Foarte tare ideea lui RTR! Desigur, cu modificarea mentionata de ioanidis84. Eu am vrut sa ies ieftin, folosind un filtru pt aer comprimat, proiectat sa faca exact ce avem noi nevoie, insa la 80+ lei la Mr. Bricolage, fara stuturi si celelalte auxiliare, m-am lasat pagubas. Ebay ofera acel filtru la 18$ deci tot vreo 80 de lei. Asa ca am folosit o conserva de 400g, furtun pt apa, coturi, reductii si teava de cupru si am improvizat un catch can, in care am pus un perete despartitor intre in si out ( tecile intra la 90 de grade una fata de cealalta, l-am umplut cu bureti metalici de vase, nu cred ca sunt din inox, si as mai pune ceva sita pe tevi, ca sa nu cumva sa plece bucati de burete spre turbina. Deocamdata, am cam 200Km cu instalatia, n-am verificat daca s-a strans ulei, dar o voi face zilele astea. Bieinteles, solutia mea e una provizorie, pana la schimbul de ulei, in vara. Dupa ce trag concluziile, cumpar un catch can de pe Ebay si-l adaptez,sau il fac din teava de Al sau inox. Imi plac cele de pe Ebay... capac demontabil, stuturi de care vrei, poti sa astupi portul din admisie si sa ventilezi, printr-un filtru de 5$, in atmosfera gazele (de acord ca nu e legal in unele tari...) Epuratorul ciclonic de la BMW X5, costa aftermarket 115 lei a Al Padrino, m-am interesat. Marca Autoteile. Arata OEM, si cu nuste furtunuri negre si un reciient sub el, ai rezolvat treaba. Readucerea uleiului in baie e mai greu de rezolvat insa posibila. Dar nu e doar ulei, e si apa, iar uneori se face o marmelada sinistra in recipient... nu as risca.