Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.10.2015 în toate secţiunile

  1. Iti recomand sa mergi tot pe masa dubla, asa cum e pe masina acum. Un prieten in primavara, la Audi A3, 1.9 tdi, 2002, a avut pe masina masa dubla, s-a luat dupa unul si altul ca e mai bun cu masa simpla, a schimbat tot kitul de ambreiaj cu masa simpla(1650 ron cu manopera), si la 2 luni de la montare in Fagaras a ramas fara ambreiaj. Acolo a pus unul sh masa dubla (700 ron) si este ok(condus normal) si in ziua de azi. Tu decizi.
    2 points
  2. Trebuie desfacute si pus acul la pozitia lui. Treaba de 10 min. Ca sa nimereste perfect pozitia, e nevoie de VCDS.
    1 point
  3. Triax.. cum de gasiti asa specimene de ulei? Puneti ulei cunoscut, din lista celor aprobate.
    1 point
  4. Salut -daca masina trage bine si nu ai rateuri,nu se vede nici o schimbare la masina dupa schimbarea filtrului.Problema apare atunci cand ti-e lumea mai draga -te trezesti ca merge in hopuri sau ca trage greu.E de preferat schimbarea lui la intervale de 10000km.
    1 point
  5. Scoate protectia de plastic de la roata din dreapta si vezi ca precis este ceva de la gatul rezervorului care joaca pe acolo.
    1 point
  6. am rezolvat problema. nu e nimic complicat acolo atata timp cat intelegi principiul de functionare. pompa cu ajutorul presiunii facute aeriseste tubul ce face legatura intre rezervoare. daca acesta are aer pe el nu se mai face transferul. concluzia este ca nu e pompa buna , nu baga suficienta presiune. maine alta pompa. functionarea e f simpla: din pompa iese un furtun (tur) care trece printr-un "Y" la un capat pleaca direct spre motor iar la celalalt capat pleaca spre o valva T din care un capat vine inapoi sub pompa iar celalalt capat pleaca in rezervorul opus iar la finalul tevii aceasta este indoita avand o mica intrerupere prin care ramane motorina in compartiment, si se continua cu furtunul prin care motorina circula libera pe principiul vaselor care comunica. daca presiunea din capatul asta cu care vine motorina este prea mica nu se poate aerisi furtunul care balanseaza nivelul in cele doua rezervoare pe principiul vaselor comunicante. fara valve fara senzori doar un banal furtun care, atentie, trebuie sa nu aiba aer in el,iar de partea asta se ocupa pompa de motorina bagand presiune. nu e nici o pompa care sa traga dintr-un vas in altul totul se petrece fizic pe principiul vaselor care comunica. floro: la modelul asta de passat returul nu are nici un rol. e in cadere libera peste pompa de motorina. atat si nimic mai mult :)
    1 point
  7. Buna alegere. Ma gandeam si eu sa trec pe uleiul japonezilor sa vad cum se comporta, niponii au alta cultura si de regula fac lucruri de calitate. O chestie e ca daca masina a mers numai pe ulei normal si apoi bagi full sintetic gen 0w50 atunci masina o sa-ti consume ulei ceva mai mult fata de cel normal, e o posibilitate dar nu 100% sigur.
    1 point
  8. Cred ca voi merge pe Eneos Sustina 5w40,iar la vara 0W50...
    1 point
  9. E pe dreacu` mai bun, astea care se respecta sunt toate bune, problema e ca lumea schimba uleiul prea tarziu si isi distrug motorul prematur ca apoi sa se planga ca uleiul e de vina.
    1 point
  10. Eu cred ca Giulia i-a incurcat socotelile :))
    1 point
  11. Si eu am aceeasi problema, te rog mult spune mi daca gasesti codul respectiv.
    1 point
  12. Motul Xcess, macar e full saps ( protectie mai buna )
    1 point
  13. Da,interesant Vr1 de la Valvoline,pt perioada de vara.... acum pt perioada de iarna sunt indecis intre xcess sau xclean fe de la Motul...
    1 point
  14. Sincer, n-am observat cine stie ce diferente. Hai sa spunem ca, parca cu VR1 Racing 5W-50 se auzea ruland motorul mai fin cand au fost caldurile mari si ma intorceam de la drumuri mai lungi. :icon_thumleft: Cu toate uleiurile pe care le-am pus masina se comporta foarte bine. Acum, apropiindu-se sezonul rece am zis sa nu mai merg cu 5W-50 si sa incerc si Motul 5W-40. Se comporta foarte bine si cu Motul X-cess 5W-40. Am aproximativ 2000 de km cu el si nu mi-a disparut deloc. Insa, ce am observat la Motul fata de Valvoline este ca-si schimba culoarea mai greu. Vom vedea cum se comporta mai incolo. :beer:
    1 point
  15. si de care ai fost mai multumit?
