Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.09.2015 în toate secţiunile

  1. Faptul ca a mai scris un coleg, poate iti da de gandit. E o simpla coincidenta. Citeste te rog ce inseamna fiecare dintre functiile respective si astept un raspuns DOCUMENTAT, sustinut nu de afirmatii puerile. La fel cu intefata-pana cand nu folosesti ceva original, nu comentez. Btw, vezi cum se pune in afara pb interfetelor clona-nu primesti raspuns in aria tehnica decat dupa postare scan facut cu ultima versiune de soft. Nu mai sperati ca o interfata clona stie si poate sa faca ce face si una originala, mai ales pe platformele noi. LE: si...mai "tango" cu tonul folosit si ironia (..." nu are treaba, dar are legatura...)
    2 points
  2. Fara sa supar vreun coleg, cum se numeste topicul asta? Nu vad cum parerea ta personala ( comparatia mi se pare pur si simplu hilara) cum ca o octavia > q7 ar ajuta un posibil viitor cumprator sa si faca o idee corecta asupra produsului si eventualelor lui probleme. O sa las asta aici ca poate ne mai indulcim putin.
    1 point
  3. 1. corect ( codul vechi, care intre timp s-a schimbat in terminatia G si J) 2. corect ( codul vechi, intre timp s-a schimbat in terminatia B si D)
    1 point
  4. OT: degeaba esti aici de 12 ani daca nici macar profilul nu e completat corect .....
    1 point
  5. B6 = suspensie mcpherson(simpla), care e zgomotoasa, nu tocmai comfortabila, suna mereu la denivelari de parca ai bucsele duse. De noua. Scumpa nu e. Schimbi doar bucse si bielete, o data la 50.000km in medie. Amortizoare am schimbat eu, 220 lei bucata.
    1 point
  6. Personal am fost destul de suparat din cauza consumului prea mare de ulei remediat dar neverificat inca printr-o schimbare partiala de chiulasa, zgomotele suspecte dar evident normale ale cutiei de viteze, vibratii ale motorului si alte maruntisuri care intr adevar nu tin de motor. Cum am spus sunt pareri strict personale luati-le ca atare...poate am fost eu ghinionist. Per total sunt multumit dar nu stiu de ce parca am un gust amar...
    1 point
  7. putin OFFTOPIC Nu poti compara masini facute acum 8 ani, cu masina facute acum. din pacate .. de la Dacia pana la Mercedes se aplica reducerea de costuri. Mai ieftin, mai prost. NU este o normalitate, insa este o tendinta pe care noi, consumatorii am generat-o. Noi am vrut mai ieftine, mai accesibile, mai dotate, mai destepte. Evolutia costa bani multi, noi nu suntem dispusi sa ii dam, dar vrem sa avem. Deja nu mai putem avea pretentii de calitate pentru ca producatorii nu isi mai permit sa foloseasca piese de calitate. Ar iesi masina prea scumpa. Si noi nu am mai cumpara astfel de masina. Ne-am orienta spre altceva , facut in koreea sau Turcia sau etc. Si alea au probleme de calitate. Nu mai este nicio marca (exceptand premium ) care sa aiba calitate. Alea sunt povesti. Una nu consuma ulei, dar se strica un calculator de 1000 euro, la alta se exfoliaza cromul dupa 6 luni, alta are prea mult zgomot din cauza antifonarii proaste. Toate au defecte. sau slabiciuni.
    1 point
  8. Cand o sa-ti consume tie touareg 3.2 benzina 16 litri in Bucuresti sa imi spui si mie ca iti fac o oferta sanatoasa! Poate in afara asa la un drum mai lung! La consum sa fim realisti ca diferenta dintre 3.2 benzina si 3.0 diesel nu este in veci de 3 litri!!!(16-3) :) )
    1 point
  9. Azi am ajuns la Metrotehnica pentru revizia 2 la masina mea si deoarece am fost prima data la ei, voi posta impresia de acolo. Cerand pe mail oferte pentru revizie de la cateva service-uri, de la Brady nu am primit nici un raspuns, iar intre Avia si Metrotehnica, oferta de la Metrotehnica (in 2 variante) a fost mai buna. In prima oferta, Metrotehnica nu a inclus filtrul de motorina considerandu-l ca nu e necesar, iar in a doua oferta, la solicitarea mea, au pus si acest filtru (ca sa pot compara cu oferta Avia care avea filtru de motorina). Dar azi, in service, consilierul service mi-a aratat intr-un normativ ca filtrul de motorina se schimba obligatoriu la 30.000 km. Pana la urma, am trecut peste aceasta neclaritate si am decis sa schimbe toate filtrele, inclusiv cel de motorina. Sa fie bine ca sa nu fie rau :)) Referitor la lucrarea efectiva, revizia a inceput mai tarziu decat era programata (service-ul fiind cam aglomerat datorita spatiului mic pe care il au), dar mecanicul (Iulian) s-a miscat bine si a lucrat curat si atent, iar la final am primit si print-ul cu rezultatele diagnozei. Tragand linie, ma declar multumit si probabil voi reveni si la anul :)
    -1 points
  10. Un consum de 1 litru la 10.000 km este foarte ok pentru un motor PD, mai ales trecut de 150-200.000 km. Nu trebuie sa va speriati de treaba asta. Nu judecati uleiul dupa cat de mult il consuma motorul. Este cea mai proasta judecata ce poate fi facuta. Un ulei prost poate sa fie suficient de vascos sa nu se evapore si sa nu treaca de segmenti, dar nu inseamna ca si protejeaza bine sau curata bine motorul sau are pelicula rezistenta la forfecare.
    -1 points
  11. 240 e bun pretul. Unix il avea listat la 299. Eu l-am gasit cu 250
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!