Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 22 Noiembrie 2024
-
Anual
23 Noiembrie 2023 - 22 Noiembrie 2024
-
Lunar
23 Octombrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
16 Noiembrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Astăzi
23 Noiembrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
24.09.2015 - 24.09.2015
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2015 în toate secţiunile
-
RzzV Corect, dar de obicei procedura depaseste bugetul alocat de "samsar" si se mai trece cu vederea acest aspect, nui chiar ieftin si accesibil sa schmbi 2 chei la un model audi dupa 2008.1 point
-
Salut Adrian Touran ! Chiar azi am vazut un anunt pe olx ca dezmembreaza ninate sobite eberspacher ! Cauta Eberspacher pe Bihor Oradea ! Sper ca te-am ajutat !1 point
-
Azi au aparut stiri similare legate de motorul de 2.0 TDI de la BMW... Probabil ca mai urmeaza si altii.1 point
-
Daca fac rost de filmulet o sa il postez. Offtopic: Vezi ca ti s-a mutat localitatea in Filiasi , pit ! :) https://www.google.ro/search?q=1.4+tsi+cavd+turbina&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIqsuvuNaPyAIVk_CACh1I7wh_#imgrc=3_RL58nlyb2VSM%3Ala tija asta ma refer1 point
-
Cred ca esti primul de pe forum care pateste asta la CJZA. Sper sa fie totusi sa nu fie ceva global ca in cazul distributiei pe lant.1 point
-
Sper ca te poti bate cu pumnii in piept in ceea ce priveste afirmatiile facute despre 1.6tdci/hdi/d. Altfel, te-as sfatui sa te abtii. Generalizezi, cand 1.6-le respectiv vine in 2 variante. Unul mai slab(~90cai) si unul mai potent de ~110. Intre ele sunt diferente notabile. Turbo cu geometrie fixa vs variabila, volant cu masa simpla vs masa dubla, si lista poate continua. Probleme au fost la cele de 110, exact la acele piese diferite. Cum de altfel, sunt si la restul masinilor Vag(si nu numai) post 2005 cu tdi cu geometrie variabila, masa dubla si alte cele. Chiar si asa, comparand cu toate failurile date de VAG cu orice motor al lor de volum(de la 1.2 la 2.0) sunt ca si inexistente. Sunt mai ieftine decat golf 5 pentru ca nu's la fel de cautate. Pt ca mentalitate. Pt ca Romania. Si apoi pentru ca imagine.. care e cauzata de cele anterioare. Acum 2 luni am luat pt un prieten un G5 2007, 1.9 tdi BXF(90cai), 135.000km cu 5500E. Ieri, am luat pt iubita un C4 2012, 1.6 e-hdi de 92 cai, 92.000km reali, 5900E. Deci, 5-6 ani intre ele, cel putin o generatie tehnologica, dotari cacalau si doar 400E. Trebuia sa fiu imbecil sa dau 8500 pe un golf cat mai cinstit, echivalent, de 90 de cai. Mai ales la cat de laudat e si 1.6-le asta tdi CR. Din orice pdv, pt o utilizare preponderent urbana si de catre un sofer potolit, C4 se sterge la fund cu G5 de la materiale, design, dotari la care golful nici nu viseaza la nivel de echipare similar, confort mai bun decat la Passatul meu, motor f silentios si consum nesimtit de mic. Si o spun eu, posesor si fan vag de 8, respectiv mai bine de 10 ani. Si nu mi-e deloc usor s-o spun, s-o recunosc. imi dau seama cat de mult ne falfaie astia de la VAG sigla in fata ochilor si cat de tare isi bat joc de noi de fapt.. Am avut ocazia sa ma dau si cu-n C5 2011. Dureros... Ce passat b6 sau b7 frate..? :icon_confused: :tuktuk: Si nici macar nu avea suspensia aia.."covor fermecat". E drept, VW-urile, fie ca vbim de Passat sau GOlf, sunt mai plantate pe sosea. Dar pt un sofer ca mine(sau majoritatea), pt care conteaza confortul si prea putin acei 5% din timp cand te dai pe curbe, zgomotul suspensiei, si rigiditatea cu care nu absoarbe denivelarile de orice fel... reprezinta factri care le fac sa piarda. Chiar va recomand sa incercati si voi. Treceti putin peste legenda de "masina frantuzeasca" si n-o sa fiti dezamagiti. Dimpotriva..1 point
