Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2015 în toate secţiunile

  1. cred ca ar trebui sa postezi mesajul in aria tehnica, nu la recomandari achizitie. Poate ai mai multe sanse acolo
    1 point
  2. ..si nu citeste mp3-uri, doar track
    1 point
  3. si w5w e acelasi lucru, dar trebuie sa se arda ambele becuri w5w pe aceeasi parte ca sa avertizeze,
    1 point
  4. Motul Xcess, macar e full saps ( protectie mai buna )
    1 point
  5. Nu doar practic ci si teoretic 5w40 e mai vascos la 40 de grade fata de un 5w30, deci si la tempereturi mai mici ceea ce inseamna "la rece" e mai vascos, dupa datele de mai jos mult mai vascos: - 5w40: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_%28GB%29.pdf?1420818184 - 5w30: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/55/original/8100_X-clean__5W-30_%28GB%29.pdf?1338907474 Exista 5w30 cu norma 505.01: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/79741/original/8100_X-clean_FE_5W-30_%28GB%29.pdf?1441900958 diferenta de vascozitate la 100 de grade si de HTHS la 150 de grade nu e asa de mare fata de 5w40 de mai sus, in schimb la 40 de grade in jos va apare o diferenta imensa de vascozitate. Daca ne gandim ca motorul lucreaza mult la rece jumate de an si tot anul din cauza pornirilor dese, si ca mai mult suntem blocati in trafic, si span nu prea avem unde sa-i dam din cauza radarelor, se ajunge la concluzia ca si un HTHS de 3,5 face acelasi lucru cu unul de 3,6 sau 3,7. Oricum nici 0w40 nu e smecherie pt. PD fiindca nu are 505.01: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/57/original/8100_X-max_0W-40_%28GB%29.pdf?1422018494
    1 point
  6. @amicull 5w40 va proteja mai bine cama. Teoretic nu se recomanda ulei low saps in motoare tdi 505.01. Norma 507 spun ei ca inglobeaza 505.01 dar motorul meu nu s-a inteles cu 5w30 fapt ptr care l-am scos dupa 2000 km. Daca ai dpf e alta poveste dar in cazul tau ca si al meu recomand un ulei mid/full saps.
    1 point
  7. Eu cel putin incercam sa aflu "Cum functioneaza Climatronicul", nu de dragul discutiilor. Ma asteptam sa aiba vreo rezistenta electrica care incalzeste aerul in momentul in care e pe AUTO, si e decuplata atunci cand apas ECON. Chiar mi-as fi dorit sa aiba asa ceva, desi nu gasesc pe nicaieri sa zica ca are. Cu toate ca am aflat ca Fabia are asa ceva. @ expert - nu ai citit nelamurirea mea, si totusi mi-ai raspuns. Ceea ce ai scris tu, eu deja stiam, scrie si in carte. Mersi pentru intentie. P.S. Am citit pe undeva, ca e bine sa fie ON climatronicul, la pornire, ca astfel se uzeaza mai putin ambreiajul compresorului acestuia, decat in momentul cuplarii la turatii mai mari. Iar despre utilizare, si cel de apartament e indicat sa fie pornit si iarna cel putin o data pe saptamana, pentru a-si face ungerea. P.S.2. La mine e ON tot timpul, folosesc butonul de recirculare cand trec pe langa camioane fumigene. Butonul de ON/OFF, desi l-am "activat" nu l-am folosit inca, decat demonstrativ. :lol:
    1 point
  8. :banghead: Cu banii astia imi luam doua, pana la urma e doar o sticla cu rezistente pe spate, pretul asa mare provine de la super-adaosuri comerciale.
    1 point
  9. nu stii cumva ce model de spyball ai? Daca telecomanda ta arata ca in atasamentul de mai jos, iti pot pune la dispozitie cartea tehnica. Trebuie doar sa o caut si sa o scanez (sunt doar cateva pagini, max. 10).
    -1 points
  10. Felicitari, sa te poarte sanatos peste tot, fara probleme si sa-ti aduca zambetul pe buze ori de cate ori te sui in ea. As fi optat pentru un DSG, dar cum gusturile nu se discuta, n-am decat sa iti urez multi km!
    -1 points
  11. 5w40 e un ulei mai gros la rece fata de 5w30 . Cum protejeaza axa cu came 5w40 ? Ajungand mai greu in sistemul de ungere fiind mai gros si afara mai frig ???
    -1 points
  12. Teoria spune ca ambele uleiuri la rece au aceeasi vascozitate, respectiv cifra 5 din codificare.
    -1 points
  13. Subcriu la ce spune Dolfin. 5W reprezinta vascozitatea la rece. De acord ca 5w30 practic vorbind e mai fluid dar ca si all rounder 5w40 e mai bun ptr tdi pd non dpf. Daca vorbim de sezonul rece as recomanda un 0w40 in detrimentul 5w30.
    -1 points
  14. Probabil avea ceva la arcuri din timpul transportului? de aici sa para mai inalta ma gandesc
    -1 points
  15. Nu am de gand sa ma murdaresc degeaba pe maini.Eu zic ca si daca era pe lastun, 11 ani la o baterie e ceva...
    -1 points
  16. E pe dreacu` mai bun, astea care se respecta sunt toate bune, problema e ca lumea schimba uleiul prea tarziu si isi distrug motorul prematur ca apoi sa se planga ca uleiul e de vina.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!