Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2015 în toate secţiunile

  1. La fiecare pornire aveam fum, din ce am inteles de la mecanic cica acea supapa PCV ar fi fost de vina. Mai mult de atat nu pot sa iti explic si nici eu nu am pus prea multe intrebari, mie mi-a fost de ajuns sa vad ca nu mai scoate asa mult fum si am fost multumit. :)
    1 point
  2. Raspunsul Midocar, primit in aceasta dimineata: Buna ziua stimate client Volkswagen Va multumesc pe aceasta cale pentru intrebarea dumneavoastra . Intradevar autoturismul dumneavoastra este vizat de o actiune service gratuita . In acest moment solutia tehnica este in pregatire la producator si se asteapta lansarea masurilor de reparatii . Informatii suplimentare gasiti la adresa http://www.volkswagen.ro/news_newsletter/tiri_de_ultim_or/tiri/3379_volkswagen_anun_planul_de_ac_iune Dupa ce se lanseaza masurile service de catre producator va puteti adresa la orice dealer autorizat Volkswagen pentru interventia service. Adresele unitatilor service autorizate le gasiti la adresa : http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro?&SVC=HSUCHE&STYLE=VW&LANG=ro&FAB=V&hsuche.nosearch=J&hsuche.vertrag=A . Sper sa fie de folos!
    1 point
  3. Eram sigur ca o sa avem si pareri de genul aici...dudulik daca vrei sa asculti asemenea sfaturi si sa-ti iei masina ca sa se uite altii la ea si dupa care sa intoarca altii capul dupa ea si sa fi mandru doar cand se uita lumea la tine cand te dai jos din ea iti doresc mult succes.Jaguar este o masina mai aparte normal,dar nu poti sa zici ca este mai luxoasa ca Audi-ul in cauza.Acum am vazut ca este coupe,am avut masina in 2 usi si nu-ti doresc asa ceva...mai ales daca vrei sa o tii mai multi ani,daca tot dai atatia bani pe o masina ,ia-ti o limuzina,un 4 usi acolo macar orice marca ar fi.Gandeste-te si la preturile pieselor,gandeste-te si la fiabilitate,nu numai la marca.Uitate si la Top Gear sa auzi niste comentari despre jaguar XF si chiar mai multe modele ,unul dintre ele este "o masina prea scumpa pentru ce ofera,sunt masini cu 10-50 mii dolari mai ieftine si chiar mai bune"...e normal se plateste marca. Sincer fara suparare,dar numai romanii cand vad o masina mai rara ca un VW-Audi-bmw si se benocleaza pana trece sunt mai tarani,parerea mea!numai vorbesc de cei care chiar pun pret si mandrie atunci cand se uita altii la masina lor ,una e sa se uite din cauza propriilor modificari si una e sa cumperi o marca care in principiu intoarce mai multe capete de romani.Una e cand e o discutie de masini si te intreaba cineva ce masina ai si tu zici "Jaguar XF",decat "Audi A5" ...no?!sau zici "jaguar" si dupa astepti sa te mai intrebe si de model ca sa rada inima in tine si zici asa mai neinteresat "xf..":)))). Mai in gluma mai in serios sper ca ai inteles sfaturile mele si parerile mele,de asemenea cum zice si bgd,uitate pe niste site-uri externe ca la noi mai rar gasesti.Rupe youtube si google sa te interesezi despre orice.bafta!
    1 point
  4. legat de fiabilitate=vag... cred ca se stie prea bine. fa-ti un cont pe niste forumuri jaguar si zapeaza print topic-uri motor,mecanica. eu asa am procedat pe rand, fiat, alfa, mazda...pina cind in final am gasit un forum cu cea mai mare liniste pe aria motoare,singurele ""probleme"" fiind alegerea uleiului,ce combustibil,cea mai tare bujie cum sa spal motorul si de-astea :)))
    1 point
  5. ma bucur ca vad totusi si recomandari catre Jaguar, nu doar ""ia-ti Haudi"". Nu se compara imaginea pe care o ai coborand dintr-un XF, prestanta liniei si indrazneala pe care o sugerezi cu o asemena alegere. E o masina dupa care intorci obligatoriu capul, careia ii aloci minute bune pentru a-i studia linia ,a-i cintari proportiile, a-i trage o ocheada in interior. Romanii,robii vag, isi iau masina de nu o ti-o gasesti intr-o parcare ca mai e o duzina la fel .
