Cam la toate masinile moderne compresorul/electrovalva nu se strica. Pe cand la O2 este clar o problema de proiectare/fabricatie/calitate a pieselor. Eu asta vroiam sa spun. Eu unul nu am avut/condus nici-o data o masina care sa aiba asemenea probleme cu AC-ul si crede-ma ca am condus multe si f. multi km. In afara de o eventuala reumplere cu freon o data la 1-2 ani nu ar trebui sa faci alta interventie la AC timp de cel putin 5-6 ani si multe sute de mii de km. Pe cand la Skoda Octavia mi-au spus si la reprezentante si la alte serviceuri ca este o problema reala si RECUNOSCUTA. De altfel cred ca este vizibil si pe acest forum. La ce Reprezentanta se schimba doar Electrovalva ? Ca eu unul de cate ori am avut probleme cu compresorul ,la reprezentanta m-i sa spus ca nu se schimba decat intreg compresorul si ca nu exista ca piesa "originala" decat compresorul cu totul. Si crede-ma ca dupa ce dai o data 3500 lei nu prea iti mai arde sa-l schimbi iar dupa 2 ani .Dar eu bineinteles ca a trebuit si drept urmare m-am indreptat catre un service de cartier in ideea sa schimb si radiatorul ,sa fac spalare si ce se mai tot spune ca ar fi bine ca sa fie "ca nou". Asa ca am facut toate acestea cu 3000 de lei. Dar ce sa vezi, vara urmatoare (ca asta avusese loc toamna) am observat ca nu functioneaza permanent aerul si asa cum spuneam si mai devreme in traficul din Bucuresti "ma cam taiau transpiratiile". Bineinteles ca am fost la service-ul care i-mi schimbase piesele si ce sa vezi .. acolo aerul mergea si ei i-mi spuneau ca totul e in regula. Mai tarziu mi-am dat seama ca daca turai 2-3 secunde masina pornea compresorul si probabil asta faceau si ei ca sa i-mi arate ca nu are nimic. Oricum, dupa aia am avut o problema la clapeta de recirculare (de mi se aburea instant toata masina ) si am pierdut si cu aia o gramada de timp si bani pana am depistat-o/rezolvat-o la o reprezentanta pana la urma, ca la alte service-uri vroiau sa-mi schimbe iarasi tot aerul dar si acolo iarasi vreo 1500 lei in total.Acum de curand am schimbat radiatorul, iar 1100 lei si uite asa s-au dus 10 000 lei pe un AC care tot nu merge bine nemai punand la socoteala prima interventie prin 2010 cand era in garantie (si cand nu i-mi aduc aminte sigur dar parca numai compresorul l-au schimbat). Asa ca tragi tu concluziile cam ce parere ar trebui sa am despre acest AC de la Skoda, cand in rest la toate masinile care le-am avut personal sau de la munca (de la Matiz pana la Volvo) nu am avut absolut nici-o problema in afara de reumplere instalatie cu freon. Cu toate astea, sper sincer ca la noua Octavia sa fi rezolvat problema, fiindca in rest masina este f. fiabila si ar fi pacat sa persiste cu aceasta problema. Chiar daca nu m-au convins deloc cu noul design, m-as risca iarasi la o achizitie daca as sti ca au rezolvat-o cu AC-ul.