Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 22 Noiembrie 2024
-
Anual
23 Noiembrie 2023 - 22 Noiembrie 2024
-
Lunar
23 Octombrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
16 Noiembrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Astăzi
23 Noiembrie 2024 - 22 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
22.09.2015 - 22.09.2015
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.09.2015 în toate secţiunile
-
2 points
-
Vezi cum este codat acum modulul. Cu acelasi cod il codezi si pe celalalt, si apoi, in functie de ce tip este, urmezi procedurile de aici : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf/Jetta/Bora_(1K/5M)1 point
-
Sincer in.banii aia mai bine iei un gti 8v inscris si gata. Nu merita sa dai 1000e pe o donatoare. Si in 1000e gasesti chiar si cu taxa platita si nerecuperata1 point
-
Hai sa nu mai exageram inutil, cum am vazut ca se poarta indiferent de subiect. Cum adica sunt ok pt putina zapada din cand in cand? Daca se ia cineva dupa comentariul tau ajunge sa creada ca nici de cauciucuri de iarna cu totul n-are nevoie, ca si-asa nu fac nimic. Eu personal am folosit Conti TS810 pe fosta masina si TS850 pe actuala si am mers si pe zapada compactata si afanata. Anvelopele s-au comportat excelent si m-au scos din troiene din care altfel ai fi zis ca trebuie dat la lopata. Si este valabil si pentru modelele concurentei din aceeasi gama. Si sunt diferente destul de mari in performantele pe zapada, asfalt ud, asfalt uscat si la accelerare si la franare si la aderenta intre cauciucurile de iarna din diferitele game de pret. Ca unii vor sa justifice astfel faptul ca n-au avut sau n-au vrut sa dea mai multi bani pe o anvelopa mai scumpa si performanta e un cu totul alt subiect. PS: Neuronii "mor" tocmai daca nu sunt folositi si nu invers. Asa ca eu invit lumea sa gandeasca si sa analizeze cat mai mult...1 point
-
Cam 300 lei este manopera, vreo 3-4 ore (nu la reprezentanta, acolo manopera este 150 lei / ora) si vreo 500-600 piesele de schimb, depinde de adaosurile magazinului, eu le iau online sau las servicelui, ,placerea,, de a le comanda ei, in eventualitatea vreunui necaz, ruperi de curele,, franjuirea lor, etc. distrugeri motor (am patit asta la un ford focus, 110 km la ora, depasire TIR, cureaua sa facut numai ate, ax came in 3bucati, supape strambe, lovite de pistoane, o frumusete. Recomand, totul sa fie facut de si in, acelasi service, si obligatoriu dovezi, hartie, ,la mana,, ptr. garantie.1 point
-
Update: ieri am luat masina. Astazi am plecat la focsani. Dupa 100 de km m-a lasat turbina intr-o depasire. Mecanicul de la PBN mi-a desfacut si turbina si mi-a aratat o filmare cu un capacel ce vibreaza si face zgomot metalic dar mi-a spus ca e perfecta. Azi s-a dus. Dupa tot circul cu PBN cred ca ii day in judecata.1 point
-
e mai fiabila o automata clasica fata de un Dsg1 point
-
Multumesc doru_fant4. Am schimbat discurile si placutele de frana pe spate si am vopsit si etrierii cu ocazia asta. Cum mi se parea ca etrierii sunt cam simpli, am facut o mica modificare. Apoi mi-au parut prea mari tablitele, asa ca le-am modificat forma si designul. Si apoi am lipit autocolantele S6.1 point
-
Cu alte cuvinte, pleaca ca nu am timp de tine, revino cand te lasa masina pe partea dreapta. Cere cuiva care are alta atitudine, sa desfaca turbina, sa o curete, si sa vada starea ei. Prin asta trec si eu, am luat de curand o masina, asa ca o verific pana la cel mai mic detaliu, asta ca sa stiu ce conduc. Asta este atitudinea multora din pacate, pt ca lumea nu are bani,dar isi cumpara masina, si asa s-au invatat si mecanicii, schimba doar putin, cand se uzeaza, improvizeaza. BA! daca eu vreau verificare, imi faci verificare, acum, nu cand moare, sau cand imi da semne de oboseala. Asa se face, daca eu iti cer sa-mi faci ceva, imi zici daca poti daca nu apelez la altcineva. Asta e metoda ce trebuie aplicata, am aplicat-o si eu unui mecanic recent si mi-a zis ca are dreptul sa-si selecteze clientela, asa ca am mers in alta parte. L-a deranjat faptul ca voiam sa pun anumita firma, si ca el lucreaza cu improvizatii.1 point
-
Verifica intercoolerul si turbina, mai mult ca sigur iti pierde ulei. In legatura cu gaura din intercooler, am dat mai departe un sfat pe care l-am primit si eu la randul meu. La mine a functionat, dupa ce a fost data gaura de 1 mm, a curs cam 200 ml de ulei din intercooler. Si cum ziceam mai sus, la o gaura asa mica nu se va simti lipsa de presiune si te va scuti de griji si cheltuieli. Acum na, fiecare cum vrea :icon_thumleft: . My 2 cents!1 point
-
1 point
-
O recomandare, care mi-a facut-o si mie un baiat care se ocupa de turbine! Fa o gaura de 1-2 mm in partea de jos a intercoolerului, in felul asta uleiul nu o sa se mai adune acolo. Lipsa de presiune nu o sa se simta!1 point
-
