Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.09.2015 în toate secţiunile

  1. Deenman tu mai citesti asa pe acest forum? Rasfoieste si minuneaza-te: passat 2008 iesit bolt piston prin bloc grecia, passat bkp(parca) caruia i se opreste motorul in mers din cauza injectoarelor, motorul 1.4 de 160 cp care are pistoane din mamaliga si lista poate continua. Tu ai avea curaj sa mergi cu astfel de masini in concediu? La generatiile mai vechi de pd merg chiar si cu 3 injectoare bune, te duc acasa. Parerea mea e ca daca iti cumperi un a4 b6 cu sitoric si il intretii, nu are moarte, te duci la polul nord cu el. Edit: Iti mai dau un exemplu. Unchimiu are ford focus 2006(sau7) 1.6 tdci de 110 cai. El locuieste in italia de unde a si luat masina(km putini, carte service). Masina arata acum 4 ani ca noua cand o cumparase. De fiecare data cand a venit in Romania cu masina a avut probleme. Ba EGR, ba turbo, ba alternator. Alternatorul l-a costat 700 euro (musai oem ca trebuie adaptata partea electronica pe masina, asa a motivat service-ul).
    2 points
  2. Vopsite în câmp electrostatic.
    1 point
  3. ia si tu un termostat de la o firma consacrata si daca poti, inainte de a-l monta pe masina, incearca-l pa aragaz intr-o oala cu apa. Iti mai trebuie un termometru care sa aiba scala peste 100grade (eu l-am folosit pe cel pt. friptura al nevestei). Multe deschid la temperatura ca trebuie, dar inchid mult mai tarziu. Eu am acum Wahler pe masina. Poti lua si Behr
    1 point
  4. rombat, never again :D oricum m-am lamurit si cu garantiile astea, pot sa-ti dea ei 50 ani garantie, dar au niste termeni si niste clauze de iti scoate toata masina defecta, nu bateria lor
    1 point
  5. @lupo_bv Daca te referi la mine eu voiam sa stiu daca foloseste ulei Mobil 2T in motorina.
    1 point
  6. Foarte tare ideea lui RTR! Desigur, cu modificarea mentionata de ioanidis84. Eu am vrut sa ies ieftin, folosind un filtru pt aer comprimat, proiectat sa faca exact ce avem noi nevoie, insa la 80+ lei la Mr. Bricolage, fara stuturi si celelalte auxiliare, m-am lasat pagubas. Ebay ofera acel filtru la 18$ deci tot vreo 80 de lei. Asa ca am folosit o conserva de 400g, furtun pt apa, coturi, reductii si teava de cupru si am improvizat un catch can, in care am pus un perete despartitor intre in si out ( tecile intra la 90 de grade una fata de cealalta, l-am umplut cu bureti metalici de vase, nu cred ca sunt din inox, si as mai pune ceva sita pe tevi, ca sa nu cumva sa plece bucati de burete spre turbina. Deocamdata, am cam 200Km cu instalatia, n-am verificat daca s-a strans ulei, dar o voi face zilele astea. Bieinteles, solutia mea e una provizorie, pana la schimbul de ulei, in vara. Dupa ce trag concluziile, cumpar un catch can de pe Ebay si-l adaptez,sau il fac din teava de Al sau inox. Imi plac cele de pe Ebay... capac demontabil, stuturi de care vrei, poti sa astupi portul din admisie si sa ventilezi, printr-un filtru de 5$, in atmosfera gazele (de acord ca nu e legal in unele tari...) Epuratorul ciclonic de la BMW X5, costa aftermarket 115 lei a Al Padrino, m-am interesat. Marca Autoteile. Arata OEM, si cu nuste furtunuri negre si un reciient sub el, ai rezolvat treaba. Readucerea uleiului in baie e mai greu de rezolvat insa posibila. Dar nu e doar ulei, e si apa, iar uneori se face o marmelada sinistra in recipient... nu as risca.
    1 point
  7. Salut, @EEXCLADE, nu am nicio eroare raportata de VCDS sau vreun martor aprins în bord. @skodita100, nu mai știu exact valorile dar îți pot spune un interval : intre -/+ 0.0x și +0.3 (era valoarea maxima).Am verificat aceste valori la un service multimarca,iar cel care a făcut testul a zis ca valorile sunt, citez "foarte bune".Voi reveni cu un printscreen cand voi face rost de un VCDS. Mașina are 170.000km. Problema e destul de frustranta când se întâmpla în intersecții. Schimbarea distribuției am făcut-o la reprezentata VW din Brașov (nu dau nume dar e ușor de aflat).Dupa numai 1000 de km șurubul unei role s-a forfecat (s-a dovedit mai tarziu ca nu fuseste strans corespunzator) și a sărit cureaua de distribuție. In urma acestui "fericit" eveniment a trebui sa schimb supapele și sa planez chiulasa.Nu știu în ce măsura are legătură acest eveniment cu injectoarele,dar nu sunt eu chiar cel mai priceput în mecanica.
    1 point
  8. Problema rezolvata. S-a schimbat o bobina de inductie si s-a curatat clapeta de acceleratie. In mod ciudat nu s-a gasit nici o eroare pe al doilea tester.
    1 point
  9. Am procurat tot ce era necesar: macarale electrice, fata de usa sofer,plastice suport pentru butoane geam si reglaj oglinzi. Macaralele difera in mod clar,cele manuale au alt tip de tambur pentru cablurile de otel si nu am putut face modificari. Macarelele au venit cu motor dar fara electronica,asa zisele "calculatoare de usa",insa eu aveam deja motoarele complete de la un Golf 4,iar electronica e identica, am transplantat-o si functioneaza perfect. Am inceput montajul la usa dreapta fata, macaraua e foarte simplu de schimbat, am slabit suruburile,am scos vechea macara si am pus-o pe cea electrica,in 5 minute.Partea cea mai rea e ca am cablajul din usi tot de Golf 4 si nu se prea potriveste,dar rezolv treaba prelungind unele cabluri.Oglinda retrovizoare cu reglaj mecanic,a devenit cu reglaj electric,am pastrat carcasa si am inlocuit continutul,adica am montat un actuator electric,identic cu cele originale,actuatorul provenind din oglinzi defecte,schimbate pe asigurare la vechea masina,un Suzuki Swift si oricum am vazut acelasi tip de actuator pe foarte multe marci de masini,practic e standard.per total,intreaga operatie,fara graba a durat aproape 3 ore. Din pacate,nu am garaj si lucrez afara,iar vremea imi pune piedici,insa nu ma las pana nu rezolv tot. :icon_cheesygrin:
    -1 points
  10. Ce chestii super misto mai activati dnu Humerg? Oare un motor mai putin poluant ar merge? :)
    -1 points
  11. Felicitari, sa te poarte sanatos peste tot, fara probleme si sa-ti aduca zambetul pe buze ori de cate ori te sui in ea. As fi optat pentru un DSG, dar cum gusturile nu se discuta, n-am decat sa iti urez multi km!
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!