Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.10.2015 în toate secţiunile

  1. Nu :-) are si Casco si tot ce ii trebuie :-) m-as mai intoarce la asa ceva peste vreo 20 ani :lol: acum la 29 vreau sa baraie si sa faca poc poc evacuarea :lol:
    4 points
  2. Golf R (fara tichet rabla, deci pretul normal), este cu fix 5000 euro mai ieftina la ei decat la noi, atat varianta de baza cat si cea echipata full... De ce si mai ales cum se poate asta... habar n-am .... Ori la asa diferenta deja merita sa faci anumite calcule .....
    1 point
  3. pronet, VW ofera ca dotare pe Golf 7 doar indirect TPMS. Doar despre asta vorbim: TPMS pe Golf 7.
    1 point
  4. 'alexu' - eu prin primavara am cautat 3 luni pana mi-am gasit masina . si acum mai am teancul de istorice (25-30 istorice cred ca am verificat). nu te grabi ca sa nu iti para rau apoi
    1 point
  5. 1 point
  6. Eu am trecut recent de la O2 2.0 TDI 140CP DSG6 (2006) la O3 1.4 TSI 150CP DSG7. Am vrut liniște și chiar m-a impresionat aceasta. Prima oară am avut impresia că merg cu geamurile deschise fiindcă acum aud trecătorii de pe stradă, toate zgomotele, pietricelele de sub roți, păsărelele din copacii de lângă drum :) ... De asemenea îmi place mult mai mult cum se aude motorul în accelerații. Superb față de diesel. Acum e adevărat că am avut PD-ul. Pe scurt diesel înseamnă doar economie la mulți kilometri. Cu DSG-ul nici măcar cuplul la diesel nu mai este un avantaj. Și apropo de cuplu. 1.4 TSI-ul la accelerări ușoare schimbă la 1750 de ture și cade în 1250. 2.0 TDI schimba la 2000 de ture. Per total am impresia că motorul pe benzină cu DSG7 schimbă în plaje de turații mai joase decât diesel-ul cu DSG6. Pentru plăcerea mea și caracterul nobil de acum am decis să-mi iau doar pe benzină. Și nu are nici o legătură cu scandalurile actuale. În concluzie recomand un DT cu ambele.
    1 point
  7. Pfuu, deja cam multe oferte :D Daca nu se da urmeaza roti de iarna si bare transversale..si la ski cu el :icon_thumleft:
    1 point
  8. Salut, @Codz: cred ca nu vorbim de acelasi lucruri sau ma exprim eu aiurea. Hai sa luam 2 exemple ( variante ): Prima varianta:Asta iarna cu Opelul Astra in fata la casa poporului pe zapada batatorita: : pornit motor, bagat viteza 1, apasat acceleratia la fund. In acel moment se aude foarte clar cum lucreaza ABS-ul la fiecare roata ( din fata ) alternativ ( se auide un carait specific ABS-ului ), iar motorul nu se tureaza aiurea.In tot acest timp becul ESP se aprindea intermitent.Chestia asta a fuctionat pana pe la 50 Km/h chair si in viteza a treia. Plecarea de pe loc a fost inceata dar civilizata avand in vedere conditiile. Acelasi lucru l-am verificat si cu Audi si se intampla la fel. Se aude clar si tare acel "carait" specific ABS-ului care lucreza la rottile din fata iar motorul nu se tureaza. Privit din afara masinii se vede clar ca rotile se invart incet si sacadat. Amandoua !!!!! A doua variantaA doua zi am facut acelasi lucru cu Octavia. Pornit motor, bagat viteza 1, accelaratia la fund. Ce se intampla : motorul nu se tureaza, becul de ESP sau ASR ( nu stiu exact care ) clipeste, dar NU se aude nici un carait de la ABS. Am incercat de nenumarate ori, si cu rotile virate la stanga sau la dreapta, si cu ele drepte, si cu spatele. Acelasi rezultat. Privit din afara masinii se vede clar ca o roata NU se invarte, iar cealalalta se invarte incet.. PLecarea de pe loc este mult mai inceata. Specific ca toate incercarile au avut loc cu cauciucuri de iarna, in acelasi loc si conditii. De aceea cred ca Octavia are alt sistem ( mai putin performant ) sau are ceva defect si nu functioneaza ca lumea. Cat despre suspensie, da, este mult prea moale se inclina pe curbe si are o tendinta puternica supraviratoare. De exemplu cand pun frana brusca la viteze f mici la semafor, face ca misinile americane : i se misca botul in sus si jos de vreo 2-3 ori :icon_bounce: :icon_bounce: Sper ca m-am facut inteles de data asta. Mersi de urari
