Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2015 în toate secţiunile

  1. ai un spike ,care intradevar scade in valoare dar e putin prelungit.turbo se vede ca intra de jos. maf e cam.....incearca o proba cu unul bun.
    2 points
  2. Cred ca e timpul sa discutam si problemele aparute la acest model. Am ~7000 Km, 150CP TDI DSG; ce am observat: - consum mare in oras 9-10% - la viteze/trepte mici - 1->2->3 si invers, se aude un cloncanit la schimbarea automata in DSG; nu e sesizabil tot timpul si se aude parca undeva inspre puntea spate - stergatoarele au un oarecare suierat cand ajung in partea de sus al parbrizului - uneori cand inchid capacul portbagajului din buton, ramane deschis la jumatatea traseului - puntea spate mi se pare mai zgomotoasa in ultima mie de km, trecerea peste denivelari este imediat sesizabila Cel mai tare ma ingrijoreaza cloncanitul ala in DSG, ati mai patit asta?
    1 point
  3. Cred ca nu sunt putin ceicare tot posteaza consumul pe aici, care fac astfel de teste :winter: Cel mai relevant test l-au facut 3-4 colegi de aici de pe formum, pe autostrada soarelui (1.4 benzina, 1.8 benzina si parca 2.0 vRS a lui Tudor) ...
    1 point
  4. Astazi am ridicat Mazda 2 si m-am despartit de Octavia la nici 45.000km. Sper ca noul proprietar sa se bucure de masina (buna dupa parerea mea; le-am dat si toate facturile de pe la revizii). Cel mai probabil dealerul o va scoate afara din Irlanda dar nu stiu in ce tara o va vinde. Cateva poze cu Mazda 2. Din pacate nu am voie sa-i fac topic aici, asa ca nu voi zice mai multe.
    1 point
  5. andreflo73 Mult mai bine acum,MAF-ul isi face putin de cap.Ai putina suprapresiune la inceput,dar nu e bai,ajuta la rotile pe 17 :icon_thumleft:
    1 point
  6. Consumul 1.8TSI este surprinzator de bun pentru puterea pe care o ofera. In topicul de consumuri de Skoda am vazut consumuri f ok. Oricum sa nu ne ascundem dupa ideea ca meh si puntea e ok, daca e folosita pe Golf 4 de acum 15 ani. In mod normal nu ar avea ce sa caute pe o masina de 20k euro in 2015.
    1 point
  7. 1 point
  8. Sunt surprins ca aproape nimeni nu ia in calcul si greutatea anvelopelor. Pentru dimensiunea 205/55 R16, anvelope de genu ContiPC5 sau Dunlop Sport (..) cantaresc intre 9-9.5kg, pe cand Nexen, Nankang (sau "tzung li") au intre 12-13kg (pe cantarite). Asta nu va spune nimic despre calitatea compozitiei anvelopelor respective?!? Eu zic ca in mod se reflecta si in performante.
    1 point
  9. :) anvelopele dedicate de iarna, isi fac treaba indiferent de precipitatii pana la +7 grade celsius. Cele de vara incep sa aibe aderenta buna de la +7 grade, asa spun 'cartile' Anvelopele all seazon sunt un compromis... Dar nu cred ca ptr romania, iar cross climate se vrea a fi o guma de VARA, buna si iarna... Eu in romania, o vad, cum sa mai scris, ca o guma de vara, pe care o schimbi putin mai tarziu cu cea de iarna, si o pui putin mai repede primavara,ma repet, in romania. Si mai ales la mine in Brasov. Oricum, cert este ca nu este o anvelopa ptr mase, doar ptr anumite nișe.
    1 point
  10. Imagineaza-ti cum sunt eu, ca imi astept Leonul de la inceputul lui iulie si cam tot de pe atunci sunt fara masina :P Dar am invatat ca Bucurestiul se poate strabate de la Sud la Nord cu bicicleta mult mai repede decat cu masina sau transportul in comun ;). Hai, inca un strop si vine ;).
    1 point
  11. dar faptul ca 10w60 nu are norma PD 505.01 nu deranjeaza pe nimeni? In plus 10w60 este un ulei de cursa scurta, are prea mult aditiv de VI ce se va consuma rapid, la ce regim de forfecare are pe camele de PD, nu rezista mai mult de 5000 km. Nici atat.
    1 point
  12. Si la trecerea de pietoni, pietonul trebuie sa se asigure, pentru ca, daca se angajeaza in traversare cand masina este in dreptul trecerii, chiar daca aceasta are 20 km/h, tot il loveste si cam pietonul este de vina...
