Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2015 în toate secţiunile

  1. Am si eu o intrebare, si te rog sa nu mi-o iei in nume de rau (nu vreau sa te judec ci este doar o curiozitate). De ce ai optat pentru diesel daca ai facut doar ~10.000 km cu masina in doi ani? Uite eu am optat pentru benzina, iar masina are 11 luni si ~21.000 km la bord :)
    1 point
  2. Sa o folosesti sanatos in scopul pentru care a fost inventata...si anume pt plimbare. In acest sens singura modificare care merita, din punctul meu de vedere, este plinul de benzina :)
    1 point
  3. Sau mai simplu si automat. Inseriezi o rezistenta pe unul din firele de la g62. Iar dupa ce motorul a pornit, un releu comandat de terminalul 61 al alternatorului iti sunteaza rezistenta adaugata si ai circuitul original. Astfel ecu vede temperatura reala a motorului, doar la pornire este pacalit.
    1 point
  4. Eu am reparat chiulasa la Bistrita, la C.H.I.U.L.O.A.S.A. SRL. Am avut 6 fisuri intre supape si 4 supape de evacuare crapate. Reparatia + toate supapele de evacuare noi + semeringuri & maruntisuri + 6 luni garantie = 12.5 mil. Eu zic ca e un pret acceptabil si deocamdata (la 1000km dupa reparatie) n-am probleme. ps: n-am schimbat decat garnitura la remontare, prezoanele nu :icon_thumright: pps: poti suna sa intrebi la 0263238442, iar daca te intereseaza te pun in legatura cu un baiat care merge zilnic la ei cu chiulase. Practic o dai jos de pe masina, i-o dai lui si in vreo sapt iti vine inapoi reparata, el iti da factura, tu ii dai banii :icon_cool:
    1 point
  5. Dupa plictiseala a obtinut exact ce vedeti mai jos:
    1 point
  6. 1 point
  7. Avem aici cum se demonteaza sistemul de climatizare manual. E util ca sa vedeti cum sunt montate piesele, in ce ordine si eventual sa stiti cum sa schimbati becul de la robinete. La masinile astea (si cred ca si la GOLF IV), butonul de AC si RECIRCULARE au led-uri, deci nu se ard. In schimb cele trei robinete au un singur bec, care se cumprara si la noi, seamana cu cel de bord de dacie, numai ca nu are soclu. Becul asta se mai arde, insa se schimba usor. Din cate am vazut eu, e singurul bec care apare la instumentarul de POLO 6N2, restul sunt led-uri. Unde scrie ETAPE 1 si ETAPE 2 este asa: daca trageti spre voi robinetele, vor iesi, exact ca la aragazul vechi, romanesc, al lui Buni'. Dup-aceea scoateti cu grija acel suport negru (are niste cleme une este trecut cu albastru) si puteti ajunge la ultima etapa, cand apare suportul alb. Nu este nevoie de toate astea ca sa schimbati becul, ci numai daca doriti sa demontati complet ca sa faceti ce a facut nenea asta Omul nostru a scos la final acel mic difuzor de plastic rosu si s-a ales practic cu iluminare alba a celor trei robinete. La final s-a plictisit si a vopsit cu oja albastra becul si a obtinut iluminare albastra. Revin cu alte imagini
    -1 points
  8. Decat Vapsoil mai bine ulei OEM pretul este similar
    -1 points
  9. Salut ca o curiozitate in DE uleiul 5w30 507.oo -504.00 la Real si ATU costa intre 94 si 99 euro bidonul de 5 litri dupa parerea mea spre tarile din est se livreaza uleiul cu un pachet mai restrans de aditivi si implicit alta calitate altfel nu se explica diferenta de pret.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!