    1 point
  9. Salutare, Anul acesta am achizitionat si eu o Octavia 3 Ambition, 2.0 TDI, climatronic si alte cateva dotari. Am ales Octavia fiindca inainte de Audi am avut si O1 si O2 si am fost multumit de amandoua. Masina se comporta bine, per ansamblu sunt f multumit de ea cu mentiunea ca suspensia este sub orice critica. Masina este barca rau de tot, probabil si din cauza rotilor care sunt pe 16, dar oricum cred ca se putea face mult mai mult in partea asta de catre Skoda. Im ipare enorm de rau ca nu am luat suspensie sport si roti pe 17, am crezut ca va fi prea dura suspensia. Legat de ESP am o nelamurire : am condus o lunga perioada de timp un Astra H cu motorul DTH de 150 CP si la plecarea de pe loc cand era zapada intervenea ESP-ul care frana roata care patina, in acest mod puetrea se tranfera si pe roata cu aderenta mai buna. Sistemul functiona perfect si de multe ori m-a scos din zapada fara nici un efort suplimentar. Revenind la Octavia, am observat ca are doar ASR care de fapt reduce accelerarea dar nu franeaza roata care patineaza. Din punctul meu de vedere este stupid, fiindca roata va patina in continuare, dar la o turatie mai mica. Nelamurirea mea este urmatoarea : este o defectiune la masina mea care se poate remedia ? Este o setare soft care se poate activa cumva ? Daca cineva de aici a observat cumva la masina lui acelasi lucru si are o explicatie, este binevenit. Multumesc. O zu buna
    1 point
  10. observ ca e o tendinta generalizata de a gandi si exprima chestiuni ce privesc toata omenirea si intreaga planeta prin: "deocamdata", "1000 de ani", "azi-maine"... n-as vrea sa fiu off-topic dar nici discutie coerenta n-avem cum sa purtam cand ne referim la azi si la deocamdata. banuiesc ca in timpul revolutiei industriale aia cu aburii lor nu s-au gandit la petrol, apoi aia cu benzina nu s-au gandit la motorina, apoi astia cu petroalele lor nu se gandesc la curent si nici la energia nucleara si nici la si nici la... spun doar ca e o tampenie sa insisti pe teoria conspiratiei si pe cum aia cu petrolul fac si dreg. daca nu e piata si lumea nu cumpara degeaba imping ei balene pe gazolina...ce vrei sa sspui? ca-i asanaeaza sau asasineaza pe toti? "Deocamdata" e intr-un fel sau altul din cauza consumatorului. poti influenta in mare parte prin propaganda, spalari de creieri si altele dar nu pe toti si nu pe termen lung. daca era asa, ala care putea era regele pamantului si noi toti eram sclavii lui, fara tari si alte tampenii. p.s - cel mai sigur viitor e acela care-a fost dintotdeauna, la pingea. nu la benzina, curent sau hidrogen. ca e pingeaua ta sau potcoava calului, tot aia e.
    1 point
  11. De vanzare ! Se poate gasi in aria vanzari masini, adica AICI.
    1 point
  12. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  13. 1 point
  14. Trebuie sa dai bara fata jos sa scoti farurile afara si pe spatele lor au 3 suruburi la un capac rotund, desfaci alea si schimbi becurile si dupaia montezi totul inapoi. M-am chinuit 3 ore sa schimb becurile. Bafta.
    1 point
  15. Eu zic ca pe ploaie, vizibilitatea este oricum scazuta, parca asfaltul inghite lumina, la becurile astea albe-albastrui parca e mai prezent fenomenul!
