Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2015 în toate secţiunile
-
am un passat b6 1.9 tdi si am la el 3 chei. 2 chei cu butoane si una fara nici un buton, ptr service. cele doua chei cu butoane sunt identice, dar cu una dintre ele se deschide numai usa soferului. doar daca ma apropii foarte mult de masina si apas de 2-3 ori pe descuiere se deschid toate. ase este programata oare ? se poate face sa se descuie toate usile ?1 point
-
Salut! Asa cum stiti, de vreo 2 luni am vandut un obiect la care am tinut foarte mult si in care am investit nespus de mult timp si o cantitate impresionanta de bucati de plastic ( a se citi bancnote) si care a poposil in familia mea timp de 8 ani, de la 0 km. E vorba de Jetta mk5, o masina pe care am ajuns sa o cunosc aproape surub cu surub si pe care am apreciat-o extrem de mult. La inceput, cand a aparut in peisaj, toata lumea comenta cu privire la origine (pentru cei care nu stiu Jetta se face doar in Mexic) si ca vezi Doamne nu o sa reziste testului timpului insa totul a fost ok si chiar mi-a parut rau ca a trebuit sa o vand. Si uite asa am ajuns, dupa cautari lungi, nopti nedormite, framantari si calcule interminabile, sa pun pe lista o intreaga suita de posibile viitoare masini: - f10 2.0d - f30 2.0d - A3 2.0d - Leon Xp - Leon Fr - Superb 3 - A5 sb - A6 c7 2.0d Dupa ce am stabilit lista m-am pus pe cules informatii despre fiecare model in parte. Bineinteles ca masinile care se incadreaza la categoria premium/lux din lista de mai sus urmau sa fie SH. Dupa calcule a urmat partea cu testarea fiecarui in parte...si uite asa m-am plimbat eu cu o droaie de masini. Trebuie sa recunosc ca mi-au placut toate, mai putin A3-ul. Poate ca aveam asteptari prea mari si masina m-a dezamagit; asta nu inseamna ca e o masina slaba, ci doar ca am plecat eu la drum cu asteptari prea mari. Dupa asta am luat in test drive de 2 zile un Seat Leon Xperience 2.0 dsg care m-a uns pe suflet, singura lui problema era caroseria. Apoi am revenit la pix si foaie, unde am pus pe hartie toate plusurile si minusurile; aveam niste dotari minime necesare la care nu puteam renunta: - xenon - motor de minim 150 cp - cutie automata ( de preferat) - km putini - an cat mai bun - achizitie pe firma - bla bla bla Toata povestea asta a durat 2 luni de zile, timp in care nu am reusit sa ajung la o concluzie satisfacatoare. Cel mai aproape de adevar era un f10 cu 90k km din 2011 ( a unui prieten) care imi facea insistent cu ochiu. Si uite asa mi-am batut eu capul noapte dupa noapte, nefiind hotarat. DAR, si aici e partea frumoasa, m-am trezit saptamana trecuta luni dimineata (lunea e naspa, cea mai naspa zi) si am zis gata, ma duc sa imi dau comanda de masina. Asadar, 7 zile mai tarziu, iata-ma posesor de SEAT Leon Fr 2.0 tdi 150 cp. Masina e rosie, dupa mine cea mai potrivita culoare. Dotari Optionale: - Faruri full led - Pack Comfort Drive - Pack Siguranta - Navigatie Dotari Fr (cateva care merita mentionate): - kit optic Fr - tempomat - privacy glass - tapiserie mixta - volan sport + schimbator + maneta frana de mana imbracate in piele - climatronic Impresii dupa 60 de km facuti nu am foarte multe. Masina se simte bine pe drum ( chiar daca carcotasii ar zice ca puntea spate fixa bla bla bla)...eu inca n-am simtit vreun minus. Tinuta de drum este sportiva dar nu deranjeaza. Interiorul imi place iar displayul de 6.5" al noilor unitati media este un mare plus. De asemenea luminile ambientale de pe panouri sunt de mare efect. Cele 1305 kg ale masinii fac o echipa buna cu motorul de 2.0 si ai lui 340nm. Ma bucur ca am facut alegerea asta si nu am luat mai micutul 1.4 tsi. Consumul pana acum e undeva la 7% dar e neconcludent. Pe strada masina are factorul WOW!!!. Toata lumea intoarce capul iar noaptea este senzatie ( unul dintre motivele pentru care am vrut full LED). Imi place de mor! Si, stupoare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! balteste motorina in rezervor, ca tot se plangeau colegii cu O3. Dar nu ma stresez prea tare, ridic putin volumul si problema e rezolvata. Mai jos am cateva poze si de acum inainte incep o noua poveste.1 point
