Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.10.2015 în toate secţiunile

  1. Merci mult! Anevoios, destul de multa lume. Ultima oara a fost mai liber, acum am stat o ora la coada. Era cat pe aci sa am o surpriza neplacuta, fostul proprietar a pus anvelope o idee mai mici, si anume 225/45/17, ar fi trebuit 225/50/17. Dar, inginerul a fost de treaba, a trecut cu vederea. Am fost la finante si anaf, astept hartiuta peste 15 cand voi merge sa o inmatriculez. Maine am programare la Metrotehnica pentru revizie, vreau sa intreb si de schimbul uleiului de la cutie, la PBN mi-au cerut 1800 lei.
    1 point
  2. Ai vazut vreodata in realitate, sau ai condus vreo Bora cu volanul asta? Eu am avut ocazia acum multi ani - si mi s-a parut odios... cred ca cel mai aiurea volan de pe platforma G4...
    1 point
  3. nu, nu ai probleme. banuiesc ca ai si cablajul din volan, la modelul acesta de airbag difera un pic mufa, fata de ce ai tu pe Golf 4
    1 point
  4. Daca nu ar fi atat de mari taxele de shipping cred ca nu as mai cumpara mare lucru din Romania! Deja am gasit un amic in DE care imi va aduce uleiul. Acolo costa cu shipping cu tot 34 de euro, la noi~72 de euro. Chiar ca suntem luati de fraieri!
    1 point
  5. Am de mult o concluzie: suntem luati de fraieri.
    1 point
  6. Buun, ce mi-am zis eu .. daca tot ma dau cu bicla si cu skiurile .... nu pot sa le transport cand si unde vreau eu. Cea mai simpla varianta a fost sa schimb masina. Insa la praful asta am preferat varianta montarii barelor longitudinale. Zis si facut. MA duc la dealer si pret pe raft ... aprox 150 EUR barele + 50 EUR ornamentele cu gauri pentru bare + TVA. Scump dom'le scump ... dincolo era mai ieftin. Varianta doi - dezmembrari .... prin Bucuresti am gasit la un singur parc dar erau julite rau si una era putin indoita - 300 RON. Am gasit pana la urma la Arad - www.dezmembrarivinga.ro cu pretul de 200 RON bare, suruburi, ornamente + 50 RON transport in Bucuresti prin curier. Cum au venit cum le-am si montat. Din pacate nu am facut poze chiar la toate etapele intrucat am avut doar doua maini si erau cam ocupate. Etapa 1 - am demontat vechile ornamente de pe masina - operatiune banala - cu surubelnita se ridica ornamentul si se trage usor in sus. Indicat este sa incepeti din spate pentru ca in fata vine pana aproape de parbriz si nu ar fi bine sa scape surubelnita in el. - Foto 1. Aici se gasesc gaurile pentru suruburile de prindere a barelor, dar sunt acoperite, din fabrica, cu banda adeziva si mastic siliconic - foto 2. Am constatat ca sub acest ornament este un depozit de mizerie cum nu am intalnit pana acum. Am curatat foarte bine si am dezlipit apoi banda adeziva. In interior, trebuie scoase chederele din partea superioara, demontate ornamentele de plastic de pe stalpi si demontate manerele sau carligele de deasupra usilor - depinde de varianta de autoturism. - foto 3 Ornamentele de la stalpi se scot relativ usor, prin tragerea acestora pana ies clemele. In cazul in care clema ramane in caroserie, se scoate clema cu un patent cu cioc indoit si se pune la loc in ornamentul de plastic. Manerele si carligele se scot relativ usor - capacele de plastic se scot cu o surubelnita subtire pentru a nu le strica si apoi cu o surubelnita cruce se scot suruburile.
    1 point
  7. Îmi cer scuze ca răspund asa târziu. Este posibil sa nu mai fie necesar, dar... mai bine mai târziu decât niciodată. Ornamentul pentru modelul cu barie longitudinale este diferit fata de cel fără. Și da, l-am cumpărat și pe acela, adică au venit barele și ornamentul. Menționez ca nu este din bucăți ornamentul, este dintr-o singura bucata și are găurile date. Acum, cred ca poți da gauri în ornament ca sa nu-l mai cumperi.
