Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2015 în toate secţiunile

  1. Avand in vedere ca in ultimul timp, aud tot mai multi oameni care vor sa isi cumpere un Tiguan, mai ales modelul nou care pare foarte interesant, am zis sa fac un gest omenesc si sa prezint cateva detalii mai putin cunoscute despre acest model. Stiu ca multi vor pleca de la premiza gresita, ca am ceva cu brand-ul sau serviceurile din tara (care sunt sub orice critica) dar o sa va explic in cateva cuvinte de ce nu e adevarat. Mentionez ca mai detin cateva masini din grupul VAG, printre care un Golf 5 care este extraordinar. De asemenea mai detin un RAV4, care este net superior Tiguanului, dar asta e alta poveste. Acum ceva timp, am decis ca Touaregul este prea mare pentru oras si m-am gandit sa il schimb cu ceva mai mic. Cum Toyota era relativ noua am zis ca nu are rost sa o schimb si oricum vroiam o cutie automata, iar la acest capitol la vremea respectiva cei de la Toyota nu stiau cu ce se mananca. Asa ca am dat o fuga la dealer, am comandat un frumos exemplar de Tiguan 4motion, cu DSG 7 si foarte multe optiuni, la un pret de Touareg, ca sa fie bine. Dupa 4 luni de asteptare, masina a venit. Am mers sa o ridic si cand am vazut o primul sentiment a fost: Wow ce frumoasa e. Apoi m-am apropiat de ea si am inceput sa o studiez. Am obserat relativ repede, compromisul facut de VW despre care citisem, dar nu credeam. Pe orice puneai mana, parea ieftin si de proasta calitate. Dau sa ridic capota, obisnuit cu golful din 2005 care are amortizor, si imi cade pe mana. Injur, ma uit la consultant si parca anticipeaza intrebarea: "Da stiu, nu are amortizor, asta e." Masina la momentul de fata are 30.000 Km si defectele au aparut unul dupa altul. Prima data s-a slabit scaunul si se misca atat de frumos ca aveai impresia ca erai la birou. Reclamat defect la revizie si primesc raspuns ca masina trebuie sa stea 3-4 zile la reparat. Dupa cateva luni, se strica gurile de ventilatie, reclamat defect, rezolvare tipic romaneasca. "Ce va trebuie ventilatie in bord? Dati jetul de aer la picioare si la parbriz." Trec alte luni, se strica sistemu keyless, reclamat defect, rezolvare : "Folositi a 2 a cheie" Alte cateva luni, camera se vede cu liniute. Reclamat defect, rezolvare : "Vi se pare, ce credeti ca displayul navigatiei este full hd? E asa orientativ" Reclam faptul, ca franele sunt sub orice critica, foarte elastice. Sa le verifice si eventual sa faca un upgrade la altceva. Rezolvare: "Platit constatare, masina nu are nimic, upgrade nu se poate face, franati mai din timp." Iarna trecuta dupa 4 zile, masina nu a mai pornit. Primit curent de la o Dacie, a pornit apoi dupa 1 saptamana aceasi situatie. O pun pe redresor la incarcat, merge cateva zile apoi iar moare. Reclamat la service, raspuns: "Bateria pare slaba, dar trebuie sa o lasati la noi cateva zile. Sa vedem ce si cum... oricum cu schimbatul mai greu." De 2 luni, se aude foarte urat (o sa pun un filmulet) la relantiu,mecanicii banuiesc ca este cutia de viteze DSG, oricum face doar cand e rece si nici atunci permanent. O bataie metalica... Am sunat, m-au plimbat 2-3 zile, si acum mi-au spus ca sa duc masina 1 saptamana si daca nu apare defectul sa platesc "deranjul". Probabil stiti, ca mecanicii nostri sunt experti in cutii de viteze DSG7, cred ca o sa fie un macel, o lupta 1-1 intre mecanici si masina. Imi e mila de ea, saraca. Cam atat primesti pentru banii dati pe masina. Garantia e o gluma proasta, iar respectul pentru client este un vis frumos. Mai stiu pe cineva care are un Tiguan 1.4 Tsi, cu foarte multe probleme dar el trateaza problema intr-un mod diferit, cu multe cuvinte frumoase adresate consultantilor din mijlocul showroomului. In mod ironic, celelalte masini VW merg foarte bine si nu au probleme. Stiu ca pare ciudat, dar problema mea nu este cu angajatii din Romania ci cu masina in sine. Este imposibil ca la 30.000 Km sa ai atatea probleme si incercati sa cascati ochii inainte de a mai cumpara Tiguan. Intrebati in stanga si in dreapta inainte de a cumpara cazanul asta. Ca un fericit posesor de Tiguan, eu sfatuiesc pe toata lumea sa isi cumpere ori Touareg (este din alta liga, inclusiv la calitate) ori un Golf. Dupa tot acest timp,pot spune cu certitudine ca Tiguanul este cea mai proasta masina pe care am putut sa o conduc. O sa postez rezolvarea cu DSG-ul, dar nu imi fac mari sperante. Probabil ca rezolvare o sa imi recomnde sa pun pe modul manual si sa schimb eu vitezele. Stiu ca sunteti multi, care nu aveti nici o problema si ca masina e minunata si ca am avut ghinion, ca am prins una proasta, dar adevarul e ca nu imi pasa. Daca vroiam sa merg pe noroc, ma duceam la ruleta.
