Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.09.2015 în toate secţiunile

  1. Aplici tehnica anticiparii :))
    1 point
  2. Nu sunt convins ca exista o diferenta la calitatea materialelor folosite la Passat si Superb. Cred ca diferenta se face in calitatea designului si modul de imbinare intre diferitele materiale, care, la Passat este clar mult mai studiata si optimizata pentru un "feel" high quality, pe cand la Superb se merge pe simplu/sobru, filosofie care permite si o optimizare mai bun a a costurilor nete de productie/montaj. My two cents... Cat priveste concurenta, o lasam in fum :coffee_lol:
    1 point
  3. Salut, Vroiam sa descriu si eu experienta abreajului :) cu masina din semnatura. Zilele astea am schimbat : 1) Kit ambreiaj Luk. 2) Cilindru slave cutie. 3) Cilindru de la pedala. volant OEM a tinut pana la 200 080 Km. Simtomele au fost urmatoarele: 1) Tinea foarte jos. 2) La cald intra greu in treapta 1 si caraia in marsarier. 3) Pedala tare. 4) Tremurat la plecat de pe loc. 5) Sunet metalic la relanti. 6) Din cand in cand mers sacadat al motorului la relanti. 7) In final pedala nu a mai revenit de la podea. In prealabil dupa ce am citit acest forum am facut aerisire ambreiaj si nimic nu s-a schimbat. Dupa schimbare kit totul este normal pedala mai moale si prinde exact la jumate un pic cam sus dupa mine dar poate m-am obisnuit cu vechiul ambreiaj. Costuri: 1) Manopera 500 ron. 2) Kit 1750 ron. 3) Cilindru pedala 233 ron. 4) Cilindru cutie: 500 ron. 5) Lichid frana: 150 ron aproximativ. A fost nevoie de schimbare pentru ca s-a spart efectiv cilindrul de la pedala si a curs tot. Service-ul unde s-a facut reparatiea este unul cunoscut si autorizat nu stiu daca pot sa scriu numele pe forum dar daca cineva are nevoie il spun pe privat.
    1 point
  4. @silviu91: la 200k te cam astepti sa schimbi kitul de ambreiaje + volant dubla, aici la noi piesele sunt cca 900 euro + manopera
    1 point
  5. Deenman tu mai citesti asa pe acest forum? Rasfoieste si minuneaza-te: passat 2008 iesit bolt piston prin bloc grecia, passat bkp(parca) caruia i se opreste motorul in mers din cauza injectoarelor, motorul 1.4 de 160 cp care are pistoane din mamaliga si lista poate continua. Tu ai avea curaj sa mergi cu astfel de masini in concediu? La generatiile mai vechi de pd merg chiar si cu 3 injectoare bune, te duc acasa. Parerea mea e ca daca iti cumperi un a4 b6 cu sitoric si il intretii, nu are moarte, te duci la polul nord cu el. Edit: Iti mai dau un exemplu. Unchimiu are ford focus 2006(sau7) 1.6 tdci de 110 cai. El locuieste in italia de unde a si luat masina(km putini, carte service). Masina arata acum 4 ani ca noua cand o cumparase. De fiecare data cand a venit in Romania cu masina a avut probleme. Ba EGR, ba turbo, ba alternator. Alternatorul l-a costat 700 euro (musai oem ca trebuie adaptata partea electronica pe masina, asa a motivat service-ul).