    1 point
  8. Am pus in jurul gaurilor si chiar in gauri silicon de etansare (garnitura lichida cum ii mai zic mesterii). Am pus cam jumatate de tub din acela de 100 ml in 10 gauri .. .sa fie nu de alta. Simplu nu este datorita faptului ca trebuie demontat mult din masina pentru a ajunge la gauri. Problema nu ar fi de demontat ci mai ales de faptul ca trebuie sa te speli tot timpul pe maini pentru ca tapiseria de pe plafon este un fel de gri foarte deschis si raman urme si daca pui mana curata, daramite cu mana plina de mizerie. Oricum la mine dupa 7 ani si o indreptare si vopsire de plafon acum cativa ani, tapiseria nu mai era chiar curata, dar am incercat tot posibilul sa nu inrautatesc problema mizeriei. Ce am omis sa spun - este necesara numai o cheie tubulara de 10 cu prelungitor pentru piulite. In rest o surubelnita plata pentru demontarea ornamentului de plafon din santuri, o surubelnita plata de ceasornicarie pentru extragerea capacelelor de la carligele de hainde din interior si o surubelnita cruce pentru suruburile de la carlige si manerele de la usi. In rest ... apa si sapun. Toata operatiune mi-a luat cam 2.5-3 ore. Tin sa spun ca mai mult a durat montatul ornamentelor de plastic de pe stalpi si a chederelor decat restul.
    1 point
  9. Etapa 2 - se monteaza noul ornament in locas, se trage usor de tapiteria plafonului pentru a vedea gaurile din plafon, se aliniaza gaurile din ornament cu gaurile din plafon. Eu am aplicat in jurul gaurilor din plafon un silicon de etansare rezistent la apa si temperaturi inalte, am introdus in canal ornamentul si apoi bara cu suruburile in gaurile ornamentului pana in plafon. Eh, aici nu am fotografii pentru ca am fost prea prins cu migalitul si aliniatul. Dupa aceea am strans bine cele 5 piulite (2 in fata, 1 la mijloc si 2 in spate). Trebuie sa mentionez ca barele mi-au venit cu suruburile gata montate in suporti. De la dealer se iau cu suruburile in punga si trebuie montate in suporti. Am aici o fotografie cu piulitele stranse prin cabina. Apoi trebuie aranjata bine tapiseria de pe plafon, bagate chederele la loc, prinsa tapiseria cu chederele, si apoi montate la loc ornamentele de plastic de pe stalpi. Cam atat. Acum masina mea arata ca o Fabia Combi - cu bare longitudinale pe plafon.
    1 point
  10. Am sa postez si eu o parere ce nu trebuie sa nasca discutii. De cand am adus Golful IV ALH din germania , am investit o caruta pentru a mai putea circula cu el prin scumpa noastra patrie si tin sa zic ca am facut Km. Eu folosesc aditivii nu numai de motorina ci si de ulei , despre sfaturi si tot felul de discutii nu am sa ma leg neaparat de vrun coleg. Eu folosesc: -Aditiv motorina de la petrom sau site net de la Power Service PS DISEL KLEEN +CETANE BOOSTER vara si tinand cont ca am rezervor de 62 litri bag cam 204ml si mai poti sa bagi, nu-i un capat. -Aditiv ulei de la Zmax si de motorina in set inclus adus din SUA. Nu stiu cum poti cumpara de pe Europa ca nu am vazut, varu l-a adus si era 50 de dolari tot. Nu cred ca-i o problema cat ii dai preventiv. Ceva sa faca rau mai rau este sa nu-i dai nimic si la sfarsit sa incerci marea cu degetu . Km in bord 278.oookm si nici o problema, ulei Castrol EDGE si numai 5w-40 si indicativul cerut. Nu vreau comentarii de la nimeni am postat parerea mea, fiecare face ceea ce vrea nu impun un produs , vreau doar sa impartasesc experienta mea pe fapte reale dupa 4 maini din grupul vag fiecare face ceea ce vrea. Nu mai ma iau dupa mecanicul lui peste ce numai ca nu schimba tot motorul si nu identifica cauza de unde a plecat defectul. Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi ceea ce am scris. Km cati mai multi si numai bine.
    -1 points
  11. Si daca cineva vinde mult mai scump in Ro decat se vinde altundeva, ce concluzie ai?!
    -1 points
  12. La 40.000 ai masina "cu de toate". O configurezi şi cu ceea ce nu ai nevoie. Dar, aşa o sumă, pentru o maşină... îmi pare sport extrem. Dacă aş petrece, în medie, cel puţin 6 ore pe zi în maşină aş oferi un asemenea preţ, altfel nu. Ştiu, nu are legătură cu subiectul...doar faceam confesiuni
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!