Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.10.2015 în toate secţiunile
-
Nu am mai gasit un topic special pentru discutii despre automobilele electrice si hibride, acum e momentul in care toti ne uitam la aceste alternative, unii cu scepticism, unii cu convingerea ca in Romania vom ramane cu ele (cu cele full electrice) in drum (desi majoritatea se pot incarca de la un 220V normal, desi in multe ore), unii cu ideea ca acesta este viitorul. Sa incepem cu articolul http://www.automarket.ro/stiri/e-oficial-de-azi-primesti-20000-de-lei-bonus-de-la-stat-ca-sa-ti-cumperi-66751.html care anunta cresterea ecotichetului (bonusului de la stat) de la 12.000 lei la 20.000 lei (4.500 eur) la achizitia unei masini full electric si introducerea unui bonus de 5.000 lei la achizitia unei hibride (dar atentie!) care emite mai putin de 50 grame CO2/km. Lista masinilor electrice disponibile la vanzare in Romania care se incadreaza la ecotichetul de 20.000 lei (din sursa mentionata): Marcă și model CP Preț de listă cu TVA (fara ecotichet) Renault Zoe 87 20.900 EUR Renault Kangoo Maxi Z.E. 60 17.360 EUR Kia Soul EV 111 37.188 EUR Mitsubishi i-MiEV 67 32.240 EUR Volkswagen e-Golf 116 36.654 EUR Volkswagen e-Up! 86 26.222 EUR La lista a doua mai lucrez, daca o gaseste cineva din prima pe net il rog sa o posteze aici. Atentie! Hibride care emit mai putin de 50 grame CO2/km (de exemplu Toyota Auris care are pret de lista 20.600 EUR emite conform brosurii de prezentare 82 grame CO2/km, este vorba de consumul combinat normal, ca in modul electric nu emite CO2). Pana aflam si lista hibridelor din Romania din care cate emit sub 50 grame CO2/km, sa discutam despre lista de electrice. Intrucat diferentele sunt mari intre Renault si urmatoarele, prima care sare in ochi este Renault Zoe .. cca. 16,4mii eur .. eu as face un versus cu Toyota Auris la 20,6mii eur .. 4,2 mii in plus dar nu poti ramane in drum in Romania, eu zic ca pe moment este best buy (Auris-ul hibrid) .. inca un lucru .. consumul la Auris hibrid este 3,5l/100 .. in oras. De cealalta parte pe Zoe il incarci cu un cost de vreo cinci ori mai mic / 100km insa problema este abonamentul lunar al bateriilor (950eur/an) Apropo, pe 21.10.2015 (ziua in care au mers .. back to the future .. Doc si Marty McFly) se lanseaza primul vehicul comercial pe hidrogen, Toyota Mirai ("viitor" in lb. japoneza). Este tot o masina electrica insa sursa de energie este hidrogenul. Putem sa ne uitam ca la filme SF deocamdata, in Romania probabil nu ajunge nici in 20 de ani pentru ca noi ne chinuim sa facem autostrazi si alea fara benzinarii normale, daramite cu hidrogen. https://ssl.toyota.com/mirai/fcv.html http://www.multivu.com/players/English/7658651-toyota-back-to-the-future/ http://www.marketwatch.com/story/toyota-takes-you-back-to-the-future-2015-10-141 point
-
Salutare la toată lumea. De câteva zile sunt posesor de Sharan. Fabricație 2007, 2.0tdi, 140cp, 260k km,echipare special, proveniența Germania. Am apucat sa schimb filtre si ulei deocamdată, urmează lichid frâna, ulei servo si ulei cutie viteze sa fie revizia complecta. Daca ar mai trebui verificat ceva, apreciez dacă îmi Spune-ți. Sunt la primul vw, nu știu prea multe despre ele. Sunt si posesor de BMW despre el știu mai multe.. Dar învăț repede si despre vw.1 point
-
1 point
-
Mai mult va agitati voi decat proprietarul care nu prea posteaza nimic si nu pune nici macar o poza cu bordul ca sa intelegem problema.1 point
-
1 point
-
Transferul de proprietate se face la semnarea PV-ului de predare-primire. D-aia exista responsabilitatea producatorului, a transportatorului, a dealerului si abia apoi a clientului.1 point
-
1 point
-