    1 point
  16. Nu sunt de acord cu afirmatia asta. Am motorul 1.8 T asa ca si eu vorbesc tot din experienta. Am facut pana acum 3 schimburi cu Valvoline SynPower 5W-40, 1 schimb cu Valvoline VR1 Racing 5W-50 si acum sunt pe Motul X-cess 5W-40. Nu mi-a mancat ulei la niciunul dintre schimburi (sau daca a mancat a fost insesizabil). Asa ca, nu toate "consuma mult ulei". Poate doar cele de care s-a abuzat aiurea. :icon_thumleft:
    1 point
  17. Azi am schimbat Egr-ul ,a rezistat 83000 km,schimbat pe culanta la Serpico Craiova.Aproximativ 4h a durat schimbarea lui,sper sa nu mai am alte probleme.
    1 point
  18. am găsit din dezmembrări varianta mai veche cu AP în coadă. 100 euro. O să-l pun pe ăla și vând mașina că m-am săturat de ele. Eu seatul meu l-am schimbat demult cu un prius 2006 și am scăpat de treceri prin service la 2 luni. Acum o să scap și de mașina nevestei. Mulțumesc pt răspunsuri!
    1 point
  19. a venit și la mine rândul bucșelor de la basculă și-a pus cineva bucșe de poliuretan?...powerflex ce diferențe sunt?
    1 point
  20. Greierasul era o pereche de ochelari uitata in cutia de ochelari din plafon fata. Acum ma simt mult mai bine> :icon_thumleft:
    1 point
  21. Povesti! Poate ca se refereau la scrisul 4x4 de pe schimbator, daca-l freci se duce intr-adevar :)
    1 point
  22. Daca ai spalatoare faruri are 5L, daca nu 3L. Spalatoarele de la faruri se actioneaza automat la primul impuls al manetei de spalare parbriz si numai cand farurile sunt aprinse. Cand nu, se spala doar parbrizul. Dupa ce se spala farurile, abia la a 4-a spalare de parbriz ies iar si cele pentru faruri. Da, cand se spala si farurile, se duce destul din lichid. Daca vrei economie si nu este noapte, stinge farurile pt alea 1-2 secunde cand speli parbrizul.
    1 point
  23. Salutare, problema asta o am si eu. Vorbind cu un coleg mai cunoscator a reiesit ca viteza marsarier este si ia sincrona. Solutiile sunt urmatoarele: - 1. dublu ambreiaj - se apasa de 2 pedala inainte de bagare in marsarie - 2. dupa ce se apasa schimbatorul si se trage catre stanga se mai asteapta 1 sec sau 2 si se baga in marsarier. Eu dupa ce am inceput sa tin cont de aceste solutii nu mi s-a mai intamplat. Incercati si voi si dati un feedback. Mersi,
    1 point
  24. Pentru ca sintem destul de putini pe aceasta sectiune a forumului informatii suplimentare mai puteti gasi si aici: http://www.forum-tiguan.com/ http://www.forum-auto.com/marques/volkswagen/debut-Tiguan.htm http://forum.autoplus.fr/autoplus/Volkswagen/Tiguan/liste_sujet-1.htm http://www.mytiguan.com/ http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.php?970-Tiguan http://volkswagenownersclub.com/vw/forumdisplay.php/141-TIGUAN-OWNERS-CLUB http://www.turbo.fr/volkswagen/volkswagen-tiguan/forum/
    1 point
  25. 4x4 pe zapada e fix pix. daca ai cauciucuri bune si e o zapada "Acceptabila" pleci si cu 4x2...indiferent ca e SUV, sedan, compact, etc. iar daca ramai blocat (patinezi si/sau ramai pe burta) adio, nici mama 4x4-ului nu te scoate. astea sunt preconceptii...in special in orase, la majoritatea posesorilor de suv-uri/sav-uri, 4x4 e un fix un moft scump, inutil si aproape nimeni nu-l foloseste...dar e bucuros ca-l are. spre deosebire de ESP unde e recomandat sa nu intre niciodata insa, o data in viata daca-ti foloseste, face diferenta dintre viata si moarte. si cele de mai sus ti le spun in calitate de posesor de 4x4. prin noroaie, drumuri forestiere, maluri si vaduri mi-a fost mult mai util decat pe zapada. mai ales in oras.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!