mea e ca e prea subtire 0w40 si o sa-l manance foarte repede. pana acum ce ulei ai folosit? care ar fi motivele schimbarii?-1 points
-
Salutare, Nu a zis nimeni ca daca nu dau x bani pe el, nu e bun. Intrebarea era daca produsul care se vinde cu preturi intre 120 si 220 este acelasi. In ultimii ani am incercat mai multe tipuri de ulei. Dupa ce m-am pacalit cu Castrol Edge 5w-40 (cel mai prost ulei pe care l-am pus in masina) vreau sa pun un ulei mai bun in motor. Deja sunt la al doilea schimb cu Motul Xcess 5w-40 si vroiam sa stiu daca sa cumpar acelasi ulei in continuare (profitand de pretul mic de pe emag), sau sa trec pe Liqui Molly.-1 points
-
Eu cred ca este acelasi produs,difera doar adaosul.La acest pret o sa iau si eu de la ei si o sa merg sa compar butoanele.Nici pe mine nu ma dau banii afara din casa,dar nu e un efort supraomenesc sa dau 140-150 pe un ulei de 2 ori pe an.La moto dădeam 260 pe un bufon anual.-1 points
-
5w-40 norma 505.01 gasesti lista cu uleiuri 505.01 aprobate in topicul dedicat-1 points
-
E naspa fara dcc, nu stiu cum inca mai fac astia masini cu suspensie normala, eu n-as mai putea, nu ia gropile bine, bate, troncane dupa vreo 240.000 km.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00