-
Va salut! Am zis ca ar fi timpul sa actualizez acest topic. Asadar acum am 18 000 de km, fara niciun incident de niciun fel. Sunt foarte multumit de masinuta si ma bucura de fiecare data cand o conduc. Nu consider ca as avea vreun neajuns. Parca parca tot nu mi-am gasit pozitia 100% perfecta a scaunului, oricum as face reglajele parca tot ori volanul ramane prea departe ori pedalele prea aproape ori raman prea in aer cu spatele. E posibil sa fie si numai in mintea mea dupa 9 ani de condus aproape zilnic alta masina. Cat despre consum media tuturor celor 18 000 de km este 7,7 in conditii extraurbane in proportie de 75%. Ca si extreme consumul minim reusit de mai multe ori pe distanta de 100 de km in drumul spre si de la munca a fost de 5.3( fara modul economic; si sunt convins ca in cazuri extreme poti obtine si mai putin in conditii optime) iar consumul maxim obtinut pe drumuri mai lungi de 200 de km ca pe distante mici nu este relevant nu mi-a depasit niciodata 10.5%( nici la traversat orasul nu mi-a depasit niciodata valoarea asta la mers normal in aglomeratie infernala). Acum astept sa ii fac prima revizie ( inca nu sunt hotarat la cati km sa o duc dar cu siguranta cu minim kteva mii inainte de 30 000 cum este dat de producator). Tehnic se comporta excelent masina, nu a consumat niciun pic de ulei in km acestia, cutia nu a avut niciun comportament nepotrivit. Asadar nu ma voi plictisi prea curand de ea atat timp cat totul va merge bine.1 point
-
Nu e vorba de comparatii din brosuri, ele insa reflecta realitatea. Mai putin prostia ca intra de la 1500, chiar scrie in unele locuri 1250 la 2.0 220 ceea ce e o prostie. Pe langa faptul ca am facut testdrive si am testat reprizele 1.4 150 si 2.0 150, zilnic timp de 5 ani am mers cu 1.4 122. Strict ca feeling benzinarul mic ramane fara suflu si dieselul se simte mai rapid. 1.4 nu suplineste lipsa de cuplu printr-o plaja substantial mai mare pe care se obtine. Tocmai ca pe hartie 1.4 150 are 0-100 cu 0,4s mai putin (date de pe seat.ro), dar in viata reala nu se simte. Ii dai o panta motorului de 1.4 si atunci vezi ca incepe sa se chinuie si trebuie sa stai cu pedala la podea mai mereu. In acelasi timp conducand 2.0tfsi, am realizat ca acela e mai degraba comportamentul pe care trebuie sa il aiba un motor pe benzina. Nu e vorba de putere, ci de cum e livrata si de faptul ca intradevar este motor de turatie. Nu am mers cu noul 1.8TSI, dar ma astept sa aiba un comportament similar.1 point
-
De fapt, ˝ziaristii nu doarme˝ Au provocat un angajat al institutiei la discuţii pe acesta temă, omul a facut niste presupuneri logice si de bun simţ iar ei au prezentat în titlu ca fiind un pericol iminent de recalculare a taxei. Mai lipseau niste exprimari gen ˝halucinant socant˝ etc si reteta era completa. Nu asa se face un jurnalism de calitate. Asta este comert ieftin de taraba, subiecte provocate. End offtopic1 point
-
1 point
-
Cred ca nu sunt putin ceicare tot posteaza consumul pe aici, care fac astfel de teste :winter: Cel mai relevant test l-au facut 3-4 colegi de aici de pe formum, pe autostrada soarelui (1.4 benzina, 1.8 benzina si parca 2.0 vRS a lui Tudor) ...1 point
-
Consumul 1.8TSI este surprinzator de bun pentru puterea pe care o ofera. In topicul de consumuri de Skoda am vazut consumuri f ok. Oricum sa nu ne ascundem dupa ideea ca meh si puntea e ok, daca e folosita pe Golf 4 de acum 15 ani. In mod normal nu ar avea ce sa caute pe o masina de 20k euro in 2015.1 point
