Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2015 în toate secţiunile

  1. Cred ca Hayate are dreptate, masina era deja in showroom pe post de demonstrator si nu am adaugat nimic in plus fata de ce avea deja pe ea, fiind extrem de multumit de pretul platit. Nu are trapa, tapiteria plafonului este alba, scaune piele neagra, incalzite, dcc, padele, pachet lumini interioare, bixenon ...lista e destul de lunga cred. O sa pun niste poze cu interiorul curand. Am platit sub pretul unui cc standard pt un rline si eu cred ca asta e ok. Multumesc tuturor pt aprecieri [emoji3]
    1 point
  2. Bmw are 50.000 km la longlife.... Este o contradictie la Bmw.... daca uleiul e de vina, de ce au modificat piesele de la distributie? Nu mai inventati chestii aiurea unde nu sunt
    1 point
  3. 2.0 TSI nu consumă ulei, cel puțin nu la mine.
    1 point
  4. Asa e si in cazul meu, in specs 1305 in realitate 1370. Ma bucur ca am un prieten imaginar cu mine in masina non stop:)) Ca idee, cred ca treaba asta cu "mqb-ul sigura o scadere in greutate de x kg fata de modelul precedent" e inca o minciuna marca Vag.
    1 point
  5. in principiu, poti ovaliza discurile in 100 km de la montare. Cobori dealu' in viteza, incingi bine discurile si treci prin balta...
    1 point
  6. Are dreptate, și eu am găsit pe un site ca ar fi spus bmw ca uleiul castrol este principalul vinovat pentru problemele distribuției la motoarele 2.0d N47 http://www.autolatest.ro/editorial-auto/bmw-a-renuntat-la-colaborarea-cu-castrol-acum-uleiul-oficial-bmw-este-shell
    1 point
  7. Daca tot am stat ani la rand cu webasto pe masina,am achizitionat la un super pret un D5WS cu easyStart R+,SH bineinteles si demontat fir cu fir de mine.In urma demontarii pot spune ca montajul este o joaca de copil a acestui kit.Am comandat preventiv sita si garniturile urmand sa-l demontez/curat inainte de instalare.Sper sa am parte de vreme buna sa fac un tutorial.
    1 point
  8. despre ce masina vorbim ? il stocheaza in dump-ul, la immo 3. acum, de ce nu-l mai citeste de acolo... cine stie - mai scoate-i borna, lasa-l un pic asa - pune borna la loc, dupa care pune intai contactul, lasa-o asa... si porneste radio.
    1 point
  9. Eu nu simt nici o diferenta , il schimb din 7.5k in 7.5k si totul e la fel.
    0 points
  10. Bine ei se leaga de orice, pana acum nu prea au avut probleme de constructie, tehnologice, cauza cu uleiul o fi avand si ea partea ei de uzura, ideea e ca sunt motoare de generatie veche f. reusite, dar febra asta de marketing au dus toti producatorii la o scadere de calitate, de care abia acum au inceput sa se izbeasca, si costurile sunt pe masura defectiunilor.
    0 points
  11. Acum un an am schimbat si eu motorul la Morcoveatza (transporter diesel din 82) si am platit omologare artizanala, dar a fost vreo 3 mil si ceva. S-au adoptat alte taxe?
    -1 points
  12. Asa trebuie/asa citeste din cauza inj.3 care e cu fir !!!
    -1 points
  13. unde a spus Bmw ca asta a fost motivul pentru care a trecut la Shell? daca nu e documentata afirmatia rog sa o spui ca o parere proprie.
    -1 points
  14. principalul vinovat la distributia lui n47 au fost piesele de calitate proasta respectiv o patina buclucasa si lantul la fel cum la TSI-urile de la VAG sunt probleme din cauze pieselor slabe folosite nu din cauza uleiului folosit nu mai credeti in basme care le vedeti pe tot felul de site-uri obscure
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!