-
rele nu sunt, asta e clar. Si Tour.ul meu din 2001, la 300.000 a necesitat turbina (nu avea joc, dar geometria se bloca uneori si am schimbat cu totul ) si un ax cu came. In rest... merge. Dar sunt si multe ( chiar intretinute bine) care au avut diverse probleme1 point
-
In conditiile in care un set de cauciucuri a fost stocat corect (ca pozitie de asezare si ferit de lumina, frig si caldura excesive), producatorul poate garanta aceleasi proprietati ale produsului pana la 5 ani inainte de prima montare! Evident ca nu-si doreste nimeni sa cumpere cauciucuri vechi de 5 ani, dar n-are rost sa ne facem problem pentru cateva luni de la data fabricatiei.1 point
-
Hai sa comparam mere cu mere nu cu pere. Led basic/high se gaseste DOAR pe passat. Sistem de navigatie de 20"??!??! probabil te referi la navigatia discovery pro care are display de 20 de CM diagonala. Diferenta de pret este in medie intre 3500 si 5000 de euro. Spre exemplu am configurat un golf cat am putut de aproape de dotarile Fr-ului meu si a iesit la pret de 27.946 euro si crede-ma ca daca e sa fac diferenta dintre pretul cu care am luat Leonul si pretul ala de lista pentru Golf vorbim de bani pentru o a 2a masina, noua, din gama low cost. Stim cu totii "asezarea" in gama a fiecarui brand din grup.1 point
-
Meh, autobild ca si adac uneori dau impresia ca trag foarte mult cu ai lor. Cum anul asta in celebrul test ADAC Michelin Alpin 5 a iesit pe la mijlocul clasamentului si sub Uniroyal. On topic, adevaratul "test" pentru viata reala este felul in care se controleaza pe mazga. O buna parte din iarna asa se si desfasoara. Ud pe jos + temperaturi scazute, eventual combinate si cu ceva material antiderapant, zapada topita. Cat de mult feedback ofera, cat de buna este aderenta. Faptul ca nu se descurca pe munte urcand in zapada de 15-20cm e irelevant, la fel si comportamentul pe gheata. Aici nici nu au de ce sa emita pretentii, asa ca nici nu poti pretinde. Nu exista anvelopa ideala.1 point
-
Inca o data spun, comportamentul anvelopei pe asfalt uscat sau ud a fost deja confirmat si clasificat ca fiind "foarte bun" de cativa dintre userii acestului forum care au aceste anvelope.Dar urmeaza sa vedem cum se comporta in realitate, in viata de zi cu zi la temperaturi scazute si prin zapezile sezoniere. Pana atunci stay tuned!1 point
-
in test, s-au testat pe zapada, pe uscat, pe carosabil ud si costuri (durabilitate etc). in clasamentul final au iesit pe locul 2, datorita comportamentului excelent pe uscat (aici e printre primele locuri la toate probele).... dar la comportamentul pe zapada sunt foarte slabe.... ma rog, asa spune autobild, care poate nu e cea mai credibila si obiectiva sursa...1 point
-
Am gasit un review bine scris - de francezi - cu Superb 1.4 TSI M6 Style cu "de toate" Pozele sunt foarte ok, e un Jungle Green cu interior Alcantara bej. Ambele arata foarte bine, IMO. http://leblog-verbaereauto.com/les-essais/2015/essai-skoda-superb-berline-3-2015/ Pentru cine nu e "francofil", click dreapta pe text si translate :)1 point
-
OE sunt facute de ATE sau de Jurid.. daca mai face ca o fi diferenta intre ce face ATE pt VW si ce vinde ATE sub marca proprie.. asta nu contest1 point
-
1.4 e o alegere rationala, de familie; nu ar fi prima mea alegere :) dar diferenta de clasa poate sa atarne mai mult decat dinamica.1 point
-
O.T.Atentie ca nu e experimentul lui,el a facut ce a vazut in video-ul din primul link postat de el.Am citit si eu nedumerit unde e legatura intre turbo si antigel/fum iar pe urma m-am uitat la video si acolo explica ceva tipul despre "back-pressure" ce l-ar da turbo-ul si in functie de situatie (vacuum turbo conectat/deconectat) cica diagnostichezi racitor EGR sau garniture chiulasa.Ideea e cel putin interesanta,ramane de vazut daca aplica cineva metoda si scapa de fumul albastru la pornire.1 point
-
