Avem aici cum se demonteaza sistemul de climatizare manual. E util ca sa vedeti cum sunt montate piesele, in ce ordine si eventual sa stiti cum sa schimbati becul de la robinete. La masinile astea (si cred ca si la GOLF IV), butonul de AC si RECIRCULARE au led-uri, deci nu se ard. In schimb cele trei robinete au un singur bec, care se cumprara si la noi, seamana cu cel de bord de dacie, numai ca nu are soclu. Becul asta se mai arde, insa se schimba usor. Din cate am vazut eu, e singurul bec care apare la instumentarul de POLO 6N2, restul sunt led-uri. Unde scrie ETAPE 1 si ETAPE 2 este asa: daca trageti spre voi robinetele, vor iesi, exact ca la aragazul vechi, romanesc, al lui Buni'. Dup-aceea scoateti cu grija acel suport negru (are niste cleme une este trecut cu albastru) si puteti ajunge la ultima etapa, cand apare suportul alb. Nu este nevoie de toate astea ca sa schimbati becul, ci numai daca doriti sa demontati complet ca sa faceti ce a facut nenea asta Omul nostru a scos la final acel mic difuzor de plastic rosu si s-a ales practic cu iluminare alba a celor trei robinete. La final s-a plictisit si a vopsit cu oja albastra becul si a obtinut iluminare albastra. Revin cu alte imagini