Dacia 1300 era mai scumpa decat un apartament in centrul unui oras mare insa acum un Tiguan nu face nici un sfert din cat costa un apartament in centrul unui oras mare. ;)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astea sunt zilele in care / Ma felicit foarte tare / Ca am 3 stergatoare :D :D :D1 point
-
1 point
-
In momentul actual am 3 mii de km la bordul acestei masini. Incerc sa scriu aspectele observate pana in acest moment: - pentru doua persoane este o masina foarte ok (loc suficient atat la pasageri cat si in portbagaj), merg si 4 persoane in ea, dar nu as recomanda-o ca masina de familie cu mai mult de 2 membrii; - de consum sunt multumita , atat in oras cat si in afara. (la un drum de 400km cel mai putin am scos consum de 4.1, iar iar cel mai mult 5,4 . Consumul depinzand de viteza de mers). In oras (bucuresti), incepand cu 4,5 dar poate ajunge si la 6,5 - depinde de trafic); - suspensiile ok, si in traffic se tine bine - demarajul la pornire nu este atat de bun (a mea este cu 60CP, poate cea de 75 sa fie mai rapida); daca vrea cineva sa faca liniute la semafoare atunci nu este masina potrivita, daca vrei sa mergi normal cu ea nu ai motive sa te plangi - aerul conditionat isi face treaba bine si repede - navigon-ul este de real folos, atat in ceea ce priveste computer-ul de bord al masinii dar si ca navigatie (te duce la destinatie fara probleme, iar pe dealul negru m-a ajutat enorm sa observ curbele si sa ma pregatesc corespunzator pt. virajele mai mari - cei care au trecut pe acolo stiu despre ce vorbesc) - din pacate la achizitie nu mi-am luat senzori de parcare considerand ca masina este mica, dar uneori sunt utili - despre functia de franare nu pot sa dau detalii pentru ca nu a fost nevoie sa actioneze pana acum - in oras nu se aud zgomote in interior, pe autostrada la viteze mai mari de 120km incep sa-si faca aparitia (insa nu intr-un mod deranjant) - ca pret este scumpa raportat la salariile noastre, dar raportat la alte masini este acceptabila. - modelele de anul acesta au comanda de actionare pt. geamul pasagerului din dreapta si pe usa soferului. Facand raportul: necesitate (in idea a 2 personae in familie), calitate, confort, pret as face aceeasi alegere fara nici cea mai mica ezitare.1 point
-
Dupa cum s-a zis mai sus, poate ar trebui sa intrebi pe sectiunea de Golf-uri. Asa ca idee (si FOARTE aproximativ), o rectificare de arbore este vr-o 3 milioane, mai trebuie sa cumperi si cuzineti ( cam 1,5 milioane) + manopera (defactutul motorului total, scos arborele, rectificat, pus totul la loc ) care cred ca e cea mai scumpa ... 5 milioane. Repet, preturile astea sunt f. aproximative, dar pot sa-ti dea o idee.-1 points
-
-1 points
-
@ kthor +1. Tot pt 2 am optat. La octavia dinainte l-am folosit de 3 ori in 5 ani. M am jurat ca nu mai pun sa stric design-ul masinii.-1 points
-
Sper sa nu ma insel dar pv pred-prim stabileste posesia, nu proprietatea... Dealerul se obliga sa livreze, dabrica sa produca iar transportatorul sa aduca in bune conditii produsul. Toti fac un serviciu proprietarului, adica semnatarului contractului....sed lex...-1 points
-
Salut. Astazi am luat si eu Ravenol VSI 5w-40 pentru masina din semnatura. Am avut pana acum numai Castrol si in apx 17.000 km am completat ~ 1l, restul ramas de la schimb. A fost foarte ok, deci consum mic de ulei, dar, nu mi-a placut cum se aude motorul. Am citit mult despre Ravenol si am vazut ca e vazut bine. L-am luat astazi cu 134 lei, 5L, bidoane de 1l. Nu stiu daca a mai postat cineva, dar o atasez eu. Lista de uleiuri aprobate oficial de VW pentru norma 502.00/VW 504 00 /507 00. Apare si VSI acolo, chiar daca pe eticheta bidonului nu este trecuta la "aprobari". Vedem cum se comporta dupa schimb. volkswagen_technical_bulletin17-08-01engine_oils.pdf vw_oil_50200_50500_24_09_2008.pdf vw_oil_50400_50700_24_09_2008.pdf-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00