Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.09.2015 în toate secţiunile

  1. Propun ca sa deschidem acest topic separat de topicul "Cat rezista un motor pe benzina", fiind niste motorizari foarte diferite fata de clasicele motoare pe benzina, fiind foarte complexe dar si destul de problematice . Dar in acelasi timp se pare ca acesta este viitorul motoarelor pe benzina, cel putin in viitorul apropiat in cea ce priveste grupul VW-Audi. Dupa mine, fiind posesor de motorizare TSI, nu o sa fie la fel de fiabile niciodata ca si clasicele MPI dar totusi fiind prezenti deja destul de clar pe piata, zic sa vedem cum sta la fiabilitate acest tip de motorizare pe benzina si ii rog sa scrie mai ales cei care au parcurs mai multi km cu aceste motorizari, minimum 50 000 dar preferabil peste 100 000 km ca sa putem oferi o imagine cat mai corecta asupra fiabilitatii acestor motorizari. Dupa mine nu are rost sa posteze cei cu " am 13 000 km pe masina si se tine bine, multumit de ea, fara probleme" Bineinteles ma supun vointei moderatorilor si daca totusi sunt de parere ca este inutil deschiderea acestui topic separat ii rog frumos sa faca schimbarile necesare. Va multumesc pentru intelegere si va astept parerile, opiniile dumneavoastra posesori multumiti/nemultumiti de TSI-uri.
    1 point
  2. Ba da Florin, eu am facut/recomandat ceva foarte simplu,mie asa mi-a ieșit .
    1 point
  3. Dupa tipul cutie se pune uleiul, se gaseste in ETKA daca ai cutie JCR sau GQQ ( vezi pe stickerul din planul d service sau din portbagaj) se pune G 070726A2, 1.7 litri.
    1 point
  4. Am rezolvat si eu problema cu usb-ul, nu-l mai folosesc :) Cardul SD merge super bine, n-am mai avut nicio problema. S-aude foarte bine canton-ul, intr-adevar.
    1 point
  5. Scoate-i pe cei uzați sa poti avea model, merg si cei cu praf de cupru dar se găsesc mai greu asa ca folosește ce gasesti la dimensiunile celor originali dupa care pilesti . Nu trebuie sa le dai forma rotorului iar vara poti sa i scoți mufa sa nu mai meargă degeaba pompa.
    1 point
  6. Clapeta shut off dusa, schimba siguranta de 10 din compartiment motor. Unitate webasto blocata-se deblocheaza din vcds, curata camera de ardere si posibil inlocuit.
    1 point
  7. Poti sa il speli linistit.Eu unul nu am avut probleme, ii la a 4 a spalatura pe anu asta si nu are nimic
    1 point
  8. Da, PD-ul fiind motor gălăgios, dar îi bine să fie acolo, dacă l-a lăsat fabrică, m-ai ales Iarna când e nevoie să se mențină temperatura de functionare (o altă problemă la mașina asta). Se zice ca mașina e ca și omul, trebuie sa-si păstreze tot ce are din fabrică pt ca nu-i nimic în plus.
    1 point
  9. Fratilor ...Neata !!! Ce treaba are adaosul unui magazin si priceperea unui mecanic cu localitatea ???
    1 point
  10. Vrum vrum , autostrada grecia fum alb, bolt sarit prin blocul motor , rip engine 2008-2015 , no more vrum vrum.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!