Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2015 în toate secţiunile

  1. http://www.fomcoservice.ro/incalzitoare-eberspacher-66-66/
    1 point
  2. Pret omenesc poate doar in afara. La noi o camera de ardere e in jur de 1000 lei. Noua nu SH.
    1 point
  3. Inainte de a mai cauta cauza cel mai rapid alimenteaza cu alta motorina ceva de 55 de la alta statie, poate ai prins o motorina botezata.
    1 point
  4. Sper ca te poti bate cu pumnii in piept in ceea ce priveste afirmatiile facute despre 1.6tdci/hdi/d. Altfel, te-as sfatui sa te abtii. Generalizezi, cand 1.6-le respectiv vine in 2 variante. Unul mai slab(~90cai) si unul mai potent de ~110. Intre ele sunt diferente notabile. Turbo cu geometrie fixa vs variabila, volant cu masa simpla vs masa dubla, si lista poate continua. Probleme au fost la cele de 110, exact la acele piese diferite. Cum de altfel, sunt si la restul masinilor Vag(si nu numai) post 2005 cu tdi cu geometrie variabila, masa dubla si alte cele. Chiar si asa, comparand cu toate failurile date de VAG cu orice motor al lor de volum(de la 1.2 la 2.0) sunt ca si inexistente. Sunt mai ieftine decat golf 5 pentru ca nu's la fel de cautate. Pt ca mentalitate. Pt ca Romania. Si apoi pentru ca imagine.. care e cauzata de cele anterioare. Acum 2 luni am luat pt un prieten un G5 2007, 1.9 tdi BXF(90cai), 135.000km cu 5500E. Ieri, am luat pt iubita un C4 2012, 1.6 e-hdi de 92 cai, 92.000km reali, 5900E. Deci, 5-6 ani intre ele, cel putin o generatie tehnologica, dotari cacalau si doar 400E. Trebuia sa fiu imbecil sa dau 8500 pe un golf cat mai cinstit, echivalent, de 90 de cai. Mai ales la cat de laudat e si 1.6-le asta tdi CR. Din orice pdv, pt o utilizare preponderent urbana si de catre un sofer potolit, C4 se sterge la fund cu G5 de la materiale, design, dotari la care golful nici nu viseaza la nivel de echipare similar, confort mai bun decat la Passatul meu, motor f silentios si consum nesimtit de mic. Si o spun eu, posesor si fan vag de 8, respectiv mai bine de 10 ani. Si nu mi-e deloc usor s-o spun, s-o recunosc. imi dau seama cat de mult ne falfaie astia de la VAG sigla in fata ochilor si cat de tare isi bat joc de noi de fapt.. Am avut ocazia sa ma dau si cu-n C5 2011. Dureros... Ce passat b6 sau b7 frate..? :icon_confused: :tuktuk: Si nici macar nu avea suspensia aia.."covor fermecat". E drept, VW-urile, fie ca vbim de Passat sau GOlf, sunt mai plantate pe sosea. Dar pt un sofer ca mine(sau majoritatea), pt care conteaza confortul si prea putin acei 5% din timp cand te dai pe curbe, zgomotul suspensiei, si rigiditatea cu care nu absoarbe denivelarile de orice fel... reprezinta factri care le fac sa piarda. Chiar va recomand sa incercati si voi. Treceti putin peste legenda de "masina frantuzeasca" si n-o sa fiti dezamagiti. Dimpotriva..
    1 point
  5. De fapt, ˝ziaristii nu doarme˝ Au provocat un angajat al institutiei la discuţii pe acesta temă, omul a facut niste presupuneri logice si de bun simţ iar ei au prezentat în titlu ca fiind un pericol iminent de recalculare a taxei. Mai lipseau niste exprimari gen ˝halucinant socant˝ etc si reteta era completa. Nu asa se face un jurnalism de calitate. Asta este comert ieftin de taraba, subiecte provocate. End offtopic
    1 point
  6. Si mie imi ziceau la fel la reprezentanta Skoda unde servisam vw, ca motorul 1.4 tsi nu are nevoie de schimb lant sau intinzator. Pana la urma pentru linistea mea l am schimbat in alta parte.Desi nu aveam probleme cu zornaitul decat daca masina era oprita mai mult de 3 zile,l am schimbat. Cand a desfacut capacul ,lantul era slab,desi se circulase cu masina peste 10 km. Cauta alt service care schimba distributia. Lui Rex i a schimbat distributia cu 4000 lei (si variatorul).