    1 point
  16. Sintetizez discutia sa nu devieze catre offtopic: Defecte: Eroare de presiune scazuta de supraalimentare (cod de eroare rezultat in urma unei scanari) Motivul aparitiei erorii: Presiunea masurata de senzorul de presiune/temperatura aflat dupa intercooler este sub valoarea pe care a "comandat-o" ECU (semnal catre N75- vacuum catre actuatorul turbinei-miscarea vanelor- cresterea presiunii) Cauzele sunt multiple si le enumar in ordinea frecventei aparitiei lor (o parte s-au discutat mai sus iar altele nici nu au fost amintite) - problema de vacuum: I) generala (nu exista vacuum suficient nici pentru comanda clapetei de obturare a admisiei de aer la oprirea motorului) II) locala (intrare vacuum N75 - legatura intre n75 si actuatorul turbinei sau chiar N75 defect in zona pneumatica). Se verifica cu un vacuumetru, se comanda N75 total inchis - total deschis si se masoara vacuumul pe circuitul de comanda al actuatorului Necesar: VAG/VAS si vacuumetru plus racorduri de legatura. - actuator turbina defect Membrana vacuumatica ruginita sau fisurata, platoul vanelor turbinei ancrasat. La fel se cicleaza N75 on-off si se urmareste deplasarea tijei de comanda. Necesar: VAG/VAS - in functie de valorile de MAF/MAP citite in testul de drum WOT/1000-4000 rpm (MAF-ul este normal dar MAP-ul scazut) exista posibilitatea lipsei de etanseitate a circuitul de admisie aer dupa iturbina (intercooler fisurat, racorduri desfacute fisurate, ETC). - tot legat de acelasi caz masurat (MAF-ul este normal dar MAP-ul scazut) exista posibilitatea senzorului de presiune defect (presiunea reala in admisie este cea corespunzatoare dar informatia data este eronata. Se verifica corectitudinea valorii date de MAP cu un manometru extern. - Energie scazuta a gazelor de evacuare: scurgeri de gaze de evacuare intre galerie si turbina sau catalizator infundat. Acest caz se elimina prin inspectarea vizuala si "sonora" a geleriei de evacuare si respectiv analiza evacuarii tobei finale. - Ultimul si cel mai rar aparut caz, ECU defect (totul functioneaza corect dar ECU nu proceseaza corect informatia primita. Sfatul de a apela la profesionisti este cel mai bun pe care l-ai primit pana acum.
    1 point
  17. Tocmai acest lucru este reglementat. Taxa de drum se achita cu anticipaţie. In cazul excepţional prev la art 8 ind 1, pentru a nu exista îndoieli, legiuitorul arată în mod expres că taxa este valabila din secunda in care o achiziţionezi, nu retroactiv. Colegul înregistrat la ora 21.00, chiar daca ar fi achizitionat rovinieta la 21.10, de exemplu, se retine contraventie. LE Ca o ultima completare achizitionarea ulterioara a taxei, chiar în aceeasi zi nu va absolva de amendă.
    -1 points
  18. Salutare, Nu a zis nimeni ca daca nu dau x bani pe el, nu e bun. Intrebarea era daca produsul care se vinde cu preturi intre 120 si 220 este acelasi. In ultimii ani am incercat mai multe tipuri de ulei. Dupa ce m-am pacalit cu Castrol Edge 5w-40 (cel mai prost ulei pe care l-am pus in masina) vreau sa pun un ulei mai bun in motor. Deja sunt la al doilea schimb cu Motul Xcess 5w-40 si vroiam sa stiu daca sa cumpar acelasi ulei in continuare (profitand de pretul mic de pe emag), sau sa trec pe Liqui Molly.
    -1 points
  19. Eu cred ca este acelasi produs,difera doar adaosul.La acest pret o sa iau si eu de la ei si o sa merg sa compar butoanele.Nici pe mine nu ma dau banii afara din casa,dar nu e un efort supraomenesc sa dau 140-150 pe un ulei de 2 ori pe an.La moto dădeam 260 pe un bufon anual.
    -1 points
  20. 5w-40 norma 505.01 gasesti lista cu uleiuri 505.01 aprobate in topicul dedicat
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!