    1 point
  13. Salutare..Cu un sfat ma puteti ajuta va rog ? Am masina de 1 an de zile, schimbul de ulei a fost facut anul trecut prin octombrie, ca niciodata am facut in acest an putin peste 10.000km. De obicei fac 7/8mii, schimb la un an, in principiu fac 85% oras.Masina merge ok,nu am completat nimic de la ultimul schimb,nu scoate fum, merge ok.. E 2.0TDI cod motor BMP cu PD si filtru de particule.Masina-mi pare putin mai galagioasa de la o vreme, mai ales dimineata de cand sa instalat racoarea. Ma ajutati cu un sfat la ce ulei sa cumpar ? Am incercat sa citesc prin topicurile dedicate, dar mi-am prins urechile in norme si fel de fel de explicatii tehnice care pe mine ma depasesc. Nu mai vreau sa aud de turcismele de la castrol. Banii nu sunt problema, nu ma uit cand vine vorba de intretinere, mai ales la ulei.
    1 point
  14. Tu ai si de acceleratie longitudinala, fiind 4x4.
    1 point
  15. Salut, Dupa cele discutate la telefon, valoara in BS03 ramane aceeasi, cu toate ca EGR ul tine vacuum, acum ori s-a facut imediat dupa pornirea motorului, cand EGR ul sta inchis, ori nu ajunge vacuum deloc la EGR -> trebuie vazut. Daca in BS11 simti cum tija se misca 50 % din probleme s-au rezolvat. cum in logul in mers se vede ca se creeaza catusi decat ceva presiune, si punand in balanta faptul ca MAP ul a fost schimbat ( si nu stii daca acel mecanic ti-a pus un senzor cu acelasi cod si bun) ma duce cu gandul ca tija nu are cum sa fie sarita, ci mai mult la un MAP defect. Pe langa asta, daca totusi ajunge vacuum in EGR si acesta deschide, dar MAF ul nu inregistreaza asta, atunci se poate spune ca si MAF ul s0a dat duhul. Experienta cu Bora AJM , din cauza MAF ulul (cred ca era o chinezarie ordinara, schimbata pe sub mana de vreun mecanic, fara stirea mea) imi citea valori foartea aiurea, cand corect cand foarte mari, din cauza caruia LIMP si posivie si spre final cand deja era mort doar Negative deviation. Schimbat cu Bosh nou original, merge impecabil, fara fum si limpuri. Sfatul meu e sa te duci la un service care are Vacuumetru si mecanicul stie meseri ;), face minuni jucaria asta, poti diagnostica o multime de lucruri. Ca pointuri de start: LA RELANTI pe traseul turbo, dupa valva unisens tre sa ai cel putin -700 mbari STABILI, fara fluctuatii. Pe traseul N75 - actuator, la fel, doar ca in momentul in care accelerezi mai brutal vei observa cum vacuumul scade, dar se reface la loc dupa ce lasi acceleratia. La iesire din N75 spre filtru de aer, vei observa acelasi fenomen doar ca invers. La relanti 0 vacuum, la acelerare mai brutala vei vedea cum se creeaza vacuum. Pe orice traseu la accelerare usoara acul nu trebuie sa tremure, se misca sus jos, dar fara tremurat.. La fel poti verifica si N18, are acelasi principiu de functionare. Daca N18/N75 scoate orice fel de zgomot, se infierbanta foarte tare sau la oprire/pornire motor bazaie ca un greier strans de gat :))) atunci cam e defect. Ca sa concluzionez, pasii ar fi urmatorii, avand ca punct de reper povestea schimbarii pieselor, 1. Senzor MAP faci test, 2. Test vacuum/valve/etanseitate 3. Daca nu gasesti probleme pa la N18/EGR adica iti ajunge vacuum acolo dar MAF citeste aiurea , schimbi cu un alt MAF(cu unul bun ;) ) Multa bafta Un video care te-ar putea ajuta, si ar putea ajuta mai multi colegi: VACUUMETRU <- how to diag + Vacuum Test&Examples
    1 point
  16. Desi producatorul recomanda norma 507 care nu exista decat in variant 5w30, multi recomanda sa treci pe 5w40. Eu unul raman pe ce zice VW ca nu sunt atat de tehnic sa inteleg si sa decid.
    1 point
  17. Am eu aceasta interfata de la tme, e ok dar se aude cam incet, ma orientez dupa un preamp ceva hi-fi.
    1 point
  18. incearca Volkswagen Original Teile Long Life III 5w-30 507.00 cod G 052 195 M4 pentru flaconul de 5 L
    -1 points
  19. Sau Motul Specific VW 50400/50700 SAE 5w30 compatibil cu filtru de particule.
    -1 points
  20. Salut .Credeti ca am gresit ca am bagat 10W60 de la Castrol?Tin sa spun ca sa schimbat total sunetul motorului .
    -1 points
  21. andrei_221 e adevarat nu are certificare 505.01 dar daca sa zic se pune problema ca masina mananca ulei peste limite si nu vrei sa desfaci motorul un timp vei folosi un ulei mai gros care in cazul pompe duze sa fie cat mai bogat in zddp, un ash cat mai mare. nu cred ca exista vreun ulei w50 sau w60 cu aprobare 505.01. Ce zici in schimb despre degradarea rapida sunt de acord
    -1 points
  22. Citeste aici. Ureea asta care se pune stiu ca este ieftina.
    -1 points
  23. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!