Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2015 în toate secţiunile

  1. mai aveam un pic si aruncam la gunoi TS850 pentru crossclimate :coffee_lol:
    2 points
  2. 1 point
  3. 1 point
  4. Două săptămâni de autovit si 2 oferte de tot râsul. Probabil lumea prefera modele bune de Galaţi cu photoshop în poza cu bordul unde e mascatu nr. de kilometrii. :lol: Până acum, pe asta nu am mai văzut-o. A intrat în schema si Golful 7 R. Damn..
    1 point
  5. Asta cu la revanzare nu e TDI, nu stiu cat o sa mai tina in conditiile actuale (TDI-uri masluite la emisii si consum). Costurile nu se opresc doar la diferenta de achizitie ci includ si intretinerea (revizii, asigurari, impozite etc). Mare atentie la drumurile scurte in oras, unde dieselul nici nu ajunge la 50 de grade in 2-3 km, precum si la mersul subturat care poate afecta in timp DPF-ul. E bine pentru colegul nostru, viitor posesor de Superb 3, sa stie ce optiuni are si evident sa decida singur ce este mai important si mai bine pentru el. Ma opresc aici cu polemica pentru ca nu este un versus.
    1 point
  6. Pai ai putea verifica pompa de ulei, poate nu face suficienta presiune sau poate unul din culbutori are gaura prin care iese uleiul infundata si nu mai se dezamorseazA
    1 point
  7. Felicitari pentru decizie. Ce culoare ai ales ? Ref la motorizare, daca faci 20k anual, cu 80% in Bucuresti, puteai opta linistit pentru 1.8 TSI 180 cai, mai scuteai niste banuti la achizitie. IMO Nu vei putea exploata eficient dieselul in oras si, in plus, va trebui sa fii atent sa-l lasi sa-si faca regenerarile de la FAP. Strict ca revanzare nu prea e diferenta intre 190 si 150 cai. De asemenea, daca te gandesti la revanzare, dotarile gen ACC, Blind Spot, sunt neinspirat alese, adica te vei bucura tu de ele, dar nu te astepta ca urmatorul sa le aprecieze, dpdv pret la cumparare.
    1 point
  8. De data asta se atunca vitejeste in razboiul retrofiturilor, incurajat de experientele anterioare. Bafta si noroc, ca e nevoie de amandoua.
    1 point
  9. ai anvelope de vara aproape noi si ai optat pentru o anvelopa all season pentru iarna cum poti sa crezi ca vor fi mai bune iarna decat o anvelopa dedicata pt iarna din gama premium avand in vedere pretul la cross climate :question:
    1 point
  10. Daca nu platesti 300 de ron pe el nu e bun ? Pretul unui litru de ulei este de ~8-10 ron en gross ,la preturile acestea crezi ca se mai oboseste cineva sa falsifice ulei :)
    1 point
  11. Daca nu ai mai facut pana acum, sfatul meu e sa mergi la cineva care a mai facut. http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/N10335807.jpg asta e pinul.
    1 point
  12. Parking light = bec pozitie. Ca sa poti ajunge la el sa-l schimbi trebuie sa dai jos capacul de plastic de la far si apoi vei avea acces la bec.
    1 point
  13. Asta cu norocul este cea mai penibila explicatie . Mai tinea cand cumparai o Dacia 1300 dupa 7 ani de asteptare dar nu la o masina cu un pret de apartament !
    1 point
  14. Am de mult o concluzie: suntem luati de fraieri.
    1 point
  15. Si daca cineva vinde mult mai scump in Ro decat se vinde altundeva, ce concluzie ai?!
    1 point
  16. Salutare. Am citit o multitudine de postari legate de schimbul de ulei. Am acum Castrol 5w40 si am fost sfătuit sa trec la un 10w40. Am gasit un Elf 10w40 care susține că respectă normele VW, însa nu am citit nimic de el,probabil mai nimeni nu pune asa ceva. O altă variantă ar fi Mobil Super 3000x1, 5w40... Ceva sfaturi?
    1 point
  17. Ramai linistit pe 5w40. Am 200.000 de km si merg cu 0w30 ;)
    1 point
  18. La mine, sa-ti spun sincer tot dupa ce se discuta am incercat o data acest Motul specific motorului meu, dupa 5k l-am dat afara nu era ce trebuie.