-
john k: Are un switch de nivel in borcan, de acolo se aprinde cand nu mai ai lichid de frana.1 point
-
Am rezolvat si eu mersul in suturi.. Am citit tot forumul si am gasit solutia aici asa ca sunt dator cu explicatia. Am pus pe tester si am avut eroare p301 missfire pe cilindrul 1.. Am desfacut capacul la injectoare si am scos mufele electrice.. Papuceii de la injectorul 1 aveau depuneri si nu mai faceau contact bine pe mufa injectorului... Dupa o curatare cu spray de contact si frecat bine cu hartie abraziva , masina merge ca noua :) au disparut si fluctuatiile de la relantii.. Multumesc pe aceasta ocazie tuturor care au postat problemele lor, cat si rezolvarile..1 point
-
1 point
-
Vestea buna nu e tocmai cea mai buna, daca ai mers cu masina este normal sa fie sirocoul si furtunele calde ele fiind incalzite de apa din motor recirculata de pompa de apa a motorului. Ca sa ajungi la pompa de recirculare electrica trebuie sa demontezi tablia aia de sub geam si ai loc sa intri si tu acolo.1 point
-
La clapeta fire intrerupte/defectiune si la clima lipsa freon/supapa regulatoare defecta1 point
-
Eu am un amic care, spre norocul lui, a ajuns doar in tufe dupa ce a coborat transfagarasanul mai voiniceste cu un cotet de Calibra la care cred ca nici uleiul nu mai fusese schimbat in ultimii zece ani. Nu i-a mai tinut frana cand a ajuns jos. Daca vrei "cazuri din mass-media" hai sa vedem un pic logic: se intampla un accident din cauza asta. Baietii de la stiri vin si il dau repede publicului consumator de TV: "un automobilist, dupa o coborare in tromba pe Cheia, a intrat intr-un pom, nu se stie de ce, nu sunt urme de franare". Doar ca la momentul accidentului nu stie nimeni de ce mortului nu i-au tinut franele iar motivul e simplu: la momentul accidentului lichidul fierbea si ca atare datorita "golurilor" din circuit omul a apasat frana degeaba, fara efect. Vine politia dupa cateva minute, cand lichidul deja s-a racit si e sub punctul de fierbere, apasa pedala de frana si vede ca merge. Deci, de ce a murit mortul ? Ca doar frana tine. Se face o expertiza tehnica si se descopera cauza dar asta dureaza.... presa nu o sa revina asupra stirii si sa spuna "il mai stiti pe ala mort acum doua saptamani pe Cheia ? I-a fiert apa din lichidul de frana pe care nu-l schimbase de vreo opt ani si de-aia a crapat" ...1 point
-
Nu.Este doar un mit inventat sa te faca sa te simti bine.Ideea este ca daca schimbi anual sau la 3-4 ani tot asa va frana masina, daca este folosita in mod normal.Mie doar mi-au improspatata putin lichidul, in sensul ca au schimbat doar 500 ml, si franeaza la fel de bine ca inainte. Nu cred ca o instalatie de franare se strica chiar asa de repede din cauza unor picaturi de apa.Stiu masini la care nu s-a schimbat niciodata lichidul dot 4 si franeaza fara probleme si acum si mult timp de acum in colo.Insa este bine sa il schimbi la 2 ani ca asa scrie in carte, deoarece si cei din industria auto trebuie sa traiasca, nu? :)1 point
-
Normele de poluare europene sunt permisive, asa ca pe aici nu se va intampla mare lucru, doar pe piata americana este delicata treaba dar se rezolva cu minime investitii si un soft mai puturos.-1 points
-
Aviz celor care doresc diesel ! http://www.gandul.info/auto/adevarul-iese-la-iveala-scandalul-volkswagen-trece-granita-sua-si-devine-mondial-14746836 Poate am vandut masina veche euro 3 sa primesc una noua la fel :biggrin: .-1 points
-
-1 points