Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.09.2015 în toate secţiunile

  1. adevarul este ca merita ca toti sa ne unim si sa i dam in judecata, pentru ca mergi dai 20.000 euro pe o masina (bani pt care muncesti de te ia d....cul) de la care doresti sa n ai probleme (motor =caroserie). Iau masina cu distributie pe lant ca sa ajung sa l schimb ca pe o curea la 90.000 km. A se cerceta cate variante de distributie au scos dupa 2007 si nici azi nu au rezolvat intinderea lantului sau intinzatorul. mai mult cand pornesti masina (prima cheie) da rateuri,nici nu poti sta langa ea de miros iar ei zic ca este normal. Cum dracu sa fie normal cand detonarile motorului nu sunt normale? Eu cred ca spargerea pistoanelor are trei patru cauze : - eroare constructie (proiectare motor) - materiale de proasta calitate - pornirea la rece a motorului cu acele detonari urate ....pana ajunge catalizatorul la temperatura ceruta -lubrifiere slaba -cauze externe care tin de proprietar(alimentare benzina proasta,softuri etc)
    1 point
  2. Salutare, Nu vreau sa-ti aglomerez pagina asa ca o sa fiu rezum foarte simplu: - daca scoti furtunul care ajunge de la capacul culbutorilor si intra-n admisia(asa-zisul epurator) o sa observi ca-ti da vapori de ulei pe acolo cat cuprinde. Din acelasi motiv am facut si eu o groaza de investigatii astfel incat mai aveam sa segmentez motorul. In schimb am inlocuit semicuzineti axa came, garnitura chiulasa, suruburi chiulasa, semeringuri supape, reconditionat turbina si rezultatul a fost acelasi. La 1.9 Cdti am gasit montat un separator ulei astfel incat sa nu ajunga-n admisie, prin intercooler etc.. Tot cercetand am descoperit ca si la 2.0 tdi pe Passat B6 se-ntampla la fel, pe G5 1.9 care o fi fost BKC, BKS nu stiu sigur, la fel, pe Tiguan 2010, Mitsubishi ASX 1.8 diesel la fel, arunca ulei de unde morala " Toate face asa" :dry: . In fapt problema este data de compresia motorului, pentru ca pana la urma aprinderea se face prin comprimare, apar vapori de ulei,etc, recunosc ca explicatia desi o stiam am mai primit-o si de la un mecanic dintr-un service din DE - Gifhorn. Manifestarile astea mai pot cauzate si de alte cauze dara le-am mai intalnit si la alte motoare CDTI, DCI, etc. Legat de ulei poti folosi fara de griji 5w40 cu norma PD, in nici un caz 10 w 40 iar ca marci eu am folosit Wurth 5w40, Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 semi sintetic si acum utilizez Ravenol VPD 5w40 full sintetic cu filtre Mahle Knecht. Bon chance.
    1 point
  3. Sint in aceiasi situatie ! Am nevoie de un adaptor bluethooth pentru un modul Novero 1K 8 035730C care este montat sub scaun si are unsuport in bord! Nu am putut vedea din postari de unde sa-l cumpar! Multumesc
    1 point
  4. pana la urma a gasit cineva codarea care anuleaza coborarea tuturor geamurilor cand descui masina/cand scoti cheia din contact? si mie mi se pare super aiurea; la audi a5 nu coboara nici un geam, doar cand deschizi usa respectiva
    1 point
  5. La faza ca PBN este o mizerie de firma te sustin. Si in plus au si nici incompetenti de angajati. Eu unul nu am suiaratul acela de la cutie. De reclamat nu stiu unde ai putea sa ii reclami dar ar merita la cat de nisimtiti sunt, tin sa prezicez ca si eu am avut niste neplaceri cu ei si nici ca am mai trecut pe la ei. Iar ca service pot sa iti recomand avia motors din pantelimon, eu acum am schimbat mai multe la ea oe garantie chiar si ambreiajul si oamenii sunt super profi. Mult succes si sper sa rezolvi problema.
