Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.09.2015 în toate secţiunile

  1. Nr. ieşire RG 7677/17.07.2015 Nr. SRIC 575/17.07.2015 Domnului xxx xxxx Email: ddddd Subiect: sesizare privind preţul GPL comercializat în judeţul Constanţa Stimate domnule x, Vă mulţumim pentru scrisoarea dvs. transmisă prin email şi înregistrată la Consiliul Concurenţei cu nr. RG 7677 din data de 03.07.2015. Autoritatea română de concurenţă încurajează cetăţenii, întreprinderile şi asociaţiile de protecţie a consumatorilor să i se adreseze, ca autoritate publică abilitată, pentru a semnala posibilele încălcări ale regulilor de concurenţă. Referitor la aspectele semnalate de dvs. cu privire la piaţa distribuţiei şi comercializării gazului petrolier lichefiat, vă informăm că aceasta este în atenţia Consiliului Concurenţei. În prezent autoritatea română de concurenţă are în lucru câteva investigaţii privind posibila încălcare a Legii concurenţei[1] pe unele pieţe locale de către întreprinderi care comercializează GPL (producători şi distribuitori). Firmele vizate sunt SC Antares Gas SRL Râmnicu Vâlcea, SC Eurogenetic SRL Olt, S.C. Rompetrol Gas S.R.L., SC Bulrom Gas Impex SRL, SC Auto Gas SRL, SC Flaga GPL Romania SRL şi SC Sistemgas SRL. În ceea ce priveşte preţul de vânzare, din datele culese de Consiliul Concurenţei în luna iulie în mai multe zone, a rezultat faptul că acesta este cuprins între 2,69 şi 3,42 lei/litru, după cum urmează: Localitate Preţ de vânzare lei/litru Alba Iulia 2,96 ÷ 2,99 Baia Mare 2,95 Cluj 3,03 ÷ 3,42 Constanţa 2,89 ÷ 2,99 Galaţi 2,69 ÷ 2,74 Iaşi 2,77 ÷ 2,89 Târgovişte 2,69 ÷ 2,78 Timişoara 2,95 ÷ 3,00 Consiliul Concurenţei va face publice rezultatele investigaţiilor amintite, la finalizarea acestora, inclusiv prin publicarea, în variantă neconfidenţială, pe pagina de internet a instituţiei. Autoritatea română de concurenţă va continua să monitorizeze această piaţă, în vederea depistării şi altor comportamente de natură a avea efecte anticoncurenţiale. Cu consideraţie , Simona Barbu Purtător de Cuvânt [1] Legea concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare Concluzie: daca faceti si voi reclamatii, ei se sesizeaza si verifica. Dac nu....nu
    2 points
  2. Masina a primit o navigatie Erisin , folie pe geamuri iar maine trebuie sa imi ajung camera de march arriere :D
    1 point
  3. Nu ai cum sa nu vezi pompa se recirculare,asta doar daca nu sti dupa ce te uiți, motorina nu curge pe alimentarea webasto-ului decat daca pornește pompa electrică pe impulsuri aceasta cat si furtunul e pus pe partea superioară a rezervorului iar de pompa nu trece motorina decat daca are membrana Sparta . Pompa de recirculare daca o auzi bâzâind dupa oprirea motorului(dar ma îndoiesc sa meargă daca nu ai sesizat asta pana acum)nu umbla la ea.Acces fara groapa/elevator ai la soba dar este un chin,iar de unit furtunele fa-o cu metal si pune coliere lasa Bucățile de furtun.Daca nu poti sa intri pe auxiliar heating cu vcds-ul ai alimentarea intrerupta(firul gros roșu) refă-l si încearcă dupa,sita nu o da ca defect, decat bujia/motorasul si pompa de recirculare. Drumuri netede!
    1 point
  4. Pret gpl in Brasov la Lukoil strada Poienelor 2,17 lei cu card de reducere de 15 bani. Duminica am dat o tura pe la Lacul Rosu si langa Gheorghieni era gpl cu 3,25 lei.
    1 point
  5. Motorina nu curge decat atunci cand baga pompa(modelul tau la+4 grade),dar daca se scurge aia dp furtun trebuie amorsat inainte sa-l bagi inapoi in Webasto,care de fapt e Eberspacher.Nu trebuie sa dai admisia jos,odata ce demontezi toata ''centrala'' ,ramane prinsa acolo si o demontezi jos.Eu cred ca scapi cu sita si garnituri noi iar bujia daca e originala tine destul de mult,eu unu nu am schimbat nici o bujie,iar odata reparat minim 3 ierni nu umblii la el daca-l lasi sa-si faca dracii fara sa opresti motorul pana el nu trece pe veghe.