    1 point
  6. Hai ca revin cu niste lamuriri, ca tot ne-am contrazis in legatura cu varsta unei masini si in special de diferenta de vreo 5 ani intre A4 si FOCUS, si de ce A4 si nu FOCUS ! -am citit seara aceasta ca nemtii (VW cel putin) in anul 2005 a intrat in politica de reducere a costurilor, masinile nu mai puteau indeplini normele si trebuia sa foloseasca la diesel adblue , cum s-a si pus pe PASSAT 2.0TDI 136cp. Pentru costurile de 300euro care erau necesare pe modelele euro 5, au renuntat si au pacalit cu softul ala. Am mai citit ca inclusiv la Golf 5, dupa anul 2006 s-a produs o scadere a calitatii, chiar daca au venit cu minuni de navigatii si alte dotari, insa alea erau optionale si daca le doreai le plateai, pe cand masina per ansamblu trebuie ca in dotarile standard( de baza, sau nivele superioare) sa pastreze costurile cat mai reduse. -am citit tot in aceasta seara un raport de utilizare al Alfa Romeo Giulietta, care in prezent ca masina sh are o calitate in interior mediocra, sub medie ! Are probleme mari cu rugina + electronice si altele mecanice costisitoare si enervante, pe cand la alfa 159 (sau 147) nici vorba de calitate mediocra sau rugina, a fost una din cele mai bune masini Alfa, insa a fost prea grea, iar cele electrice sunt oricum cunoscute la masinile italiene :)), inclusiv la vopsea care e foarte slaba pe Giulietta si unii proprietari spun ca se ciobeste si daca o speli cu aparat cu presiune si asta nu numai la Alfa Romeo Giulieta, cat si la alte modele din alte tari. Deci inca o dovada ca si italienii s-au luat dupa nemti. Mai sunt cazuri de masini noi care sunt mai slabe calitativ insa n-am suficient timp sa detaliez. In concluzie, un A4 in stare buna de functionare merita pentru diferenta nefavorabila de 5 ani. E din alta clasa, alta calitate. Iar intretinerea, cautati voi pe siteuri specializate si comparati costul la volant, turbo si alte piese si o sa ramaneti uimiti. In ultimii ani au mers pe principul designului care l-au imbunatatit foarte mult cu diferite leduri, jante, etc , care sa iti atraga privirea si sa iti placa mult, insa caliatea a scazut considerabil. Puteti sa va raspundeti singuri la aceasta dilema prezentata de mine daca, comparam PASSAT B5.5 cu B6, ca tot sunteti multi posesori si cunoscatori, B6 sedan cel putin e mult mai frumos, insa calitativ ... va las sa raspundeti voi la aceasta intrebare (si nu in ultimul rand, cunosc posesori de B6 care le pare foarte rau dupa B5.5, cunosc posesori de Octavia 1 pana in 2004 (nu modelul TOUR care era mai slaba) care sunt dezamagiti de upgradeul facut la Octavia 2. E veche, stiu asta ! Insa numai odata schimbi turbo si te tine inca cativa ani si nu mai ai probleme si acest lucru e valabil la orice piesa, pe cand la modelele cu defect de fabricatie, ii inlocuiesti imbusul la pompa de ulei si niste mecanici mi-au zis ca pe parcurs trebuie inlocuit din nou si acel lucru costa. Poate am gresit un unele afirmatii si nu ma supar daca ma corectati, imi face placere sa am cu cine discuta pe aceste subiecte.
    1 point
  7. Eu ma gandesc ca acest consum mare sa nu fie consecinta unor probleme la.motor nedepistate..curios este ca avansuk mai mic a generat un consum mai mare..o sa l pun -1... Sa vad ce si cum
    1 point
  8. de obicei dupa un drum cum am subliniat mai sus,imi lipsesc cam 2mm de la partea superioara a hasurii de pe joja.am verificat tot timpul inainte de plecare,in acelasi loc,si dupa ce veneam seara de la drum,verificam a doua zi dimineata. am un bebe mic si ma ocup sa-i prepar hrana,asa ca am idee cat inseamna 20-30 ml :blah_: oricum,ideea e ca dupa 500 de km mersi mai tare trebuie sa completez putin ulei si daca nu as face-o,dupa vreo 4-5 drumuri cred ca mi se va aprinde atentionarea in bord de lipsa ulei.am patit-o odata inaite de a schimba uleiul.
    1 point
  9. Procedeul descris mai sus nu este un tuning propriu zis ci este o adaptare a ECU/pompa de injectie astfel ca valorile efectiv obtinute sa creasca performantele. Aceste adaptari sunt permise tocmai pentru a compensa (calibra) diferentele intre ce masoara ECU si valoarea fizica efectiva a acelui parametru. Bazandu-ne pe aceste adaptari am "pacalit" ECU sa-si modifice valorile de injectie in sensul dorit de noi. Ele sunt valabile si in cazul ECU-urilor cu mapele modificate, insa in acel caz NU SUNT RECOMANDATE.
    1 point
  10. :blink: eu as vrea sa-mi schimb calculatorul de confort ( corectati-ma voi daca nu ii zice asa) cu una de 30 byte 3C8 937 049 S. lamuriti-ma daca modificarea asta se poate face.
    -1 points
  11. Consumul e poate fi influientat de multi factori,regleaza avansul,vezi cantitatea injectata si durata ei,starea maf-ului....etc si apoi consumul
    -1 points
  12. De la un magazin mi-au recomandat castrol edge fst E mai bun mobil 1? Mulțumesc
    -1 points
  13. Ținând cont ca am luat mașina de curând, azi am găsit în ea un bidon de ulei original vapsoil 5w30 Sa continui cu ăsta sau celelalte sunt mai bune? Filtrele mann sunt ok?
    -1 points
  14. Vapsoil-ul cred ca e Shell deci e bun.uitate totusi cand a fost produs. Filtrele Mann sunt printre cele mai bune la fel ca si Mahle/Knecht.
    -1 points
  15. Avand in vedere ca nu ai trecuta masina in profil, orice discutie despre aceasta inseamna spam!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!