Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 22 Noiembrie 2024
-
Anual
23 Noiembrie 2023 - 22 Noiembrie 2024
-
Lunar
23 Octombrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
16 Noiembrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Astăzi
23 Noiembrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
05.10.2015 - 05.10.2015
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2015 în toate secţiunile
-
2 points
-
1 point
-
Masina: Passat b6 2.0 TDI 4motion, cod motor BKP, cutie manuala. Dotari: ESP ABS Pilot automat Suspensie sport Parasolare duble Senzori parcare fata/spate. Xenon Bluetooth Proiectoare Lumini picioare fata Lumini la usi Coming/Leaving home Rain Closing TPMS via abs (urmeaza butonul de langa schimbator) Oglinzi rabatabile electric si incalzite Oglinzi heliomate Senzori ploaie si lumini 12 Airbaguri Comenzi volan Dublu climatronic Torpedou refrigerat Lumini sub oglinzi Piele alcantara Scaune electrice in 12 pozitii, la sofer cu memorie in 2 pozitii si masaj. Scaune fata/spate incalzite Degivrare parbriz Mirror down Cotiera fata+spate Jante Adelaide 16" Alarma Computer bord Maxidot RNS MFD2 + Magazie CD + AUX Modificari: Schimbat RCD300 in MFD2 Activat US style and donut style Schimbare pozitii, lampi iluminat numar, lumini sub oglinzi. in led 6000k Montat xenon AM Schimbat lumini plafoniera interior Schimbat grila superioara Modificat grila inferioara1 point
-
Se da scaunul jos si se demonteaza capul in care intra centura,.1 point
-
1 point
-
Nu m-as "aprinde" prea tare de modelele low cost. E totusi un superb la un pret sub octavia medie ...asta e rolul ei. Ca au expus doar low cost...aici e de discutat....1 point
-
Am si eu o problema. Vreau sa pun in masina Shell 0W-30 Helix Ultra Professional AV-L cu norma 504/507. L-am gasit in Germania, in diferite locatii on line la preturi sub 30 de euro/5l. La noi e ~ 15 euro/litru. Acum ce concluzii pot trage? Ca uleiul de la noi, judecand dupa pret, e de o calitate uluitor de superioara fata de cel din Germania? Sau acesta e doar un adaos imens? Sincer sa fiu sunt in dubiu cand vad diferentele mari de pret. Daca cel din Germania e contrafacut?! :icon_confused:1 point
-
Vad ca nu sunt singurul disperat. Saptamana trecura am facut si eu operatiunea asta si a meritat pe deplin- am gasit 50 centi sub scaunul pasager :))1 point
-
@Megatron: Urmaresc de ceva vreme topicul tau, tot respectul si consideratia pentru felul in care ai grija de masinuta asta.... Big Like... Si eu sunt maniac pe intretinere, dar asta cu scosul scaunelor m-a lasat paf :) Bravo ! .... asta inseamna sa fii mafiot :D1 point
-
Nu ati inteles voi, el si-a dorit o masina cu motor de 3l tdi si tractiune integrala...ce sa-i faci daca s-a intamplat sa fie sub una dintre cele mai frumoase caroserii si unul dintre cele mai bune interioare? :))1 point
-
Se pare ca firul de la masa bobinelor dus la minusul bateriei a rezolvat problema. Masina a pornit la sfert la prima cheie doua dimineti la rand. Totusi, a fost cam scump firul ala, tinand cont de reparatiile facute si piesele schimbate la motor in ultimele 2 saptamani.1 point
-
pe maneta de stergatoare, ai in capatul ei butoanele BC-ului - apasa pe cel de sus sau jos si o sa se modifice informatia afisata. daca apesi scurt pe butonul de sub ea - Reset - o sa treci in BC 2 - cel pe termen lung.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Modulul "de comanda" este integrat in reostatul din bord, dar in afara de tensiunea de comanda, fiecare modul primeste informatie de temperatura de la un thermistor. Daca acesta furnizeaza eronat informatia de temperatura, modulul poate sa intrerupa alimentarea pentru a nu supraincalzii elementele din scaune. Bonus la acest post: schema electrica.1 point
-
Colegu dizy eu tocmai ce am luat 5w30 cu vreo 7 euro litrul.Ce aveau cei de la service la 20-22 de euro litrul era fix, dar fix acelasi lucru...asa ca nu am alta parere... As aprecia un ton mai dulce, nu de alta,dar nu cred sa fii tras impreuna la coasa... Ca sa continui evaluarea in ton cu topicul, desi s-au schimbat putin datele problemei, in sensul motorului pe care il am pe masina, sunt la al doilea schimb de ulei aici, cu Edge 5w30.Pana acum nu am nimic de reprosat din nici un punct de vedere.Prima revizie am facut-o cu uleiul lor, a doua cu al meu....Dupa 4000 de km nu vad nici o diferenta in comportamentul masinii.. De consumat ulei, masina nu consuma intre schimburi, lucru oarecum ciudat(dar pp ca explicabil), pentru ca la Skoda mai completam cate 0.5l, dar in Romania. Ciudatenia e ca la Skoda schimbam la 15.000 si mai completam iar la asta schimb undeva dupa 25 si nu competez deloc... Concluzia per ansamblu e ca oricat ne-am da de-a dura, produsele difera...mai fin sau nu, dar difera.Incepand de la Cola care in primul rand nu e la fel de dulce, pana la ce vreti voi..sunt suficiente exemplele.. Rosiile sunt la fel ca la noi pe de alta parte... :) Diferentele cred ca sunt date atat de pret cat si de fapt ca aici, dupa cum zicea cineva mai sus oamenii iti dau urgent cu produsul in cap daca nu corespunde. Si ca sa nu am parte de replici de genul "uite-l si pe asta acuma cu lectii de occident" sunt fan Romania, nu uit de unde sunt sau de unde am plecat, dar in anumite momente trebuie sa privim lucrurile asa cum sunt...Nu m-am trezit acum la comparatii destepte, doar ca am ocazia sa trag o concluzie pertinenta... Toate cele bune-1 points
-
tare mi-e greu sa cred ca uleiul pentru germania e mai altfel decat cel pentru europa de est...motorul de audi, de exemplu, este acelasi si in vest si in est...-1 points
-
Lasa ma ca nu polueaza motorul asta ! Mai mult polueaza alea de Opel ! ;)-1 points
-
-1 points