    1 point
  6. La 3 raspunsul este la Tribunal si sa ceri banii inapoi plus daune. Este o directiva europeana care spune ca daca masina manifesta un defect in primele 6 luni de la cumparare, se prezuma ca are un viciu de fabricatie. Si sa-i faci de cacao pe unde apuci. Evident, daca tot ce spui tu e adevarat ...
    1 point
  7. Salut, De curand am achizitionat de la PBN doua autoturisme Skoda Octavia 3 - 1.6 tdi, M5 (am beneficiat de programul small fleet). Comanda a fost facuta pe data de 30 iunie si masinile au fost ridicate pe data de 21 august. Vanzarea a decurs ok, merita laudat agentul pentru cunostintele si rabdarea de care a dat dovada. Dar laudele se opresc aici. In momentul in care am efectuat preluarea autoturismelor am avut cateva intrebari la care am primit raspunsuri evazive. Una dintre masini prezenta zgarieturi fine pe haion catalogate dare de praf cu toate ca daca te apucai sa stergi cu o carpa nu dispareau :lol: . Am trecut totusi cu vederea acest aspect si am preluat masinile. Problema este urmatoarea: - cum sunt de obicei ghinionistul sef, masina pe care am preluat-o are un suierat foarte deranjant ce provine de la cutia de viteze, atat pe accelerare, mers constant cat si pe decelerare. Cel mai tare se aude in treptele de viteza 2 si 3, dar suieratul este prezent si in treapta 4. Acesta dispare daca apas pedala de ambreiaj. Am mers si cu cea de-a doua masina, dar aceasta nu prezinta nici un fel de zgomot. M-am intors dupa 3 zile si 200 km facuti cu masina sa reclam suieratul si am fost primit "cu bratele deschise" de catre un reprezentant service (in prealabil am sunat sa fac o programare si mi s-a spus ca masinile noi preluate de cateva zile nu au nevoie de programare). A urmat bine-cunoscutul test de drum cu unul dintre "tehnicienii skoda "( sa il numim tech 2, veti vedea de ce) care a constatat cele spuse de mine, dar mi-a transmis ca trebuie sa efectueze teste mai amanuntite si sa nu ne gandim la ce este mai rau (sincroane, rulmenti, etc.) ca poate nu are ulei in cutie si cu o completare se rezolva. Am intrebat daca pot sa aduc masina a doua zi sau sa primesc masina la schimb, dar au insistat sa las masina imediat pentru teste si mi-au spus ca PBN nu are masini de schimb. M-am conformat si am plecat (era ora 10:00). La ora 15:00, m-am intors sa intreb de sanatate si am vazut ca masina era nemiscata. L-am intrebat pe reprezentantul service de ce nu a intrat masina la verificat si mi-a raspuns ca nu a fost loc si nu crede ca mai intra in acea zi (pai bine ba, nu te-am intrebat daca pot sa o aduc a doua zi? ma iei la misto?). A urmat scandalul, am cerut sa vorbesc cu seful de la relatii clienti, toti se fofilau, cica seful a fost dat afara, urmatorul in grad este Doru, seful de service, etc. Masina a ajuns pe elevator in cele din urma, mi s-a permis sa asist la testele ce urmau sa fie facute de catre, citez, cei mai buni tehnicieni skoda din PBN, primul s-a urcat in masina, cel de-al doilea ramanand sa stea sub ea ( au pus protectie doar pe scaun, cand am plecat cu masina am observat murdarie pe volan, ecranul de la Bolero si schimbator). "Tehnicienii" au incercat sa simuleze mersul, dar ASR-ul buclucas nu ii lasa. Trebuie sa redau dialogul dintre cei doi ca sa va faceti o idee despre acesti baieti fantastici: Tech. 2: Opreste ba ASR-ul...nu vezi ca nu se invart rotile... Tech. 1: Nu gasesc butonul...unde plm l-au mai pus acu... Tech. 2: Mai cauta...ca e langa schimbator Tech. 1: Nu e ba...asta poate nu are, ia intreaba-l pe proprietar... Efectiv mi-a picat fata...aveam in fata mea 2 