Am zis sa impartasesc si eu aici o problema ce am avut-o la masina mea. Problema a fost urmatoarea : la relanti motorul mergea usor balbait, neregulat, deobicei cand era cald, iar in demaraje (de orice fel si demaraje usoare si in forta) avea niste ezitari destul de puternice pe plaja de turatii (2-3 ezitari intre 2000 si 6000 ture). Practic erau niste pierderi de putere. Am investigat cam tot ce inseamna valve, furtune, aprindere, electrica, ambreiaj. Nimic nu a dat rezultate. Acu doua saptamani am zis sa incep si pe partea de alimentare combustibil. Solutia a fost destul de la indemana, si anume regulatorul de presiune. Cand l-am desfacut, am observat pur si simplu nisip in rampa de injectie (locul unde intra regulatorul) iar pe sita lui multa mizerie. L-am inlocuit cu unul nou si masina merge mai bine ca oricand. Mentionez ca masina merge numai cu benzina de 99 si alimentez preponderent de la mol sau omv. Urmeaza sa ii dau rampa de injectie jos si injectoarele si sa le duc la curatat. Ma bate gandul sa dau jos si rezervorul sa ii fac o curatare dar asta mai vedem. Deci faceti si voi verificarea asta. Regulatorul de presiune se demonteaza foarte usor, in 15 minute nu ai ce face si e o chestie care pe mine m-a surprins. Nu ma asteptam la atata mizerie in benzina.