    1 point
  19. buna la toti , m-am tot uitat pe forum si am vazut ca nu sunt singuru care are probleme cu stergatoru pe spate , mie mi s-a rupt tija pe care se monteaza bratu stergatorului . Multi au spus ca au facut improvizatii , ca sa nu cumpere tot ansamblu care costa foarte mult si sincer nimeni nu vrea sa dea bani , dar dupa cautari indelungate ( cu toate ca cineva zicea ca piesa nr. 28 tija din alama nu se gaseste ) , am dat peste un repair kit care costa 25 de lire codul este 8L0 998 711 , atasez si o poza ca sa vedeti. Sper sa ajute . ;) , am schimbat piesa si merge perfect , kitu contine tot ce ai nevoie :D
    1 point
  20. nu inteleg de unde vine recomandarea de 1.8 la 20.000/ an. in "simularea" mea cu cei 2.300 de euro salvati, te plimbi vreo 23.000 km, un an "legat" deci. (principala variabila estimata la mine fiind un consum de 9l/100, realist vorbind la trafic de Bucuresti si mers alert pe afara) si atunci, restul anilor de exploatare ce faci? platesti extra! Plus: - diferenta de revizii nu are cum sa justifice consum de 1 an. - o sa te uiti la ac non-stop, mai ales cand faci o accelerare - la revanzare daca nu e TDI, nu e...
    0 points
  21. Salutare , imi spuneti va rog carui siguranta ii corespund stergatoarelor de parbriz pe fata.In schema de mai jos postata de un utilizator am vazut numerele 24 si 27 .. 24 fiind motorasul de pompat apa pe spate , si 27 era stergatorul de parbriz pe spate.De stergatoarele de fata nu spune nimic, ma poate lamuri cineva ? Ms
    -1 points
  22. Xcess e foarte ok pt 1.6 benzina. mai ales ca e full saps.
    -1 points
  23. salut , ce ulei recomandati la un golf 4 cu motor de 1.6 AKL ( 8 valve) ? Castrol Magnatec 10w40 sau Liqui Moly 10w40 ( Mos2 ) ? Pana acum am folosit catrol magnatec 10w40 si am fost multumit .
    -1 points
  24. Si la mine e motorul mai silentios si turbina parca se aude mai frumos :)
    -1 points
  25. Dupa ce il torni normal ca e mai silentios...dar dupa 5kkm e la fel ca si celalalt.
    -1 points
  26. Sautare, Am o curiozitate: Motul se gaseste si contrafacut ? Vad ca pretul pentru 5l de Motul Xcess 5w-40 variaza intre 120 lei (EMAG) si 220 lei pe alte site-uri. Ca si medie e undeva la 150 lei. Diferentele de pret intre diferiti furnizori mi se par destul de mari.
    -1 points
  27. Puteti spune un ulei de motor 5w40 full sintetic producator amtecol sau petro canada sa se incadreze in norma 50501 motor pd Sa aiba norma recunoscuta de producator Se pare ca amtecol Se pare ca amtecol supet life 12000 in fisa producatorului nu are norma vw 50501 ,pe forum am vazut ceva ca este inclusa si notma 50501 vw?