incompetenti. Le-am aratat de unde se opreste ASR-ul, i-am intrebat cum repara ei octavia de 2 ani de zile fara sa stie meniul masinii, etc. Am primit raspunsuri dintre cele mai colorate: mai le schimba astia, nu trebuie sa inveti tot ca sa repari masini, lucrez de 5 ani aici, crezi ca nu sunt bun? Nu s-a reusit simularea mersului normal sub nici o forma, masina a fost coborata de pe elevator si am primit verdictul: Zgomot normal de functionare ! Va rog sa ma credeti ca am fost la o milisecunda de a-l lua la pumni pe acel mecanic. Am fost scos cu greu din service si dus in biroul sefului de service alde Doru Vasilache. Am avut o discutie in care incerca sa imi explice cum ca, toate fac la fel si chiar daca mai am o masina identica care nu are acel zgomot, in timp, si cea din urma il va capata si ca pot sa vin intr-o zi sa imi arate cel putin 2 masini care fac la fel ca a mea, ca nu e vina PBN-ului ca pe acest motor se pune o cutie care suiera, ca nu poate face nimic sa ma ajute, ca nu stie de ce angajatii lui nu stiu de unde sa opreasca un ASR, ca nu a asistat la "testele efectuate", dar sigur voi primi un raport, ca cei 2 tehnicieni sunt baieti buni si chiar daca nu s-a putut simula mersul masinii pe elevator mecanicii au urechea foarte buna si de aceea am primit acel verdict... Concluzii: si-au batut joc de mine, ma simt umilit in conditiile in care am achitat cash 2 masini, dintre care una are probleme sunt dezamagit de skoda octavia 3, am condus 6 ani un golf 5 - 1.9 tdi, M6 si pot spune ca nu se pot compara cele 2 masini PBN este o mizerie de firma, toti cei de acolo sunt gretosi si folosesc replici de toata jena: mai mergi cu ea ca se lasa, zgomot normal de functionare, poate ai facut tu ceva gresit si d-asta a aparut zgomotul, e skoda nu mercedes, etc. pana nu faci scandal nu prea rezolvi nimic, dar si atunci te trimit la plimbare ca nu prea ai ce sa le faci decat sa ii dai in judecata a trebuit sa astept 1 ora ca sa primesc un raspuns in scris la cele reclamate...o dadeau cotita ca se rezolva pe intern, ca altfel trebuie ma factureze, ca oricum apare in sistem, de ce imi trebuie si in scris, etc. in momentul de fata am aceasta problema cu suieratul dar am observat si altele:aud un sasait puternic din partea dreapta spate cand masina este pornitapedala de frana a inceput de astazi sa scoata un sunet foarte ciudat cand revine dupa apasare, plus ca nu are acea miscare normaladaca ambalez scurt masina la relanti, pe decelerare cand aproape a ajuns la turatia minima se aude un zgomot metalic care se face auzit de 2 ori si atunci cand opresti motorulaeroterma suiera pe ultima treapta de vitezazgomotul de motorina din rezervor este prezent si la minepuntea spate face ca masina sa se comporte ca un tanc, iar cu jante 17" simt orice denivelare, deja am inceput sa am dureri de spateSi acum intrebari la care sper ca imi veti putea raspunde: 1. Suieratul de la cutie este prezent si la voi, cei cu 1.6 tdi M5? 2. Unde poti sa reclami aceste refuzuri din partea PBN? Masinile au fost achizitionate pe firma si nu pot merge la ANPC. O sa incerc si alta reprezentanta. 3. Exista vreo autoritate care sa ii controleze pe acesti zei ai masinilor? Oricum voi face reclamatii peste tot: RAR, mediu, ANAF, primarie, fabrica skoda din cehia, importator, etc. 4. Daca skoda face un lucru prost ce il numeste normal, noi nu putem combate acest lucru? Multumesc si scuzati dubla postare!
    1 point
  8. Pana la urma, 1.4 TSI 150 cp are si el probleme, sau a fost scandal numai cu 1.2 ? Multumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!