    1 point
  7. Interesante modificarile tale, sper sa rezolvi si ultimile retusuri, aproape ca as fi si eu tentat, dar ma descurajaza omologarea la RAR. Sa vedem cat om mai putea circula cu non euro si hotaram atunci. :blink:
    1 point
  8. exista webasto instalat pe golf V diesel,dar nu golf plus ? intreb pt ca as vrea sa fac retrofit kit..
    -1 points
  9. salut.Mi-am montat un webasto bw50 pe benzina,pe o supernova.Problema la mine este ca as dori ca alimentarea sa mi-o fac printr-un "T" direct de pe furtunul de alimentare a masinii.Nu stiu daca nu afecteaza presiunea pe furtunul care duce la injectoare.Si inca o intrebare mai am:Webasto-ul meu are si retur.Am vazut la unii ca ii pune dop.Voi ce ziceti sa-l pun pe returul masinii,tot asa printr-un "T" sau sa-i pun dop? Ma gandesc,ca returul fiind la nivel mai ridicat fata de webasto ,sa nu se intoarca benzina inapoi.astept un sfat de la cunoscatori.ms mult
    -1 points
  10. Salut ! Am incalzire stationara pe GOLF 5 PLUS 2005 2.0 TDI si iarna asta m-am hotarat sa verific de ce nu functioneaza. Detin masina din 2008, anterior a fost masina de SHOW ROOM si TEST DRIVE, ma rog .... cu putini KM la bord.... Nu stiu cat de des a fost folosit sistemul WEBASTO in perioada de dinainte (intuiesc ca foarte rar). Eu de cand o am n-a functionat deloc.... asta din cauza unei erori de functionare a pompei de recirculare. Am fost la un prieten am aflat care e cauza si am schimbat pompa cu una noua si originala. La testul de functionare separata a subansamblelor sistemului au rezultat ca: - pompa de motorina functioneaza, ,(nu are erori, se aude) - ventilatorul arzatorului functioneaza, ,(nu are erori, se aude) - pompa de recirculare - recent schimbata - functioneaza,(nu are erori, se aude) - bujia de initiere a arderii functioneaza (nu are erori). In prezent ma confrunt cu urmatoarele probleme si simptome - Telecomanda functioneaza fara probleme, LED verde aprins 2 secunde - initiaza sistemul, lampa de incalzire auxiliara de pe butonul de la climatronic este aprinsa, deasamenea - pot porni si din buton, - Pot opri functionarea si din telecomanda si din buton, - porneste climatronicul dupa programul setat, dar .... nu porneste si sobitza, in plus dupa ce porneste climatronicul din programarea zilnica a incalzirii auxiliare.... cu temp pe HIGH... asa o gasesc dimineata, tot pe high (fara ca incalzirea sa functioneze.... imi baga aer de afara).... dar dupa ce introduc cheia in contact climatronicul trece pe LOW.... si spre surprinderea mea imi baga aer rece continuu... adica rece ...16 grade. aer conditionat activ Nu mai stiu ce sa cred.... temperatura exterioara pe timpul testelor sub +5 grade nu am lasat pe ECON climatronicul nu am lasat nivel combustibil pe minim modul de functionare - setat pe HEATING pe BC+ Cred ca am inteles deplin meniul de setare si programare..... nu m-am incurcat deloc in intelegerea acestuia.... Ce are? de ce nu functioneaza?.... erori pe VAG nu are.... Aaaa, am uitat sa spun .... putini specialisti la SERVICE in domeniul WEBASTO.... niste urechisti... "nu stim, sa vedem....", unul mi-a spus ca el nu se baga ca e mult de lucru la demontat-montat. invit un specialist sa ma sfatuiasca.... vreau caldurica in masina...voi cei care stiti ce si cum... AJUTATI-MA Multumesc anticipat!
    -1 points
  11. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!