Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2015 în toate secţiunile

  1. Placile cu numere de inmatriculare (valabil si pentru alte situatii de genul acesta) se confectioneaza potrivit legii. Si anume, in baza unui standard si potrivit unei metodologii. Standardul in cauza fiind 13078 unde referirea se face la placa. Acolo gasesti raspunsul la nedumerirea ta. in principiu nu ar trebui sa modifici numerele asa cum iti sunt livrate de catre producator ca sa fii 100% in acord cu legea.
    3 points
  2. Mersi. O sa discutam mai multe cand o sa ii fac topic de prezentare, ca sa evitam poluarea inutila pe topicul asta. Jetta s a dat cu 6600.
    1 point
  3. Pai... echipare fr 2.0 tdi m6 cu 150 de ponei, navi, full led si inca vreo 2 3 chestii. Rosu ca al lui Rave!!!
    1 point
  4. si produsul finit :icon_thumleft: Astept sa se pasuiasca placutele de frana, dupa care o noua aerisire
    1 point
  5. nu are. fa o diagnoza sa vedem ce erori ai stocate, pe motor
    1 point
  6. eu am preluat de la un bun prieten un obicei: am o "racleta" din aia de sters geamuri de aprox 15 cm latima, cu care mai dau pe geamuri in special dimineata cand e roua/condens/praf sau jeg mare, am si un pulverizator in portbagaj, astfel menajez din plin stergatoarele si evident sticla.
    1 point
  7. Ms, e foarte scump in acest caz, comparabil la pret cu uleiul OE la bidonul de 5 litri, raman la ce folosesc acum, cu 250 ron iau 8 litri de ulei si fac schimburile la jumate decat as face cu acel uleiu, plus asta de-l folosesc acum are exact aceleasi aprobari si standarde (tot intr-o singura tara este produs, deci iese din discutie faptul ca ar putea fi contrafacut), nu vad sensul, ms pt timpul acordat.
    1 point
  8. 1 point
  9. In primul rand, trebuia sa ii iei pe aia de la primul service la intrebari, cum de a putut sa se strice atat de repede o piesa schimbata? (acum depinde, daca a fost luata noua sau din dezmembrari, dar.. tot e un semn de intrebare). Schimba neaparat service-ul! La Touareg, cand a fost dus rulmentul, la mine, se auzeau lovituri in podea si trepidatii. Din ce spui, pare sa fie mai degraba din cutie. In plus, vanzatorul este posibil sa-ti fi zis de asta cu rulmentul pentru a "scapa" mai usor, nu pentru ca asta ar fi problema. Este putin probabil sa fie de la rulment... ar trebui sa vibreze mereu. Daca ai schimbat a doua oara torsen-ul si convertizorul la cutie la acelasi service care ti-a pus prima data ala si apoi s-a defectat, ai facut o greseala imensa.
    1 point
  10. dragao, conform link-ului, este 122mm. http://www.autoevolution.com/cars/volkswagen-golf-iv-5-doors-1997.html#aeng_volkswagen-golf-iv-5-doors-1997-16-105-hp
    1 point
  11. multi km fara probleme !
    1 point
  12. Cabronilor, terminati cu prostiile :))
    1 point
  13. asta era...am schimbat cele 2 bucse si totul e ok acum,ms de sfaturi.
    1 point
  14. Tin sa precizez si eu o chestie si anume: La orice masina planetara nu face nimic altceva in afara de transmiterea miscarii de roatatie la roata fie ca e virata la dreapta sau la stanga. In cazul in care se rupe capul de bara se poate intampla sa iti fie o roata virata la stanga si una la dreapta, in nici un caz de la planetara. Regards,
    1 point
  15. sal din nou. masina este pusa la vanzare pe autovit? pana la urma initial a avut motor 1.9 tdi de 150 cai si acum are 180 dupa turbina/soft? erai f bucuros acum 3 pagini cand ai luat-o. chiar immi spuneai ca nu o sa o re-vinzi...
    1 point
  16. Inaltatoarele le-am confectionat eu , m-am inspirat tot de pe aici la forma , si arata ca in desenul atasat . INALTATOARE_SPATE_GOLF4.pdf
    1 point
  17. Se pot monta inaltatoare si pe spate, intre talerul inferior de pe punte si arc. Eu mi-am montat in primavara si pe fata si pe spate de 3cm . Pot spune ca sunt bune, nu mai ating asa usor denivelari mai pronuntate, insa se pierde un pic din stabilitatea in curbe.