nu e de la uleiul de 2t, e posibil sa iti cada turbina cat de curand, acel fum de care spui tu a fost de la o cantitate mare de ulei, se poate sa iti fi aspirat uleiul din intercooler, banuiesc ca nu ai avut curiozitatea sa arunci o geana sa vezi ce mai gasesti in intercooler, nu, uleiul se putea aduna in delungul timpului nu de cand e la tine si de la turatia constata la care ai folosit-o sau la o acceleratie mai brusca a fost aspirat in admisie, norocul tau ca nu era cantitate mare ca altfel , papa1 point
-
In seara asta iau masina de acolo Verificat si turbina ca tot era desfacut .nu are nici un pic de joc. Revin cu informatii Pentru cine intereseaza 250 ron rectificat chiulasa scaune....schimbat culbutori,ghiduri,simeringuri supape. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 21 point
-
Fum gri spre negru adica fum albastru? Daca scoate fum albastru e mai naspa... Multi au aceasta pb cu fumul albastru si nu a gasit nimeni rezolvare... La mine de exemplu a fost de la turbina care a cedat in cateva luni de cand a inceput sa scoata fum albastru...acuma dupa schimbarea ei cu una noua originala nu mai scoate deloc fum albastru...nici macar iarna la prima pornire pe ger! E normal sa scoata fum negru cand dai talpa...asa e TDI-ul.1 point
-
1 point
-
dc iti scoate un puf de fum albastru la pornire, dar albastru, ai probleme posibil la semeringurile de la supapa si peste noapte ajunge putin ulei in cilindri :(1 point
-
Merci mult Florin...tocmai am vorbit cu un mecanic roman si el mi-a spus cam aceeasi chestie....simeringuri supape, egr sau turbina.Trag o fuga saptamana asta pe la el si va spun dupa.V-am pupat!!!1 point
-
Da, fumul albastru la pornire - ulei care ajunge in camera de ardere - poate sa fie si de la vreun simering de supapa, si pe la turbina.... cauzele pot fi multiple. Cum sa o rezolvi ? din pacate nu exista o formula sigura...1 point
-
ManiacuV6 nu puteam sa ma bag peste comenzile magaziei de CD pentru ca exista in bord! originala. am renuntat la partea de casetofon pentru ca nu am nevoie. si totul s a facut cu o investitie minima de 0-lei si o ora de munca . cipos casetele alea de care vorbesti sunt degeaba . dupa cateva ore de functionare incep sa faca un zgomot mai mare ca motorul diesel! plus ca , capul casetei nu se suprapune exact pe capul cassului , mai trebuie reglat . Personal nu sunt de acord nici cu solutiile radio (gen emintatorFM) deoarece si cel mai profesional emintator FM ii este limitata banda de fregvente pe aproape de 12.000Hz. + ca semnalul dat de mp3 player sufera multe transformari pana ajunge la difuzoare. unde mai e HI-FI ? un mp3 player stie sa redea pe aproape de 20.000 Hz, daca nu peste 20.000. deci: eu personal am eliminat tot ce putea fi in plus (modulari, demodulari, zgomote...) si am pus semnalul audio direct la iesirea preamplificatorului de cap magnetic.-1 points
-
da florine am facut testu,si ami dadea senzorii ,dar de ce?pentru ca ami ramanea aprins becurile abs esp aprins erau prea afara senzorii iam inpins si sa stins dar uite cemi face intra prea repede abs nustiu ce sai mai fac,ma gandesc sa schimb cercurile de pe capu planetari alea care citeste senzorii! nustiu voi ce sfaturi ami dati, multumesc.-1 points
-
+1 @TudorM: si eu am fost de pe pneuri de iarna cum "trebuie" am trecut la Nokian si diferentele au fost sesizate pe acelasi traseu de munte, pe "aceleasi" cantitati groso-modo de zapada. Si nu, nu fac offroading, insa pentru un sejur de schi si 2-3 urcari la cabana in zona cu zapada pot sa zic ca sunt multumit ca m-am documentat, am citit chiar si acele ADAC care aparent nu au sens (pentru "cunoscatori", sa stiti ca in germania ai o gramada de beneficii, insa nu doresc sa intru in polemici, fiecare cu banul lui stapan, insa e mai placut daca nu ne prea uitam la gainile vecinului) pe mine personal, m-au ajutat :)-1 points
-
+1 Tudor: se pare ca sunt mai multi care isi ard neuronii :)) . Eu stau in Brasov si circul destul de mult prin tara, asa ca nu ma pot baza ca o sa fie putina zapada si vreau sa merg cu ceva de top. Preturile sunt foarte apropiate (50->max 100 Ron in plus / anvelopa) si poti sa te inseli usor luand ceva "la promotie". Prefer sa iau ceva mai bun ca doar nu le schimb in fiecare an.Eu o sa imi iau : Nokian WR D4 sau Continental T850. Pentru cine intelege germana aici e un link cu testele pentru dimensiunea 205/55/16 .-1 points
-
Salutare..Cu un sfat ma puteti ajuta va rog ? Am masina de 1 an de zile, schimbul de ulei a fost facut anul trecut prin octombrie, ca niciodata am facut in acest an putin peste 10.000km. De obicei fac 7/8mii, schimb la un an, in principiu fac 85% oras.Masina merge ok,nu am completat nimic de la ultimul schimb,nu scoate fum, merge ok.. E 2.0TDI cod motor BMP cu PD si filtru de particule.Masina-mi pare putin mai galagioasa de la o vreme, mai ales dimineata de cand sa instalat racoarea. Ma ajutati cu un sfat la ce ulei sa cumpar ? Am incercat sa citesc prin topicurile dedicate, dar mi-am prins urechile in norme si fel de fel de explicatii tehnice care pe mine ma depasesc. Nu mai vreau sa aud de turcismele de la castrol. Banii nu sunt problema, nu ma uit cand vine vorba de intretinere, mai ales la ulei.-1 points