Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.09.2015 în toate secţiunile

  1. Si eu am zis la fel la cumparare, ca e mai rezistenta. Imi pare rau acum... Imi dau seama ca in tara asta nu merita sa dai bani pe culoare, e atat jeg incat nu o poti pune in valoare.
    1 point
  2. "jmecheria" se refera la defecte de vopsire.
    1 point
  3. Urmeaza sa schimb si lampile de semnalizare. Ori revin la oem, ori incerc o varianta de genul :
    1 point
  4. Tocmai ti-am raspuns ca nu se mai efectueaza corectiile lambda pe canal 32, de aceea se schimba mersul masinii, plus amestecul e calculat diferit, e un fel de mod de avarie sau "default" (implicit). Legat de detonatii acestea intotdeauna sunt mai prezente cu o benzina cu cifra octanica inferioara. De ce ? Tocmai pentru ca cifra octanica superioara suporta raport de comprimare mai mare. Depunerile de calamina din camera de ardere reduc volumul acesteia, ceea ce face ca raportul de comprimare a motorului sa creasca, ceea ce duce la detonatii si scaderea randamentului motorului, de aceea motorul e bleg sub 2000rpm Detonatiile inseamna si scadere de putere, depunerile in camera de ardere fac sa apara ambele efecte, si crede-ma ca multe motoare de acest tip au depuneri din cauza mersului subturat si de oras. Eu am vazut practic diferenta dupa o curatare de pistoane: masina trage mai liniar, are forta si pe caldura mare, nu mai detoneaza. Partea nasoala e ca mersul de oras si cel economic poate sa faca depuneri iar, dar alergata pe autostrada (130km/h) isi revine. Detonatiile (gasesti surse multe si pe net) inseamna alte explozii mai mici pe langa detenta principala din cilindru, care fac motorul sa rezoneze metalic, de acolo si zgomotul specific. A nu se confunda cu preaprinderile care inseamna aprinderea amestecului timpurie si care duc la topirea acestuia in 2-3 cicluri deoarece pistonul preia repede caldura si nu are cui s-o cedeze asa repede, camasile avand inertie termica prea mare sa preia atata caldura care nu iasa repede pe evacuare. Preaprinderile apar de la o bujie sau depuneri care se inrosesc si care aprind amestecul in faza de comprimare cand pistonul mai are de urcat. Detonatiile au ca si cauza raport de comprimare mare fata de cifra octanica a benzinei folosite de obicei din cauza depunerilor, sau temperatura mare din camera de ardere din cauza amestecului sarac, avansului prea mare, sau aerului prea fierbinte de pe admisie cand termostatul aceasteia ramane pe cald. Toate aceste lucruri fiind spuse ca sa se inteleaga ca EGR ajuta la coborarea temp. camerei de ardere, coincidenta face ca ECU sa mearca pe un amestec in care nu mai sesizezi detonatiile sau poate se reduc mult cum zici. DAR ideea e ca nu rezolvi problema doar simptomul.
    1 point
  5. Am un RCD 300 si am observat ca, MP3-urile nu functioneaza sub temperatura de 0
    1 point
  6. Din cate stiu eu, in lumea civilizata - adica nu in RO - cand se schimba cauciucurile, se schimba toate 4. Si asta nu ca sa se afle baietii in treaba, ci pentru ca dupa calculele si statisticile lor - de care eu as tine cont - masina devine nesigura in momentul in care se schimba doar doua din cele 4 anvelope ( in cazul fericit ambele pe fata sau ambele pe spate). Nu intru in detalii genu de ce si cum ca nu e cazul. Numai la noi am mai auzit discutii de genul cum sa ma invart cu cauciucurile uzate, in asa fel incat sa nu trebuiasca sa iau noi,dar sa si mearga masina ca pe sine. Ei bine NU exista substitut pentru 4 cauciucuri noi. Orice alta varianta adoptati - o faceti pe riscul vostru si a masinii pe care o conduceti. Numai bine
    -1 points
  7. Salut, My 2 cents: Eu alimentez aproape tot timpul de la acceasi statie de Lukoil din Iasi si nu am nici o problema. Pentru concediul de anul asta am facut plinul de la Rompetrol si nu am simtit nici o diferenta. Apoi am mai facut un plin de la OMV, la fel, nici o diferenta. Masina o am din Noiembrie anul trecut. Am intrat pe site-urile OMV si Lukoil si am downloadad fisa tehnica a motorinei lor. Sunt identice. Deci este posibil ca diferentele sa apara la anumite statii din diverse motive. Cum ziceau si ceilalti: aditivii, poate chiar si apa (din auzite). Drum bun si fara incidente! :Driver:
    -1 points
  8. Nu folosesc ulei Castrol de multi ani(am m ai scris asta)si nici nu schimb uleiul precum spune "reprezentanta" la 20 de mii din butoi. E acum voi spuneti sa dam baia jos/capace de biela/palier/sa vedem cum sunt cuzinetii ?? Nu cred ca un motor "crapa"instant fara un semn prealabil. Eu ma opresc aici pt.ca sunt off topic demult.
    -1 points
  9. Ar putea fi o legatura si cu vopseaua alba? In general am observat ca e cea mai ieftina. De regula cu 300 la VW sau 125-150 euro la Skoda/Seat fata de una metalizata.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!