    1 point
  18. pai observ ca esti benzinar motoarele diesel au baia de ulei foarte jos la mine, la diesel, aveam flansele duse, amortizoare pe la juma si cauciucurile la semn. intre scut, la nivelul baii de ulei si asfalt incapea fix un pachet de tigari (84 mm). s'avem rezon, da' daca eram rezident in deutshland, n-aveam probleme. Dar locuiesc in buc, si AM. Acum, am facut alta traznaie: mi-am luat cauciucuri 205/60/15. asta inseamna ca am pierdut 8,4 mm. daca se mai duc si flansele 3-4-5 mm, si se mai tocesc si anvelopele 4-5 mm...pai bat lamborghini cu garda mea la sol.. :ceuameni:
    1 point
  19. 1 point
  20. Discutiile degenereaza in SUV vs limuzina, ma bag si eu in discutie pt ca dupa cum vedeti in semnatura, am detinut un SUV, mai mic, si cu o tinuta de drum care in teste se spunea ca ar fi f buna comparat cu alte SUVuri. Ca in orice discutie, detinatorii sint inflacarati intr-o directie, ceilalti in alta directie... adevarul e ca de obicei pe la mijloc. In manualul masinii mele, Honda CR-V, (apropo, manualul are 540 de pagini) erau cred cam 50 de WARNING: deoarece masina dvs este un SUV, centrul de greutate este mai ridicat ca la o limuzina. Conduceti cu prudenta, deoarece exista pericolul de a va rasturna. Asta in conditiile in care Honda se lauda ca imprima masinilor lor un spirit sportiv, inclusiv la CR-V spuneau ca au montat motorul si alte reglaje sa coboare centrul de greutate... Nu am nici un manual de la tuareg, dar nu sint aceleasi warninguri? M-as mira. Legat de protectia la accidente, este si un mit... faptul ca e mai mare nu ofera intotdeauna o protectie mai buna... si mai inalta in nici un caz. Cine isi ia SUV si vrea condus sportiv... va avea o surpriza neplacuta. Insa prin motoare puternice, cauciucuri late si cu talon mic, suspensii cu reglare sport, suspensii pneumatice cu reglare electronica in functie de viteza, se pot optine multe. Insa majoritatea nu vor plati aceste optiuni suplimentare, care sint f f scumpe la un SUV, de obicei toate enumerate adunate fac cat un logan nou nout. Si prin astfel de optiuni, capacitatile off-road sint diminuate. Din nou, avantaje si dezavantaje, care trebuie cantarite, si facut un COMPROMIS. Pe de alta parte, un SUV este frumos cand urci la Hotel Pestera pe drum forestier sau la Rarau, Muntele Rosu etc sau prin alte multe multe zone din romania unde drumurile sint bombardate. Si chiar nu e cazul sa te iei la intrecere intr=un SUV cu un BMW 530... de ce ai face asta? Il poti privi de sus la propriu si atat :angry: Dar daca drumurile sint impecabile, ca in alte tari? Intretinerea la un SUV e ceva mai scumpa, cauciuri scumpe, consum mai mare, chiar si la spalatorie platesti mai mult... iar asigurarile... cam mari... si dupa cum vedeti tot cresc. Iar in alte tari sint si mai mari pt SUVuri. O sa spuneti ca daca iti iei SUV, tre sa ti le permiti pe toate... nu e chiar asa... in practica cel putin... Una peste alta, cand aveam SUV regretam tinuta de drum a unei limuzine. Cand am limuzina din nou, regret SUVul. Ca in orice domeniu in viata, nu exista numai avantaje, altfel toata lumea s-ar indrepta in acea directie...
    1 point
  21. Aseara am patit si eu acelasi lucru la un Seat, capota blocata, maneta de deschidere merge in gol - cel mai probabil e cablul rupt. O sa vad ce reusesc sa fac in weekend, sper sa mearga aceeasi metoda.
    1 point
  22. E un pic mai complicat , se monteaza in capatul de sus al amortizoarelor, se demonteaza amortizorul din fuzeta, trebuie niste carlige cu surub intre ele care sa tina arcul comprimat, deci mai bine la un service, nu neaparat specializat.
    1 point
  23. Tractiunea fara aderenta este egal cu zero. Mai ales in cazul tau cind coborai panta si nu o urcai.Clar anvelope de iarna la elefantul asta de masina, ca altfel esti ca in reclama aia cu Porsche care are in loc de roti niste rosii!
    1 point
  24. 240 e bun pretul. Unix il avea listat la 299. Eu l-am gasit cu 250
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!