    1 point
  6. justinTM...ECU inregistreaza aceasta eroare cu positive deviation atunci cand presiunea creata de turbina este mai mare decat presiunea pe care ECU o asteapta de la aceasta...aici sunt mai multe cauze...la fel ca si la ceilalti useri sunt de parere ca e geometria blocata...asta daca ai verificat furtunasele ...mai poate si de vina si actuatorul dar in general la el apare negative deviation (dealtfel si daca vreun furtunas este rupt eu zic ca tot negative deviation apare intrucat nu va mai exista suficienta presiune pentru a inchide vanele)...practic la tine fenomenul suna cam asa...valva n75 primeste comanda de la ECU aceasta la randul ei comanda actuatorul care trage geometria in jos (inchide vanele) pentru a crea o presiune suficienta ...dar atunci cand tu o accelerezi actuatorul ar trebui sa deschida vanele geometriei pentru a nu crea o suprapresiune pe traseu lucru care nu se mai intampla intrucat ori geometria se blocheaza in partea de sus...ori valva n75 nu mai comanda actuatorul pentru a deschide vanele geometriei...O zi buna!
    1 point
  7. Deci vasul si lichidul sunt comune pt cele doua, mai e si altceva comun? Daca nu, inseamna ca lichidul e de vina. Posibil sa nu mai fie bun lichidul?!!! Caci ca si nivel este destul in vas. Am mai citit ca s-ar putea sa intre aer pe conducte, si asta ar cauza iarasi o problema....
    1 point
  8. senzoru ala este foarte important pt functionarea buna a motorului....in functie de indicatiile lui se corecteaza avansul dinamic si cantitatea injectata...daca el nu functioneaza,ecu il substituie si se orienteaza dupa indicatiile senzorului de temperatura a lichidului de racire...asa ca daca vrei sa-ti consume masina ca la carte,schimba-l...
    1 point
  9. Avand in vedere ca nu ai trecuta masina in profil, orice discutie despre aceasta inseamna spam!
    -1 points
  10. sun astazi la epiesa sa dau comanda, si imi spune domnul de acolo ca uleiul asta original s-a inlocuit cu 0w30, ii spun ca nu are cum ca ala e alt ulei si el imi spune ca asa i-a spus si lui furnizorul... deci daca e cineva de pe forum care stie de unde as putea lua 5w30 vapsoil, as fi recunoscator (ma refer daca stie vreun magazin care mai au stoc ramas)
    -1 points
  11. Eu lam facut ieri la atp exodus reprezentant mercedes si mazda ma costat 800 lei filtru+6 litri de ulei si din cate am obs or facut treaba ca la carte un mecanic a ramas in masina la ridicat sus a trecuto prim toate vitezele si colegul lui sub masina a dat drumu la ulei a curs cand am vazut ca da drumu la uleiu ce tocmai la bagat in cutie mam speriat si lam intrebat ca dc ii da drumu si a zis sa fie la nivel:)) nu am stiut carei procedura da acuma am citit aici ca asa se procedeaza... vreau sa mentionez ca uleiul vechi ce lau scos din cutie cand ia dat drumu prima oara a curs de culoare mai inchisa si dupa a curs uulei mai curat uleiu vechi daca ma iau dupa cartea masini avea aprox 40000km ...la d&c e mai scump mam interesat
    -1 points
  12. Putin off topic: intre motul specific 505.01, xclean si castrol edge nu am observat nici o diferenta.Cu toate suna le fel motorul si consuma sub 0.5l la 10.kkm.
    -1 points
  13. Si la mine e motorul mai silentios si turbina parca se aude mai frumos :)
    -1 points
  14. Dupa ce il torni normal ca e mai silentios...dar dupa 5kkm e la fel ca si celalalt.
    -1 points
  15. Atat la rece cat si la cald porneste foarte greu,dupa vreo 7-8 chei.Am schimbat electromotorul,senzorul de turatie,am verificat distributia..,pomba de benzina functioneaza,bobina e destul de noua..Ce credeti ca are?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!