Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2015 în toate secţiunile

  1. Asa e si in cazul meu, in specs 1305 in realitate 1370. Ma bucur ca am un prieten imaginar cu mine in masina non stop:)) Ca idee, cred ca treaba asta cu "mqb-ul sigura o scadere in greutate de x kg fata de modelul precedent" e inca o minciuna marca Vag.
    1 point
  2. in week-end mi-am montat si eu lupe Bixenon Morimoto Mini de 2.5" H1, dar pe faza lunga ca acolo e sticla clara, mi se pare ca scump 38euro o pereche de sticle clare pe Aliexpress.
    1 point
  3. La Passat CC exista doar un singur senzor de autolevelling, pe spate. Codul lui este 1K0 941 273N pentru masinile cu tractiune fata si 1K0 941 273M pentru 4Motion. Pentru prinderea lui este nevoie de 5 buc surub cu codul N 104 301 04 si 5 buc piulite cu codul N 105 977 01. Codul pentru mufa cu 4 pini care intra senzorul de nivel este 4B0 973 712. Unitatea de AFS/calculator central xenon are codul 5M0 907 537C (acelasi ca la Golf VI). Mufa cu 26pini care intra in el are codul 7M3 972 726B. Pentru adaptoare de la halogen la xenon ai nevoie de 2 mufe cu 14 pini, cod 1J0 973 737 si 2 mufe cu 10 pini, cod 1J0 973 835.
    1 point
  4. principalul vinovat la distributia lui n47 au fost piesele de calitate proasta respectiv o patina buclucasa si lantul la fel cum la TSI-urile de la VAG sunt probleme din cauze pieselor slabe folosite nu din cauza uleiului folosit nu mai credeti in basme care le vedeti pe tot felul de site-uri obscure
    1 point
  5. Si rezultatul final după pregătirea de iarna : @Toni , am facut-o ulterior. Nu mai aveam nimic cromat la partea din fata.
    1 point
  6. unde a spus Bmw ca asta a fost motivul pentru care a trecut la Shell? daca nu e documentata afirmatia rog sa o spui ca o parere proprie.
    1 point
  7. si cateva poze dupa montarea arcurilor. Ca si impresie, evident pe langa aspectul vizual care s-a imbunatatit mult a scazut considerabil body-roll-ul precum si "datul" in nas la frane mai bruste ca si ridicatul de fata la plecari mai in forta, per total au schimbat mult in bine masina pastrand in acelasi timp cam acelasi confort.
    1 point
  8. Dupa aproximativ 30k km anvelopele Dunlop Sport BluResponse 205/55R16 pot spune ca s-au comportat exemplar.Doar o singura remarca negativa: pe carosabil umed, fortate la limita, isi pierd aderenta, probabil nu mai mult decat cele din gama lor.Pe fata mai au 5 mm iar pe spate 7mm.In primavara, cand le voi pune din nou pe masina, le voi inversa si cred ca vor mai duce 10k km.
    1 point
  9. Sunt surprins ca aproape nimeni nu ia in calcul si greutatea anvelopelor. Pentru dimensiunea 205/55 R16, anvelope de genu ContiPC5 sau Dunlop Sport (..) cantaresc intre 9-9.5kg, pe cand Nexen, Nankang (sau "tzung li") au intre 12-13kg (pe cantarite). Asta nu va spune nimic despre calitatea compozitiei anvelopelor respective?!? Eu zic ca in mod se reflecta si in performante.
    1 point
  10. Salut. Daca vrei sa pui sirocoul pe vw ai facut o alegere gresita, din punctul meu de vedere. O sa ai numai probleme cu diagnosticarea lui, ca nu poti sa il verifici cu vagul ca are softil de mercedes ( stiu asta din auzite). Daca spui ca merge ventilatorul numai cateva secunde inseamna ca ai o problema cu el , nu atinge turatia necesara si nici nu incearca sa il porneasca. Pe deasupra cum stergi erorile din webasto? Poate asta e problema lui, daca era de vw puneai vagul pe el si iti spunea singur ce are si ce il doare. Ca recomandare verifica bujia daca e buna , verifica ventilatorul daca e bun( il desfaci si il invarti cu mana , bu trebuie sa fie infranat, vezi daca ventilatorul are carbunii buni, alimenteaza-l cu 8v sau 12v dar perioada scurta ca il arzi). Bafta in continuare La pompa sa tii carbunii la locul lor cand pui capacul inapoi se face in felui urmator( fara gauri ca intra praful!!!!) 1 se monteaza carbuii se pune arcul cum trebuie. 2 se ia 1 bucata de scobitoare se baga intre carbui sa ii tina departati la maxim 3 se pun 2-3 picaturi de apa pe carbuni 4 se baga 5 min in congelator 5 se scoate scobitoarea si in 2-3 minute se pune capacul pe pompa 5 se asteapta 5 minute sa-se topeasca apa de pe carbuni 6 se face proba si ne bucuram de o treaba bine facuta. Bafta multa!
    1 point
  11. @DRI@N: Nu este necesara nici o setare. In functie de ce anume interval se apropie de final mai intai (perioada de timp sau km), iti va aparea SERVICE IN xxx KM sau SERVICE IN xxx DAYS. :) nd2ke: OviDU explica cum se RESETEAZA intervalul de service, nu altceva ;)
    1 point
  12. am gasit un a4 134000 km reali cica , verificabili (desi verificarea e relativa p ca am un prieten care a dat km inapoi la un audi si nu s-a vazut nicaieri nici la rep audi ) din 01.2009 negru cu xenon , trapa , interior s line , jante pe 17 , si display-ul color fara navi , incalzire ,parctronic, si distronic chestia aia care tine distanta fata de masina din fata etc ...la 15300 a zis el ultimul pret la care se mai adauga taxa 1800 care intradevar se recupereaza dar dureaza cam 1 an asta ar fi prima varianta iar cea de-a doua ar fi un a4 128.000 km cica to reali gri grafit din 01.2009 xenon , are navigatie mare color navigatie , fara trapa si fara incalzire in scaune fara parctronic, si interior normal si jante pe 16 alea standard la 14 400 fara taxa voi pentru ce ati opta , adica merita navigatia mai mult sau trapa , interior s line, jante pe 17 originale audi parctronic diferenta eu ar fi cand de 800 de euro pt ca oricum e cel negru nu pot platii mai mult de 15 200 :D am nevoie de parerile voastre pt ca pur si simplu nu stiu ce sa aleg
    -1 points
  13. Greu este sa gasesti/adaptezi carbunii.De introdus capacul e joaca la modul ca se baga intre carbuni sa-i tina presati ceva de diametrul rotorului,dupa care se pune cate o picatura de apa pe carbuni si suportul acestora, se baga la congelator cateva minute se scoate acel ceva dintre carbuni, apa inghetata tine carbunii presati pana pui capacul la locul lui.Sper ca m-am facut inteles.
    -1 points
  14. teoretic, castrol necontrafacut ar fi trebuit sa fie bun. dar de cand bmw a trecut la shell motivand ca le strica motoarele castrolul, nu prea mai vreau sa aud eu de castrol. asa ca un eneos premium ultra 5w-30 ar fi indicat de incercat.
    -1 points
  15. Are dreptate, și eu am găsit pe un site ca ar fi spus bmw ca uleiul castrol este principalul vinovat pentru problemele distribuției la motoarele 2.0d N47 http://www.autolatest.ro/editorial-auto/bmw-a-renuntat-la-colaborarea-cu-castrol-acum-uleiul-oficial-bmw-este-shell
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!