Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2015 în toate secţiunile

  1. 4 ani garanție. Primii 2 fără limita km, anii 3 și 4 în limita a 120.000 km de la data achiziției. Și toți 4 ani sunt de la producător din cate știu.
    1 point
  2. Am folosit functia search in acest topic (e o casuta in coltul dreapta sus) si am gasit ce te interesa: 1. http://vwforum.ro/topic/40393-rns-510-columbus/page-192#entry2527576 2. http://vwforum.ro/topic/40393-rns-510-columbus/page-219#entry2619469 3. http://vwforum.ro/topic/40393-rns-510-columbus/page-218#entry2617611
    1 point
  3. o sa fie nevoie sa schimbi kit lant de distributie, e o boala la aceste motoare, nu are legatura prea mare cu uleiul
    1 point
  4. Codurile seturilor de reparatie pt. cine are nevoie: !!! Folositi doar vaselina siliconica sa nu se umfle garniturile (se blocheaza etrierii), cam asa arata niste garnituri umflate: @ toni - eu am folosit vaselina asta: care e siliconica si foarte buna, confirm ca nu sunt probleme din cauza ei, frana prinde sus si usor acum si am un control mult mai precis fata de cum era inainte sa schimb toate garniturile, face foarte mult curatarea pistonaselor si gresarea glisierelor (culiselor). Multa bafta celor care se apuca de aceasta operatiune!
    1 point
  5. Cateva poze de pe transalpina :) destul de fun motorasul pe serpetine, iar consumul a fost de 5% plin pe plin cu 4 persoane + clima on la mers mai tare. ( bucuresti - pitesti - ranca - obarsia lotrului - voineasa - pitesti bucuresti / total 570 km )
    1 point
  6. trebuie sa fie aceelasi fabricant/model - banuiesc ca tu ai VDO. Trebuie sa fie ceasuri de A6 C5 - pana in 2004, Passat pana in 2004, etc. din pacate, pe cel nou se pare ca l-ai stricat la montaj.
    1 point
  7. O mica sedinta foto dupa aplicarea foliei. Consumul s-a stabilizat dupa 500km pe la 8.5% (cam cu 1% mai mult decat la 1.9TDI in conditii similare). Se poate probabil si mai bine, dar e ok, nu e un capat de tara. Ce ma cam deranjeaza este ca plasticul de pe lateralul scaunelor fata si fetele de usi se murdaresc destul de repede. Unul dintre faruri s-a aburit un pic pe interior. Aveti idee pe unde este acel capacel de aerisire?
    1 point
  8. Revin cu o problema care ma bantuia de 3 ani si am rezolvat-o. Eroarea 65535 intermitenta pe calculatorul de injectie. Alta informatie era ca la peste 2500 rpm senzorul de presiune atmosferica urca usor peste 1000 mbar si apoi "cadea" la 693.6 mbar (valoare fixa, fara variatii). Ca si comportare, masina mergea ok pana la 130 km/h (vreo 3000 rpm in a 5-a) dar mai sus scotea fum negru si nu prea mai avea putere. Rezolvarea a fost schimbarea furtunului de vacuum din interiorul calculatorului de injectie. Deoarece vechea turbina pierdea ulei - acest ulei a ajuns din intercooler pana la calculator si furtunul de cauciuc din interior (are vreo 10 cm) era moale ca plastilina, avea si o gaura, si in calculator erau cateva linguri de ulei. Eroarea 65535 a disparut, am testat la 150 km/h (si masina mai poate mult peste...) fara pic de fum, si consumul (pe acelasi drum) a scazut de la 7.9% la 7.5%. Morala - rezolvati toate erorile ca merita.
    1 point
  9. acum ceva vreme zicea cipriantransporter de montarea intercoolerului pe motorul de 88 cp;eu am reusit asa ceva ;poze ...si astept intrebari ;intercooler de skoda octavia taiat si lipit capace confectionate din tabla de aluminiu;lipiturile sunt facute de mine cu durafix;
    1 point
  10. eu am avut fjs pe 2002 si akf 1998 pe 102 cp acv-uri cred ca se vede si pe cutie .. oricum prima data verifica placuta de sub sigurante si vezi acolo prima de pe randu doi e tipul cutiei poate asa a fost echipata Argumetez chiar daca alternatoarele de acv pana in 98 au si ,,w,, ecu ia semnal de pe senzorul care citeste volant alternatorul e de vw in general nu a fost creat special pt t4 se potriveste la mai multe modele iar la cele cu pompa de injectie total mecania 2,4 de ex da turatia 2 pompa de injectie regleaza debitul electronic prin ecu si ar fi inutil sa citeasca turatie din 2 locuri 3 daca vrei iti desfac un alternator de la un acv cu ,,w,, si vezi ca partea cu turatia nare nici o legatura cu releul sunt aproape diametral opuse ... deci ori a ras mecanicul de tine ori habar nu avea ce vb daca totusi nu ma crezi exista autodata unde gasesti schema elctrica la ambele versiuni de acv cu bord verde si cu bord albastru si ai sa vezi ca doar 2 fire exsita pe schema ( + ) si (b+ ) nu si ( w)
    1 point
  11. Ba exact de la alternator imi vine mie semnalul de la turometru. E T4, ACV, 1998, alternator BOSCH de 120A. Poate la voi e altfel, dar macar argumentati cumva in loc sa contraziceti aiurea. Si unul dintre argumente e exemplul meu de mai sus, cand am pus un regulator gresit imi arata cu 500 rpm mai mult, desi tensiunea de incarcare era buna.
    1 point
  12. la 2,5 turatia nu e de pe alternator e de pe senzorul de la volant ... cat despre ce ne zici tu vis a vis de cutie inclin sa cred ca e o cutie adaptata pentru tractiune in mod normal la 102 la 3000 de rpm ai in jur de 125 -135 km /h in functie de tipul cutiei FJS e cea mai rapida care am gasito pe t4 135 km h la 3000 rpm iar akf mai lenta 125 km/h 3000 rpm
    1 point
  13. Eu am bagat LM TopTec 4200 5w40, dupa cateva schimburi facute numai cu Aral HighTronic 5w40. Cu LM motorul mi s-a parut ceva mai zgomotos ... cred ca urmatorul schimb il fac tot cu Aral.
    -1 points
  14. Buna seara, va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu un sfat, saptamana asta vreau sa fac revizia la masina si nu stiu ce ulei sa pun. Ce ulei ar fi mai bun pentru un golf 5 1.6 FSI, cod motor BAG, 142.000 km? revizia anterioara am avut castrol magnat castrol magnatec 5w40. Ma gandeam sa pun Castrol edge titanium 5w40 sau Liqui Moly top tec 4100 5w40....
    -1 points
  15. "Se aprinde, se aude foarte incet = .... FUNCTIONEAZA EXCELENT " ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!