    4 points
  2. Eu am pus pe masina din semnatura ,aceste cauciucuri ,am facut aprox .3000km cu ele si sunt foarte multumit.
    1 point
  3. la E box ai o cutiuta pe care scrie 457
    1 point
  4. cablajul - in general da. Clapeta - se poate demonta, curata, verifica
    1 point
  5. eu pe fata am 8000km cu discuri TRW, si nici urma de ovalizare mai verificati si butul sa fie drept, sunt multe cazuri unde exista butul stramb si evident ca strica si discul si butucul ala cat sa reziste de la atatea gropi si urcat pe borduri ?? (mai ales de la urcat pe borduri) alt lucru invatat de mine de la soferi batrani "nu frana cand iei gropi mari, damburi, etc.... adica elibereaza scurt pedala inainte sa dai peste un obstacol mare, socul dauneaza grav butucului si etrierilor"
    1 point
  6. asta nu inseamna ca daca motorul nu consuma sau consuma putin este si uleiul potrivit pt motor.
    1 point
  7. :icon_bounce: new face
    1 point
  8. Scapă de suportul de la numar ,sau ia unul care nu se vad marginile
    1 point
  9. Din fisa tehnica mobil 1 0w40 (new life) pare bun cu htst 3.8. AM vazut ca sunt mai multe arome sa le zic asa si cel cu sigla simpla stiu ca e ala adevarat, restul mai slabe. Oricum, imi trebuie lunile astea:dec, ian, feb si in martie aprilie schimb iar. La naveta cred ca se nenoroceste uleiul destul de rau.
    0 points
  10. Hths nu da Castrolul in fise dar teoretic trebuie sa fie minim 3.6 .eu unul iti dau dreptate referitor la ce zici mai sus... si eu recomand 0w40 in detrimentul 5w30. Nu am auzit mare lucru de acest Castrol insa citisem review-uri bune despre mobil1 0w40.
    0 points
  11. Am folosit Liqui moly 5w40 top tec 4100 sa fiu specific. In 7000 de km nu a papat deloc, joja este la max la acelasi nivel de la schimb. De mancat nu se pune problema pt ca uleiul nu se mananca la rece ci la cald adica cifra din dreapta w conteaza. Stiu ca un ulei, cu cat este mai subtire la rece si are un indice de vascozitate mai ridicat cu atat este mai sintetic deci mai rezistent la oxidare. Nu gasesc nimic de htst de la castrolul asta insa am auzit numai de bine despre cel fabricat in germania 0w40 a3/b4. As vrea sa il schimb pt ca vine frigul si fac naveta cu masina. Dimineata la 6 deja dau gheata de pe parbriz si as vrea ceva cat mai fluid la rece ca oricum nu ma dau la masina acum ca ma dau degeaba, nici a 3-a nu o mai pune jos.
    0 points
  12. A folosit cineva Castrol EDGE 0W-40 A3/B4 FST ? Vreau sa il schimb inainte sa vina frigul si am inteles ca asta de germania ar fi f bun.
    0 points
  13. Si, in concluzie, iti trebuie niste dopuri de urechi. :10[1]: Pardon, de trebuie. :grrrrrr:
    -1 points
  14. Poate n-aveai frana de deșt, versiunea 2.0. :D
    -1 points
  15. -1 points
  16. depinde si cati km are motorul, vad in avatar o bora 1.8t, deci cred ca are peste 150mii. parerea mea e ca e prea subtire 0w40 si o sa-l manance foarte repede. pana acum ce ulei ai folosit? care ar fi motivele schimbarii?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!