@fbw58: multumesc asemenea. @nor: inca nu am atins borda de 1000km asa ca studiul e in desfasurare. imi place pornirea la rece...pur si simplu te unge pe suflet. Dai cheie si..liniste si pace; fara vibratii, fara zgomote, fara fum. Imi place elasticitatea motorului iar asta conteaza foarte mult in trafic. Plus ca misca binisor caroseria. Imi place pozitia la volan: materiale, volan, scaun, cb, cluster, schimbator. Nu imi place cotiera pentru ca e prea ingusta/scurta. Nu imi place zgomotul de motorina pleoscaita atunci cand rezervorul e mai mult de jumatate plin nu imi place ca nu am telescop la capota ( aici e treaba de principiu pt ca am la duster). Nu imi place platicul din care e facuta consola centrala. La jetta era mai ok. Nu imi place ca torpedoul/buzunarele usilor/locurile de depozitare din cotiera sunt fara protectie de cauciuc/textil. Dar se rezolva. In rest, tinuta de drum este ferma dar nu deranjanta, farurile sunt un deliciu iar consumul...fix ce am sperat. Astea ar fi impresiile de pana acum dar inca nu am avut ocazia sa ies la o plimbare adevarata. Va urma.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ai vrea sa pui in loc de?? daca acum ai 195/65r15, inalti cu 3mm si sunt mai late cu 10mm. Eu am ales 205 pentru dimensiunea de vara la o masina mai veche. Se simte diferenta la franare si la aderenta in curbe, mai ales pe uscat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Putin off topic: intre motul specific 505.01, xclean si castrol edge nu am observat nici o diferenta.Cu toate suna le fel motorul si consuma sub 0.5l la 10.kkm.1 point
-
E pe dreacu` mai bun, astea care se respecta sunt toate bune, problema e ca lumea schimba uleiul prea tarziu si isi distrug motorul prematur ca apoi sa se planga ca uleiul e de vina.1 point
-
Sincer, n-am observat cine stie ce diferente. Hai sa spunem ca, parca cu VR1 Racing 5W-50 se auzea ruland motorul mai fin cand au fost caldurile mari si ma intorceam de la drumuri mai lungi. :icon_thumleft: Cu toate uleiurile pe care le-am pus masina se comporta foarte bine. Acum, apropiindu-se sezonul rece am zis sa nu mai merg cu 5W-50 si sa incerc si Motul 5W-40. Se comporta foarte bine si cu Motul X-cess 5W-40. Am aproximativ 2000 de km cu el si nu mi-a disparut deloc. Insa, ce am observat la Motul fata de Valvoline este ca-si schimba culoarea mai greu. Vom vedea cum se comporta mai incolo. :beer:1 point
-
Nu sunt de acord cu afirmatia asta. Am motorul 1.8 T asa ca si eu vorbesc tot din experienta. Am facut pana acum 3 schimburi cu Valvoline SynPower 5W-40, 1 schimb cu Valvoline VR1 Racing 5W-50 si acum sunt pe Motul X-cess 5W-40. Nu mi-a mancat ulei la niciunul dintre schimburi (sau daca a mancat a fost insesizabil). Asa ca, nu toate "consuma mult ulei". Poate doar cele de care s-a abuzat aiurea. :icon_thumleft:1 point
-
La fel si la mine. La mine benzina de 95 e... ce ii place masinii. O papa de nu se vede. Aia de 98.... meah... nu ii place... o papa mai greu. Si la diferenta de consum... ies putin mai ieftin la bani cu benzina de 98. E diferenta de 1-1.5 l la oras. Eu folosesc acum efix de 95 cu aditivi pusi de mine. Ies aproape la aceeasi bani cu cea de 98, putin mai ieftin, dar merge mult mult mai bine - tras, consum, sunet motor.1 point
-
Revin si eu cu un mic update. Dupa 275 000 km pe drumurile patriei inca nu am schimbat nimic la motor in afara de consumabile. Motorul merge absolut impecabil, cosum mic si performante decente pentru nevoile mele.1 point
-
0 points
-
e setat din computer. eu personal l-am lasat asa... poti sa-l setezi si sa dechida toate usile odata. iar de apasat apesi decat de 2 ori scurt pentru a se deschide toate-1 points
-
am zis asa : am un passat b6 1.9 tdi si am la el 3 chei. rog moderatorul sa mute de aici pe cei ce nu stiu sa citeasca bine multumesc de raspund addy32, cum as putea seta acest lucru ? se poate din vag-com ?-1 points
-
-1 points
-
Eu am luat anvelope de iarna noi in primavera (oferta) si le-am stocat pana acum, in conditii foarte bune, fiind un tip sensibil la DOT.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00