    -1 points
  28. Avand in vedere ca in ultimul timp, aud tot mai multi oameni care vor sa isi cumpere un Tiguan, mai ales modelul nou care pare foarte interesant, am zis sa fac un gest omenesc si sa prezint cateva detalii mai putin cunoscute despre acest model. Stiu ca multi vor pleca de la premiza gresita, ca am ceva cu brand-ul sau serviceurile din tara (care sunt sub orice critica) dar o sa va explic in cateva cuvinte de ce nu e adevarat. Mentionez ca mai detin cateva masini din grupul VAG, printre care un Golf 5 care este extraordinar. De asemenea mai detin un RAV4, care este net superior Tiguanului, dar asta e alta poveste. Acum ceva timp, am decis ca Touaregul este prea mare pentru oras si m-am gandit sa il schimb cu ceva mai mic. Cum Toyota era relativ noua am zis ca nu are rost sa o schimb si oricum vroiam o cutie automata, iar la acest capitol la vremea respectiva cei de la Toyota nu stiau cu ce se mananca. Asa ca am dat o fuga la dealer, am comandat un frumos exemplar de Tiguan 4motion, cu DSG 7 si foarte multe optiuni, la un pret de Touareg, ca sa fie bine. Dupa 4 luni de asteptare, masina a venit. Am mers sa o ridic si cand am vazut o primul sentiment a fost: Wow ce frumoasa e. Apoi m-am apropiat de ea si am inceput sa o studiez. Am obserat relativ repede, compromisul facut de VW despre care citisem, dar nu credeam. Pe orice puneai mana, parea ieftin si de proasta calitate. Dau sa ridic capota, obisnuit cu golful din 2005 care are amortizor, si imi cade pe mana. Injur, ma uit la consultant si parca anticipeaza intrebarea: "Da stiu, nu are amortizor, asta e." Masina la momentul de fata are 30.000 Km si defectele au aparut unul dupa altul. Prima data s-a slabit scaunul si se misca atat de frumos ca aveai impresia ca erai la birou. Reclamat defect la revizie si primesc raspuns ca masina trebuie sa stea 3-4 zile la reparat. Dupa cateva luni, se strica gurile de ventilatie, reclamat defect, rezolvare tipic romaneasca. "Ce va trebuie ventilatie in bord? Dati jetul de aer la picioare si la parbriz." Trec alte luni, se strica sistemu keyless, reclamat defect, rezolvare : "Folositi a 2 a cheie" Alte cateva luni, camera se vede cu liniute. Reclamat defect, rezolvare : "Vi se pare, ce credeti ca displayul navigatiei este full hd? E asa orientativ" Reclam faptul, ca franele sunt sub orice critica, foarte elastice. Sa le verifice si eventual sa faca un upgrade la altceva. Rezolvare: "Platit constatare, masina nu are nimic, upgrade nu se poate face, franati mai din timp." Iarna trecuta dupa 4 zile, masina nu a mai pornit. Primit curent de la o Dacie, a pornit apoi dupa 1 saptamana aceasi situatie. O pun pe redresor la incarcat, merge cateva zile apoi iar moare. Reclamat la service, raspuns: "Bateria pare slaba, dar trebuie sa o lasati la noi cateva zile. Sa vedem ce si cum... oricum cu schimbatul mai greu." De 2 luni, se aude foarte urat (o sa pun un filmulet) la relantiu,mecanicii banuiesc ca este cutia de viteze DSG, oricum face doar cand e rece si nici atunci permanent. O bataie metalica... Am sunat, m-au plimbat 2-3 zile, si acum mi-au spus ca sa duc masina 1 saptamana si daca nu apare defectul sa platesc "deranjul". Probabil stiti, ca mecanicii nostri sunt experti in cutii de viteze DSG7, cred ca o sa fie un macel, o lupta 1-1 intre mecanici si masina. Imi e mila de ea, saraca. Cam atat primesti pentru banii dati pe masina. Garantia e o gluma proasta, iar respectul pentru client este un vis frumos. Mai stiu pe cineva care are un Tiguan 1.4 Tsi, cu foarte multe probleme dar el trateaza problema intr-un mod diferit, cu multe cuvinte frumoase adresate consultantilor din mijlocul showroomului. In mod ironic, celelalte masini VW merg foarte bine si nu au probleme. Stiu ca pare ciudat, dar problema mea nu este cu angajatii din Romania ci cu masina in sine. Este imposibil ca la 30.000 Km sa ai atatea probleme si incercati sa cascati ochii inainte de a mai cumpara Tiguan. Intrebati in stanga si in dreapta inainte de a cumpara cazanul asta. Ca un fericit posesor de Tiguan, eu sfatuiesc pe toata lumea sa isi cumpere ori Touareg (este din alta liga, inclusiv la calitate) ori un Golf. Dupa tot acest timp,pot spune cu certitudine ca Tiguanul este cea mai proasta masina pe care am putut sa o conduc. O sa postez rezolvarea cu DSG-ul, dar nu imi fac mari sperante. Probabil ca rezolvare o sa imi recomnde sa pun pe modul manual si sa schimb eu vitezele. Stiu ca sunteti multi, care nu aveti nici o problema si ca masina e minunata si ca am avut ghinion, ca am prins una proasta, dar adevarul e ca nu imi pasa. Daca vroiam sa merg pe noroc, ma duceam la ruleta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!