    1 point
  6. La modelul tau de obicei se arde scheda care costa cam 150 de euro.Te sfatuiesc sa-l schimbi cu un d5wz daca ai ocazia.Dai colierul jos si tragi de teava din prag.Pune furtun bun nu de gradina.La teava de motorina daca ai intentia sa-l dai jos ii pui un dop ceva.Bafta.
    1 point
  7. Da, cu rotiile bracate max. se aude zumzaitul respective care dispare cum slabesti putin volanul. Nu ma pricep dar cred ca e normal. Daca zici ca n-ai mai avut 4x4 trebuie sa te previn ca la un Touareg, chiar daca e mai robusta decat o limuzina de exemplu, pot aparea mai multe probleme in decursul exploatarii, nu pentru ca e mai proasta ca altele (ba dimpotriva) ci datorita complexitatii masinii. In plus, vorbind de un model premium si costul pieselor/reparatiilor e pe masura.
    1 point
  8. Tocmai ti-am raspuns ca nu se mai efectueaza corectiile lambda pe canal 32, de aceea se schimba mersul masinii, plus amestecul e calculat diferit, e un fel de mod de avarie sau "default" (implicit). Legat de detonatii acestea intotdeauna sunt mai prezente cu o benzina cu cifra octanica inferioara. De ce ? Tocmai pentru ca cifra octanica superioara suporta raport de comprimare mai mare. Depunerile de calamina din camera de ardere reduc volumul acesteia, ceea ce face ca raportul de comprimare a motorului sa creasca, ceea ce duce la detonatii si scaderea randamentului motorului, de aceea motorul e bleg sub 2000rpm Detonatiile inseamna si scadere de putere, depunerile in camera de ardere fac sa apara ambele efecte, si crede-ma ca multe motoare de acest tip au depuneri din cauza mersului subturat si de oras. Eu am vazut practic diferenta dupa o curatare de pistoane: masina trage mai liniar, are forta si pe caldura mare, nu mai detoneaza. Partea nasoala e ca mersul de oras si cel economic poate sa faca depuneri iar, dar alergata pe autostrada (130km/h) isi revine. Detonatiile (gasesti surse multe si pe net) inseamna alte explozii mai mici pe langa detenta principala din cilindru, care fac motorul sa rezoneze metalic, de acolo si zgomotul specific. A nu se confunda cu preaprinderile care inseamna aprinderea amestecului timpurie si care duc la topirea acestuia in 2-3 cicluri deoarece pistonul preia repede caldura si nu are cui s-o cedeze asa repede, camasile avand inertie termica prea mare sa preia atata caldura care nu iasa repede pe evacuare. Preaprinderile apar de la o bujie sau depuneri care se inrosesc si care aprind amestecul in faza de comprimare cand pistonul mai are de urcat. Detonatiile au ca si cauza raport de comprimare mare fata de cifra octanica a benzinei folosite de obicei din cauza depunerilor, sau temperatura mare din camera de ardere din cauza amestecului sarac, avansului prea mare, sau aerului prea fierbinte de pe admisie cand termostatul aceasteia ramane pe cald. Toate aceste lucruri fiind spuse ca sa se inteleaga ca EGR ajuta la coborarea temp. camerei de ardere, coincidenta face ca ECU sa mearca pe un amestec in care nu mai sesizezi detonatiile sau poate se reduc mult cum zici. DAR ideea e ca nu rezolvi problema doar simptomul.
    1 point
  9. eu te-as sfatui sa te chinui putin cu mana pentru ca plasticul cedeaza daca il fortezi. Incearca si cu clestele dar cu grija. Nu rotesti soclu tragi de el ca iese pana la urma. Sunt leduri cu 4 smd-uri(sper ca m-am exprimat corect), pret de achizitie mic dar ca durata de viata este mai bun decat ledurile mai scumpe. Consuma mai putin zic eu, nu mi-am dat seama. Eu am leduri si la numarul de inmatriculare si la plafoniera
    1 point
  10. eu cred ca am unul sub parbriz, cred ca la gura de ventilatie pt dezaburire, inauntru undeva. pot sa am la centurile de siguranta? cum se desface acolo? mai aveam la imbinarea consolei centrale cu plasticele laterale. scartaia intr-una. alea le-am dat afara si WD 40 si-a spus cuvantul. acum e liniste acolo.
    -1 points
  11. da, o sa iei amenda ca trebuia sa o transcrii in 30 zile. si daca scrie respectivul pe talon instrainat catre tine - daca te opreste politia iti ia talonul
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!